Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ullricha to v kopcích ani nebavilo, říká Raboň

Běžel po mokré pražské dlažbě, aby stihl schůzku a ještě se smál. Přitom má František Raboň v nohou skoro 3554 kilometrů v divokém tempu slavného Gira d’Italia. "Jako by se tam zastavil život a všichni stáli kolem trati," líčil nadšeně životní zážitek 22letý cyklista mocné německé stáje T-Mobile.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

StaarkyG

Jestli...
...je pravda co rika o Ullrichovi, tak to konecne bude po par letech zabava.....
0/0
31.5.2006 2:27

StaarkyG

Re: Jestli...
PS: 1.
0/0
31.5.2006 2:28

bjerndi

souhlas
mohla byt to byt super tour
0/0
31.5.2006 9:44

Johnny66

Re: souhlas
Souhlas, moc se těším na souboj Ullrich-Basso, palce samozřejmě držím Janovi, již od roku 1996
0/0
31.5.2006 11:57

bjerndi

to sme dva :)
0/0
31.5.2006 13:14

ferry11

Re: to sme dva :)
ne ne.. jsme TRI.. ;-)
GO Jenda GO!
0/0
31.5.2006 15:41

Jullier

Re: Re: to sme dva :)
Jak můžete tomu feťákovi fandit, v životě bych někomu jako on nevěřil...A je jasný že Basso vyhraje. BTW nemohli by taky něco napsat o Padrnosovi??? pořád samej Raboň, ale že tam byl ještě jeden čech/navíc o dost lepší) to už nikoho nezajímá.
0/0
31.5.2006 18:55

bjerndi

Re: Re: Re: to sme dva :)
kdybys o tom neco vedel tak bys tohle nenapsal ...
0/0
31.5.2006 19:23

Jullier

Re: Re: Re: Re: to sme dva :)
A jak bych to podle tebe mel napsat??? Je to pravda, kdyz tvrdis ze ne, tak o tom taky asi moc nevis.
0/0
31.5.2006 21:23

bjerndi

nevim v dobe kdy rok nezavodis
a najdou Ti tanecni drogu ... to fakt s dopingem nema moc spolecnyho
0/0
31.5.2006 23:31

Jullier

Re: nevim v dobe kdy rok nezavodis
Jo jasne vezmes si trochu anfetaminu, ozeres se na diskotece a jeste nabouras auto, ale nezavodis tak je to v pohode. Jak si muzes ale bejt jistej ze to bylo jenom jednou, co kdyz to nebylo poprve a poprve to nebylo zrovna v obdobi zavodu??? Jeste ti reknu jednu vec. U Armstronga nikdo nikdy nenasel doping nebo neco podobnyho, ale presto ho vsichni obvinujou ze zobal a ze byl dopingem prolezlej. Ale u Ulricha, u kteryho se doping prokazal to nic neznamena. Neni to trochu blby?
0/0
1.6.2006 10:29

bjerndi

neni
tak mi rekni kdyz to bylo v dobe kdy dlouhodobe nezavodil co to ma spolecnyho s dopingem ... jasne technicky vzato to doping je dostal taky trest kterej mimochodem mu byl fuk protoze byl zranenej a nezavodil ale s ciste lidskyho hlediska to je docela zrejmy ne ? No o Lancovi se mi moc diskutovat nechce existuji dve skupiny lidi s pohledem na tuhle vec ale uz nezavodi tak bych to nechal byt...
0/0
1.6.2006 12:19

Jullier

Re: neni
Jo jasne ale tady jde o princip, chapes to??? Sice nezavodil, ale kdyz to bral v dobe kdy nezavodil mohl to brat i predtim nebo potom kdy zavodil. To je to o co tady bezi. Jevidet ze ho fakt milujes, takze nema cenu s tebou o necem diskutovat.
0/0
1.6.2006 17:45

Zahreb

Re: Re: nevim v dobe kdy rok nezavodis
To neres, bjerndi obdivuje Ullricha a nenavidi Armstronga, takze tahle diskuze s nim nema vyznam.
0/0
1.6.2006 12:51

bjerndi

proc bych nenavidel Amstronga ?
0/0
1.6.2006 14:21

Zahreb

Re: proc bych nenavidel Amstronga ?
No pravda nenavidet je silny slovo, proste jeho vykony z nejakyho duvodu neuznavas. Jen by me zajimalo jak bys mluvil o charakteru Armstronga, kdyby udelal stejnou blbost jako Ullrich s tou tanecni drogou. Proste mne vadi jak jednoho cyklistu obvinujes a druhyho dokazes omlouvat i kdyby udelal cokoliv. A abys vedel tak ja proti Ullrichovi opravdu nic nemam, spis naopak. Jeho povahovy vlastnosti mne osobne jsou blizsi nez Armstrongova arogance. Ale na druhou stranu si myslim ze Armstrong si ty triumfy na tour zaslouzi vic nez Ullrich. Ullrich nikdy nedokazal tomu treninku podridt vse jako Armstrong.
0/0
1.6.2006 14:55

Jullier

Re: Re: proc bych nenavidel Amstronga ?
Presne tak, Ullrich patri mezi nejlepsi, ale Armstrong byl proste vzdycky(teda skoro vzdycky) lepsi, dokonce myslim ze kdyby jezdil jeste letos tak by na nej Ulle nemel. Rozhodne si ty vitezstvi zaslouzi mnohem vic. Reknu ti to asi takhle jsou lidi co milujou Ullricha, je to pro ne buh, nejlepsi cyklista vsech dob atd...zato Armstronga vetsina z nich nenavidi, protoze mu nedal sanci na vitezstvi(bohuzel jenom na tour) a vyhral jenom diky tomu, ze bych nadopovanej, plnej chemie, prolezlej dopingem a Jan mel zrovna hroznou smulu, ale jinak byl je a bude vzdycky lepsi. Ten doping by u nej omluvili i uprostred Tour, hlavne kdyby jel zrovna ve zlutym. Jenom v jedny veci s tebou nesouhlasim. Nemyslim ze je Armstrong arogantni, je to hvezda cyklistiky, jeden z nejlepsich sportovcu sveta, ale presto se zajima o charitu, o nemocny lidi a hlavne deti a na nic si nehraje...
0/0
1.6.2006 17:52

Zahreb

Re: Re: Re: proc bych nenavidel Amstronga ?
Armstrong je proste vyjimecna osobnost s dobryma i spatnyma strankama. Jestli se o Armstronga a vubec o cyklistiku zajimas tak bych ti doporucil precist si knizku Armstronguv boj od Daniela Coyle. Je to napsany nestranne( zadny pochlebovani armstrongovi). A dozvis se tam hodne o Ullrichovi, Hamiltonovi, Landisovi...,  taky o Dr. Ferrarim( trener armstronga, kterej byl pozdeji usvedcen z podavani dopingu cyklistum), Napsal to novinar kterej pobyval rok pred tour 2004 v Armstrongove blizkosti. No muzu vrele doporucit ( i Bjerndimu samozrejme)
0/0
1.6.2006 18:45

Jullier

Re: Re: Re: Re: proc bych nenavidel Amstronga ?
Cetl jsem obe Armstrongovy hnizky a hnizku Tajemstvi Lance Armstronga, ty od Armstronga sou super, ale ta treti me dost odradila. Mozna ji znas, vypada to jako jeden velkej utok na Armstronga, ale zaroven taky jako nesmysl.
0/0
1.6.2006 21:47

Zahreb

Re: Re: Re: Re: Re: proc bych nenavidel Amstronga ?
Tou treti asi myslis tu co napsal Walsh, tu jsem necetl , ale zhruba vim o co v ni jde, o tom chlapkovi je v te knizce co jsem ti doporucil taky hodne napsany. Jinak ty dve od Armstronga mam taky . Pak je jeste zajimava Tour de France-Sny a skutecnost, kde se v podstate dozvis, ze sypou vsichni jen se snazi vejit do povolene hranice, a obcas jim to proste ujede . Tu napsal mistopredseda UCI Daniel Baal.
0/0
1.6.2006 23:06

Jullier

Re: Re: Re: Re: Re: Re: proc bych nenavidel Amstronga ?
TAk si ji skus precist a uvidis ze je to pomalu jak sci-fi. Oni vlastne vsechno vi, maji vsechny svedky, vi totalne vsechno o vsem, vsemu rozumi, ale vlastne to skoro nikdo nedokazal.
0/0
2.6.2006 7:14

Jullier

Re: proc bych nenavidel Amstronga ?
Protoze nekolikrat sebral Armstrongovi vitezstvi na tour
0/0
1.6.2006 17:54

Jullier

Re: Re: Re: nevim v dobe kdy rok nezavodis
Jo tak to sem si vsimnul
0/0
1.6.2006 17:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze