Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais na Dakaru končí kvůli bolestem

Karel Loprais odstoupil těsně před startem dvanácté etapy ze zdravotních důvodů z dakarské rallye. Podle zpravodaje Českého rozhlasu měl zkušený pilot kamionu Tatra stále velké bolesti zad způsobené naraženými žebry. Z pouštní rallye odstoupil z průběžné páté příčky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xxxll

tlustej dědek a český pohled
ten starej dědek na to už prostě nemá.! jasně, že jsou i v česku mladí talentovaní, ale loprais se drží jako klíště - je to samozřejmě skvělý job a tak blokuje jakoukoliv konkurenci.- mobing jako všude jinde. ps. tlustšího dědka než je on, na ralley není vidět - sport nedělá naprosto žádný, jen soudě podle břicha zvedání lahváčů. ..jinak typická komunistická mluva jak kamuflážovat, že není vše v pořádku…“Auto funguje perfektně.. Samozřejmě bude co doladit. Máme na čem pracovat," uvedl Loprais…“ jak tu již jiní píšou na satelitu se zmiňují o kamionech jen okrajově. zajímá to tak max. rusy a čechy a event. araby.
0/0
13.1.2006 8:04

xxxll

Re: tlustej dědek a český pohled
že nikdo nepoukázal na to, že tatře se s hospodářstvím moc nedaří, lidé mají nízké platy, vozy jdou stěží na odbyt, až na nějaké rozvojové země, kde si tatry jěště tak mohou zaplatit a vniřně to v kořivnici vře - a ti zoufalci stále nechápou, že ty miliony vrazené na dakar v podstatě nikdy nepřinesly účinek ve smyslu, že by se tatrovky kupovaly více - totíž ty vozy jsou katastrofálně zastaralé, nemoderní a neinovativní .shrnuto, lidi v tatře mají podprůměrné platy, budoucnost stále horší a nejistá ale na dakar jdou miliony....
0/0
13.1.2006 8:18

xxxll

Re: Re: tlustej dědek a český pohled
PS. tatra blbne na dakaru a česko nakupuje za tvrdé miliony transportéry v cizině, bo tatra není schopná konkurence. nestačí to, se zamyslet nad tou zoufalostí - a národní tragedií, kam to tatra dobačovala?
0/0
13.1.2006 8:28

aleshek

Re: Re: Re: tlustej dědek a český pohled
Ty nulo, třebas může karel navenek skutečně působit jako tlustej dědek, narozdíl od tebe něco dokázal. Jede ve svém týmu, na který si sehnal peníze od různých sponzorů, Terex (tatra) mu nedává žádnou přímou finanční podporu, vůz je jeho, ne továrny a tak si může jezdit a blbnout kde chce. Jinak k tomu velkému bříšku, u kamionu v závodech není nikterak na obtíž a navíc ty roky značí spoustu zkušeností. O Tatře a Kopřivnici nevíš nic, jinak bys nežvatlal o nízkých platech, které jsou na Novojičínsku zcela srovnatelné s jinými firmami, problém je v něčem jiném a sice že americký Terex, který Tatru koupil nemá zájem na rozvoji nových technologií a na dalším vývoji,  ale i tak má třeba právě v Africe kde se Dakar jezdí TATRA to nejlepší jméno a pokud jde o konkurence schopnost - stále máme ten nejlepší podvozekna světě - KAMAZ má možná rychlejší káru, ale to není všechno - daleko více záleží na spolehlivosti a jiných faktorech.
 
0/0
13.1.2006 11:23

aleshek

Re: Re: Re: Re: tlustej dědek a český pohled
nejvíc se mi ovšem líbí, když o národní hrdosti mluví člověk, co používá příponu .de - český pohlede.
0/0
13.1.2006 11:24

xxxll

Re: Re: Re: Re: Re: tlustej dědek a český pohled
Špičkový sportovec se nemůže spoléhat jen na své zkušenosti. Nedílou částí je rovněž špičková tělesná kondice, tvrdý sport a odolnost . A perfektní kondici především dluží svým sponzorům - a ne si nechat zhuntovat nicneděláním své tělo.- Co se týká amiků, tak se tatra chovala přesně jak jiní vyčůranci - prodala se a teď si naříká. Poslechněte si názory zaměstnanců a ne vedení. Tatra ze ztrácí ze světa, jak značkou, tak pověstí, tak kvalitou. K Dakaru - (Já si vážím daleko více třeba Ivo Kaštana, který je skromný sportovec, hradí si skoro vše sám a pomáhá mu jen manželka. A vede v Dakaru ve své kategorii).
0/0
13.1.2006 13:29

xstepix

KAMAZ vs. ostatni
Bohuzel jsem si ji rozbil sam. :-) Jen ten Kamazackej tym mi neni moc sympatickej - nepopiram, jede kvalitne, ale i presto ty stupinky v Dakaru treba Staceymu nebo de Azevedemu preju vic.
0/0
12.1.2006 22:35

bloommight

luc alphand
luc he is a superstar. He won the world cup in alpine skiing and he should win really DAKAR too
0/0
12.1.2006 19:46

xstepix

diskuze zrusit!!!
Ja bych net diskuze zrusil, jen to skodi, spousta lidi zbytecne sedi u complu a cvakaj na klavesnici hovadiny...kritizovat, kritizovat a zase jen kritizovat, to je jejich, jsem pro vysloveni svobodneho nazoru, ale tohle je moc... Jinak dal fandim Lopraisovi i v pristim roce, a doufam ze Cagin to nejak vodsere, aby nebyl prvni.
0/0
12.1.2006 18:19

Performer

Re: diskuze zrusit!!!
Hele ty chytrej a proč to jako má Čagin vodsrat? Jede dobře, vítězství si zaslouží, tak v čem je problém? Rozbil ti snad na pískovišti tvojí plastovou Tatru svým plechovým Kamazem? nebo proč?
0/0
12.1.2006 21:45

MilanMilanMilan2

Ad Loprais
Měl odejít na vrcholu slávy. Za úspěchy v minulých letech díky i uznání a hlavně přeji hodně tolik potřebného zdraví. Kamaz je prostě nejlepší; s tím se nedá nic dělat a nejméně v Tatře, kterou asi všechna její porevoluční vedení systematicky pohřbívají. Skoro se divím, že ještě existuje.
0/0
12.1.2006 17:04

schimir

Kraus a africké dobrodružství
Kdyby ten přinejmenším podivně se vyjadřující euforický turista Kraus dal oněch 15 milionů dolarů na podporu Lopraise, určitě by Karel věděl, jak je využít. Smetl by pak Kamazy takovým stylem, že by se hoši zauralští nestačili divit. Když už chtěl tedy investovat v Africe. A dneska by byl jasně nejoblíbenějším politikem.
Jinak: Karle díky, jsi statečný. Rusové jsou bohužel o parník vpředu.
0/0
12.1.2006 16:03

Caretaker

Re: Kraus a africké dobrodružství
To jako, že by za 15 milionů vyvynuli novou konkurenceschopnou tatrovku??? Trochu málo, nemyslíš??? Nebo jsi myslel, že by za 15 milionů koupili KAMAZ se kterým by měl šanci vyhrát??? To by odpovídalo.
0/0
12.1.2006 21:44

František Koudelka

Karle, Karle..
Ty seš prostě už starej slepej neschopnej ocas. Táhni už do řiti- vždyť už nerozpoznáš písečnou dunu ani na 2 metry
0/0
12.1.2006 15:33

Speedo

Re: Karle, Karle..
ukajis se hodne, kdyz nekdo odpovi na ty tvoje stupidity?
0/0
12.1.2006 16:24

celoush

Re: Karle, Karle..
>Ty seš prostě už starej slepej neschopnej ocas. Hoň si ho, ale nemluv s ním :)
0/0
12.1.2006 16:35

MilanMilanMilan2

Re: Karle, Karle..
STS Chvojkovice-Brod by měla něco udělat s inteligencí svých členů :((
0/0
12.1.2006 17:00

ak1975

Karel
Ahoj,  pravdu má asi každej trochu.  Pokud jede Loprais za svoje je to jeho věc,  je dobrej, ale čas předat žezlo by měl poznat každej.  Ty záda pokud jsou jednou načlý se začnou ozývat čím dál častěji...  A s tím asi nic nenadělá,,,
0/0
12.1.2006 14:40

osmera

Tatra
Nevite jak je to s podporou automobilky. Jestli si vsechny penize museli sehnat sami nebo jim do toho tatra taky neco dala ? Jako urcite jim dava know how a moznosti technickyho razu, ale preci jenom o ty penize jde hodne. Je sice pravda ze zahranicni media o kamionech pisou malo, ale kdyz napisou tak je tam Loprais (Mr. Dakar) zminenej vzdycky at uz je na jakymkoliv miste, protoze vsichni uznavaji ze jeho zkusenostem a znalostem se malokdo vubec priblizuje.
0/0
12.1.2006 14:08

Tinntin

Re: Tatra
Loprais jede v soukromém týmu. Ma akorát technickou pomoc továrny a možná i nějakou simbolickou finanční. Tento soukromý tým vlastní vozidla, zaměstnává členy týmu a zajištuje si veškeré finance. Podobně je na tom i tým Tomečka.
0/0
12.1.2006 14:13

Radcol

DAF
Nevíte, jak si vede van de Roy s jeho dvomotorovým DAF-em? Děkuji
0/0
12.1.2006 13:36

Tinntin

Re: DAF
De Roy jel s dvoumotorovým dafem naposledy v roce 1988. Pak startoval až v roce 2003, ale pouze s jednomotorovým vozem. Letos, jeho kamion (a i ostatních 5 dafu) neprošlo tecnickými přejímkami a proto nestartoval.
0/0
12.1.2006 13:43

Radcol

Re: Re: DAF
Děkuji, vím, že tam ten typ DAFu měl jakýsi průser, dokonce tam bylo i smrtelný zranění a zakázali to. Ale opravdu si to pamatuji velmi matně. Myslím, že jezdil i de Roy mladší.
0/0
12.1.2006 13:48

Tinntin

Re: Re: Re: DAF
V 1988 měl druhý daf  (také dvoumotorový) těžkou nehodu, při které jeden člen posádky zahynul a další dva měli těžká zranění. Automobilka Daf hned ze závodu stáhla zbalá tři auta. V roce 1989 proto byl start kamionu zakazán a v roce 1990 byl povolen start pouze seriovým kamionum. Od roku 2003 jezdí dakar jak De Roy starší s jedním autem, tak i De Roy mladší s druhým.
0/0
12.1.2006 13:57

Radcol

Re: Re: Re: Re: DAF
Děkuji za objasnění. Příjde mi, že v osmdesátých létech byli kamiony přestižnější záležitosti, než jsou teď. Možná mám ten pocit proto, že jako dítě jsem to víc sledoval a byli tam i první vítězství naších.
0/0
12.1.2006 14:06

VintrJ

Re: Re: Re: Re: Re: DAF
Ad kolega: jen pro upresneni,, Jan de Rooy se vratil v roce 2002 a az o rok pozdeji jeho syn (*1980) startoval samostatne. Neni pravda, ze zahranicni media o kamionech nepisi - kamionove se dakaru venuji, a docela slusne. A meli byste videt, jak moc se kamionum venuji diky tamnim tymum treba v Holandsku, maji tam vlastni novinare, sam mam hned nekolik jejich publikaci jen o Dakaru 2005. Toto je ale francouzska rallye, a proto kdyby Francouz s francouzskym autem bojoval o celo, bude tam pozornosti daleko vice - prave toto kamionum chybi. V televiznim zpravodajstvi maji mene mista, ale vzdy zalezi na tom, na koho se upiraji oci fanousku - u nas nejvic na kamiony, tak je tu nejsledovanejsi tato kategorie, stejne tak treba i v Holandsku, francouzi maji spickove autare a motorkare, tak se soustrredi na tyto kategorie, coz je ale v poradku.
0/0
12.1.2006 15:58

NENAD2

musi to odridit jen jeden?
Nevite nekdo jestli z 3 clenne posadky musi ridit jen jeden nebo se mohou v pripade potreby(viz Loprais) vystridat?
0/0
12.1.2006 13:06

Tinntin

Re: musi to odridit jen jeden?
Může řídit kdokoli, ale u Lopraise asi bude problém v tom,, že když ho bolí záda, tak je téměř jedno, jestli v tom terénu sedí za volantem, nebo na sedadle spolujezdce. Proto se rozhodl jet mimo terén, po pohodlnějších cestách.
0/0
12.1.2006 13:40

Juryj

Starý? Ja cha cha cha cha!
Lopré rozhodně není tak starý, aby Dakar nedokončil, nebo aby se na něj už nikdy nechystal. Prostě zdraví neporučíš. Kdyby se to stalo Macíkovi, nikdo by o zdraví ani necekl. Navíc-kdyby opravdu bych 1.-3., vydržel by to. Takhle se holt zase namlsají kamazy, aj s jejich 100 milionovým rozpočtem.
0/0
12.1.2006 12:53

Obraceč kalendáře

...
Soutěž kamionů stejně nikoho nezajímá,většina zahr.médií se o vysledcích kamionů ani nezminuje, to jenom my a rusáci si myslíme že je to nějaká elitní záležitost ...
0/0
12.1.2006 12:13

Jaro10

Re: ...
Stoprocentní souhlas. Jen u nás oblbujeme lidí, že Loprais a Tatra jsou nejlepší! O kolik víc náklaďáků prodala Tatra, když Loprais Dakar vyhrával? Všem to bylo úplně jedno...
0/0
12.1.2006 13:13

rychloslimejs

Re: Re: ...
dovol mi nesouhlasit. Minimalne pro jmeno firmy je vitezstvi v tak tezkem maratonskem zavode v pisku velmi prinosne. Jinak, jak mozna vis, Tatra dodava vozy na blizky vychod, tusim do SAE ci Saudske Arabie, kde take mohlo byt  jednim velky plus pro Tatru vitezstvi na Dakaru.
0/0
12.1.2006 13:49

Hard-boy

..
už ho vidim jak odstupuje z 1.-3.pozice
Macík GO
0/0
12.1.2006 12:07

karl80

Takovej talent nadějnej to byl,
škoda ho.
0/0
12.1.2006 11:36

looki25

uz nato nema!
..zije jen z toho, ze pred nejakou dobou vyhraval, ale to uz je davno..posledni roky je jeden vetsi propadak nez druhej..
Dakar uz neni co yval..ted je potreba profi team a zazemi, navic Tatry uz taky nestihaj...se specialama maj malo spolecnyho...
 
Konec, dedo..bud soudnej...
0/0
12.1.2006 11:14

babca

Re: uz nato nema!
Asi na to nebude až tak starej, když se stákle drží ve špičce, nemyslíš? A jezdí z našich někdo líp? Tak radši zmlkni, máš příliš rychlé soudy o věcech, o kterých evidentně víš ho.no...
0/0
12.1.2006 11:21

VitaminS

Re: uz nato nema!
K tem specialum: Nebyla tak ~ pred 2 roky zmena pravidel - ze se zavodni auta na dakaru musi vice podobat seriovym? Ja si myslim, ze jo - proto stehovali taky motor (puvodne mezi napravami).
0/0
12.1.2006 11:48

Tinntin

Re: Re: uz nato nema!
Bylo to v roce 2003, Loprais i Tomeček museli postavit nové auto. Akorát kamaz to vyřešil zařazením závodního speciálu do sériové výroby. (www.kamaz.net) Otázkou je, kolik těchto aut skutečně sériově vyrobili.
0/0
12.1.2006 13:46

Mr. luckyboy

Re: uz nato nema!
a nenapadlo te nahodou ze to taky jezdi z radosti a tak a ze jemu je uplne jendo esli vyhraje a par lidi bude zase o neco vic nacionalisticky hrdych a nebo skonci nekde dole a par magoru na nej budou hazet spinu a lecit si mindraky? podle me tam jezdi hlavne proto ze ho to bavi a bere to uz jako zivotni zalezitost... a kvuli tomu mu fandim protoze jako jeden z mala ma vec kery se je schopnej venovat a ne jak spousta lidi jenom sedet u tv nebo internetu a nadavat a zavidet
0/0
12.1.2006 13:23

Dms?

To je dobre
...ze uz se netrapi. Slo to s nim od desiti k peti.
0/0
12.1.2006 10:21

TBertuzzzi

No jo no
Už jseš starej Lojzo. Ale hlavně máš starej krumpl Tatra . Ta je dobrá tak leda na vození písku ..
0/0
12.1.2006 10:19

VitaminS

Re: No jo no
Nemuzete prekousnout fakt, ze predni pricky pravidelne obsazovali Kamazy, Tatra (odolne, skoro neznicitelne vozy) a modely zapadnich automobilek se dostavaly do popredi az pokud pokud mely Kamazy, tatra nehodu a musely odstoupit.
0/0
12.1.2006 10:43

Juryj

Re: No jo no
Ty vole, Tatra na písek? Tak se když tak mrkni, kolik západních značek dojíždí. Kamazy jsou prostě odpancéřované nosiče raket země-země, čili jet musí. Tatrovky se pohrnou taky dál, ale chce to víc peněz. A Loprais je jen jeden.
0/0
12.1.2006 12:55

jarslav

dakar
je asi skutecne 'droga' pro úcastníky - znám ty pocity ze svého sportu.
K tem kritikum - uz není rízené plánovité socialistické hospodárství, ani státní podnik Tatra, takze jestli je Loprais stále schopen postavit auto a sehnat sponzory, tak klobouk dolu. Ti chytrejsí mají urcite moznost to zkusit, z jejich daní Loprais urcite nejel.
 
0/0
12.1.2006 9:52

Mr. luckyboy

Re: dakar
presne tak ale spousta ubozaku tu je naprosto bez ucty a inteligence... nechapou ze to nedela loprais pro ne a kvuli nim ale predevsim kvuli sobe a svymu tymu a proto ze dakar proste a jednoduse miluje
0/0
12.1.2006 13:25

Usmolená štětina

Včas odejít je umění
Je to také o umění včas odejít. Příkladů je u nás dost: Hašek, Železný, Bříza, Kuka, Franta Veselý aj. Ale asi jen ten, kdo tenhle závod jel a dokonce i vyhrál, o tom ví všechno. Dakar je droga.
0/0
12.1.2006 9:27

Martin HSJ

Re: Včas odejít je umění
Hašek ???? Snad nemyslíš brankáře Dominika Haška, ten už měl skončit ?
0/0
12.1.2006 9:34

Jesuslives

Re: Re: Včas odejít je umění
Nevim, jak Vesely, ale z tech prvnich ctyr vcas neodesel NIKDO... Nevim, jestli ma kolega jinej pocit nebo je to pouze ironie.. z psaneho to bohuzel poznam stezi...
0/0
12.1.2006 9:43

babca

Re: Re: Včas odejít je umění
Hašek měl skončit už asi před 4 rokama
0/0
12.1.2006 11:23

VintrJ

Re: Včas odejít je umění
Znovu to musim rict: az neco na Dakaru dokazete, tak si kazte neco o vcasnych odchodech. Dakar je neco uplne jineho nez kolektivni sporty, kde je jasne dana vykonnost, aby clovek mohl v tymu fungovat. Je zajimave, ze nerozporujete ucast panu jako je Sinozuka, Metge, Auriol nebo Pescarolo, tedy slavnych zavodniku z dob davneji minulych, kteri Dakar jedou (nekteri uz skoncili). Nikdo ve Francii jim nerika, ze by meli vypadnout. Kazdy rocnik je jiny a vyviji se za jinych okolnosti - ucast je dana sehnanim financnich a technickych i organizacnich prostredku, ne aktualni vykonnosti nebo postavenim v nejakem pofirdernim zebricku.
0/0
12.1.2006 9:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze