Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do čela se znovu dostal Pereiro. Landis odpadl

Španělský cyklista Oscar Pereiro se znovu vrátil do čela průběžného pořadí Tour de France. Žlutý trikot pro vedoucího jezdce mu patří díky třetímu místo v šestnácté etapě, kterou vyhrál Michael Rasmussen z Dánska. Dosavadní lídr Floyd Landis ze Spojených států amerických odpadl v závěrečném stoupání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

siv189

Valverde
Jo Valverde je velky talent. Uz loni kdyz jezdil jeste i mlade byl jediny kdo se udrzel s amstrongem v kralovske etape do Churchevelu (jedina etapa kde odpadl i Baso).
0/0
20.7.2006 11:00

bjerndi

Korku
Ulrich sice jezdi tezky prevody ale to nic nemeni na tom ze mimo Bassa by mu tezko v celkove konkurenci nekdo konkuroval. Vetsina odhadu jezdcu ho davala na letosni Tour pred Bassa a myslim ze by to tak i dopadlo ale to je jen spekulace. Taky by se mohlo pohnout s tim vysetrovanim ale uz neverim nikomu. Dobry bylo jak vcera ten host ve studiu rikal ze Amstrong kdyby jeste zavodil a figuroval na te listine tak by urcite jel :D
0/0
20.7.2006 10:31

Korek

Re: Korku
Armstrong bral taky, berou všichni. Myslím, že by ho Basso utrhnul, Ullrich by jel podobně jako Landis do včerejšího 12km před cíle. A navíc s podporou silného týmu, nemusel by si nic sjíždět sám. Kdo ví, jak by to bylo, to jsou jen spekulace. Ale nevěřím, že by Honza někde někomu v horách nastoupil a ujel, nechával by si to na časovku.
0/0
20.7.2006 10:34

bjerndi

Honza by v casovkach udelal tak tipuju 3 min
je to uplne jedno taky si uz myslim ze je jen otazka koho chytnou a jak to je osetreny ale zklamanej sem byl dost.Amstrong musel sypat fakt fest holt mel lepsi laboratore :) nevim jestli by ujel to tezko rict ale letos vypadal rozhodne nejlip v priprave za hodne dlouho :D Jeste si k tomu pripocti ze by pro nej jel i Kloden
0/0
20.7.2006 10:38

Korek

Re: Honza by v casovkach udelal tak tipuju 3 min
ten pro něj jel i loni, dokonce na něj jel i zhnusený a otrávený Vinokurov a Basso mu v pohodě ujížděl. A nevím, kdes našel, že Ullrich vypadal v přípravě dobře krom té časovky na Giru...
0/0
20.7.2006 10:40

bjerndi

nevyhral okolo Svycarska ?
a i ta casovka kterou jel vlastne v treninkove priprave i kdyz to bylo Giro dost naznacila ... loni byl Honza fakt spatnej
0/0
20.7.2006 10:42

Kratas82

Re: nevyhral okolo Svycarska ?
Jj, vyhrál..což ale nemusí být až taková výhoda, páč končí jen dva tejdny před startem Tour. Ale asi byl fakt Honza v laufu, jak už dlouho ne.
0/0
20.7.2006 13:34

greenmouse

Re: nevyhral okolo Svycarska ?

cyklistické dresy, cyklistické doplňky - http://dresy.webpark.cz/index.htm

0/0
25.7.2006 10:13

iNG0

Re: Re: Honza by v casovkach udelal tak tipuju 3 min
Všichni říkali, že jedou na Ullricha, ale nikdo na něj nejel. Vino mu pomáhal ze všech nejmíň.
0/0
20.7.2006 12:07

siv189

Re: Korku
Myslim ze nemas pravdu Baso by mu v horach najel tolik ze by to Ulrich v casovce nesjel. Naopak myslim ze v horach by Ulrichovy delal problemy i Valverde. Celkove jsme cekla souboj Baso, Ulrich, Valverde. No a mame stejne staje ale souboj dvojek...
0/0
20.7.2006 10:42

bjerndi

tak ja cekal souboj Ullrich Basso
mozna Mancebo a je to jak rikas
0/0
20.7.2006 10:43

Korek

Re: tak ja cekal souboj Ullrich Basso
já čekal Valverdeho, možná Landise a Maya
0/0
20.7.2006 10:46

ruty

Pereiro
Jak tu někdo může napsat, že tam je Pereiro nezaslouženě  Měl odvahu jít do úniku? Měl. Dělal s tím peloton něco? Nedělal. Tahá teď za něj v Alpách všechno tým? Myslím že né, včera byl v tom posledním kopci z týmu sám. Tak teď to ostatní maj a doufám, že to Pereiro dotáhne a stane se nástupcem Induraina, prvním Španělem od jeho dob, který vyhraje Tour
A kdo by teda byl podle těch co tu shazují Pereira zaslouženým a spravedlivým vítězem?
0/0
20.7.2006 10:26

Korek

Re: Pereiro
to je jen nějaký kašpar, ktarý tu píše, že Pereiro je antijezdec už poněkolikáté
0/0
20.7.2006 10:35

bjerndi

Dneska musi Kloden neco najet
potrebuje aspon tak na 1:45 spis 1:30 a muze Pereiru v casovce udelat sem na dnesek zvedavej profil sem jeste nezkoukl ale pry vyjede kopec a cil je po sjezdu taze sance se trhnout tady porad je
0/0
20.7.2006 10:25

Korek

jinak po dnešku se T-Mobile dotáhl na 2min a 23s za CSC
tenhle souboj o nejlepší tým bude ještě hodně zajímavý, ale favorizuji T-Mobile, vypadají hodně silně a časovkáři Rogers a Gončar jsou velké plus. U CSC je v podstatě jen Zabriskie opravdu to časovkářem
0/0
20.7.2006 9:22

Woodward

Re: jinak po dnešku se T-Mobile dotáhl na 2min a 23s za CSC
souboj o nejlepší tým... musím přiznat, že tohle mě moc nebere. vzhledem k tomu, že se každej ten mančaft jmenuje každej rok jinak nemluvě o cirkulaci jezdců... a vůbec, cyklistika jako kolektivní sport je jenom daň sponzorům. mě zajímají konkrétní závodníci.
0/0
20.7.2006 9:41

Jesuslives

TMO vs. CSC
To ukazuje, jak jsou oba tyto tymy nadupany. Predpokladanej souboj Basso vs. Ullrich se nekona, presto, pokud nepocitam Pereira Sia (ktery je tam v podstate nahodou - rozhodne vsak zaslouzene) se meni po skandalu opet na souboj nahradniku z CSC (Sastre) vs. TMO (Kloeden). Navic s vyjimkou Gonchara jsou vsichni jezdci TMO schopni Kloedimu pomoct, Sastre to ma trochu horsi, ale i on ma pri sobe alespon Schlecka.
Bassovi fandim, na druhou stranu musim pripustit, ze jeho vyhazov z TdF tomu dal necekanej naboj, protoze na Giru dal druhymu skoro deset minut a jsem presvedcen, ze i tady by dominoval az prilis "nudne". Navic by se CSC chovalo jako vloni DSC a kontrolovali by prubeh zavodu a ten by se takticky prilis svazal.
Libi se mi, ze se muze stat takova silenost, jako ze Pereiro a Voigt odjedou o pul minuty. Jestli to Pereiro fakt vyhraje, tak to bude fakt hukot. Jednoznacne chyba TMO a CSC, Phonaku to muze byt jedno. Landise uz to netrapi a aspon vede jeho kamos...
0/0
20.7.2006 8:43

Korek

Re: TMO vs. CSC
kluci lehce zapomněli, co Pereiro umí, mysleli si, že když shořel doma v Pyrenejích, že v Alpách bude stejně jalový. A ono ne
0/0
20.7.2006 9:17

Woodward

Re: Re: TMO vs. CSC
jak je na tom pereiro s časovkou? koukal jsem, že v 7. etapě byl 23, takže asi nic moc.
0/0
20.7.2006 9:37

Korek

Re: Re: Re: TMO vs. CSC
23., ale ztráta jen 2:41a to ještě na Gončara, který všem ujel o minutu. Přiznám se, že zase tak jeho časovkářské kvality neznám, ale byl jen 58s za Klödenem a 30s za Sastrem. Prostě ti dva mu dneska musí nastoupit
0/0
20.7.2006 9:46

Woodward

Re: Re: Re: Re: TMO vs. CSC
na to jsem právě zvědavej, jak se podaří uhlídat brejky. Fonak to včera ze začátku stíhal, ale pak tam toho landise nechali plácat samotnýho... to jsem snad ještě nezažil, aby se žluťák propadal do ztráty a nikde kolem něj ani kolo.
0/0
20.7.2006 9:52

Korek

Re: Re: Re: Re: Re: TMO vs. CSC
Phonak je slabý, nemá na to někoho sjíždět. Když vezmeš, že jejich dvojka je Axel, jezdec, který vždycky v kopcích ztrácel hafo minut...
0/0
20.7.2006 10:04

Woodward

Re: Re: Re: Re: Re: Re: TMO vs. CSC
Myslíš mladýho Mercxe? Ale ten byl včera někde daleko před Landisem. Pak se k němu vrátil až na posledních pár kilometrů.
0/0
20.7.2006 10:10

Korek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TMO vs. CSC
tak to nemáš pravdu ani náhodou, Axel prdnul už snad na Col de Croix de Fair, Axel ho dojel
0/0
20.7.2006 10:13

ruty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TMO vs. CSC
Axel se začal propadat až na začátku toho posledního stoupání, do té doby byl s Landisem, ale jak pak Landis vytuhnul tak ho Axel zase dojel a dotáh ho do cíle
0/0
20.7.2006 10:19

Korek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TMO vs. CSC
myslel jsem, že Axel odpadl už dřív, ale každopádně Landise doej la vytáhl ho nahoru. A pak i dostrkal ke karavanu, komentátor na Eurosportu říkal, že Landis přejel cílovou čáru a skoro se zastavil, nebyl už schopný šlapat a Axel ho musel tlačit
0/0
20.7.2006 10:24

Jesuslives

Pereiro Sio
...no v Pyrenejich mu to moc nevyslo, pokud nepovazuje ztratu dvaceti osmi a pul minuty za uspech. Vyslo mu to az v Alpach, asi chtel rict ;-)
Z Rasmussena mam radost, preju mu to. Uz jsem se bal, ze po nevyraznem vykonu do L´Alpe d´Huez pojede akorat pro Menchova a vykasle se na Polka Dot Jersey (taky se nekde nechal slyset, ze premie prilis vycerpavaji a RAB hlavne jede pro Menchova), ale nastesti to preci jenom zkusil..
0/0
20.7.2006 8:30

Zednář

Beloki / Sastre
Od toho nešťastného Belokiho pádu mě Tour nějak přestala bavit, neměl jsem komu fandit, navíc Ullich se nikdy v životě nezmohl na víc, než se vyvážet s Armstrongem - nikdy žádný impuls, žádná snaha sestřást ho. Stršně nudný projev. A Armstrong také prakticky nikdy nezklamal, nikdy nezaváhal. Teď mě to konečně zas baví. Landis, Menšov vyhořeli, to je samo o sobě super. A po tom, co předvedl Sastre, mám zas komu fandit - odvaha a dravost. Velmi mu věřím, zítra by se měl obléknout do žlutého. Vězměte si, že každou horskou etapu předvedl něco zajímavého - tehdy v Pyrenejích se držel až do konce úplně v čele, pak ho odseknul Leipheimer, před kterým se utvořila mezera. Včera se ztratil v tom přechodu z klesání na stoupání a musel dotahovat slušnou ztrátu - dotáhl. Dneska poměrně v dlouhé sólové jízdě. Snad ho zítra podrží i tým. Jen se pak obávám, aby ho v časovce nezdolal Klöden.
0/0
20.7.2006 0:17

jenjen

Re: Beloki / Sastre
Mozny je vsechno, ale neverim ze zejtra najede 2 minuty, ktery potrebuje. Dneska mel super nastup a ma muj obdiv, ale pak mu evidentne doslo a bejt to o kilak delsi, tak ho dojedou uplne. Ja proste doufam, ze zejtra bude i tom kopci utocit Sastre i Kloden a to tak ze hodne. Jestli tam budou akorat slapat s Pereirem, tak si vitezstvi nezaslouzej.
0/0
20.7.2006 0:26

pechyn

Re: Re: Beloki / Sastre
tak tak!mimochodem ten posledni kopec je vrazednej,tak se snad mame na co tesit!sastre vi ze musi strahnout tak 1,5 minuty a kloden tak minutu,tak musej maknout no,kazdopadne konecne je na co se koukat a ne jen videt jak armstrongum stroj postupne znicil vsechny...mimochodem discavery jsou vylozene k smichu...cim to asi bude?kdyz jeste pred mesicem jezdili dobre......
0/0
20.7.2006 0:37

Jean-Pierre

Re: Beloki / Sastre
Mimochodom, co je vlastne s Belokim?
0/0
20.7.2006 1:17

Jesuslives

Re: Re: Beloki / Sastre
Beloki jezdi za Astana Wurth - bejvaly Liberty Seguros (jeste drive ONCE) - proste tym vedeny pod Manolo Sanzem, kterej je ku.va tezce zapletenej v hratkach doktora Fuentese. Beloki byl, jestli se nepletu, jednim z hrisniku na listine stejne jako vetsina jeho tymu s vyjimkou Vinokurova (ktery tam prestoupil vloni z TMO, aby mel sanci poprat se o vitezstvi na Tour), kterej doplatil na to, ze jeho tymu nezbylo dost jezdcu, co by se postavili na start a splnili tak minimalni pocet jezdcu v tymu  na startu TdF (6)
0/0
20.7.2006 8:33

tnx

Re: Beloki / Sastre
Ulrich ma jiny styl. Jezdi spis na tezsi prevody. Sice se snazil styl preucit, ale moc mu to neslo. Proto nemuze nikoho setrast nastupem. Rozhodne ne v kopci. Ale taky mi tu nechybi.
0/0
20.7.2006 7:00

Korek

Re: Re: Beloki / Sastre
plný souhlas, bohužel vidět Ullricha zvednout se ze sedla a nastoupit, to by člověk musel projet tolik a tolik etap, aby vůbec něco našel. Těžký převod jak prase, výraz zakousnutého pitbulla a strojové šlapání. Jenže pak přišel něčí nástup(většinou teda Armstrongův, ale i Virenque či v poslední době Basso) a Honza nezrychlil
0/0
20.7.2006 9:16

Woodward

Re: Re: Re: Beloki / Sastre
a přitom třeba virenque nebyl žádnej "kmihač" ten byl ještě ze starý školy a všechno to rval silou, ale souhlasím, že v kopcích byl nedostižnej (když mu to šlo). můj oblíbenec. 
0/0
20.7.2006 9:44

Korek

ale Landise mi bylo líto
prakticky celou etapu bez jediného týmového parťáka, už včera mluvil on i jeho týmový šéf, že Landis má kašel a že není úplně OK. Dneska to asi na něho přišlo
0/0
19.7.2006 23:51

habs

Re: ale Landise mi bylo líto
Já mu to přál za ty jeho kecy. Když nechtěl vystřídat Klodenovi, že on se nikam hnát nepotřebuje. Tak tady to má, amík namachrovanej.
0/0
20.7.2006 8:42

Korek

Re: Re: ale Landise mi bylo líto
tak nic takového jsem neslyšel
0/0
20.7.2006 9:14

Kratas82

Re: Re: Re: ale Landise mi bylo líto
http://www.letour.com/2006/TDF/LIVE/us/1500/interviews.html
0/0
20.7.2006 9:15

Korek

Re: Re: Re: Re: ale Landise mi bylo líto
Kde je tam napsané, že řekl, že mu nepottřeboval střídat, že to nepotřebuje? On říkal, že potřeboval hlídat Klödena, který vypadal silně.
0/0
20.7.2006 10:00

Korek

jinak největší porod je sledovat zkrácený záznam na ČT2 večer
ten komentátor tam stihne nakecat tolik hovadin, lží a nesmyslů, až je z toho člověku špatně. Hlavně když řekl, že Rabobank už má vyhrané 3 etapy(v průběhu, bez Rasmussena). 2 vyhrál Oskar Freire a jednu, časovka, Sergej Gončar. To jsem myslel, že mu zpřerážím kosti. Jemu to je asi jednu Gončar nebo Menčov, Rus nebo Ukrajinec...Vždyť jeden je jen mistr světa a druhý je jen vítěz Vuelty
0/0
19.7.2006 23:32

Kratas82

Re: jinak největší porod je sledovat zkrácený záznam na ČT2 večer
To teda..to je strašný tele.. Nechápu proč tam dávaj takovýho amatéra.
0/0
19.7.2006 23:38

jipoz

Re: jinak největší porod je sledovat zkrácený záznam na ČT2 večer
Tak mě stačí těch 5 hodin přímýho přenosu :) No ono Bakalář tam taky řekne takovejch hlodů, plete si jména a často nesleduje a pak nechápe... Ale je fakt, že komentovat 5 hodin nebo pár minut sestřihu je trošku rozdíl...
0/0
19.7.2006 23:40

Korek

Re: Re: jinak největší porod je sledovat zkrácený záznam na ČT2 večer
já nemáým český eurosport a vůbec mi to nevadí. Navíc z práce chodím tak kolem 4, takže vidím jen koncovky. 
0/0
19.7.2006 23:46

Jesuslives

Re: Re: Re: jinak největší porod je sledovat zkrácený záznam na ČT2 večer
Parchante ;-) Ja chodim z prace v pet a vetsinou vidim prd;-) Jeste ze sleduju aspon Live - Ticker. A eurosport mam nemecky, pripadne ARD/ZDF a na to fakt nedam dopustit. A lepsi zpravodajstvi nez na tour.ard.de neznam...
0/0
20.7.2006 8:35

Korek

Re: Re: Re: Re: jinak největší porod je sledovat zkrácený záznam na ČT2 večer
díky za stránku, já se v práci dívám na www.letour.fr
0/0
20.7.2006 9:07

King_Feanor

Re: Re: Re: Re: jinak největší porod je sledovat zkrácený záznam na ČT2 večer
ÖRF1... taky taky :), super tv...
0/0
20.7.2006 9:48

jipoz

TdF
Tak podle mě se taky rozhodne až v časovce. Teď koukám, že Pereiro zajel letos časovku jako 23. jenom o minutu pomalejc než Kloden a o půl minuty než Sastre a že loni byl na poslední časovce dokonce 15. 3:25 za Armstrongem a 15s za Satrem. Takže to vidim otevřeně mezi těma prvníma třema. Ale nemyslim si, jak tu někdo psal, že by se ty 2 minuty v časovce v klidu nedaly sjet... A musim přiznat, že mi dneska udělal Floyd velkou radost - Phonak si v pohodě nechal odjet na půl hodiny Pereira a Voigta a teď se ukázalo, že Floyd neni ani zdaleka Lance. Moje sympatie má teď za statečnost Sastre, i když na něj taky před Tour asi nikdo nesázel...
0/0
19.7.2006 22:45

jenjen

Re: TdF
Tak urcite na Sastreho ani na Pereira pred Tour nikdo nesazel. Osobne sem byl celkem zmatenej kdo vlastne jede a kdo ne, verim ze podobne na tom byly ostatni, takze viteze netipoval asi nikdo :-) Nicmene si stojim za tim, ze kdyz Pereiro bude mit 2 minuty k dobru pred casovkou, tak uz vyhraje. Kdyby zluty tricko musel branit proti nejakymu supercasovkari, tak by to asi neudrzel, ale 2 minuty proti Klodenovi a hlavne proti Sastremu je podle me azaz.
0/0
19.7.2006 23:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze