Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auriol je s fabií WRC desátý

Souboj Francouze Loeba (Citroën Xsara WRC) s norským pilotem Solbergem (Subaru Impreza WRC) a finským mistrem světa Grönholmem (Peugeot 206 WRC) dominoval dnešní první etapě Australské Rallye, desátému podniku mistrovství světa v automobilových soutěžích. Po deseti rychlostních zkouškách vede Francouz před Norem jen s nepatrným náskokem. Další skupina jezdců v čele s Burnsem (Peugeot 206 WRC) už ztrácí na vedoucí dvojici více než půl minuty. Grönholm už v soutěži nepokračuje. Havaroval v osmé zkoušce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ples

Kdysi jsem..
...viděl výkony a možnosti všech zúčastněných aut. Jsou všechny téměř totožné. Stejný výkon, stejný krouťák, stejná délka...atd. Takže, když nepočítám takové neočekávanosti jako je píchlé kolo, tak rozdíl je hlavně v řidičském potenciálu. Kresta vyhrál nedávno jednu RZetu. Na netovárním stroji. Auriol ani Gerdemaister to nedokázali na továrním stroji. Myslím, že by bylo mnohem ekonomičtější, i s pohledem do budoucna, "povýšit" Krestu na továrního jezdce.
0/0
5.9.2003 14:58

Johnco

Re: Pomalu s tim Krestou
Jako s tim Krestou pomalu. Kdyz sis dokázal zjistit parametry vsech vozu, moch sis taky zjistit, ze tu RZetu, kterou vyhrál, jel jako jedinej na suchu, zatimco ostaním pršelo... Časy se srovnávat nedají. Nevim, proč by tam měl jezdit Kresta, když Pech ho poráží pravidelně a to bez větších problémů.
0/0
5.9.2003 18:43

Alláh

Re:
Á pan chytrej!Tu erzetu vyhrál Kresta jak?Nevíš co,ale chytráka děláš.
0/0
7.9.2003 15:39

pejda

Gronholm
Tak Auriol je už desátý a hlavně už nejede poslední mistr světa, Marcus Gronholm, havaroval a poté, co nabral 16 minut ztráty, tak radši odstoupil.
0/0
5.9.2003 13:54

Flat Vamp

WC?
Fabie WC.
0/0
5.9.2003 13:31

iq-tyqe

hlavně ať vydržej
0/0
5.9.2003 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze