Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šebrle má stříbro, titul patří Pappasovi

Světový rekordman v desetiboji Roman Šebrle si odveze z atletického MS v Paříži stříbrnou medaili. V závěrečném běhu na 1500 metrů marně útočil na vedoucího Američana Pappase, za kterým nakonec zaostal o 116 bodů a připsal si celkem 8636 bodů. Třetí příčku uhájil Kazach Dmitrij Karpov s 8374 body. Hned pod stupně vítězů se díky skvělému závěrečnému běhu propracoval obhájce titulu Tomáš Dvořák, který svůj vůbec první desetiboj v sezoně dokončil v součtu 8242 body.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kebrle otec 5 deti

diky cesti reci
Jsem stasten ze nasi skoro vyhrali. Pracuji cely den v podzemi - v metru a nekdy se citim bezcenym cervem. Od tohoto me casto, i na delsi dobu odpomohou podobne televizni zazitky.
0/0
29.8.2003 18:02

cerny jarda

dalsi placka
samozrejme i ja se pripojuji ke gratulcim,hlavne dvorka prekvapil,ale spokojenej urcite neni jak ho znam.seba bude chvilku nastvanej sam na sebe,ale vyhravat se vzdy neda,stribro se pocita->jinak skoda ze jsem vse sledoval jen pres net,amici to nikde nedavaji<ms,<->jsem zvedavy na atheny,hlavne na dvorku a plechovku,seba tady bude o neco dyl,tak bych to pral tomovi,ale bude to mit hodne tezky<hlavne sam se zdravim>.urcite udela nejlip kdyz zustane u ludi svobody,ktery to jiz jednou dokazal se zmelikem<a na konci kariery bral zlato>.kenny
 
 
 
0/0
29.8.2003 12:02

fefi

kamarádi
Největší přínos tohoto závodu je ten,že oba kluci jsou opět kamarádi.To by mohlo znamenat ,že se budou opět spolu připravovat do Atén a vzájemně si pomůžou k skvělím výkonům.Dobrá parta je základ úspěchu.Jsem na ně hrdý  a přeju jim hodně zdraví do další přípravy a touhle cestou jim chci poděkovat za skvělá zážitky a mrazení v zádech.Tak ještě jednou díky a hodně úspěchů.
0/0
28.8.2003 19:29

Sarka

Jo, na NĚ jsem opravdu hrdá, což se ale nedá říci o...
Na ty naše dva chlapáky jsem opravdu strašně moc hrdá, tohle jsou chvíle, které miluji. Plakat u televize štěstím, to se hned tak nevidí. Touto cestou bych jim také chtěla poblahopřát. Pro mě je vítěz Tomáš a Roman by se vlezl vedle něho na bednu.
Ale je tu věc, co mi opravdu moc vadí. A to jsou komentátoři MS, kteří kecají blbosti, jako kdyby oni někdy něco takového dokázali. Ani se nedivím, že se jim nechce před televizi dělat rozhovor, když je čekají jenom trapné otázky - ve zkratce řečeno, proč nemají oba medaili, proč nejsou mistři, proč ten a ten se nedostal do finále. Zkrátka mám z těch komentátorů divný, moc divný pocit. Jako že oni jsou mistři a 2. a 4. místo v podstatě nic není.
0/0
28.8.2003 18:57

ja

velká gratulace...
... jou to naprosto skvělé výkony - 2. a 4. místo na světě.
P.S.: Kde jste všichni znalci atletiky, co jste ještě před třemi dny posílali Dvořáka do šrotu?
0/0
28.8.2003 13:07

plotař

Re:
Např. já ho do šrotu neházel, velice mě překvapilo, že zaběhl takhle tu patnáctku, ale on dokáže Ludvíček Svoboda divy. Škoda toho zdraví, bylo by krásné, kdyby byli oba na bedně. rozhodně na to měli. Ikdyž jsem měl trošku strach z Karpova a z Claye. Ten se chudák narval na 400 m jinak by možná potrápil. Šeba výborně a Tom neskutečně. Už je 9 let na špici a stále drží.
0/0
28.8.2003 13:11

Xindl

Nevíte někdo co je s Jirkou Rybou??
0/0
28.8.2003 12:47

Jenda I

Cena platiny !
To je podle mne cena obou našich borců. To, že byl pan Šebrle až druhý mne mrzí pouze kvůli němu. Předvedl výkon hodný mistra. A to, že chtěl zlato chápu. On je skutečně nejlepší na světě. A to co předvedl pan Dvořák je neskutečné mazáctví. Když to moc nejde a on dokáže vyseknout takovouhle patnáctku, tak je mistr nad mistry. Jsem na oba strašně hrdý.
0/0
28.8.2003 12:44

Tomas

Gratulace
Pridavam se ke gratulacim. Je ohromny, jak dlouho se oba, a zejmena Tomas, drzi ve spicce, a ze jsou oba schopni se umistit takhle skvele temer ve vsech velkych zavodech. To neni vubec samozrejmost, podivejte se, kde byli ted treba Magnusson nebo Noll, jak zazarila a zhasla hvezda Maceyho, Huffinse, Hamalainena, jak byl oproti Dvorakovi kratce na spicce i sam O'Brien... zkratka klanim se a preju dale hodne skvelych uspechu. Jen bych chtel, abychom to my Cesi nebrali jako samozrejmost, abychom proste medaile (a hlavne zlate) neocekavali, ale kazdou jednotlivou medaili brali jako krasny dalsi uspech ceskeho desetiboje.
0/0
28.8.2003 12:09

DecathlonFan

Re: Ano - není to vůbec samozřejmost ...
Napsal jste to velmi hezky, zcela s Vámi souhlasím. U naší nevelké domovině někdy nedoceňujeme, jak mimořádné světové atlety v podobě Tomáše Dvořáka a Romana Šebrleho máme. A kolik let nám je celý atletický svět závidí ...
0/0
28.8.2003 13:09

Ivana

Díky
Gratulace a dik patří našim desetibojařům.Nemyslim si,ale že se musi tolik diskutovat o přešlapech a nedošlapech...Sledovala sem celý závod a musim uznat, že Pappas byl tentokrát lepší. Poklona též patří Dvořákovi, kterého obdivuju za to všechno co dokázal. Pro mě vždycky bude vítězem on (-:
0/0
28.8.2003 11:18

deca

Re:
Pridavam se ke gratulacim.
0/0
28.8.2003 11:39

manažer

Re:
Přestaň se předváděť.Ty to umýš asi nejlíp.
0/0
28.8.2003 14:21

manažer

Re:
Samezřejmě do .............. .
0/0
28.8.2003 14:22

manažer

Re:
No samozřejmě do pr.........
0/0
28.8.2003 14:24

manažer

Re:
Jseš krav....................
0/0
28.8.2003 14:28

DecathlonFan

O zlato připravily Romana chyby v nastavení rozběhů oštěpu a dálky (a viróza).
Velká gratulace Romanu Šebrlemu i Tomáši Dvořákovi k vydřeným, ale stále tak krásným umístěním. Tolik let Češi v absolutní světové špičce v desetiboji, nejprestižnější atletické dosciplíně! Kolik let US atletika čekala na Toma Pappase (je to fajn chlapík s dobrou hlavou a tentokrát si to zasloužil, ale měl i dost štěstí). Byl to napínavý desetiboj, i když zejména bronz tentokrát visel relativně nízko. Co o zlatu rozhodlo? U Romana jistě z části nedávná viróza, ale hlavně dvě-tři malé velké chyby, které nesouvisí s výkonností, ale hlavně se špatně nastavenými rozběhy v dálce a oštěpu: Roman před třetím pokusem v oštěpu věděl, že chce zkusit vší silou "železňáka", a to, že si zapoměl posunout odhodové místo o dvě stopy, jej jistě nyní mrzí ze všech nejvíc. Jsou to totiž velmi špatné počty: zabít si čtyři metry navíc u tak mimořádného hodu hloupým vabankem o 30 cm na rozběhu! Velké rezervy má Roman i ve zpřesnění dálkařského rozběhu, i tam hraje stále trochu vabank a ten příliš velký rozptyl nedošlapů a přešlapů jej stál nějakých 60 bodů. Škoda ... na patnáctku ta viróza pak již byla trochu znát.
0/0
28.8.2003 11:13

brykule

sorry
Zapomněla jsem poděkovat Tomášovi za skvělý 4.místo.Promiňte,Tome.Byl to nádherný závod i díky Vám.Na OH to bude ještě lepší.
0/0
28.8.2003 10:58

Maru

klobouk dolů
Výborně kluci, jste opravdu dobří:)))
0/0
28.8.2003 10:54

Tache

mno diky CT
at se nikdo na mne nezlobi, nejsou to sice takovi tragedi jak Nova, ale aby si pri SF na 400 m př. pan Dusik trval na svem, ze zavodnika v prvni draze postihlo svalove zraneni, kdyz nekolik zpomalenych zaznamu jasne ukazovalo, co vsichni videli uz na primo, ze doslapl podobne jak Edward pri triplu v Londyne... meli vic podobnych perel, na to tam nemusi byt, a muzou to v klidu komentovat z Kavcich Hor, a ty Drbohlavovy rozhovory.....bida, utrpeni,..... ale jinak jasne, pekne zavody, do toho prima fotbalek, skoda, ze to na vsech frontach nevyslo o trochu lip
0/0
28.8.2003 10:34

brykule

gratulaji
Díky oběma našim borcům za výkony.Sice víc fandím Tomášovi,ale je nakonec jedno,kdo má placku.Jo, a Tomáš skvěle Romanovi pomáhal,že by už byli zase dobrá parta?
0/0
28.8.2003 10:26

jakub jan ryba

Re:
včera jsem romanovi volal a tomášovi moc děkoval ke kvalitní spolupráci a už se oba moc těší jak si konečně zašpásují ve sprše.
0/0
28.8.2003 13:16

borek

Díky
Díky Romanovi,díky Témášovi, DÍKY ČT a taky Slávii.
Všichni si zaslouží uznání za bojovnost i když to nedopadlo podle představ některých rádoby fandů.DOUFÁM,že ti pitomečkové z NOVY se dobře dívali,jak pracujou profíci.
0/0
28.8.2003 10:14

Peky

Ale jo
Romanovi to stříbro sluší. No a příště si snad dá větší pozor při svých předstartovních prohlášeních...
0/0
28.8.2003 10:10

Kuliferda

Re:
Nechápu, proč vám všem vadí to, že je někdo sebevědomej a věří si? Nejdřív tady dostávala kapky Pospíšilová za 5.místo, teď  zas Šebrle za 2. Myslim si, že ani jeden z nich nezklamal a ani jeden si prostě nemůže ve svý pozici dovolit říct, že to zkusí a uvidí se, jestli to vyjde. To může řikat Bába, Tesařík nebo Kašpárková, od kterých nikdo medaili nečeká.
0/0
28.8.2003 10:18

ra

Re:
Přesně tak, podle mě chce vyhrát každý a je dobře, že Šebrle i Pospíšilová měli tu odvahu to říct nahlas. Nechápu, proč by měli před závodem vykládat tradiční fráze o síle soupeřů a uvidí se a podobně. Navíc Šebrle drží světový rekord a těžko si může klást cíle, že bude spokojen, když skončí do pátého místa.
0/0
28.8.2003 10:22

DecathlonFan

Re: Pravda vs falešná skromnost (viz níže)
Nesouhlasím s Vámi - pravda je víc, než falešná a hraná skromnost pro média, viz podrobněji můj komentář trochu níže. A o žádných "velkohubých" vyjádřeních Romana nevím.
0/0
28.8.2003 10:29

Jan

Gratulace:)
Gratuluji
0/0
28.8.2003 10:06

Martin

Pappas
Doufam , ze se zase jednou neukaze, ze Pappas dopoval a americani to opet ututlali jak to u svych sportovcu umeji.
0/0
28.8.2003 10:04

Chocobo

Gratulace
Gratuluji Romanovi za stříbrnou medaili, i Dvořákovi za čt¨vrté místo. Jenom škoda, že si Roman nevypracoval náskok v disciplínách, kde by si ho vypracovat měl, tedy ve sprintech a v dálce, škoda přeškoda toho oštěpu, kdyby ten třetí pokus padl třeba pod 65 m, tak bych měl nejspíš lepší náladu, o to větší bylo zklamání, že přešlápl, ale stříbrná je fajn. Co se týče Mužíka ten zklamal, o tyčkařích ani nemluvě, uvidíme co ukáže Honza Železný.
0/0
28.8.2003 9:59

Robert

US-Šéba ...
Samozřejmě gratuluji Šébovi i Dvořkovi , ale je tu jedno "ale" !! Pro příště by si Roman mohl odpustit předzávodní svalnaté řeči ve stylu amerických sprinterů , opravdu si myslím , že trocha skromnosti před závodem by neuškodila ... Jinak ČT to zvládla opravdu super , mile překvapila Slávia a tak lze včerejší sportovní večer označit za příjemný ...
0/0
28.8.2003 9:41

DecathlonFan

Re: Pravda vs falešná skromnost
Pravda je víc, než falešná a hraná skromnost pro média, která se u nás tak nosí. Jako jasný vítěz všech letošních desetibojů a světový rekordman Roman Šebrle jen po pravdě konstatoval, co on sám od sebe i všichni okolo od něj s největší pravděpodobností čekají. Je spíše chyba médií, že to vždy velmi přeženou a udělají z nejpravděpodobnější hypotézy "hotovou věc". Kdo zažil Romana in natura třeba v Goetzisu, tak ví, že je to velmi sympatický a inteligentní chlapík, který tleská i svým největším soupeřům, podepíše se každému děcku, dobře se domluví anglicky - všechno věci, které nejsou u mnoha sportovců jeho mimořádného formátu vůbec samozřejmé. Zlato tentokrát uteklo kvůli jeho nedávné viróze a - bohužel - i dvěma dosti hloupým chybám s rozběhy v dálce a oštěpu. Ty budou jistě Romana samotného dlouho mrzet.
0/0
28.8.2003 10:25

dexicek

Poradi
Priznejme si ze si Pappas zlato zaslouzil pokud se nepletu porazil Romana v 7 nebo 8 disciplinach a to je dost.:Karpov si bronz taky zaslouzil prekonal si osobaky asi v 6 disciplinach a kdyby nehodil o 23 m min nez Roman..kdyby..Porejme Pappasovi,na me pusobi celkem sympaticky a i romanovi a Tomasovi(kdo by cekal ze vykon pod 8400 bude stacit na bronz,ze?)
0/0
28.8.2003 9:39

jeny

Vyrovnaný souboj
Blahopřeji klukům, za předvedené výkony. Myslím, že větší úsilí prokázal Tomáš Dvořák. Šebrle trochu podcenil své soupeře, a je velká škoda přešlapu v oštěpu. U Šebrleho mi jeho chování připadalo, jakoby říkal, tak se tady kluci vyblbněte, já mám zatím čas a až na to vlítnu, tak Vám ukážu.  Škoda, takový šance se málokdy opakují.  Být stříbrný je úžásné, ale měl na víc.  
0/0
28.8.2003 9:33

HBA

Blahopřání
Blahopřeji Šebrlovi ke stříbru a Dvořákovi k čtvrtému místu. A taky Pappasovi ke zlatu, byl skvělý. A asi i dalším, desetiboj byla parádní disciplína. Nakonec uznání i ČT za dobře zvládnutý sportovní večer.
Lze někde na internetu najít bodovací tabulky desetiboje? Sice se hodí asi až na OH do Atén, ale přijdou vhod....
0/0
28.8.2003 9:30

Kuliferda

0/0
28.8.2003 9:35

Luka

CŤ2 to zvládla skvěle!!!
To prolínání s fotbalem bylo super, napínavej byl tak celej večer, to už se mi dlouho nestalo, abych u TV vydtžel do 23,45 (pak ještě fotbálek Dortmund-Brugy na ARD1 a tenis z US-Open na Euro !!!!!!! )
 
0/0
28.8.2003 9:24

Anežka

Markatni propad vykonnosti.
Desetibojari skveli. Obecne jsou vsak vykony nasich atletu vysledkem dobre vykonane prace antidopingovych komisi.
0/0
28.8.2003 9:20

dobytek

Re:
Ty toho asi víš víc než my, tak povídej...
0/0
28.8.2003 9:25

Dave

1500 jak blazen
Desetiboj byl paradni, sledoval jsem ho oba dny online nebo v TV, ale Romane, ta patnactka byla takticky naprosto zoufala.  Celkem chapu, co tim Roman sledoval, ale tezko si mohl myslet, ze zabehne o 15vterin rychlejsi cas nez kdy v zivote. Misto toho to chtelo vice trpelivosti a rozumu a cas by byl urcite lepsi. Odtahnout skoro cely zavod je nerozumne a takovej profik by to mel vedet. Jinak ale moc gratuluju obema, bylo opravdu na co se koukat.
0/0
28.8.2003 9:10

milouš

Krásnej desetiboj !!
Nebyly to zrovna super body od nikoho,ale krásnej závod. Pappas, Karpov, naši. Výbornej byl Lobodin, ten další amík s nulou na překážkách.... Fantastická atmosfera v hledišti a to sledujem jen v bednu. Naši borci byli opravdu výborný. Ani jednomu se nešlo lehce, věchno si tvrdě odmakali a to se opravdu musí ocenit. Takhle vydřený stříbro a "brambory" je dobrej základ do Athén...
0/0
28.8.2003 9:03

radman

dik
bylo to pekny, diky oboum desitibojarum.
0/0
28.8.2003 8:56

Kuliferda

Gratulace
Gratuluju, Romanovi ke stříbru i Tomášovi ke 4. místu. Jen mě včera Tomáš trochu zklamal v patnáctistovce, čekal jsem, že to Romanovi pomůže odtáhnout.
0/0
28.8.2003 8:51

Dave

Re:
Spis me zklamal Roman, ze bezel jak mamlas. Tomas naopak bezel excelentne!!! Navic ta velka ztrata uz by se jen velmi tezko dotahovala, leda ze by sel Pappas pesky.
0/0
28.8.2003 9:11

Kuliferda

Re:
Jistě, že ta šance nebyla velká, ale teoretická možnost tam byla, ovšem pouze za předpokladu, že by to Romanovi někdo odtáhnul. Vzhledem k tomu, že si všichni pouze hlídali svoje pozice, tak se toho musel ujmout sám a to se bohužel fyzicky nedá zvládnout.
0/0
28.8.2003 9:20

MAXIMILA

Re: gratulace
a v čem pomohl Roman Tomášovi?
0/0
28.8.2003 9:13

Kuliferda

Re:
Roman odtáhl celej běh, zatímco si Tomáš hlídal svojí pozici, tak nevim, jak by mu měl pomoct. Prostě běželi každej za sebe, nic víc, nic míň.
0/0
28.8.2003 9:25

dobytek

Re:
Pokud si vzpomínáte na Dvořkův svěťák na Strahově, nevšim jsem si, že by mu Roman tahal patnáctku, i když byl D. tak blízko 9000b. V Gotzisu při Romanově svěťáku mu toho Maďara jako zajíce domluvil právě Dvořka. Bez jejich pomoci by to těžko dal, i když dle mého názoru se včera po oštěpu šance na mistra světa pro Šebu zcela rozplynula. Kdyby byl rozdíl pár bodů, tak můžeme na Dvořku nadávat, že se neobětoval pro slávu kamaráda. 
0/0
28.8.2003 9:36

Kuliferda

Re:
Na nikoho nechci nadávat, spíš jsem si jen tak povzdechnul, celej den jsem včera věřil, že to zlato Roman udělá, ale Pappas hodil ten oštěp líp, než jsem čekal. Nu což, stříbro je taky skvělý a toho vrcholnýho souboje mezi Romanem a Tomášem se snad dočkáme za rok v Athénách. Pokud jim oběma vydrží zdraví a k tomu se přidá Pappas s Lobodinem, tak by to mohl být dost zajímavý závod!
0/0
28.8.2003 9:47

Aklab

Desetiboj se nevyhrává jednou disciplinou...!
Možná poslední, který dokázal obracet pořadí byl Nool v době, kdy ostatní skákali o tyči 470 a on 550...? Ta slepá víra komentátorů ( a v postatě i Romana Š. !!!) po každé další skončené disciplině mě přesvědčevala v tom, že se snad opravdu chystají jen na závěrečný oštěp a "patnácku". Ono to sice skoro vyšlo, ale atletický Bůh je spravedlivý, i když vůči Romanovi mě jeho přešlap ve třetím pokusu mrzí.Přitom šance to byla neopakovatelná - Pappas absolvoval jeden ze svých průměrných desetibojů -potenciál tohohle skoro dvometrového chlapíka je kolem 9000 b. a pro Šeberleho je škoda dvojnásobná - takové příležitosti se prostě neopakují !!!Mohl by si to nechat vyprávě od T.Dvořáka, když na Strahově udělal světový rekord 8996 b. ale v závěrečné patnáctistovce posledních 10 m vypustil a přehnal děkovačky divákům. Už nikdy se ta šance nevrátila a i když byl svého času nejlepší bez konkurence nebyl historicky první, kdo pokořil 9000 bodů. Šebrlemu bych titulmistra světa nebo olympijského vítěze ALESPOŇ JEDENKRÁTE přál, ale zatím získává (kromě haly a ME) spíše punc "věčně druhého" !!!
0/0
28.8.2003 8:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze