Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Beck měl pozitivní dopingový test

Možná až dva roky bez tenisu bude Karol Beck. Slovenský hráč měl v loňském roce pozitivní dopingový test. Informaci zveřejnil generální sekretář Slovenského tenisového svazu Igor Moška na tiskové konferenci. Trest bude znám v nebližší době, Beckovi hrozí až dvouletý zákaz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

paagyo

kuf
Jebnuti ste vsetci. Co si furt nadavate? A ze bratske narody. Ty kokos!
0/0
8.2.2006 16:09

Jano_S

doping ?
no, neviem ako fajcenie travy na nejakej party (www.sme.sk) ovplyvnilo vysledok zapasu s Argentinou a specialne s Coriom, by som pomlcal ....
0/0
1.2.2006 17:27

mutawa

hanba
No kdyz jsem videl jak si to slovaci kraci do finale davis cupu tak jse žasnul, upimne jsem zavidel a pral jsem jim to. Ale je videt na cem to slovaci postavili. Je to ostuda jako prase. Fuj!!!
0/0
1.2.2006 9:12

Jano_S

Beck
trochu k veci.Zatial sa potvrdila pozitivna vzorka, co nie je nic mimoriadne neobvykle, na rade je teraz Beck aby vysvetlil ako sa v jeho vzorke objavila, potom bude potrestany alebo aj nebude.Zatial plati pravidlo o nevine.
0/0
31.1.2006 13:51

krnoch

Re: Beck
Myslím si, že jako skoro každý sportovec řekne, že neví, jak se látka do jeho těla dostala. Pokud teda nepůjde o kokain - když to před lety našli Nováčkovi s Wilanderem, tak chlapci radši blbě nezatloukali, na rovinu řekli, že si šňupli a radši oba ukončili kariéru.
0/0
31.1.2006 13:56

Jano_S

Re: Re: Beck
nie kazdy nalez konci trestom.Ale niekde nieco som cital o anabolikach.Ak je vinny dostane trest a bude to vybavene, nie je prvy ani posledny.
0/0
31.1.2006 14:01

krnoch

Re: Re: Re: Beck
Ono se to hodně zpřísnilo i v tenise - Puerta osm let, Karatančeva 2 roky....
0/0
31.1.2006 14:03

Jano_S

Re: Re: Re: Re: Beck
a to je dobre
0/0
31.1.2006 14:06

krnoch

Re: Re: Re: Re: Re: Beck
Jenže co když dostane Beck flastr 2 roky a přitom půjde o pseudoefedrin z kapek proti kašli? To je daleko slabší kafe než třeba steroidy.
0/0
31.1.2006 14:09

Jano_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Beck
s tym sa neda nic robit.Treba pit caj s medom.
0/0
31.1.2006 14:12

krnoch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Beck
A co když med v čaji bude pocházet od včely-špindíry, který někde něco zobala?
0/0
31.1.2006 14:15

Jano_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Beck
tak sa moze potit v posteli s priatelkou
0/0
31.1.2006 14:31

Miloss21

Re: Beck
no on uz to vysvetloval itf pred dvoma tyzdnami v londyne teraz uz len caka na verdikt mal by dostat zakaz cinnosti na 1 alebo2 roky kedze sa vyhovaral ze tu latku uzil bez vedomia ze by to bolo nieco zakazane vraj by mali zobrat jeho vypoved do uvahy a rozhodnut ci to bude 1 rok alebo 2...jedno iste vo finale davis cupu nebolo v tom lňze nehral len zranene koleno...
0/0
31.1.2006 14:52

Naomakmeki

Aha, co to ?
Pořád jsem slýchával od čoboláků, že Jnada dopuje, že podvádí s klíny v botách ( a podobné příznaky českého komplexu) a teď najednou ejhle, klec spadla přímo na papoucha . A ještě o to víc to mrzí, že to ve sportě, s kterým se Slováci tolik před Čechy chválí. No nic, je mi to celkem buřt, ale jen člověk může usoudit, jak ty mlýny melou....
0/0
31.1.2006 13:25

Naomakmeki

Re: Aha, co to ?
...Janda
0/0
31.1.2006 13:25

Jano_S

Re: Aha, co to ?
neprestanes s tym cobolakom, ty pravnuk Klementa Gotwalda a prislusnik naroda volicov bolsevika ?
0/0
31.1.2006 13:29

karosh001

Re: Re: Aha, co to ?
moc se tady nerozmachuj, nebo sem copy/pastnu svoji seminarku o hitlerovi....
0/0
31.1.2006 13:31

Jano_S

Re: Re: Re: Aha, co to ?
co mas s Hitlerom, keby zbabelec Benes nezdrhol do Londyna, ziadny Slovensky stat by nebol.Ak ti vadi ze par slovakov bojovalo v Polsku, ktore po Mnichove obsadilo cast severnej Moravy, tak ti nerozumiem. A kym tu bolo povstanie,ktore zamestnalo niekolko divizii, v Skodovke v Plzni sa vyrabali 7 rokov dela a tanky pre Wehrmacht.Nebyt kvalitnych ceskych Panzer 38t, asi by Hitler ani za sest tyzdnov nedosiahol Pariz a cely Blitzkrieg by bol v prd....
0/0
31.1.2006 13:38

Serif_nema_odpoledne_cas

Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
Parádní překrucování minulosti - na Slovensku za války jeden fašoun vedle druhého, ale za to, že Hitler dobyl Paříž, může Čech :-))))
0/0
31.1.2006 13:40

karosh001

Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
 
0/0
31.1.2006 13:42

Jano_S

Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
Ked sa Guderian valil cez Ardeny, lepsi tank ako P38t na svete nebol.A spolu s P35 tvoril hlavnu ofenzivnu silu Wehrmachtu- bez tankovych divizii by ziadny Blitz nebol, kde presne prekrucujem alebo sa mylim ? Hajzlov sme mali tu aj u vas.
0/0
31.1.2006 13:44

schlowak

Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
No kamarade, ty sa divis, ale ono sa to u nas na skole fakticky takto uci.. len malo ucitelov si prizna ako sa zo Slovenska vypravili prve transporty Zidov, a o arizacii poriadne ani zmienky. Ale nechapem, preco pleties do tenisu historiu.. akoze podla mna je to uplne od veci.. az trochu detinske mi to pripada..
0/0
31.1.2006 13:46

Jano_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
si pozri zaciatok diskusie, cobolak ma povod v historii (ktora by nikdy nebola, keby ...dopln si sam)
0/0
31.1.2006 13:48

karosh001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
to je pekne svinstvo...
me by strasne zajimalo, co se tim padem uci na skolach v nemecku, potazmo rusku...
s tou historii to byla asociace - jeden placne bolsevickeho paroubka a ja na to reagoval historickou udalosti... tot vse, zbytecny rozruch...
0/0
31.1.2006 13:50

schlowak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
Mal som moznost zazit nemecky dejepis.. 3 roky.. Nemci sa vysporiadali s 2.svetovou vojnou relativne dobre.. priznali si zverstva aj chyby Nemcov.. ale mladych to az tak nezaujima.. boli to hriechy ich starych otcov..ani o tie sudety sa nezaujimaju.. to len par starych paprdov vyskakuje..
0/0
31.1.2006 13:55

Miloss21

Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
sa mi zda ze moc do toho vidis...co bolo to bolo a uz sa to nijako nezmeni a bohuzial nikto z nas za to nemoze a na oprasenie vedomosti z dejepisu kym cechy boli okupovane nemeckom my sme boli satelitny stat nemecka v com je vyrazny rozdiel..vsetko zmenilo len to povstanie o ktorom tu pises..ale v jednom to bolo rovnake oba staty museli chtiac nechtiac posluchat prikazy nemcurov eine schveine ich muss klavier spielen...
0/0
31.1.2006 14:58

Jano_S

Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
nevsimol som si ze by Talianom alebo Japoncom tu niekto nadaval do fasistov ci imperialistov.Asi sme my, Slovaci mali radsej Nemecku po Mnichove vypovedat vojnu, ked tak neurobili svetove velmoci.Aspon podla nazorov niektorych nasich priatelov v diskusii.
0/0
31.1.2006 15:06

POWSTALEC

Re: Re: Re: Aha, co to ?
A já vool se toho hnedka chytl ;)
0/0
31.1.2006 14:06

Jano_S

Re: Re: Aha, co to ?
btw., najvacsi cobolak je Paroubek, ktoreho voli stvrtina Cechov a ktory tvrdi, ze 'co bolo to bolo a dnes je uz cas pustit komunistov zase k moci'.Europska rarita.
0/0
31.1.2006 13:33

karosh001

Re: Re: Re: Aha, co to ?
v tom s tebou naprosto souhlasim.
nicmene vas narod jako takovy neni bez viny a ty presto hazis kamenem...
0/0
31.1.2006 13:34

krnoch

Re: Re: Re: Aha, co to ?
Asi je to marný - ale pojď zkusit diskutovat bez urážek a věcně. Nebo nám vpálíš, že jsme "švédi, pepíci" a díky registrovanému partnerství i "teplouši"?
0/0
31.1.2006 13:35

Naomakmeki

Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
přesně tak a ještě jsme "konzerváry, paštikáry, mame radi knedlo vepro, naháme si vrtať pre korunu koleno, mame radi meruňky." co by si od zakomplexovaných Jánošíků čekal ?
0/0
31.1.2006 13:38

Jano_S

Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
ja len reagujem na cobolaka, to sa teba netyka, prepac
0/0
31.1.2006 13:39

krnoch

Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
Chce to trošku elegance a nadhledu - po pátečním losu evropský kvalifikace to taky tady na diskuzi zpočátku smrdělo nurážkama a nakonec to končilo v přátelským tónu.
0/0
31.1.2006 13:43

krnoch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
urážkama - sorry...
0/0
31.1.2006 13:44

Jano_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
ale v pohode, ked budu clanky z MS, uvidis na koho som strane.
0/0
31.1.2006 13:46

krnoch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
no vidíš, víc takovejch rozumnejch jako Ty a pojem "bratia" nebude vyznívat tak ironicky. Já tu rivalitu beru, ale představoval bych si jí asi jako mezi Němcema a Rakušákama, nebo mezi Belgičanama a Holanďanama... prostě si přiznat v klidu to, že k sobě máme nejblíž - už jen kvůli tomu, že si rozumíme, i když každý píšeme svojí mateřštinou.
0/0
31.1.2006 13:52

karosh001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
ja bych rekl, ze to nase bratrstvi je daleko pevnejsi nez GER-AUT a BEL-NL... o pakistanu a indii ani nemluve ... skoda, ze tady na idnesu vedle te ceske neni taky slovenska vlajecka
0/0
31.1.2006 13:56

krnoch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
Nejsem přesvědčenej o tom, že by bylo pevnější než výše zmíněné GER-AUT - ti si mezi sebou tak blbě nenadávají. Ale jazykově a vzhledem k minulosti nám prostě nikdo bližší není. A myslím si, že s chladnou hlavou i Slováci musí připustit, že Češi jsou jim bližší než třeba Maďaři.
0/0
31.1.2006 14:02

Jano_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aha, co to ?
ja som reagoval na Neomak..., uz ma tu tym cobolakom vytacal predtym a na to reagujem nervozne.S mojim vztahom k Cechom to nema nic spolocne, to malo byt len medzi nami dvomi.Snazim sa mu zakazdym vysvetlit povod toho slova.
0/0
31.1.2006 13:58

Naomakmeki

Re: Re: Re: Aha, co to ?
Paroubka nech na pokoji, ten půjde v červnu (v Júnu) do prdele ! Vystřídá ho velkopodvodník Topolánek.  Paroubkův portrét hledej zde http://www.worldwide-web.com/JeffreyBabad/Simpsons/Quimby/quimby.gif
0/0
31.1.2006 13:36

Naomakmeki

Re: Re: Aha, co to ?
a jakej já pak jsem pepík ? jsme si kvit ! Teď mě budeš možná říkat, "abysom nehádzal všetkych do jednoho vreca," dobře ty nejsi ten případ hejslováka, kterého jsem měl na mysli, jsi rozumný ovšem, ale jenom říkám a uvádím, jak to vypadá na slovenských diskuzích, krčmách a robotách atd. Neber si to osobně, ale jste v tomto smyslu více jednodušší.
0/0
31.1.2006 13:33

Jano_S

Re: Re: Re: Aha, co to ?
uz som ti pisal, vykasli sa na blbcov na Pravde a podobne ...
0/0
31.1.2006 13:40

PrincHektor

Hele, ty Pepíku ze Slovenska...
Dodatečná diskvalifikace by byla zcela na místě. Beck byl tahounem týmu v průběhu celýho DC, a pokud sypal, zkreslil tím do značný míry výsledky celýho slovenskýho týmu, který bez něho mohlo suše vypadnout hned zkraje tohoto poháru. A o komplexech nebo nacionalismu radši pomlč, opravdu se to sem nehodí    
0/0
31.1.2006 13:25

schlowak

Re: Hele, ty Pepíku ze Slovenska...
Ja ze tahunom timu bol Domino Hrbaty, ktoreho neporazil ani Nadal, ani Roddick, ani Ancic, ani Ljubicic.. Neviem, ci sledujes nas Davis Cup Team, ale u nas je to tak, ze vacsinou Domino vyhra dva zapasy, a modlime sa za stvorhru. Ak nieco prida aj Beck, tak o to lepsie..
0/0
31.1.2006 13:29

PrincHektor

Re: Re: Hele, ty Pepíku ze Slovenska...
samozřejmě že sleduju DC, taky jsem nepsal, že Beck je jednička, nýbrž tahoun, bez kterýho by se Slovensko tak daleko nedostalo. A teď si představ, že by Slováci s Beckem DC vyhráli a na dopink by se přišlo dodatečně...ani teď už si tu diskvalifikaci neumíš představit?  
0/0
31.1.2006 13:37

schlowak

Re: Re: Re: Hele, ty Pepíku ze Slovenska...
tak kompletnu diskvalifikaciu asi tazko.. to taky Puerta tiez dopoval, ak sa nemylim. A veruze aj on hral Davis Cup.. to same teda nech plati aj pre Argentinu.. uz by bola cesticka pre Cesku republiku..   to teraz neber vazne, len som si rypol.. uznavam, mas pravdu.. ale je mi velmi luto bojovnika Hrbateho, ktory je fakt velkym vzorom pre mladych..
0/0
31.1.2006 13:43

krnoch

...
Ta představa, jak hezky museli mít Puerta a Beck před semifinále "nalajnováno"...
0/0
31.1.2006 13:22

czechforever

pro Slovaka
Aspon uznas ze je to hanba! Styd se za to, ze vubec nastupoval v narodnim dresu...
Ale k tomu hokeji... Ty tu rikas, ze jste byli poslani do Cecka. Nechci tu moralizovat... Ale vzdy jste byli vetsi nacionalisti. Vyvrati mi tu snad nekdo, ze v roce 1918 jste puvodne chteli bejt samostatny? Nebejt Stefanika, kterej byl jednim z vasich nejchytrejsich vlastencu, tak jste kde... Asi nevis, kolik z prvorepublikoveho rzpoctu slo na Slovensko??? Na univerzity, infrastrukturu. V 2. svetovy ste byli s nackama. Pak jste s nama trpeli u komousu a uzse k tomu dostavam!!! V roce 1992 ste se VY, jeste jednou opakuju-Slovaci, rozhodli, ze se odtrhnete. Prosim, vase volba. Ale kolik mate obyvatel, uzemi apod. Proste premyslej, nez se zakomplexujes. Bylo to logicke, i kdyz nerikam ze 100% sparvedlive rozhodnuti.
0/0
31.1.2006 13:21

krnoch

Re: pro Slovaka
toto je kvalitní názor!
0/0
31.1.2006 13:24