Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kabirov a Stacey uhájili pozice za Čaginem

Ruský závodník Firdaus Kabirov dokončil i přes velké problémy pondělní nejdelší etapu letošní dakarské rallye, a i když se svým kamazem po těžké havárii ztratil na trati rychlostní zkoušky dlouhé 599 km více než tři hodiny, v průběžném pořadí uhájil druhé místo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krak22

Macik
klobouk dolu pred vcerejsim Macikovym vykonem ,kdyby pokracoval v podobnem tempu i v dalsich etapach urcite bude do 10 fleku!LIAZ!!
0/0
10.1.2006 14:18

Lokutus2

!!!
Kdyby Karel šlápl na plyn, tak by byl na 2 místě...
0/0
10.1.2006 12:41

Smil

skoda
Kdyby Karel nedostal penalizaci byl by sprehledem na druhem miste.
0/0
10.1.2006 10:37

ferry11

Re: skoda
Jenze on ji dostal a navic i uznal, ze byla opravnena.. alespon dle toho co psali na iDnesu.. takze je patej.. ale treba se to povede a dostane se aspon na bednu.. pral bych mu to!
0/0
10.1.2006 10:55

rychloslimejs

Re: Re: skoda
nemyslim si, ze Karel uznal opravnenost te penalizace. Z jeho slov bych spise hadal, ze se mu vubec nelibi, ale ze proste je a on s tim tezko neco udela. Neco ve stylu: Penalta to byt nemela, ale rozhodci ji odpiskal, a ten je panem na hristi.
0/0
10.1.2006 11:09

Tinntin

Penalizace???
Dle rozpisu byla 9. etapa maratonská, tj. bez assistence. Pokud tedy dobře chápu, měla dle pravidel pro Karibova a Staceyho následovat automaticky penalizace + 5 hodin. Nebo snad ne?
0/0
10.1.2006 10:01

Performer

Re: Penalizace??? - asi ne
Ono totiž není asistenční auto jako asistenční auto. Na asistenční auto přihlášené do závodu se pohlíží jako na každé jiné závodní auto a proč by takové závodní auto nemohlo pomoci kolegovi závodníkovi v nouzi? A i ze ztráty kterou Kabirov nabral je myslím jasné, že mu pomohl ten třetí soutěžní Kamaz a že tedy nečekal až k němu dojede nějaká asistence kdoví odkud - to by trvalo mnohem déle. Takže myslím, že zde bylo vše podle pravidel.....
0/0
10.1.2006 10:16

Tinntin

Re: Re: Penalizace??? - asi ne
Já jen, že na oficiálních stránkách píšou, ž e oboum pomohly assistenční vozy. Ale zřejmě to bude jak píšeš.
0/0
10.1.2006 10:25

rychloslimejs

Re: Re: Re: Penalizace??? - asi ne
napadlo me totez, na co jste reagoval vy. Pak ale veskera pravidla o asistenci ztraci vyznam, kdyz ma tym dost penez na dost zavodnich vozu, muzu mit asistenci, ti co nemaji, jsou bez sistence nebo spolehaji na pomoc souperu.
0/0
10.1.2006 10:39

Přiměřeně rychlé šípy

Re: Re: Re: Penalizace??? - asi ne
No ráno jsem slyšel, že Karel Loprais je snad třetí a ten brazilec druhý (nebo naopak), je možné, že penalizaci dostali, ale idnes to ještě nezachytila ???
0/0
10.1.2006 10:53

VintrJ

Re: Penalizace???
Presne tak, Kamazu funguje to, cemu se rika rapid assistance, tedy identicky zavodni vuz s ukolem byt vzdy ZA tymovou jednickou a dvojkou a v pripade jejich potizi jim pomoci. U Kamazu to letos maji trochu komplikovanejsi tim, ze Resentnikov jede poprve a ma pomerne citelne ztraty, Mardejev byval rychlejsi a jezdil skutecne v tesnem zavesu, takze minimalne poloviny Kabirovovy ztraty byla dana cekanim na kolegu. Normalni asistaky tam nemohly a navic si nemyslim, ze bi jeho auto bylo tolik ponicene. Stacey to prevratil a zase: v tesnem zavesu mu jel kolega Echter, spolecnymi silami to dostali na kola, auto nebylo buhvijak ponicene  a i pres ztratu prijelo na slusne pozici, takze se ani nebude muset tolik propletat dopredu dneska. To je ta vyhoda vicenasobnych asistenci. Pokud se na autech nemohlo pracovat v bivaku, pak by nektere problemy mohly pokracovat, ale spolehat se na to neda...
0/0
10.1.2006 11:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze