Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Enge začal výhrou, ale rychle skončil

Jen chvíli trvalo vítězné tažení Tomáše Engeho slovenskou Rallye Tatry. Pilot se zkušenostmi z formule jedna startoval s vozem Škoda Octavia WRC a vyhrál úvodní rychlostní zkoušku, ve které za sebou nechal úřadujícího českého a slovenského šampiona Václava Pecha či Jana Kopeckého s tovární octavií. Jenže ve druhé odstoupil kvůli technické závadě. Do vedení se dostal Pech, jenž vyhrál předchozí dva ročníky této soutěže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Míla

Le Mans
Přeji mnoho úspěchů v nadcházejícím závodě
0/0
3.5.2003 21:36

MAx

hm...
Je to slusny,jestli ale nebyl zas vypalenej jako na f3000,pripadal si jak na horsky draze
0/0
3.5.2003 12:42

vlado

Fandím
Aspoň někde se snažit prosadit!Myslím si ale,že  to nebude tak jednoduchý se prosadit v rallye.Chce to ještě hodně kilometrů.......Myslím,že by Tomáš měl znovu zkusit formuli 3000 a snažit se začít tam kde přestal.No a potom možná F1
0/0
3.5.2003 6:44

meklec

tomasu jen do toho !!!
0/0
3.5.2003 3:26

Martin

Poloosa?
Hlavně aby zase nepraskla nějaká travka ;o) !!!
0/0
2.5.2003 16:06

pinus

Charouz by mohl Engemu zaridit Skodovku...
... a Enge jit do MS v rallye, kdyz se do F1 nedostane. :-))
0/0
2.5.2003 14:31

MaVac

Jedna vlašťovka jaro nedělá (nebo jak to je)....
...ale je fakt, že je to velmi zajímavá situace a Tomáš ukázal, že všechno co má aspoň 4 kola mu sedí a on je velmi kvalitní jezdec! Tomáši, jen tak dál !! POkud to takhle půjde, třeba se jednou objeví v MS...
No dobře, zpátky na zem....je to frajer a pro mne i vítěz F3000 ročníku 2002 ať si říká co chce kdo chce! Držím palce v dalších startech!!!
0/0
2.5.2003 14:18

S.O.S.ák

Tomáš...
... se zdá být velice kvalitním univezrálním jezdcem.....
0/0
2.5.2003 12:52

malcor

No tak to by byl val :))
0/0
2.5.2003 12:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze