Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nezničitelný Armstrong: Za rok jsem tu zas

Šlapal, smál se a ukazoval pět prstů ruky na počest pátého vítězství. Fenomén Lance Armstrong na trati poslední etapy letošní Tour de France. Dosáhl další mety. Co bude dál? Už týden před koncem Tour jedenatřicetiletý chlapík z Texasu sliboval: „Za rok přijedu zase.“ Pár hodin po svém pátém triumfu v řadě řekl: „Budu tady, abych vyhrál pošesté. Budu stejně silný jako při prvních čtyřech vítězstvích.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martina Picková

TdF
Tak jsem si přečetla všechny příspěvky k tomutu tématu. Obdivuji Pavla M., že tak vehementně neustále opakuje, že na Lancemu mu vadí, že nejezdí i Giro a Vueltu, MS a jiné.... Docela to unavuje! Jak říkají, ať příznivci Armstronga, tak Ullricha - nejde o to, jestli se bude "honit" na kole celý rok, jestli vyhraje i ostatní závody, jde o to, že vrchol cyklistiky je Tour de France. A na tom nikdo nic nezmění. Vrcholem cyklistické sezóny není Giro ani Vuelta, ani MS, ale TdF!!!! Lance nepotřebuje mít titul MS, ani vyhrávat ostatní závody, on dobře ví, že nejtěžší a nejhodnotnější je TdF. Jenom tohle vítězství se počítá. Svým 5. vítězstvím se zapsal do historie cyklistiky a jen málokdo se zajímá, jestli vyhrával i jiné závody a na kolikátém místě byl v žebříčku UCI např. v roce 2002?!  Samozřejmě, že já jako jeho velký fanoušek bych byla raději, kdybych ho viděla i jinde (třeba na Giro nebo Vueltě), na druhou stranu chápu jeho stanovisko. A o to víc se na jeho každoroční "vystoupení" na TdF těším.
Ahoj
0/0
1.8.2003 8:45

Virenque

Re:
Mela by jsi psat casteji, takove rozumne prispevky se ctou dobre .
0/0
1.8.2003 19:30

Veronika

Poděkování
Chtěla bych poděkovat všem redaktorům a zvláště panu Nohejlovi za to, jak nám zprostředkovávali atmosféru na Tour de France. Snažili se nám přiblížit nervozitu, napětí, dřinu i radost z krásného sportu a to nejen závodníků, ale všech, kteří se kolem cyklistiky pohybují. V mém případě se jim to jistě podařilo. Díky
0/0
30.7.2003 8:43

Honza

Re:
Tomáš Nohejl je fakt dobrý, je vidět, že jezdí na kole (jako triatlonista má za sebou i bikový maratony, Pražský schody, a jezdí i na silnici) a ví o čem píše. Škoda, že nebyl na Tour delší dobu než pár dnů. To bychom pak nemuseli číst trapárny z ČTK a jeho internetových kolegů, který pak papouškoval i Bakalář druhý den na Eurosportu.
0/0
30.7.2003 9:24

Johny

K teto diskuzi cerstva zprava CTK
20:42 -  Americký cyklista Lance Armstrong namísto vychutnávání pátého triumfu v řadě na Tour de France dál vítězí. V kritériu ve Štýrském Hradci nenašel přemožitele. Zvítězil po samostatném úniku před domácím Eiselem.
0/0
29.7.2003 22:39

Chroust

Re: Exhibice
Asi tím chceš naznačit, že Lance umí zajet nejen Tour. Ale zřejmě nevíš, jak to v cyklistice chodí. Lance vyhrál proto, že to bylo nejspíš předem domluvený, aby to byla show pro lidi (a pro sponzory a média samozřejmě). Ve světě proficyklistiky to už tak chodí.  A nejen venku, zeptej se třeba našich bikerů, jak dostávali od organizátorů prémie za to, že nechají na Pražských schodech vyhrávat Miguela Martineze. (I když popáté už jim to asi bylo blbý, a tak to letos nechali na závodnících, a vyhrál Standa Hejduk, což však na výše zmíněném nic nemění).
0/0
30.7.2003 8:26

Johny

Re:
Prostredi horskyh kol jim moc neznam. Posledni zavod jsem jel pred 3 roky v Kitzbühelu a to byla podobna exibice jako to kriterium. Jezdim uz jen silnice.
Psal jsem to protoze zde bylo hodne hlasu, ze Lance nejezdi nic jineho nez Tour... To neni pravda.
Doufam, ze si nemyslis, ze byla uplacena i Tour??? To musim rict Svoradkovi, ze v Parizi vyhral vlastne jen proto, ze byl z vychodni evropy a nekdo to uplatil ;))) Bude mit urcite radost....
0/0
30.7.2003 12:58

Honza

Re:
Neš půjdeš žalovat Jančímu Svoradkovi, tak si mou reakci pořádně přečti: o Tour tam nebylo ani slovo. A na tom kriťasu si stojím, Lanceho by totiž na kriťasu opálil i Mlynář!
0/0
30.7.2003 13:09

Jarin

Re:
Jo Mlyny je skvelej spurter.
0/0
30.7.2003 13:24

Chroust

Re:
Nikdo nemluví o tom, že byla domluvená Tour, jseš trochu mimo. Nezávidím Lancemu, že dostává na exhibicích prémie, to co vyhrál na Tour dal mančaftu a teď teprve začne plnit svoje konto - za startovné a za reklamu. Zaslouženě, to mu nikdo nebere. Ale kriťas hned po Tour? To by mu dal i Adam Homolka a rakouský dráhaři (Stoecher a Garber), ale piš si, že jestli tam byli, tak taky museli držet basu. Organizátoři potřeboval Lanceho mít na bedně, to si piš. 
0/0
30.7.2003 13:57

Johny

Re:
V tom pripade sorrac. Pochopil jsem to tak, ze pochybujes o jeho vykonech obecne...
0/0
31.7.2003 14:45

Honza

Re:
Suhlasím, že kriťas byl zřejmě domluvený, Armstrong jako desátý by byl nezajímavý. Nakonec se to tak dělá i u nás: v Milevsku se domluvili, že vyhraje někdo z eDsystému, a že Sosenka bude druhý, Slováci s Podbrezový to nevěděli a dělalali jim v tom binec. Nakonec to bylo tak, jak to Ženíšek naplánoval: 1. Tesař, 2. Sosenka, sponzoři byli spokojení a diváci věděli prd.
0/0
30.7.2003 13:18

ULLRICH

ARMSTRONG JE NADČLOVĚK
0/0
29.7.2003 22:28

petr

zmateni novinari
To neni zadna pravda,ze straci formu,kdyby si nezapomel piti pri te casovce,tak by Ullrich na nej nenejek 1 mim 30 s a druhy den by nevyhral horskou etapu.takze suma sumarum 1 mmin +1 30s +27s=no temer 3 min.Vloni to bylo 6 min.Takze zadna panika on to vyhraje jeste dvakrat
0/0
29.7.2003 13:50

Jose

Re:
To je samé kdyby, kdyby Beloki nespadl, kdyby Ullrich nespadl, kdyby ... To se nedá brat, v každém případě mu gratuluju k 5.triumfu na TdF. Jako člověka ho odbdivuju, ale letos sem mnohem více fandil Ullrichovi, protože mě opravdu příjemně překvapil, jak se dokázal po té operaci vrátit. Myslím si, že mít trošku víc štěstí, že mohl letos i vyhrát. Zvlášť časovka v jeho podání byla nádherná. :-) Po šesté už asi nevyhraje, protože konkurence je blíž a blíž. Letos se jela nejrychlejší TdF v historii a jaké byly rozdíly? :-)
0/0
29.7.2003 15:54

virenque

Re:
Janovu prestavku vsak nezavinila pouze operace, jen tak pro upresneni.
0/0
29.7.2003 16:43

Jose

Re:
To sice jo, ale myslím si, že kdyby nebylo té operace, tak by ani "nedopoval". Možná si větší odborník než já, takže mi vysvětlíš v čemu mu v období bez tréninku byl amfetamin.
0/0
29.7.2003 16:56

virenque

Re:
No me by zajimalo, proc to svinstvo vubec bral. I kdyz netrenoval, mohli ho dopingovi komisari prekvapit kdykoliv, protoze zavodeni nezanechal. Neni rozhodujici, jestli v tu dobu trenoval nebo ne (ale ze by byl uplne bez jakehokoliv treninku, to se mi nezda).
0/0
29.7.2003 17:07

Jose

Re:
Je to jasné, že to neměl brát, ale ruku na srdce, nikdy jsi se nenapil (alkohol je taky svinstvo). :-) Navíc, v jednom z těch odkazů, co jsem sem poslal, sám "říká", že to byla chyba. Sám jsem, ačkoliv ještě na světě nejsu dlouho, udělal už spoustu chyb a věcí, které bych nejradši vrátil zpátky, ale ono už to nejde. :-( Prostě si pořád myslím, že komisaři by měli spíše více dbát na odběry při závodech.
0/0
29.7.2003 17:14

virenque

Re:
S tim souhlasim. V soucasnosti je za doping povazovano temer vse (viz. zakazane latky ve schvalenych potravnich doplncich, na ktere doplatili napr. Jan Hruska ci tenista Ulihrach). Melo by se s tim neco udelat, vzdyt sportovec si nemuze vzit ani lek proti nachlazeni, protoze je to doping .
0/0
29.7.2003 17:21

Honza

Re:
Byl po operaci a vůbec na kolo nesedl. Když netrénoval a hlavně vůbec nezávodil, , tak ho mají nechat na pokoji. Dopingoví komisaři mají z toho, jak pronásledují sportovce, dobrý kšeft (diety, zaplacené letenky a pobyt, prosatě fajn výlet), tak otravují kde se dá. Vzpomeňte, jak kontrolovali atletku Šárku Kašpárkovou čtrnáct dnů po porodu. Kdyby brala něco v šestinedělí když kojila, tak to by musela být totálně padlá na hlavu. A to ona určitě není. 
0/0
30.7.2003 11:28

Dante

Ach ta fracouzstina
Rad bych poradil vsem redaktorum a redaktorkam iDnes, aby si sve texty nechali zkontrolovat nekym, kdo ovlada jazyk, kterym oni sami nevladnou. Pak by nepsali Champs blbe jako vcera a Allez blbe jako dneska.
0/0
29.7.2003 11:30

d

Tomas Konecny je od vcerejska v telekomu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
29.7.2003 10:27

Chroust

Re: Jo, od ledna
Ale kdeže. Koňas včera teprve podepsal "ostrou" smlouvu na příští rok (měl zatím jen tzv. předsmlouvu). Sezonu letos samozřejmě dojezdí u Žendy v eDsystému, kde má platnou smlouvu do konce roku.
0/0
29.7.2003 11:19

Dave

LANCE JE BŮH, ZA TO CO V ŽIVOTĚ I NA TOUR DOKÁZAL SI ZASLOUŽÍ ABSOLUTORIUM A NÁM VŠEM TADY NEZBÝVÁ NIC JINÝHO NEŽ SMEKNOUT!!! A TY KECIČKY KOLEM, ŽE NEVYHRÁL NIC JINÝHO ... BLABLABLA ... S TĚMA MŮŽETE JÍT TAK LEDA DO HÁJE.
0/0
29.7.2003 10:21

peťka

Re:
Je tvrdej, když se dokázal vypořádat s tou nemocí, ale jako závodníka ho neuznávám. Je to arogantní ksindl a s tim, že objíždí jeden závod do roka je trapnej. S ostatníma pětinásobnejma vítězema se nemůže ani rovnat. Chtělo by to zase borce, kterej by byl schopnej v jednom roce vyhrát všechny tři největší etapáky.
0/0
29.7.2003 11:06

virenque

Re:
Nechces to nahodou zkusit sam, udrzet si formu po cely rok a v dnesni konkurenci vyhrat Giro, Tour a Vueltu? Ta doba, kdy to bylo mozne, uz je davno pryc. A ty urazky si muzes nechat od cesty.
0/0
29.7.2003 16:34

Roman

Re:
Vyhrát Tour, Giro a Vueltu v jednom roce se snad nepodařilo nikomu. Alespoň si na nikoho takového nepamatuju. A myslím, že to reálně není možné.
0/0
30.7.2003 14:21

virenque

Re:
Taky o nikom takovem nevim. V drivejsich dobach k tomu ale byla aspon prilezitost, dnes je to podle mne nemozne.
0/0
30.7.2003 18:08

Pavel M

Re:
Klidně si smekej jak chceš, ale že kromě Tour skoro nic jinýho nejezdí je fakt. Radši si odpusť ty žvásty, že je to bůh apod. Prostě se soustředí jen na jeden závod v roce a ještě k tomu má sestavenej nejsilnější tým, bez kterýho by letos nevyhrál ani omylem.
0/0
29.7.2003 11:24

Bury

Re:
A pozor. Pan odbronik ;))) Cece nech si kecy na koledu ;)
Tohle jel Armstrong letos:
March ~ 5-9 - Tour of Murcia, Spain ~ 24-28 - Setmana Catalana, Spain
April ~ 8-11 - Circuit de la Sarthe, France ~ 20 - Amstel Gold, Netherlands ~ 27 - Liège-astogne-Liège, elgium

Pavel M

Re:
To je jasný i mě, že nejezdí doma na rotopedu, ale že v rámci přípravy samozřejmě nějaké závody odjezdí, ale je rozdíl jet na výhru a zúčastnit se.
A teď něco k té výzvě. Nejspíš toho najezdíš na kole víc než já a tím pádem bys mě na okuruhu téměř jistě předjel, protože já na kole nezávodím a mám ho jen jako doplňkový sport, což ovšem neznamnená, že cyklistiku nesleduju. A nejspíš si teď připadáš, žes mi to nandal a ještě víc bys mi to nandal na tom okruhu.
Já zase dělám závodně judo, tak až bysme slezli z toho kola, mohl bych ti tam rozbít hubu. Ty bys byl spokojenej, že jsi lepší na kole, když na něm jezdíš a já bych si zase zvedl sebevědomí tím, že těm bych tě celkem pravděpodobně zbil a že i když jsem nula na kole, tak jsem dobrej v tom co dělám opravdu a pořádně. Co na to říkáš pitomečku?
0/0
29.7.2003 12:46

Pierre

Re:
Hele judista; není judo ten buzíckej sport co se lidi v cinskych narodnich krojich navzajem osahavaji? Jeden pak upadne a je konec, minuta aktivity a konec. Co se pletes na stranky o cyklistice, bojovniku! Prestan delat ramena po internetu a bez si obtezovat jinam.
0/0
29.7.2003 13:04

Pavel M

Re:
Je to úplně stejně buzíckej sport jako každej jinej včetně cyklistiky, ale to je jedno. Tady jde o to, že mě nějakej votroubek chce tahat na dráhu, přižemž je jasný, že pokud se na ní a na kole pravidelně pohybuje, pravděpodobně by mě jasně zařízl a tím pádem machruje. No a já mu výše napsaným jen odpovídám, že každý kdo něco dělá bude asi lepší v tom svém. Takže já bych prohrál na dráze a on by byl bit nebo by ho ve vodním pólu utopili, to už je jedno, ale i když nejezdím na kole závodně, můžu mít na cyklistiku názory jaké chci a argumentovat proti nim tím ,že by mi ukázal na dráze je trochu debilní. Já jen úmyslně argumentoval ve stejném duchu.
0/0
29.7.2003 13:23

Roman

Re:
No on tam Bury těch argumentů uvedl dost, ta výzva to už bylo něco navíc co tam nemuselo být. Ale ta tvoje podrážděná reakce a ty oslovení. Judo je krásný sport a opravdový judista se nechlubí tím co umí, a natož vyhrožovat někomu, že mu rozbije hubu? No,no,no, to chce klid.   
0/0
29.7.2003 13:32

Pavel M

Re:
A o to šlo, že stejně, jako on se chlubí dráhou, může mu kdokoliv jinej ukázat jinde. Za neslušné urážky se Burymu omlouvám, protože mi nadzvihl tou výzvou ale jinak to rozbití huby nebylo myšleno vážně. Nadávka ovšem v tu chvíli ano.
0/0
29.7.2003 13:41

Roman

Re:
Příště než něco napíšeš, tak se proběhni, nebo projeď na kole. To ti trochu zklidni hlavu a nevypadnou s tebe takové urážky a nesmysly.
0/0
29.7.2003 13:47

Pavel M

Re:
I když s něčími názory nemusím souhlasit, tak věcné argumenty beru, ale na tu dráhovou výzvu bych i teď s odstupem, kromě té nadávky, reagoval podobně, protože jsem nikde nepsal narozdíl od něj ať někam jede, že ho tam budu zesměšňovat. Já jen psal, že stejně jako on by mě roznesl na dráze, já bych ho čistě teoreticky mohl.....atd., ale to už je jedno, protože to už dávno nemá nic společného s Armstrongem ani s Tour, tak se všem omlouvám za odbočení od tématu.
0/0
29.7.2003 14:07

Roman

Re:
Dám ti jednu radu, příště se nad takové výzvy povznes a na věcné argumenty zkus reagovat věcnými protiargumenty. A samozřejmě to, že je někdo lepší na kole než ten druhý mu ještě nedává patent na rozum. Ale podle Buryho příspěvku soudím, že přece jen něco o té cyklistice ví.
0/0
29.7.2003 14:23

Pavel M

Re:
To ano, v tom se nepřu.
0/0
29.7.2003 14:30

peťka

Re:
S tim pomalu, to co tam napsal, prostě a jednoduše našel na internetu a prachsprostě zkopíroval. Nezlob se na mě, ale to zvladne i cvičená opička.
0/0
29.7.2003 15:41

Chroust

Re:
Ale musí vědět, co to znamená Training month...
0/0
29.7.2003 15:52

Bury

Re:
Ano zkopiroval jsem to. Myslite, ze si pamatuji rocni rozpis vsech lidi z US Postalu? Ale tim, ze jsem si ty fakta nepamatoval a pouze jsem zde zverejnil kopii Lancova kalendare jsou tyto fakta nejaka horsi??? Nechapu vasi logiku. Proste to co jsem uvedl je pravda a je jedno zdali si to clovek vladnouci aglictinou najde na webu a nebo zdali si to precte tady....
Prekopiroval jsem cely rok, takze jsou tam videt i trenikove mesice. To snad taky neni duvod k nejakemu vysmechu. Nebo ano?
Ja uz Vas vazne nechapu. Jde Vam jen o to za kazdou cenu snizit vykon jednoho z nejlepsich sportovcu posledniho desetileti? Cyklistika neni jako fotbal nebo hokej. Je to neuveritelna drina a odrikani, ktere se jeste nasobi u etapovych zavodu. Nevim zda-li si to lide uvedomuji, ale tech 200 lidi, kteri jedou Tour predstavuje doboru polovinu lidi na celem svete, kteri jsou schopni tento zavod absolvovat. Vyhrat Tour je uz neco navic a vyhrat ji 5x v rade je pro me jiz tezko pochopitelne. Myslim si, ze Indurain i Armstrong musi byt tak trosku masochisti...
0/0
29.7.2003 16:22

Pavel M

Re:
Nerozčiluj se.
0/0
29.7.2003 16:32

Roman

Re:
Ano Peťko zkopíroval, protože kalendář nenosí v hlavě nikdo. Ale s obsahem a komentářem, kromě té výzvy, jde nic než jenom souhlasit. Bylo to přesné, konkrétní a stručné. Proto si myslím, že Bury cyklistice rozumí víc než někteří zaslepení fandové Ullricha. Ti samozřejmě budou pořád vítězův výkon snižovat a kvůli svému fandovství nepřiznají, že byl prostě nejlepší.     
0/0
30.7.2003 7:05

Dafe

Re:
Kdyby se jenom ucastnil, nebyl by 8. v UCI ranking. (3. z vysledku pouze v roce 2003, ale to je ovlivnene ted tim vitezstvim v TdF). Takze nemas pravdu. Predtim si rikal "skoro nic nejezdi", ale evidentne si to presne nevedel, ktere zavody jel - to je blby, tak by se argumentovat nemelo, je to zavadejici. No a navic tady se diskutuje o cyklistice, tak proc sem tahas judo? Tak si to predstav naopak - prijdu na judistickou rozpravu a reknu vam, ze vam urcite na kole ujedu a pripojim k tomu urazku...asi bych si vase reakce za ramecek nedal :-) Ja vim zes to psal jako reakci na neco co bylo konfrontacni, ale nandal sis to sam tim ze si sklouzl k urazce. Tj smula, dnes bere body Bery :-)
0/0
29.7.2003 13:12

Dafe

Re:
Bury, ne Bery, sorry.
0/0
29.7.2003 13:15

Pavel M

Re:
To je právě to, že kdybys byl na rozpravě na judu, tak při nesouhlasu s tebou ti přeci nebudu dávat návrhy, abys přišel do tělocvičny, že tě tam srovnám. A to, že mi napsal výčet závodů, kterých se Armstrong účastnil na podstatně věci nic nemění. Pro někoho sezóna Tour končí, někomu začíná a někdo závodil předtím a bude i pak.
0/0
29.7.2003 13:29

Roman

Re:
Závodil před tím, závodil po tom, zase bude 20. možná 15. A když bude mít štěstí tak bude do třech.  
0/0
29.7.2003 13:42

Roman

Re:
Tak tomuhle se říká žvásty a nedostatek argumentů.  
0/0
29.7.2003 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze