Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais je na dakaru po penalizaci pátý

Nepříjemnou dohru mělo víkendové dění na dakarské rallye pro všechny české účastníky. Ti obdrželi dodatečnou penalizaci za neprojetí jednoho ze stanovených bodů v sobotní osmé etapě. Karel Loprais, Martin Macík i Ivo Kaštan si tak pohoršili o dvě hodiny a klesli v průběžném pořadí svých kategorií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MilanMilanMilan2

Loprais
V nejlepším se má přestat... nebo alespoň přesedlat na navigátora. Pochybuju, že ho ještě pustěj na Dakar za volantem.
0/0
9.1.2006 21:44

VintrJ

re
omlouvam se, Stacey projel CP2 s touto ztratou;
0/0
9.1.2006 17:08

VintrJ

re
Jak se tak sem koukam, tak vidim, ze proas vetsinou plati, ze mlceti zlato.Proste se koukejte, uzivejte si Dakaru, pockejte si na vsechno, co prinese, a hlavne, nez pronesete nejakou fatalni myslenku o tom, ze nekdo "na neco ma" nebo "na nic uz nema", zkuste se na vec podivat s nadhledem, v odstupu, zvazit, jake vsechny faktory jsou v dane situaci podstatne a jake ne, a teprve potom pouzijte mozek a neco reknete. Loprais dnes nemel duvod uhanet o celo, protoze po penalizaci uz nebylo mozne normalnim zpusobem ty prvni tri dohnat. Kabirov havaroval, Stacey projel CP3 se ztratou 3 hodiny, jeste to bude zajimave a nechte se prekvapit, co vsechno se bude dit. Moc smutne, to kolem Andyho Caldecotta, dalsi skvely motocyklista je pryc. Doufam, ze vsichni ti znalci, co tu vidam, z nej neudelaji amatera, ktery neumi jezdit, a uvedomi si, v jakem nasazeni ti jezdci jedou a jak nebezpecne to je.
0/0
9.1.2006 17:07

Performer

Re: re
ale prosímtě, závodit stylem, že "není důležité vyhrát ale zúčastnit"? Na to už dneska není nikdo zvědavej. Ale Macík to dneska Lopraisovi dobře dává - už je 10 minut před ním......... Azevedo 20 minut........... Lopraise předjel už i opatrnej Sugawara...... Za chvíli ho předjede i místní domorodý hovnocuc........
0/0
9.1.2006 18:42

xmacala

Jezis
Sak az se poserou KAMAZy, jak se to už několikrát stalo, tak bude pohoda...Počítám, žr to bude už v příští etapě
0/0
9.1.2006 16:34

pamesa

Re: Jezis
Ale kde žiješ panebože. A na Staceyho taky nemá.
0/0
9.1.2006 16:51

pamesa

Re: Jezis
A je to tady. Firdaus Kabirov havaroval....
0/0
9.1.2006 16:55

Performer

Re: Jezis
ale hovnajs, Kamazy jsou teď hodně spolehlivé... Možná nejspolehlivější z celého pole..........
0/0
9.1.2006 18:33

Performer

Loprais ztrácí každou hodinu 15 minut na Kabirova... (zatím 3 hodiny - 45 minut)
Takže zatímco Kabirov jede cca 100 km/h, Loprais se loudá 75 km/h. Na to nemusel stavět závodní truck - to by se dalo zajet i s hovnocucem na podvozku V3S....
0/0
9.1.2006 15:44

pamesa

Re: Loprais ztrácí každou hodinu 15 minut na Kabirova... (zatím 3 hodiny - 45 minut)
Ten kdo chce vyhrát Dakar musí mít i perfektní fyzickou kondici....
0/0
9.1.2006 15:54

Performer

Re: Re: Loprais ztrácí každou hodinu 15 minut na Kabirova... (zatím 3 hodiny - 45 minut)
no to je jasný a když je starej tak má se svýma zkušenostma dělat navigátora. V tom týmu je to ale úplně naopak. Pilotem je důchodce s polámanou páteří a navigátorem nezkušenej mladíček, co vidí Afriku a navigaci poprvé v životě..... Být sponzorem utíkám od toho......
0/0
9.1.2006 15:59

Performer

Re: Loprais ztrácí každou hodinu 15 minut na Kabirova... (zatím 3 hodiny - 45 minut)
Tak a Kabirov už dojel. To je teda pošuk, když takle bezdůvodně riskuje.
0/0
9.1.2006 18:47

Performer

Lopraisi hoď tam ručník.
Ztrácet v dnešní etapě na Kabirova po třech hodinách jízdy třičtvrtě hodiny - to je teda síla - to je prostě nepochopitelné, jak se ten páprda loudá...... To je  rozdíl jako mezi Fabií WRC a Favoritem A1300 - možná i větší.
0/0
9.1.2006 15:41

Performer

na CP2 Loprais opět pomalejší než Macík
 
 
Macík rulez . 20 let starý auto a jak mu to frčí!  
0/0
9.1.2006 15:35

RidicTatry815

Uz se na to Loprais vykasli
jizda na jistotu je v zavode tohoto typu na HOUNO !!!!!!!! Stejne jezdil i Kresta, ale toho uz nastesti kopli do zadku
0/0
9.1.2006 15:09

Dms?

Re: Uz se na to Loprais vykasli
Kresta (jen pro oziveni pameti) jezdil kolem 6-10 mista a umistoval se tak mnohem lepe nez Skodovky - sam pokud vim nasbiral vice bodu nez cely uzasny tym Skoda Motorsport. Takze bych s tim soudem trochu pribrzdil.
0/0
9.1.2006 15:22

bufalobil

Přizdisráčovi
Lopraisovi taktika páprďácký jízdy, pomalu ale spolehlivě, letos asi zase nevyjde.Pan přizdisráč Dakar
0/0
9.1.2006 14:39

Performer

Re: Přizdisráčovi
Z Lopraise se stal stejnej přizdisráč jako starej  Sugawara, který taky jezdí na jistotu a jednou (nebo 2x?) tímto stylem dokonce vyhrál....
0/0
9.1.2006 15:37

pamesa

Zž by to mel nechat mladším
Podle současných informací se Ivoš Kaštan pohybuje za CP 1 na 252 km, Loprais je v dunách na 107 km, Macík tamtéž ale na 110 km, a Azevedo s Martincem na 128 km
0/0
9.1.2006 14:39

Performer

Loprais už je pomalejší než Macík
Koukám že ten děda (Loprais) s tím střepem (TATRA) už nestačí ani na Liazku z roku 1989. Na dnešní CP1 má horší čas. To je teda komik.      
0/0
9.1.2006 14:39

Performer

co to blábolí o předjíždění?
Vždyť jsou letos pomalí jako všichne ostatní průměrné týmy. Na Kamazy, Dafy (bohužel nejedou) a už ani Many prostě nestačí. Není divu. Od zastaralého auta se zastaralým pilotem a nevigátorem s mlíkem na bradě se nedají čekat zázraky.
0/0
9.1.2006 14:24

krakra

Re: co to blábolí o předjíždění?
Tatra není zastaralé auto, ale Loprais je starej prďola od kterého se prostě už nedá čekat žádnej super výsledek. Navigátora mu dělá synovec takže to je family company.
Takhle se profisport nedělá. Velká škoda je Tomáše Tomečka.
 
0/0
9.1.2006 16:06

Performer

Re: Re: co to blábolí o předjíždění?
Tomeček by toho s kabinou vytrčenou metr před auto a totálně přetíženou přední nápravou  taky moc nepředvedl.... To už spíš něco předvede Azevedo...... (který už tu kabinu metr před autem nemá)
0/0
9.1.2006 16:18

Performer

Re: Re: co to blábolí o předjíždění?
Problémem Tatry je paradoxně podvozek, který se nijak neliší od sériového a je už asi 50 let stejný. Zatímco ještě před 10-15 lety to byl na Dakaru špička, tak nyní už to prostě nestačí. Modifikované tuhé nápravy všemožně vylepšené jsou prostě lepší......
0/0
9.1.2006 16:20

Performer

protekční parchantě navigátorem
to je tak když se místo na schopnosti kouká na známosti. Nemyslím, že by obsazení pozice navigátora jakýmsi dítětem byla zrovna rozumná volba. Ono bez GPS to není až taková legrace jako v minulých letech. Ale snad majitel týmu ví co dělá, když protěžuje svého synáčka......   
0/0
9.1.2006 14:20

sCZECH

duvod
jeste by to mozna chtelo vysvetleni, kde se stala chyba....
0/0
9.1.2006 13:33

ARAYA

Re: duvod
ja bych to viděl tak, že jeden udělal chybu v navigaci a ostatní opisovali jako prvňáčci i s chybama
0/0
9.1.2006 13:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze