Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Schumacherovi hořelo auto, přesto vyhrál

Po loňské šaškárně v cílové rovince se Michael Schumacher radoval z prvního nezpochybnitelného vítězství v Grand prix Rakouska F1. Ale dvakrát při něm stála sama Štěstěna. Poprvé, když tým Ferrari nezpanikařil a hbitě uhasil hořící ústí jeho palivové nádrže a podruhé, když se vedoucímu Montoyovi zakouřilo z motoru a odstoupil. Kimi Räikkönen z McLarenu za sebou v závěru udržel dorážejícího Barrichella a díky tomu zůstal ve vedení šampionátu.Hlasy: Ferrari x McLaren x BAR x Williams x Renault x Jaguar

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David

Formule
Schumacher  -   Macher.
0/0
21.5.2003 13:30

guru

škoda
škoda že ho neohřáli ještě trochu víc - taková Pochodeň Ferrari 2003
0/0
19.5.2003 15:37

wal

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 14:14

wendys

sumak a italsky pekace
tak si panove pockame na novy mclaren a pak uvidime, feraaarri zatim teda nepredvadi zadny zazraky,je to stejnej pekac jako model 2002, akorat ma na boku zabry a sumaaakr je kazdej rok vic arogantni veprovej kobyli gesicht, kimmi jedeeeem
0/0
19.5.2003 11:55

loketní chránič

Re: sumak a italsky pekace
Áááá, další fanoušek stáje McLaren-Trabant. Co bys potřeboval k tomu, abys uznal kvality lepšího? Nadělit celé kolo? Nebo rovnou dvě?
0/0
19.5.2003 14:04

Vašek

Re: Re: sumak a italsky pekace
Radši drž hubu, ty chudáku. Ferrari teď má auto, se kterym by vyhrával kdokoliv ze startovního pole. Ale jen počkej, až McLaren představí nový auto. Teď Raikkonen ukázal, že je asi nejlepší pilot. A s tim trabantem si to fakt přehnal. Bude mi tě líto, až Raikkonenovi budou předávat pohár pro mistra světa a ty se budeš jen topit v slzách, že ten namachrovanej skopčák skončil až druhej.
0/0
19.5.2003 15:57

wendys

Re: Re: sumak a italsky pekace
no mas pravdu, kimi jede s trabantem a summakr mu da jen 3 vteriny na celej zavod, takze asi bude kimi lepsi a ten starej trabant asi taky nebude spatny auto,uvidime jak pojede novej trabant;ps: urcite mas vylepenyho konskyho veprovyho blba nad posteli v celej cervenej parade...
0/0
19.5.2003 16:06

Re: Re: Re: sumak a italsky pekace
Nevim kde jsi přišel na 3s za celý závod, já jsem viděl jak mu Schumi dával 1s na kolo. A navíc, kdyby Kimimu hořelo taky auto, tak by byl podělanej a ani by z boxů neodjel. Vždyť je to chudák který minulý zavod neodjel ani 20m.
0/0
26.5.2003 9:02

Jan

Královská soutěž F1
Panové, Formule 1 je Královská soutěž. Bohužel, podle chování některých jejích fanoušků to není někdy vidět. Hádáte se tu jak nějaký vožralý fodbaloví fanoušci o tom čí favorit je lepší. V každé GP vyhraje ten nejlepší ať jezdecky, takticky, nebo prostě závodnické štěstí. Myslím, že každý pilot, který se dostane do F1 je skvělí řidič. Schumi je třída. Kimi je obrovský talent, Alonso taktéž atd. atd. atd. Buďme fanoušci Královské soutěže. Přeji všem pěkný den. Blahopřeji Machaelovi k vítězství v GP Rakouska. - skvělí výkon. P.S.( fandím McLarenu, ale předevsím fandím světu Formule 1)
0/0
19.5.2003 11:17

Honza

Re: Královská soutěž F1
Vážený příteli, máš se mnou shodné křestní jméno, přesto se musím stydět za tvoji češtinu. Příště, než něco napíšeš, byť to bylo i čtivé, nech si text od někoho zkontrolovat. To, co z mateřštiny děláš, si nezaslouží.
0/0
19.5.2003 13:14

terbo

Ferrari VS Zvysok sveta
Sledujem Schumachera uz od cias ked vyhral svoj prvy titul. Je to pilot na ktoreho nikto nema. Rychly, svojsky, arogantny. Ma svoj styl jazdy a nerad prehrava - a to je predsa zaklad. Ist na trat zvitazit, nie len sa poflakovat. Taky Montoya alebo Raikkonen su tiez rychli, ale to je vsio. Nevedia to prave jazdecke umenie, vychutnat si jazdu a s nou aj vitazstvo. A Coulthard - je mozno taxikar ale urcite nie ferovy. Co sa tyka Barichella, po odchode z tymu Stewart {kde dokazoval zazraky} dostal z lepsieho Ferrari strach - asi z toho ze sa zabije ked pojde velmi rychlo. Mal by odstupit miesto Alonsovi alebo Ralfovi Schumacherovi. Ved F1 je predsa o rychlosti!
0/0
19.5.2003 10:25

Carlos

Vivat Alonso !
Obdivuhodny vykon predvedl mlady Alonso, ktery po startu z boxu pronikal porad dopredu a dostal se na seste misto. To dlouho unikalo komentatorovi na Prime, ktery si toho vsiml az skoro v polovine zavodu. Mimochodem si nevsiml ani toho, ze Vilneuvovi chcipnul v depu motor, a porad ho hledal na trati. No nic. Kimi jel skvele, dobre odrazel Rubense, ktery ma o neco slinejsi vuz. Je fakt, ze Rubiho zdrzeli opet nejapni mechanici Ferrari, jako uz opakovane, a dnes vyjimecne zpruzli i Schumaka, kdyz ho nechali chvilku opalovat. Ten pak predvedl svuj zkuseny standart. Ale do budoucna myslim nema nic vyhrano, Kimi a Fernando ho jeste doufam prozenou.
0/0
19.5.2003 9:15

loketní chránič

Re: Vivat Alonso !
Raikkonen a Alonso jsou bezpochyby skvělými talenty soudobé F1, díky nimž zavál nový vítr do stojatých vod MS. Alonsa bych viděl asi jako ještě lepšího. Nemohu se však ubránit dojmu, že je nový systém bodování velkých cen trochu nespravedlivý. Zatím, co jdou ve všech ostatních sportech směrem vyzvednout vítěze (3 body za vítězství ve fotbale i hokeji místo dvou), tak v F1 udělali krok zpět. Jestliže první jezdec v cíli má nyní 10 bodů a druhý 8, tak může v seriálu MS nastat situace, kdy jednou jezdec nedojede a pak čtyřikrát vyhraje, ale přesto mu to nemusí v celkovém pořadí stačit na někoho, kdo vyhrál jen jednou a pak byl čtyřikrát druhý, tedy čtyřikrát poražen. A vyhrát a dojet druhý je obrovský rozdíl. Díky tomu také vede MS Raikkonen, který vyhrál pouze jednou, před Schumachrem, který vyhrál třikrát. Všechny tyto pravidla, jenž se od letošního roku v MS objevily (bodování, kvalifikace ...), chtějí pouze vyrovnat průběh šampionátu a ztížit tak cestu Ferrari za obhajobou titulu. Tato stáj tak piká paradoxně za to, že pouze docílila toho, o co marně usilují všichni a stala se suverénem současného MS. I tak je ale stále Schumacher s Ferrari, pak dlouho dlouho nic a pak teprve ostatní. Inu kdo umí, ten umí. A Ferrari je tam, kde je, právě a jenom díky Schumacherovi a jeho dlouholeté spolupráci, díky níž prožilo celé Ferrari přechod od lepší stáje po fenomenální a neporazitelnou ikonu automobilového sportu. Vivat Schumacher, vivat Ferrari!
0/0
19.5.2003 9:57

Kitty

Re: Re: Vivat Alonso !
Tak, a ted si bez vymenit pemprsky, uz je mas urcite z te nadsene ody na Ferrari cele vlhke ;-)) Proste se zmenil system bodovani, ted je hlavni stabilita a spolehlivost aut i jezdcu. Nemyslim si, ze je to spatne. A paraniodni predstavy, ze je to namireno proti Rudym Dablum z Maranella... hi hi hi..:-))
0/0
19.5.2003 10:33

loketní chránič

Re: Re: Re: Vivat Alonso !
To jsi vážně tak naivní a myslíš si, že by tyto změny nastaly i bez posledních dvou let F1, které byly made in Ferrari? Nebo si snad viděl včera velkou cenu poprvé v životě? Jo a samozřejmě Ferrari fandím. Proč to zastírat a neustále tady náklonnost k té či oné značce mlžit v nejasných obrysech? To dokáží jen nefundovaní diváci, co se o formuli 1 nezajímají. Tím pádem je pro ně nudná.
0/0
19.5.2003 11:34

Kitty

Re: Re: Re: Re: Vivat Alonso !
Ne, videl jsem ji podruhe..:-))) Ale skutecne mi unika, proc by mel byt zmenou bodovani poskozen tym, ktery stejne i po prepoctu bodu podle soucasneho systemu nema konkurenci ;-)) Spis to bylo motivovano tim, aby se ukazaly rozdily i mezi slabsimi tymy a i ty mely o co zavodit, jak uz zminil nize Carlos. Jako fanousek Ferrari nejsi zrejme schopen videt toto opatreni jinou optikou, nez prave optikou sveho tymu... skoda...
0/0
19.5.2003 12:31

Carlos

Re: Re: Vivat Alonso !
Ja povazuji novy bodovaci system naopak za prinos, uz proto, ze boduje 8 jezdcu a tak se da lepe rozlisit uroven prumernych staji a mohou bodovat i mladi nadejni piloti (napr.Weber). Bodovy rozdil na stupnich vitezu mi pripada primereny, samotne vitezstvi bych tak neglorifikoval. Cennejsi je podle mne vyrovnana vykonnost nez trikrat vyhrat a jinak nedojizdet. Ale je to jiste vec nazoru. Nijak nezpochybnuju epochalni vyznam M.Schumachera pro F1, ale rozhodne je mi sympaticky prinos mladych talentu, kteri letos po dlouhe dobe konecne zamichali kartami.
0/0
19.5.2003 10:41

Pablo

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 8:53

Peta

Re: Ferrari
Jsi asi nečetl že KIMI měl problém s motorem a měl omezený otáčky že??!!!!!!!!!!!!!!!!Tak tady nemel takový blbosti
0/0
19.5.2003 9:05

Pablo

Re: Re: Ferrari
BOHUZEL na Schumiho nemaji!!! at je to jak chce!!! apropos  Kimi snad nejel v zavodnim poli sam ne? kde jsou oslavovani BMW? kde je Coulhard? Porad se mluvi o tom jakou sanci ma na titul a kde nic tu nic! ze by vsichni meli problemy s motorem a otackama? Nevim jestli chapes co jsem napsal pred tim, proste Ferrari i s problemama v klidu prejedou ostatni staje! Na F 1 se neda divat protoze to skutecne sklouzlo k NUDE!!!
0/0
19.5.2003 9:36

anti-sumak

Sumak
sumak je zoufalec, i kdyz objektivne je treba rict ze ridi dobre proti svemu teplkymu bratru halfovi ( lituju BMW ), ktery probrzdi kazdou 3 zatacku ;p
0/0
19.5.2003 8:41

loketní chránič

Re: Sumak
Chápu Tě, jsi jeden z těch, co nikdy nic nevyhrál. Ale F1je pouze a jenom o vítězství a to dělá Michael Schumacher s takovým přehledem, že to prostě někomu, jako jsi Ty, vůbec nejde do hlavy. Natož to pak v ní vstřebat. A zdá-li se Ti to moc jednoznačné, tak buď začni fandit Ferrari a raduj se z každé velké ceny, nebo se na to prostě nedívej. Jiná cesta není.
0/0
19.5.2003 10:05

wal

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 13:53

loketní chránič

Re: Re: Re: Sumak
No to je ale exkluzivní blábol. Kam myšlenka, tam ruka na klávesnici. Jo a Ferrari sice patří pod Fiat, ale je jakousi samostatnou automobilkou, která se v případě kolapsu Fiatu s touto lodí rozhodně nepotopí. To ale musí přece vědět úplně každý, kdo se jen trochu orientuje v ekonomice, podnikání a obchodu vůbec. Na světě už totiž není mnoho obchodních značek, které by se mohly Ferrari rovnat. A v automobilovém průmyslu mi druhá taková nenapadá. Tak tu svoji euforii z konce Ferrari v seriálu F1 trochu brzdi, jinak prožiješ velké zklamání.
0/0
19.5.2003 14:23

Matěj

Re: Re: Sumak
No to je pěkně ubohý."buď začni fandit Ferrari a raduj se z každé velké ceny, nebo se na to prostě nedívej. Jiná cesta není." A až začne vyhrávat někdo jinej, tak operativně převlíkneš kabát a po Michaelovi ani nevzdychneš, co!!
0/0
19.5.2003 18:13

Drsňák

Musím se smát.....
Šumimu se nepodařily 2 VC a už se tady psalo, že je to jeho konec. Nemusím být jeho fanda, ale je nutno objektivně uznat, že je to super jezdec. Nová pravidla byla dělána proti velkým stájím a zejména jemu. Jak vidno -4x už přesto jel z prvního místa. To asi nebude náhoda.Kritikům bych poradil, ať sledují styl jeho jízdy.Nádherná čistá jízda. Snadno si poradil i s tím finským chlapcem.Jo,jo, musí se ještě učit.
0/0
19.5.2003 6:49

Apple

Re: Musím se smát.....
Přesně tak, naprostý souhlas. A když už dojdou argumenty, tak má prostě nejlepší auto a to se mu to pak jezdí. Proč prostě někdo nechce pochopit, že Ferrari je tak dobrý také (a možná hlavně) díky němu?
0/0
19.5.2003 7:09

Kitty

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 10:24

Pablo

Re: Musím se smát.....
0/0
19.5.2003 8:38

qqqq

Schumi ma jen stesti
Vyhrava jen proto, protoze ma dobry auto. Kdyby s timto autem jezdil Raikkonen nebo Coulthard tak kde by ten milovanej Schumi byl???????
0/0
19.5.2003 0:01

Satka

Re: Schumi ma jen stesti
Kde by byl?? tam kde je ty osle, neni to jeden zavod, ale leta driny. V padesatych letech to byl Juan Manuel Fangio, a ted je to Sumi. Tak si dej pohov  kamosi
0/0
19.5.2003 2:03

Klouda

Re: Schumi ma jen stesti
Pokud vím, tak dobré auto mělo Ferrari naposled někdy v roce 1981 a poté se jeho vozy umisťovaly většinou někde ve středu výsledkových listin. Není náhodou, že stáj zaplatila za Schumachera neuvěřitelnou sumu, aby se pokusil dostat Ferrari na ztracené pozice. A díky jeho spolupráci s mechaniky se Ferrari dostalo znovu na výsluní.
Apropo: Ani Benetton nebyl zrovna výkvět techniky, přesto s ním Michael získal dva tituly. Když od stáje odešel, propadla se do průměru. A to vypovídá asi nejvíc. Takže je tam možná trochu štěstí, ale to, jak známo, přeje hlavně připraveným.
0/0
19.5.2003 8:02

OPTIK

Re: Schumi ma jen stesti
Myslím, že to není jen o štěstí. Je to hlavně talentem, vyrovnaností výkonu. Dnes jsou možná Ferrari nejlepší auta, ale vzpomeňte si na sezóny 96, 97 a 98. Ferrari tehdy vůbec nebylo nejlepší, vzpomeňte si na různé banální závady s drobnými součástkami atd.  Eddie Irvine měl v té době stejné auto jako Schumi a podívejte se, kdo měl jaké bodové zisky. V roce 1999 to bylo zcela evidentní. Michael měl našlápnuto na titul a já nepochybuji, že by to dokázal, nebýt nešťastné nehody v Anglii. Eddie, přestože se pak jelo jen na něj, na titul nedosáhl. To není jen náhoda!  Věřím tomu, že kdyby Michael nebyl u Ferrari, a na jeho místě byl kdokoliv jiný, tak ferrari nebude tak dominantní, i když by také vyhrávalo.
0/0
19.5.2003 8:44

magic

dobrý to bylo, to jooo....
no, musím teda říct, že mně se to dneska fakt líbilo !!!!
Docela prča, jak tam běhali klucíí rudíííí. No ale dopadlo to skoro tak jaxem chtěl, jenom Ruby mohl ještě Kimiho trochu vyškolit, škoda že se nejelo o pár kol víc :-(
Jenom si tak říkám, a docela i smekám před Šumákem, protože já vidět v zrcátku, jak mi hoří kousek u palice, bych asi vzal draka taky, jako někteří mecháni. On na to jen tak v poklidu čučel, a ten výkon pak, ten byl teda parádní, to joooo !!!!!
0/0
18.5.2003 22:09

FrRa

Kimi je VELMI nadějný AMATER !!!!
0/0
18.5.2003 19:46

Liparsson

Re: Kimi je VELMI nadějný AMATER !!!!
A ty jsi beznadějnej víš co...
0/0
18.5.2003 19:51

mida

Re: Kimi je VELMI nadějný AMATER !!!!
0/0
18.5.2003 23:51

Ferrari rulez!

Schumi je nej!
Schumi to dnes to opet dokazal! Dalsi problemy s otresnym tankovacim zarizenim (inu, co se da cekat od Francouzu) a presto vsechny udelal jak male kluky. Kimi se snazi, ale nema na to, viz. predjeti po prvnich boxech. Coulthard je "ferovy" taxikar, uz by toho mohl nechat a pustit nekoho lepsiho, co takhle Buttona?
0/0
18.5.2003 18:36

Mika Häkkinen

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
18.5.2003 17:35

honzik

Re: Sračky červený
Přesně tak. Schumi a Barri maj rychlejší auta a proto vyhrávali. Jenže Raikki je jedinej, kdo s nima dokázal udržet krok. Vždyť další byli o 40 sec pozadu!!! Jen počkejte, až ukážou MP4-18
0/0
18.5.2003 17:44

Bin Ladin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 6:56

Schummi

Re: Sračky červený
Na mě nemáš. Já tě předjedu i kdybych jel pozpátku.
Jsem prostě nejlepší.
0/0
18.5.2003 20:03

Bob

Re: Re: Sračky červený
Když tě tak poslouchám, umíš vůbec řídit?
0/0
18.5.2003 20:58

Kubic

Štěstí
Štěstí Schumi opravdu měl, ale jen jednou, protože Mont by mu stejně neujel. V době vedení ChPM strácel Shumi jen desetiny na kolo a po předjetí Kimmiho jel až o 1,2s rychleji. Kdo umí, ten umí a vůbec si nemyslím, že se z toho....(viz poslední příspěvek)
0/0
18.5.2003 17:25

Pája

Re: Štěstí
BTW: kdo je ChPM? jestli myslíš Montoyu tak se to píše Juan.... :-D
0/0
19.5.2003 9:44

Tomík

FERRARI
FERRARI je prostě nejlepší a nebejt problémů s tankováním, byl by to double. Takže jen tak dál
0/0
18.5.2003 16:18

Ele Drpod

Re: FERRARI
, No jo, ale Schumacher taky pro to neco udelal, jinak by stacil Barrichello sam...
0/0
18.5.2003 16:40

frajer

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
18.5.2003 17:11

Jakub

Re: Re: FERRARI
0/0
18.5.2003 19:42

wal

Re: FERRARI
ty si fakt vul jak andel ...  nebejt toho nebejt tamhletoho ... pche .. "dyby juanovi nevytkla voda" moh vyhrat - takovy sracicky si nech na doma ... stejne by chudak barik paq musel za sumakem brzdit jako blazen aby ho nahodou nepripravil o veledulezite body na ceste k titulu "mistra swjeta" .. a ja dycky myslel ze je to individualni titul .. myslis ze z nej kousek dal barikovi ?? sumak ven  juan kimmi alonso
0/0
19.5.2003 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze