Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč Baroš či Jágr slouží politikům

Atraktivní tvář Milana Baroše na plakátu a pod ní nápis: "Volba ODS – to je gól!" Nějak tak by mohlo vypadat vyznání fotbalového útočníka, který uvažuje, že v červnových parlamentních volbách podpoří nyní opoziční stranu. A jestli Baroš opravdu kývne? Nebyl by prvním ani posledním sportovcem ve službách politiků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Viper1

K tomu Śvédsku
V roce 1950 bylo Śvédsko nejbohatší zemí světa. Začalo se soustředit na socialistickou politiku a již v roce 2000 spadlo hluboko za TOP 20 zemí. A bude hůř...
0/0
1.4.2006 14:23

ChristoperCClyse_

Re: K tomu Śvédsku
Je vidět,že o tom opravdu moc nevíš,co je ale zarážející,že píšeš sebevědomě jako mistr světa,ale strašný nesmysly . Hospodářský útlum byl ve švédsku na konci 80.let,na začátku devadesátých v té době pravicová vláda omezila výdaje a zvýšila daně  Potom nastoupila levice a pokračovala v podobném duchu,takže zásluhou obou stran na konci devadesátých let šlo Švédsko hodně nahoru. Získáváš ale jeden palec nahoru-ve tvém příspěvku není ani jediná pravdivá věta,to je opravdu umění .
0/0
1.4.2006 14:48

Viper1

Re: Re: K tomu Śvédsku
Nelži, v roce 1950 bylo Švédsko opravdu nejbohatší a teď je bůhvíkde...
0/0
1.4.2006 19:56

ChristoperCClyse_

Re: Re: Re: K tomu Śvédsku
Bůhvíkde=asi dvacáté,opravdu strašné  napadá mně hned více zemí,které byly kolem 1950 určitě bohatší než Švédsko,i když ne o moc-třeba USA i Kanada,Austrálie, určitě i Švýcarsko nebo třeba Lucembursko-Švédsko určitě bylo na předních místech,ale říct v roce 1950 byli nejbohatší a teď  se hluboko propadají je kravina
0/0
1.4.2006 20:48

vrchni

Klokani
Tak ja take budu volit zeleni (pokud mezitim neco nepohnoji), Se*ou me totiz smradlave skodovky 120 a kamiony (take autobusy) stare 30 let, ktere si buhvijak obstarali kolek na emise a stedre rozdavaji cerny smrad z vyfuku. Ostatni strany uz prokazali ze podlezaji teto smradlave luze a nikdy zadne normy vyzadovat nebudou, takze pro me jedina sance na zmenu jsou Klokani,
0/0
1.4.2006 13:47

Trent-R

Viper1
Úspěšní a pracovití volí ODS. Panebože, to je teda argumentace na úrovni prvoka. Jinými slovy kdo nevolí ODS je flákač a příživník? A já doteď naivně myslel, že lidé volí podle svých sympatií, své politické orientace a podle toho, co jim kdo nabídne. "Demokracii" tu sice máme, ale ta stupiditu neobhájí.....
0/0
1.4.2006 11:00

Mr. luckyboy

Re: Viper1
hele z fanatikama ktery voli ods se neda moc rozumne bavit ja to teda obcas este zkousim ale de to ztuha... stejne tak se neda bavit ze socialnima fanatikama ktery voli cssd... proste by mel u nas bejt mezi temahle 2 stranama nejakej stredovej kompromis, bohuzel nejni nebo ja o nem aspon nevim
0/0
1.4.2006 11:10

udolak

Re: Re: Viper1
Cha cha. Myslíš středovej kompromis jmenující se zelení,, kteří už dopředu signalizují, že vše zakáží ? Zakážou uhlí, potom asi i kompost ( taky je cítit ). Na venkově zakážou hnojiště, laky, spreje, česnek. Zakážou úmrtí, jelikož i mrtvoly jsou cítit. A tak to bude pokračovat, až taky bude kvalita života podle Bursíka.
To bude strana je pro bohaté. A těch tu moc není.
0/0
1.4.2006 11:48

volalmipelta

Re: Re: Re: Viper1
Zelení jsou sice možná "nováčci", ale to je taky jediné plus co mají. Nové vedení se hádá se starým, kandidátky přepisovali na poslední chvíli, a ten program je vyloženě na mašli... byl by možná aspoň trošku reálný, kdybychom byli na ekonomické úrovni Švýcarska...
0/0
1.4.2006 11:52

udolak

Re: Re: Re: Re: Viper1
Jenže to ještě hodně dlouho nebudem.
0/0
1.4.2006 11:55

volalmipelta

Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Asi tak :-) Já je volit nebudu, pravda, chvilku jsem o nich uvažoval - než jsem si přečet program :-P Klerikály - to je dobrej vtip, Filipa s dRathem a Quimbym - to je dokonce špatnej vtip.... holt není koho volit, ač mám k ODS velké výhrady, prostě není koho volit, budu muset volit je...
0/0
1.4.2006 11:58

udolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
tak o tom jsem nikdy neuvažoval. Volit by je mohl jedině blbec. Stejně málo inteligentní pako jako jsou oni.
0/0
1.4.2006 12:14

Viper1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
ODS volí především lidé inteligentní, vzdělaní a schopní. Blbci volí levici.
0/0
1.4.2006 12:18

udolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Tady byla řeč o straně zelených.
0/0
1.4.2006 12:19

Viper1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Jo jo, pardon. Ale to tvrzení platí, i když je mimo aktuální diskusi...
0/0
1.4.2006 12:21

sCZECH

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
hehe supr nazor debilku
0/0
1.4.2006 13:19

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
nazyvej me treba blbcem nebo dementem od spartana bych nic jinyho necekal:P ne ted vazne... ja je volit pudu nebo aspon tedka jsem pro ne rozhodnutej a za blbce se nepovazuju a informovany sem taky dost jejich program sem cetl stejne tak i program kdu-csl a castecne i program cssd ods zatim zadnej nema,
se spoustou veci se SZ souhlasim at s resenim kamionove dopravy vystavbou obchvatu misto dalnic atd...  dalsi vec kvuli kere je volim je jejich neokoukanost a neangazovanost v politce... jsem asi natolik naivni nebo spise optimisticky ze verim ze jejich pritomnost v parlamente to muze trosinku zmenit k lepsimu a volim je taky jako pojistku proti nekterym ekonomickym navrhum ods
0/0
1.4.2006 12:33

Viper1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
O vaší "politické inteligenci" svědčí i to, že nevíte jaký a kde má ODS program.
0/0
1.4.2006 12:35

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
tak maji modrou sanci... ale jak oni samotny rikaji to neni jejich program... a staci mi jak ho prezentuji nekteri jejich politici ve sdelovacich prostredcich a debatach viz tlusteho nulova dan na potraviny, nebo jeho danove prazdniny, ono dyz to zjednodusim muzu si pak jejich program precist ale byla by to pro me ztrata casu
0/0
1.4.2006 12:42

Viper1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Mají program na svých stránkách. Ten vychází z Modré šance.
0/0
1.4.2006 13:15

udolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Já namám tolik peněz, abych si mohl dovolit volit Bursíka.
0/0
1.4.2006 12:35

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
no to jakej bude mit financni dopad ta jejich ekologicka reforma zalezi asi i taky na tom jak se k ni postavi vetsina lidi kdyby ji nahodou prosadili, ono totiz sice zdrazi energii ktera se bude zdrazovat at budou ve vlade oni nebo kdokoli jiny protoze EU, ale vytvori se tim take tlak na vyrobu ekologictejsi energie z obnovitelnych zdroju... na zajisteni obnovy techto zdroju by byla potreba novych pracovnich mist cili castecne vyreseni nezamestnanosti... tato reforma bude tlacit na pouziti ekologictejsich postupu pri stavbach... treba rodinne domy ze dreva, zdrazeni pohonnych hmot povede k vetsimu vyuzivani zeleznice(ktera by se u nas mohla treba i resuscitovat) a MHD, a technologickemu reseni mensi spotreby aut a alternativnich technologii pohonu, mozna je to vsechno utopie:) nevim ale ja tomuhle celkem fandim tak proc jim nedat hlas kdyz sem parlamentnima stranama otravenej
0/0
1.4.2006 12:49

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Viper1
fotbalu poradne nerozumi a este se montuje do politiky:D ja rikam porad ze bych sel klidne ods volit ale v dobe az tam nebudou lidi jako tlustej, dalik, bem, julinek, nemcova atd... az tato strana nebude arogantni a nebude jenom urazet a kritizovat ale az bude neco i delat... a tvoje argumenty proti zelenejm sou jako z matersky skolky zkus to jinak
0/0
1.4.2006 12:13

udolak

Re: Re: Re: Re: Viper1
Při diskuzích o Spalovně Malešice neznali právě Zelení problematiku a nedokázali obhájit odborně svůj názor. Spalovna škodí prostředí, ovšem ze zcela jiných důvodů než oni uváděli.
Takže pryč s magory.
0/0
1.4.2006 12:41

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
co si pamatuju tak s te diskuze vyplinulo akorat to ze ju tam obcani ty vesnice nechteji... a vsichni politici se shodli na tom ze by tam nemela byt a ze to znamena zatez na zivotni prostredi...
 
o tom jak ta spalovna skodi tam myslim aspon co se tyce stretu tech diskutujich nic nebylo ale mozna mam spatnou pamet... navic predpokladam ze skodlivy to co se kouri z kominu, a taky pokud se spalujou recyklovetelny veci jestli o tom vis vic klidne to dej do placu:))
0/0
1.4.2006 12:52

udolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Právě, že to nebyli schopni uvést. A to je to nejdůležitější.
Spalovna pracuje v systému o nějaké teplotě. Ta ovšem není postačující ke zničení některých látek, které se v odpadu vyskytují. Ony by se tam vůbec neměly dostat, ale ten odpoad je netříděný a v tom je ten problém. Zejména chemikálie a  různé zbytky léčiv tento režim nedokáže spolehlivě spálit.
Tyto nezničené škodliviny jdou potom jako součást popela na skládky a dostávají se do spodních vod.
Vůbec to není o popílku, to lze spolehlivě řešit vyšším komínem a tudíž i rozptylem. samočisticí schopnost přírody je velká. Ale s tím popelem si ani příroda neporadí.  A to nikdy nikdo ze Zelených nevěděl.
0/0
1.4.2006 13:00

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
fajn dik za info
no jo no ona kuchtova nebo kdo tam byl je spis pres jaderny elektrarny:) on to tam ale nevedel nikdo i kdyz se vsichni kasali jak se zasadi o to ze tam ta spalovna nebude atd. proste kazdej nemuze vedet vsechno navic dyz je to politik:D ale na druhou stranu ona je ze strany zelenych takze kdo jinej by to mel vedet nez ona,
 
kazdopadne je fakt ze spalovny nejsou nic skvelyho... a jelikoz se v nich stejne casto pali odpad kerej by sel recyklovat sou podle me ve vetsim meritku zbytecny... a de tu jenom o to aby si na tom nekdo nahrabal...
0/0
1.4.2006 13:09

Viper1

Re: Viper1
Ale tak to přeci je. Lidé volí podle sympatií a podle toho, co jim kdo nabídne. A pro líné je lepší levice, která se o ně postará. Pro pracovité a schopné pravice, protože jim dá prostor. Tak to bylo, je a bude.
0/0
1.4.2006 12:05

Mr. luckyboy

Re: Re: Viper1
castecne ano ale ty to zjednodusujes... kdo je flakac, koumous, socka voli cssd kdo je pracovitej, poctivej, bohatej voli ods takle to vubec neni... ono totiz spousta tech flakacu a socek voli ted i ods protoze si blahove myslej ze tu ods neco zlepsi nikoli...
proste takle cernobile to neni... i sposuta uspesnych pracovitych lidi voli cssd a to proste proto ze tu nechteji mit cisty kapitalismus tak jak ho tu bude chtit naordinovat ods... protoze vi co to muze nasi zemi prinest... on by se mohl stat zazrak a vyletli bychom hospodarsky rychle nahoru ale tomu snad nikdo v kontextu nasi zeme nemuze verit... a jestli se toto nestane tak ods vyznamne socialne poskodi nasi spolecnost... me se to nedotkne rodice maji slusne prijmy ja za 2 roky dostuduju a v IT oboru je prace a i penez taky dost
0/0
1.4.2006 12:18

Viper1

Re: Re: Re: Viper1
Ano, zjednodušuji to. Ale i úspěšný a pracovitý může udělat chybu a volit ČSSD. Jen si myslím, že naprostá většina takových lidí je volit nemůže a dá hlas pravici, u nás tedy ODS. PS: V IT už to taky není to pravé, je tam velká konkurence, ale to je už skoro všude...
0/0
1.4.2006 12:21

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Viper1
podle me nejde o chybu proste myslenka socialni solidarity je spravna vec... v evrope v ruznych formach existuje a zatim i pomerne uspesne... je jasne ze v nasem state je socialni stat zbytecne prebujely ale i kdyz bolestne pomalu neco se s tim dela, viz treba posledni zjednoduseni socialnich davek a planovane dalsi kroky... vim ze cssd neni idealni to v zadnem pripade ale ono tu jde take o jistou kontinualitu... mas tu 8 let levicove vlady... a po ni by mela prijit pravicova ktera jak to vypada neprinese tem nizkoprijmovym skupinam to co jim slibuje a prinese jim spoustu veci ktere se snazi zamlcovat... a jak tyto lide budou asi reagovat v pristich volbach? daji hlas kscm nebo cssd coz znamena po 4 letech dalsi vladu levice no a dopadne to tady jako na slovensku co za 4 roky udelala ods nova vlada smahem zrusi nevim jestli je to to spravne co by melo nas stat potkat...
0/0
1.4.2006 12:28

Viper1

Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Pravice znamená rozumnou solidaritu. Levice to s ní často přehání. Ve světě to tak je, že pár let je u kormidla levice, rozhází a podělá co může a pak to musí pravice napravit, utáhne opasky, zlepší fungování státu za cenu úspor atd., to odláká voliče směrem doleva a tak to pokračuje. Jinak si myslím, že je dobré zrušit některé prasárny, které tady KSČSSD prosadila. Už aby to bylo.
0/0
1.4.2006 12:30

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
jo nektery veci co prosadili nejsou idealni to je fakt to je bez debat... ale o tom ze levicove orientovane vlady by nemohly fungovat neni pravda... treba v anglii i kdyz to neni uplne striktni levice to celkem funguje... ale ja mam proste jednoduse obavu ze ods tu zvetsi rozdili mezi socialnimi vrstvami, neco stejneho se ted deje ve slovinsku... proste bohaty sou bohatsi a chudy sou chudsi... muzeme se tu bavit o tom proc sou chudy to muze bejt na dlouho dobu, navic v kontextu s nerovnyma sancema za minulyho rezimu... a pak sice tu budou treba vice lidi kteri si zijou lip nez zili ale ten chudej zbytek se zacne vic venovat treba kriminalite, nebude mit na zdravotnictvi, ono se staci podivat ne nektere problemy ktere maji v usa i kdyz to je jenom priklad pro inspiraci samozrejme ono ani na tom slovensku to neni tak skvele jak tvrdi ods
0/0
1.4.2006 12:40

Viper1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Britská levice je to samé co naše pravice. Ve VB by levice typu ČSSD neměla šanci. Mají tam zakořeněný odpor k fašismu i komunismu.
0/0
1.4.2006 13:16

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
tak to bych pak chtel videt britskou pravici:D to musi bejt narez... ok tak dyz neberes britanii tak muzu uvest skandinavii... tam to taky funguje... a to uz se jako levicovej koncept odmitnout neda:)
0/0
1.4.2006 13:27

Viper1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Taky to tam jde ke dnu. Švédsko bylo před 30 lety mezi nejvyspělejšími státy a teď je někde kolem 50. místa a bude hůř. Celkem se jim to tam hroutí...
0/0
1.4.2006 13:38

ChristoperCClyse_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Jak si přišel na to,že jsou kolem 50.místa  V naprosté většině ukazatelů bude do dvacítky,častěji ještě výš. A že se jim to tam hroutí    Možná mají problém se stárnutím populace a jeho financováním,ale to úplně vyřešit ještě nedokázala žádná země. Ani mně nepřekvapuje,že volíš ODS,buď nic nevíš nebo lžeš,tak to se k ODS úplně hodíš.
0/0
1.4.2006 14:03

Viper1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
Něco si o tom přečti. Jinak budeš vypadat jak hňup. Holt musíme pilně studovati, nebo z nás vyrostou sociální demokrati.
0/0
1.4.2006 14:18

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viper1
no o tom se mi nic nedoneslo:) takze nevim ale stejnej problem ma cela evropa proste stagnuje ale stejne se tu mame nejlip z celyho sveta takze nejni duvod panikarit:)
0/0
1.4.2006 14:11

etherfox

ty woe,
prostitutky sparťanský.....
0/0
1.4.2006 10:00

Viper1

Takhle
Je to logické. Baroš a Jágr něco umí, jsou pracovití a tak volí ODS. Kdo je líný a nic neumí, volí levici.
0/0
1.4.2006 9:57

Mr. luckyboy

Re: Takhle
tak sem si myslel ze zaslepenost a ubohost je znakem jenom politickych diskuzi... dete si nadavat a plivat tam a nechte sport na pokoji
0/0
1.4.2006 10:02

Viper1

Re: Re: Takhle
Říká kdo?
0/0
1.4.2006 10:04

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Takhle
JA:) at projevim sve zdrave "pravicove" sebevedomi:D
0/0
1.4.2006 10:10

Viper1

Re: Re: Re: Re: Takhle
Každý má právo na své názory. Máme tady svobodu. A můj názor na tu problematiku je ten, že úspěšní a pracovití lidé jako je Baroš nebo Jágr prostě volí ODS. Je to z principu strana pro takové lidi.
0/0
1.4.2006 10:12

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Takhle
nesouhlasim... pro lidi jako je baros nebo jagr je jedine pozitivum na ods to ze budou mit k te spouste penez co si uz vydelali(hlavne me tu nikdo neosocujte z toho ze jim to zavidim... opak je pravdou preju jim to a fandim jim) jeste neco navic... celkovy financni efekt je pro ne nezajimavy... tyto lide by meli volit spis stranu ktera jim prinese neco jineho nez penize... nekoho treba jako zeleni kteri jim budou chtit chranit prirodu a nebo nejakou stranu ktera je levicove zalozena(u nas zadna takova bohuzel neexistuje) a ktera bude regulovat chudobu atd... vic se mi rozepisovat nechce protoze by to bylo na dlouho:)
0/0
1.4.2006 10:24

Viper1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takhle
Nemyslím si, že mají všichni pracovití a schopní tolik peněz jako Jágr a Baroš. A pro takové lidi  je důležité, aby měli svobodu a ne například povinné majetkové přiznání ala KSČSSD a podobně. Je toho víc.
0/0
1.4.2006 10:27

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takhle
vis ja to reknu takle sem spise stredove pravicove zamerenej volic ods bych nevolil ani za penize... aspon ne do doby dokud tam budou takovy lidi jako tlustej, julinek, dalik, bem protoze pro me ma tato strana naprosto stejny moralni kredit jako cssd kterou sem sice volil v minulych volbach ale volit ji nebudu du volit zeleny at si o nich rika kdo chce co chce aspon se v parlamentu trochu zmeni pomery a trena to necemu prospeje
 
ad majetkovy priznani... je to opatreni ktere castecne omezuje trochu svobodu... ale stejne jako pri  soucasne hrozbe terorismu se musi pri kontroloach a prevencnich opatrenich omezovat urcitym zpusobem svoboda tak u nas v zemi ktera je naprosto prolezla korupci je toto aspon na cas nutne zlo ktere muze hodne vecem pomoct a zacit konecne korupci aspon castecne resit... jestli vis o lepsim opatreni muzes ho navrhnout, a videt za vsem u cssd kscm je podle me politicka kratkozrakost a podlehnuti extremisticke retorice ods
0/0
1.4.2006 10:35

volalmipelta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takhle
To si dobrej středově pravicově - a volils a budeš volit levici :-D :-D :-D
0/0
1.4.2006 11:50

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takhle
tak u zelenejch nejni jisty esli sou levicovy nebo pravicovy od neceho trochu neco jako lidovci... mozna inklinuji spise k levici to je pravda
 
cssd jsem volil pred 4 roky a to se profilovali za spidli spise na stred nez tolik na levici resp smerem ke komunistum, navic sem cekal ze dyz to tu zeman resuscitoval tak oni budou pokracovat v podobnem duchu neco se povedlo spoustu se toho ale nepovedlo proto je uz volit nebudu
 
 a kdyz mi poradis nejakou stranu ze stredoprava rad si prostuduju jeji program ale ods volit nehodlam kvuli personalnimu slozeni a snk-ed nebudu volit z duvodu toho ze to je primej hlas ods jestli se dostanou do parlamentu o zadny jiny strane nevim
 
proste kdyz to shrnu zeleni jsou pro me nejmensi zlo s tim ze maji par zajimavych napadu jejich program bych jako program ostatnich jinych stran nebral uplne vazne oni ho snad neberou taky uplne vazne:))
0/0
1.4.2006 12:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze