Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Montoya vyhrál a je za Schumacherem

Juan Pablo Montoya ve Velké ceně Německa dokázal, že Williams má v současnosti nejrychlejší auto a suverénně proměnil pole position ve druhé vítězství sezony. Za ním se odehrával dramatický boj. Řada favoritů skončila ve strkanici hned po startu, a tak druhé místo získal Coulthard s mclarenem před Trullim v renaultu. Michael Schumacher se po defektu propadl na sedmou příčku a v šampionátu vede už pouze o šest bodů před Montoyou. Trest pro Ralfa Schumachera, Hlasy: Williams x McLaren x Renault x Ferrari x Kiesa x B.A.R. x Toyota

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kadish

Raikonnen!!!
Potrebuje to uz nakyho mladyho,ne blbyho schumachra
0/0
5.8.2003 8:47

Znalec

Bravo Montoya
Zase jednou výsledek,který mě úpřímně potěšil. Spokojenost 99 procent. Na 100 procent bych byl spokojený,kdyby šumák skončil závod tam,kde je jeho míst - v pneumatikách, nebo ve štěrku, v záchytné zóně.
0/0
4.8.2003 11:37

xxx

ve vecernich zpravach na radiozurnalu jsem zaslech neco ve stylu ze n.lauda obvinil ze zavineni kolize raikose... jinak co se tyce zavirani rychlejsich souperu hned po startu, tak to je asi rodinna zalezitost (viz. nekolik zavodu tusim ze tri sezony zpet a starty m.schumachera). zajimavy pohled byl taky na lidi u ferrari, kdyz meli na monitoru start a poklepani po ramenou se skoro az radostnym usmevem.
0/0
4.8.2003 9:50

EL

IMHO za to Barichello moc nemohl. Jak krásně řekli na ORF - to auto se neumí vypařit - on vážně neměl kam uhnout. A ano - auto v předu si vybírá stopu, ale přece nemůže drsně zablokovat auto, které nemůže uhnout (a to B. fakt nemohl). Nicméně si myslím, že to Ralf neviděl, jinak by asi zvolil jinou stopu. No a Kimi odstartoval fantasticky, ale měl smůlu.
0/0
4.8.2003 9:27

Johny

Re:
Napsal jsi to sam, Barrichello mel pribrzdit, protoze Ralf jel pred nim. To by jsme se take mohli dockat toho, ze se budou trestat predjizdeci manevry takoveho typu jaky predvedel Montoya na Schumachera tusim na velek cene Evropy
0/0
4.8.2003 9:44

kamo

Re:
Taky by se meli
0/0
4.8.2003 11:12

Johny

No tak to uz by se ty zavody ani nemusely jezdit ;))
A Sumi by mel o titul mistra sveta min ;)))
0/0
4.8.2003 14:24

kamo

Re:
pochopil
0/0
4.8.2003 21:23

Deutsch

Re:
Myslíš, že by brždění pomohlo? Zkus si to spočítat.
0/0
4.8.2003 15:58

Gary

Re:
Souhlas. Líbí se mi, jak tady parta "odborníků", který se projeli tak nejvýš škodovkou, hodnotí kdo měl kam uhnout. Taky jsem nikdy nejel ve formuli, ale tipnul bych si, že po startu není na nějaké zběsilé reakce čas. Sundat nohu z plynu, když ostatní akcelerují, je nejlepší způsob, jak se nechat nabourat zezadu. Tím spíš je důležité, aby jezdci drželi svou stopu a nekličkovali jako zajíci. Právo stopy je něco, co jistě platí na trati, ale po startu ten, kdo začne kličkovat a "vybírat si stopu" nutně někoho sestřelí. Možná proto ten trest od komisařů. Jinak si nemyslím, že by za to Ralf nesl velkou odpovědnost. Byl to prostě pech.
0/0
4.8.2003 10:10

andy

čeština
ad gramatika: veta "Webberovy nejel jaguar vůbec dobře." taky moc nejede...
0/0
4.8.2003 9:15

Roman

zase chyby v clanku
jak mohl proboha barichello trefit ralfovu pravou stranu auta??....to to zase nejakej chytrej novinar popisoval podle televize, kde by zaber na auta zepredu, ne? uroven clanku je posledni dobou otresna....nemate tam nahodou pres leto brigadniky?
0/0
4.8.2003 8:24

Stefan Margita

Re:
souhlas, bylo to takhle: Baricello jel vprostred a nemel kam uhnout, moh jet tak maximalne rovne, jenomze Ralf z prava mu to jeste vic uzavrel a B. ho chtel nejak dostat od sebe tak cuknul, ale to uz se z leva prehnal Kimi a jak se B. lek tak tukl trosku do Ralfa , od nej se odrazil do Kimiho a ten jak se pretocil trefil Ralfa, jeste nez stacil odjet. Takle to bylo. Osobne bych daval vinu B. protoze se cpal i kdyz byl po startu z tech tri nejpomalejsi (ale nic zvlastniho to nebylo).
0/0
4.8.2003 9:15

Johny

SOUHLAS
Konecne nekdo kdo se na ten zavod skutecne dival... Presne jak pises. Rubens byl pomaly a zazmatkoval.
0/0
4.8.2003 9:46

kamo

Re:
RB jel stejne rychle jako RS do okamziku nez se RS pritulil k RB a pak uz to bylo jen dej se vule bozi. Kdyby pridal sejdou se vsichni tri v prvni zatacce.Kdyby brzdil sejme ho nekdo ze zadu a na stranu nemel kam
0/0
4.8.2003 11:25

Latino

Grande Montoya!!!
Vamos Pablito!!!
0/0
4.8.2003 8:14

Krk

Juan
Pablo, natrhni tomu němčourovi zadnici !!!
0/0
4.8.2003 7:23

Řidič

Re:
joooo a bez lubrikace!!!!!!
0/0
4.8.2003 7:47

kreten

A tady nicneříkající vysvětlení komisařů:
Having heard the explanation of each driver and having seen the different camera views of the incident, the Stewards conclude that Ralf Schumacher began to move left to obtain a better racing line for the first corner. Ralf Schumacher admitted paying no attention to the position of the other cars during this manoeuvre. The stewards note that it is absolutely clear that Ralf Schumacher car made contact with Barrichello's car, which in turn made contact with Raikkonen. Both drivers were caught in a set of circumstances over which they had no control .... já dodávám, že na všech fotosnímcích byl Ralf vždy vpředu. Takže, platí článek 53 FIA nebo platí paradoxně článek 53 FIA, tedy ten stejný??? A další věc, přesto, jak to složitě komisaři vyhodnocovali, vytáhli hned ten nejpřísnější trest. Tedy ne drive through, ani stop and go, ani mínus 25 sekund ani nic dalšího, a hned šáhli na ten poslední odstavec, tedy mínus deset míst v kvalifikaci. Na to, že si evidentně nejsou svým zjišťováním jistí, je to teda podivné. Kdyby, kdyby se to jelo jako český národní sport, tak budu přemýšlet nad tím, kolik ta malá někomu domů stála:-))) Jináč... je to jen sport, takže vo nic nejde. Myslím, že s těma nadupanejma motorama můžou dát Ralfovi klidně mínus dvacet QP:-)))))  
0/0
4.8.2003 1:03

SL

Re:
Kretene,
dostal nejtvrdší trest? Když dostaneš po startu stop a go, tak se propadneš o víc než 10 míst! No a včera ho měli penalizovat kolika sekundama, poté co zajel do depa?
0/0
4.8.2003 8:38

kreten

Ralfova chyba?
Proč za viníka uváděj komisaři Ralfa, to teda skutečně nevím. Proč vůbec někoho uváděj za viníka? V každým případě ve formuli jedna stále platí nepsané i psané pravidlo: kdo je první, ten má přednost. A to na rovince, na úrovni vjezdu do zatáčky, na úrovni výjezdu ze zatáčky. Ať si jdou to komisaři vypláchnout ústa. To, že to tady po nich papouškují trabantisté ... žádnej div. Ti dva, tedy Rubens i Kimi měli dost dlouhej časovej úsek na vybranou: buď riskovat, nebo nebýt v předu. Riskovali, a jak jsem četl zápis z tiskovky, nikdo z těch dvou proti Ralfovi neřekl ani bééé. Takže páni komisaři ať se jdou vycpat. Trabantistům je prominuto.
0/0
4.8.2003 0:42

onpav

Ralfova chyba???
Tento trest jen potvrzuje to, že pro triumf Ferrari se dělá úplně vše(teď jde o Pohár konstruktérů).Komisaři ať se jdou vycpat, já bych za to netrestal nikoho, pač kdyby tam nebyl Kimi, což Ralf nemusel vědět, tak se po tom zcela běžném šťouchnutí nic nestalo. Takhle Ralf přišel o jistý 2. místo, což je dle mého názoru dostatečný trest za riskování.WILLIAMS!!! Juane, to byla paráda, škoda Ralfa, 3. double by bodl, tak příště.
0/0
4.8.2003 0:04

kamo

Re:
Souhlas
0/0
4.8.2003 11:29

pit babe

For vendys
Dej si kousek mamincina jablecneho kolace a hned ti bude lip a priste se radeji na GP nekoukej, kdyz te to tak rozciluje.
0/0
3.8.2003 22:28

vendys

jak to bylo
za kolizi byl oznacen a skutecne za ni mohl ralf,barichelo tam byl do poctu no a kimi bohuzel doplatil na retezovou reakci; kobyli gesicht MS  a spravedlnost?,nikoliv panove,kdyz predjizdel alonsa, vyjel daleko z trati a tam si uhnal defekt,ktery se projevil dele (RTL komentar),v podstate mel zase stesti jako svine,veprovej gesicht,udelal 2 umasteny body zadarmo,protoze dneska by dojel normalne osmej (JPM,RS,KR,DC,RA,JT,RB a kobyli veprovka MS) a byl by jeste rad
0/0
3.8.2003 21:17

Kamil

Re:
Ještě nám napiš na jaký straně je ve formuli volant, ty odborníku!!!
0/0
3.8.2003 23:55

petrh

Re:
Nebyl to Alonso, ale Trulli, normalne by dojel druhy, ty experte
0/0
4.8.2003 10:31

Johny

Ja si to myslim a nejsem sam
"Byl to další den, kdy jsme měli štěstí jen z půlky. Ale pro formuli jedna to byl vzrušující závod. Kimiho nehoda byla výsledkem řetězové reakce, na jejímž začátku byl špatný start Barrichella. David jel excelentně a zúročil tak naši závodní strategii. Roli také hrála různá rozhodnutí ostatních týmů, které měly problémy s pneumatikami. Micheliny si v extrémním počasí vedly báječně," dodal šéf McLarenu Ron Dennis
Proste hosik tezce zazmatkoval.
 
0/0
3.8.2003 21:07

to je jedno

zujf
jak si někdo může myslet, že to byla Rubiho chyba to nechápu. kam měl uhnou jsem navyděl a kdyby šláp na brzdy tak by ho asi nejspíš někdo sebral zezadu.
0/0
3.8.2003 21:03

Karel Novak

For Lom
Takovy debil jako ses Ty jsem jeste nevidel 
0/0
3.8.2003 20:04

lom

aspoň to
Hlavně že tomu fašistovi Schumacherovýmu praskla guma a byl až sedmej. Spravedlnost aspoň trochu funguje, kdyby fungovala naplno, tak nedojede vůbec.
0/0
3.8.2003 19:47

Re

Re:
Takovy debil jako ses Ty jsem jeste nevidel..  
0/0
3.8.2003 20:01

Alláh

Re:
Nekecej,že ses ještě nikdy nekouk do zdcadla
0/0
3.8.2003 23:11

pit babe

Re:
 Kdyby ta dama fungovala naplno, tak ty si tady ani neskrtnes...
0/0
3.8.2003 20:47

Krůťásek

Ralf
"Za viníka kolize po startu Velké ceny Německa byl označen Ralf Schumacher. Komisaři závodu ho potrestali ztrátou deseti míst na startu příštího závodu, kterým bude GP Maďarska 24. srpna."
To snad viděl každej, kdo má míň jak dvanáct dioptrií, že Ralf Rubense zavřel a ten mohl těžko kam uhnout, když měl vlevo McLaren...
To jsem ale nicméně napsat nechtěl - hlavně bych chtěl někoho poprosit, aby (kupříkladu) propíchl Nikodýmovi před příštím závodem gumy, protože ještě jednou tohohle dobytka uslyším "komentovat" závody F1 a bude to myslím moje poslední pokoukáníčko na televizi...
0/0
3.8.2003 19:45

Trouba the MicroWave

Re:
Ad Nikodým: Agreed. Já jsem hned po startu ("... a tady Kimi vráží do Bariho, je to evidentně jeho chyba...") - tak po tomhle jsem to okamžitě přepnul na Markízu, a zbytek přenosu proběhl v klidu a v pohodě. Dokonce jsem ani neusínal, protože pánové komentátoři se pořád bavili o něčem zajímavém, vždycky jen odkomentovali "na trati se nic neděje" nebo "v boxech je ten a ten". Na to, jak to byl s výjímkou startu a konce nudný závod, udělali neuvěřitelný kus práce. Jo, a o tomhle se divákům Primy může taky jen zdát: Uprostřed závodu ani jedna reklama!!! Nikodým OUT, Markíza RULEZ!!!
0/0
3.8.2003 21:29

milo

bludy
Chtel bych jen rici ze to byla chyba Ralfa a ne Rubense takze priste radci poradne se divejte na prenos vy experti z idnes. A jinac JPM byl dnes suvereni a excelentni doufam ze bude i v nasledujicim zavode. Ferrari nejak dochazeji sily zacinaji mit problemy i s Renaulty takze JUAN PABLO MONTOYA  
0/0
3.8.2003 18:19

whispp

RS je vinen
Oficiálně za to může Ralf, a bude startovat + 10 míst po kvalifikaci.
0/0
3.8.2003 17:45

LST

Demence v rodine
Je videt, ze Ralf je skutecne bratr Kuniho ksichtu. Rubense odrizl docela prasacky, ale ten moh klidne taky na chvili sundat nohu z plynu, kdyz videl, ze nema sanci. Ale za ty prachy, co bere ve Ferari, bych taky klidne obcas nekoho sestrelil
0/0
3.8.2003 17:14

pit babe

Re:
Zkus to sam na sobe!
0/0
3.8.2003 18:47

Eda

???
Co to tady kecáte!Jako první najel Ralf na Rubense a ten pak do Kimmiho!
0/0
3.8.2003 17:02

Johny

A to jsi se dival na nejaky jiny zavod
Popis cele veci je pomerne jasny a nebyt toho, ze byl vinik od Ferrari reklo by se to hned. Barrichello trosku zaspal a Kimi ho objel z leva a ve chvili, kdy byl jiz zadnim kolem na urovni predniho kola Ferrari se Rubens rozhodl, ze to vezme stredem mezi Kimiho a Ralfa. Ralf si jiz ovsem najizdle na lepsi stopu do prvni zatacky a tak Rubens zase zabral do leva a naboural do Kimiho. Kdyz se podivate jeste jednou je krasne videt ten rubensuv nestastny slalom. Proste se nechal zavrit ze dvou stran a pak zapomel, ze ma brzdy. Asi byl trosku premotivovany...
0/0
3.8.2003 17:14

AAA Auto Praha

Barrichello je pěkný prase
Prostě a jednoduše na týmovou objednávku Michaelka sestřelil Ralfa a Kimiho. Jedním slovem rudá prasárna.
0/0
3.8.2003 16:44

Sumo

Re: Co ty seš za deb.la?
Ty seš stejná pi.a jako ti,jejichž jméno máš v nicku!!!!!
0/0
3.8.2003 16:51

AAA Auto Praha

Re:
Zato ty seš stejně tlustý prase s malým čů..... jako máš nick.
0/0
3.8.2003 18:41

Pavel

Re:
já to neviděl, ale nějak se rudé vozy musí bránit, když mají slabý mašiny....
0/0
3.8.2003 16:53

Seryozha

Re:
Ty tolko subnormal.
0/0
3.8.2003 18:43

luk

Re:
Jo a na Hungaroringu nájemný vrah Rubens na objednávku M. Schumachera zavraždí J.P.M.   Podobný fabulace vykládej nějakýmu psychiatrovi......
0/0
4.8.2003 10:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze