Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Landis má po časovce náskok 59 vteřin

Americký cyklista Floyd Landis má na dosah životní úspěch - triumf na Tour de France. Před nedělním vyvrcholením klání, které se odehraje tradičně v Paříži, má náskok 59 vteřin na Španěla Oscara Pereira ze Španělska. Ten si vypracoval v dnešní časovce na 57 kilometrů, ve které dojel třetí. Vyhrál Ukrajinec Sergej Gončar.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Korek

a pana Duška bych se chtěl zeptat, proč jsou Američané sympatičtí a Němci právě naopak
0/0
23.7.2006 13:12

Korek

DSC v čele s Armstrongem by se nikdy nestalo, co se stalo CSC a T-Mobilu teď
ex-pošťáci by nikdy Landise nenechali takhle ujet, nespoléhali by se na Landisovo vytvrdnutí nebo něco podobného. A že Klöden na tom posledním kopci odpadával? Se ani nedivím, peloton jel pomalu jak na výlet, Landis jim ujížděl, před posledním kopcem za to Voigt a Gončar zabrali úplně neskutečně, navíc nastoupil Sastre, Klöden prostě nezvládl tak rychlou změnu rytmu. A nebyl sám. Každopádně si to Landis zasloužil
0/0
23.7.2006 13:11

dusekva

Re: DSC v čele s Armstrongem by se nikdy nestalo, co se stalo CSC a T-Mobilu teď
Voigt a Gončar???  ti v tu dobu byli krapet někde jinde, ale nevadí  z CSC tam jel se Sastrem Schleck, z T-Mobilu pak s Klödenem Sinkewitz a Guerini. Gončar jel s Padrnosem s více jak půlhodinou ztráty, Voigt s více jak dvacetiminutami společně se stájovým kolegou O´Gradym! Tito dva táhli peloton na čele v předešlých stoupáních, pak již odpadli! Jinak osobně neznám Čecha, jemuž by byli Němči sympatičtí. Alespoň v našich končinách se slavilo vypadnutí Němců na MS ve fotbale, stejně jako ve většině území ČR! A podobné je to i v ostatních sportech! Stejně tak, jak bych nefandil Ullrichovi, kdyby jel, nefandím Klödenovi! I v U25 jsem přál titul Cunegovi, a ne Fothenovi!
0/0
23.7.2006 13:56

jipoz

Re: Re: DSC v čele s Armstrongem by se nikdy nestalo, co se stalo CSC a T-Mobilu teď
Když meleš blbosti, tak za to aspoň nedávej přihlouplý smajly a nedělej ze sebe chytrýho. Táhli to Voigt s Gončarem. Přečti si zpětně online na oficiálních stránkách. Btw, Voigt si připsal 1 bod na Côte de Châtillon-sur-Cluses, kterej byl 13km před Joux-Plane. A že byl Sinkiewitz před Joux-Plane ve skupině s Klödnem, tak to ani nemá cenu komentovat :) Jo a nevim proč by mi měli bejt Němci míň sympatičtějčí než Američani. Mně jsou např. sympatický nebo nesympatický lidi a ne národy. To zavání xenofobií.
0/0
23.7.2006 15:05

dusekva

Re: Re: Re: DSC v čele s Armstrongem by se nikdy nestalo, co se stalo CSC a T-Mobilu teď
akorát že Côte de Châtillon-sur-Cluses byla prémie 3.kategorie, tady je snad řeč o nejvyšší kategorii, tam už Voigt s Gončarem seděli na kafi, ale to je jedno! Já mam svuj názor a ten si budu zastávat!
0/0
23.7.2006 15:40

jipoz

Re: Re: Re: Re: DSC v čele s Armstrongem by se nikdy nestalo, co se stalo CSC a T-Mobilu teď
To není věc názoru :) Jen jde o to, že Voigt a Gončar to táhli po úpatí Joux-Plane. Že to táhli v kopci, to tu nikdo netvrdil.
0/0
23.7.2006 16:04

bjerndi

celkem se nedivim
protoze tyhle xenofobni kecy moc lidi nepritahujou takze zadny neznas....
0/0
23.7.2006 15:59

egon jeseter

Landisovi velká gratulace, kromě toho je
bjerndi superk0k0t a mamlas.
0/0
23.7.2006 11:19

dusekva

Re: Landisovi velká gratulace, kromě toho je
0/0
23.7.2006 12:00

bjerndi

tak si s timhle inteligentem muzes podat ruku
sam ses k nemu priradil :) aspon uz tu mame parecek
0/0
23.7.2006 12:10

Korek

Re: tak si s timhle inteligentem muzes podat ruku
vidím, že ten tvůj kamarád si tě najde všude, doufám, že nezačne lozit tam, kde jsi nejvíc
0/0
23.7.2006 13:04

policejniKAMERAman

přál jsem to pereirovi ale landis byl lepší!
Gratulace!
0/0
23.7.2006 8:33

jipoz

TdF 2006
Asi jenom shrnu, co už tu bylo řečeno. Landise rád nemám, ale prostě vyhrál jednoznačně zaslouženě. Můžeme se bavit o tom, kdo co podcenil a nepodcenil, ale ten výkon v etapě do Morzine byl prostě famózní. Oscar Pereiro byl zaslouženě druhej, akorát škoda toho s prominutim výbuchu Sastreho v časovce, čekal jsem, že se kousne, ale asi už neměl po horách síly, přece jen tam jezdil dost aktivně. Ukázala se stará pravda, že v závěrečný časovce na Grand National Tours to neni jenom o tom, jakej je kdo časovkář, ale i o tom, komu zbyly síly jak fyzický, tak volní. Výkon Damiana Cunega v časovce je asi překvapení pro všechny, když je bude jezdit takhle, tak fakt může jednou TdF vyhrát, potenciál na to rozhodně má. Letošní TdF nakonec určitě nebyla nezajímavá a už se můžeme těšit na příští ročník :)
0/0
23.7.2006 8:06

vasekpasek

Landis
Takže: Jsem rád, že Landis vyhraje. Názory, že je to xicht a že je nesympatický, teda absolutně neberu, nikdo z vás ho nezná a za svůj xicht nikdo nemůže. Navíc se musím přiznat, že prostě fandím Američanům, je to sympatickej národ. Těší mě to o to víc, že Francouzi jsou z toho určo na prášky a l´Equipe jakbysmet (už se těším na jejich nacionalistický články). Taky nechápu, proč někdo pomlouvá Pereira, že si to nezasloužil. První týden mu moc nevyšel, ale pak ujel a bojoval, v Alpách jel výborně. Kloden to podle očekávání nezvládl, není to podle mě "vítězný" typ. Souhlasím, že snad jako jediný měl podporu týmu a stejně v podstatě neměl šanci
0/0
23.7.2006 3:36

ToddBertuzzi

Re: Landis
souhlas
0/0
23.7.2006 6:43

bjerndi

Pereiro se tam dostal protoze ho nechali
LAndis byl na odstrel a podcenili ho ale hlavne ze Kloden neni viteznej typ :D
0/0
23.7.2006 9:05

dusekva

Re: Pereiro se tam dostal protoze ho nechali
0/0
23.7.2006 12:02

dusekva

Re: Landis
0/0
23.7.2006 12:02

Ravanelli

/
0/0
23.7.2006 1:55

BLOWJOB

hmm...
jedinej kdo to z nich nemá moc zasloužený jek oskar pereiro sio (nebo jak se jmenuje). toho nechali v rovinatý etapě odjet o půl hodiny!!! jinak klobouk dolů před landisem, jestli si myslíte, že tu etapu vyhrál, proto, že se vzádu taktizovalo, tak to se mýlíte. frajer dojel odjetou skupinu o 8minut a pak mu všichni postupně odpadli. to vážně nebylo náhodné vítězství. thats all folks
0/0
22.7.2006 22:39

bjerndi

o tu skupinu moc neslo
ale o nezajem favoritu repsktive jejich sefu
0/0
22.7.2006 22:41

Kratas82

Re: hmm...
A co je na tom nezaslouženýho? Bylo vedro a peloton se nechtěl honit, páč šetřil síly do Alp a dojel v turistickým tempu za limitem!!! Což byl absolutně jejich problém a jestli někdo makal v čtyř-pěti členym úniku, tak si to zaslouží. Jinak s tim Landisem souhlas. Kloden se ten den trápil a CSC to možná nejprva lehce podcenilo a pak už na to taky nemělo to sjet.
0/0
22.7.2006 23:16

ruty

Re: hmm...
Pereiro pelotonu v jedné etapě odjel o půl hodiny ... jet v úniku je určitě velká dřina a velkej zápřah, čili ho to určitě stálo dost sil a vzhledem k tomu, že peloton s tím nic nedělal (ani Phonak, T-Mobile, CSC, Rabobank) tak se prostě dotáh - holt měl odvahu jít do úniku v ten správný den ... tím se dostal k nejlepším a pak v Alpách už se jich v horách celkem udržel ... takže že by to bylo nezasloužený je pěkná pitomost ... Landis samozřejmě taky obdivuhodný výkon v té jeho vítězné etapě
0/0
23.7.2006 0:29

Olgoj Chorchoj

brrr
Z tohoto výsledku nemám radost. Vyhrál američan, navíc velmi nesympatický xicht. A přišel k tomu jak slepý k houslím. Tour 2006 skončila...zapomeňme.
0/0
22.7.2006 22:04

Rith

Re: brrr
Zato ty jsi mistr světa a největší krasavec zeměkoule....
0/0
22.7.2006 22:18

cochr

Re: brrr
jj - moje řeč. Armstrong mi byl přece jen sympatičtější, tento namachrovaný arogantní týpek moc ne.
0/0
22.7.2006 22:20

Kratas82

Re: brrr
Nesympatický xicht to je a je až moc seběvědomej jako asi každej američan, který nemám rád...Nicméně v časovkách byl po Gončarovi nejlepší, na rovince nespadl (jako Valverde..), v Pyrenejích ani Alpe d'Huez mu nikdo neodjel. Pak pravda brutálně vykysnul, ale to bohatě vynahradil tim co předvedl den potom, kdy famózním solovým únikem, kerej nemá od dob Mercxe obdoby, defakto rozhodnul Tour a to i díky tomu poslednímu sjezdu do Morzine kde najel ještě 40s na Sastreho s Pereirem. NA takovejhle útok byl malej pán i Armstrong. A ostatní se báli už když na to jen pomysleli, jet v poslední horský etapě přes tolik kopců sólo a takovou štreku (Evans, Kloden, Menchov, prostě všichni co museli útočit)..Takže naopak TDF 2006 je nezapomenutelnou a o hodně lepší než těch 7 let one man show..
0/0
22.7.2006 23:32

Alesh003

Re: Re: brrr
Moje rec. Sledoval jsem Floyda uz v DSC a cenim si jeho trpelivosti a to ze se naucil tvrde prace. Neni to horka hlava a to ze mu nekdo vycita sebevedomi, tak to kdyby zadne nemel, tak nemuze udelat unik, ktery predvedl. Tour byla perfektni. Dobra prace Landys.
0/0
23.7.2006 9:59

MadHawk

Re: Re: Re: brrr
souhlasím, zas tak nesympatickej mně nepřišel a posuzovat člověka podle pár vět... a seběvědomí mít musí - jinak by nemohl být nejlepší - většina nejlepších byla celkem nafoukaná - Merckx, Lance atd. oni věděli, že jsou nejlepší, tak si to mohli dovolit
0/0
23.7.2006 13:20

RicciPicci

tre
Jinak pAdrnos taky pekny
0/0
22.7.2006 20:52

T.M.

Landis
vyhrál zaslouženě, je ze všech zbylých jezdců nejvšestranější. Výhra Klodena či jiných by byl OMYL. Francouzi jsou asi zase pěkně na.raní, že vyhrál Američan.
0/0
22.7.2006 18:55

bjerndi

Re: Landis
v cem by to byl omyl ....??? vzdyt vyhral jen diky neschopnosti sefu jak ho nechali ujet ... nechcu se hadat ale proste takova haluz se vidi fakt jen jednou za cas aby nekdo kdo tragicky ztrati 10 min v etape se pak pres 8 min vrati protoze sefove ostatnich staji kteri do toho meli jit taktizuji....Jinak podle me byl Kloden na Tour lepsi nez Landis ale duvody neuspechu uz sem tady napsal
0/0
22.7.2006 19:24

Dick 4

Re: Re: Landis
Za výkony v horách by si to podle mě zasloužil hlavně Sastre, ale ta časovka mu hodně nevyšla.
0/0
22.7.2006 19:35

ruty

Re: Re: Landis
no tak že by byl Kloden lepší bych netvrdil ... jako pro jediného z favoritů pro něj dost pracoval tým (ještě pro Menchova v jedný etapě dobře pracovali ti jeho), Landis, Pereiro i Sastre si co maj víceméně vyjeli sami ;-)
0/0
22.7.2006 19:46

dusekva

Re: Re: Landis
Fakt nechápu jak v dnešní době může někdo přít titul Němci  Landis vyhraje Tour naprosto zaslouženě! Klöden toho měl v kopcích plný zuby! Nebyl tam zdaleka nejlepší! V horách kraloval Sastre, ale to neni časovkář!
0/0
22.7.2006 20:33

dusekva

Re: Re: Re: Landis
chtěl jsem říct přát
0/0
22.7.2006 20:34

bjerndi

a proc by nemohl ?
a Landis delal v horach co naprosto odpadl a pak mu "darovali" vitezstvi v etape i na Tour
0/0
22.7.2006 20:41

Andrew1

Re: a proc by nemohl ?
Darovali? cha cha. V tý etapě kdy jim Landis odjel byl Kloden rád že dojel než aby to prokaučovala stáj v horách se zuby nechty držel
0/0
22.7.2006 21:02

bjerndi

v te etape mel Kloden problemy
ale tan stacilo s tim neco delat driv a v pohode by se s tymem udrzel nechat to na skoro 10 min bylo totalni selhani a to nemluvim jen o T-mobilu
0/0
22.7.2006 21:06

dusekva

Re: v te etape mel Kloden problemy
tak už radši nemluv a bude to lepší!  a příště zase hlavně fandi Němcum
0/0
22.7.2006 21:16

bjerndi

co ma spolecnyho zavodnik kterymu fandim s prubehem te etapy ?
no nech si svoje reci ktery pomalu miri ke xenofobii a zkus u toho premyslet proc a jak k cemu doslo
0/0
22.7.2006 21:17

bjerndi

a jinak
pred Tour sem nefandil nikomu Tour letos odepsali uz pred startem ale tak nikomu to neda vypustit a Kloden se po zraneni vratil fakt vyborne a proto sem mu pral
0/0
22.7.2006 21:18

Andrew1

Re: v te etape mel Kloden problemy
Kdyby s tim začali dřív tak v tom poslednim kopci by dostal Kloden deset minut protože už by nemoh.
0/0
22.7.2006 21:40

Polarisek

Re: Re: Re: Landis
Toto jsem  nepochopil proc bych nemel prat uspech Nemci a Americanovi ano? Ne bez urazky mohl by jste mi tu dnesni dobu vysvetlit? Myslim si, ze Kloden mel vsechny tri tydny pomerne vyrovnane. To Landis a jeho tym jeli jak amateri. Nechat v jedne etape ujet puvodniho aucaidra (ztrata pul hodiny) a pasovat jej na favorita, to by se asi LA nestalo. To ze v jedne etape Landis pukl, to se muze stat. Asi se potom dobre vyspal, zdravy spanek dela moc a jel jak robot (pokud jste videl clanek na www. peloton.cz), ano je to mozne, ale za vyrovnany vykon to nepovazuji.  
0/0
22.7.2006 21:33

dusekva

Re: Re: Re: Re: Landis
Mě teda naskakuje husí kůže fandit Němcum! Fandil jsem Armstrongovi, fandim Landisovi.... Američané jsou prostě dobří  Zatím jsem viděl všechny etapy a znovu říkam, že Landis vyhraje naprosto zaslouženě! Klöden se v kopcích držel zuby nechty, o nic se nepokoušel! Takoví Evans, Dessel, Menčov, Sastre, Schleck, Leipheimer, Landis a další byli stále aktivní, dokud měly síly. Klöden nebo Perreiro Sio se jen ztěží drželi
0/0
22.7.2006 21:40

Polarisek

Re: Re: Re: Re: Re: Landis
A to jsem pochopil az ted. Ja jsem myslel jako narodu a vy T_ Mobile . Cunego je skvely vrchar, ale ten mlady Nemec Fothen bojoval. Byl nekolikrat utrzeny a dojel si to, potom ho zase orvali. Pokud mi to jede je to pohoda, ale kdyz nemuzu a jedu na moralku, je to zatracene tezke. Me sympatie mel. Ale bylo fajn, ze i v U25 to byl boj.
0/0
22.7.2006 21:51

kib

Re: Re: Re: Re: Re: Landis
No nevím. V etapě do Alpe d' Huez jel Kloden pořádnou kládu a Landis se ho pouze držel, v podstatě nestřídal. Já taky fandil spíše Klodenovi a Sastremu, protože v horách jel fantasticky. Ale stejně tak jsem byl totálně nadšený z Landisova sólo úniku.
0/0
22.7.2006 22:02

dusekva

Re: Re: Re: Re: Landis
stejně tak zaslouženě za svoji aktivitu vyhraje bílý trikot Damiano Cunego
0/0
22.7.2006 21:41

dusekva

Re: Landis
0/0
22.7.2006 20:30

gimlisyn

Gončar ...
Nepíše se náhodou Hončar?
0/0
22.7.2006 18:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze