Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po aféře zůstává Enge bez místa

Efektními smyky v zapůjčeném voze pro rallye bavil Tomáš Enge diváky nedělního Setkání automobilových mistrů v Sosnové u České Lípy. První Čech, který loni odjel tři závody formule 1, zapomínal při exhibici na tvrdou realitu. Aféra s pozitivním dopingovým testem na marihuanu, po němž přišel o titul šampiona formule 3000, mu zásadně zkomplikovala život. Enge testuje pro britský tým Ferrari x Vše o Engeho aféře

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lendl

Reseni je na svete
Jedinym resenim je vstup medelinskeho drogoveho kartelu do F1 a angazovani Tomase Engeho jako pilota. Nemam dal co dodat.
0/0
28.11.2002 17:14

Kleo

Re: Reseni je na svete
...a to si spousta lidí myslí,že už tam je - nebo za kolumbijským pilotem nejsou finance medelínského kartelu?
0/0
29.11.2002 15:38

Kleo

Asi už jsme takoví
Musím přiznat,že jako ženská jsem se k pasívnímu motorismu dostala přes manžela,ale i laik si po několika letech sledování motoristických sportů může všimnout,jak jsou mnozí Češi malí a rádi si svoje mindráky řeší na úkor neúspěchů jiných. A čím je dotyčný obětní beránek slavnější,tím víc se do něj všichni "mistři světa" trefují.Je to vždycky stejné "jsi úspěšný-máme tě rádi a když se něco nepovede,tak si smlsneme".Na toho obětního beránka vždycky vidíme,ale dál ne.Ať už měl Engoš průšvih nebo ne, jede se dál.Jen si všichni uvědomme,že nikdo není neomylný a každý má právo na chybu.S následkem se popere každý sám.Možná ale odvaha bude větší,cítíme-li podporu.A "mistři světa",zameťme si každý před svým prahem!Doufám,že příště si počtu třeba zasvěcenou debatu a ne pivní kecy,jak tomu v mnoha případech je.Nebo si jen budeme anonymně vylívat vlastní neschopnost?
0/0
28.11.2002 15:49

Frenk

Ano, ano, ano - vyměnit manažera!!!
Naprosto souhlasím s RIKem. Vyměnit namažera je pro Toma to nejlepší, co může v současné situaci udělat. Charouzovi řeči o travní aféře jsou jen trapným alibismem pro jeho neschopnost sehnat pro Tomáše solidní místo. Vzpomínám si, že cca před rokem Charouz tvrdil, že chtěl svěřit Engeho Keke Rosbergovi a ten mu "prý" odpověděl, že on (Charouz) je pro Toma ten nejschopnější manažer. Tehdy (v době angažmá u Prosta) tomu asi mnoho lidí uvěřilo, ale podívejte se dnes na svěřence Rosberga - 4 z nich testují a 3 jezdí F1. Jen tak mimochodem, podívejte se na Huleše, jakým směrem se začala ubírat jeho kariéra poté, co dal Charouzovi kopačky a našel si někoho schopnějšího.
TOME, NEBUĎ MĚKEJ A UDĚLEJ TO STEJNĚ JAKO JARDA HULEŠ!
0/0
28.11.2002 12:09

Richard Kába

Komentář
Můj pocit z toho je, že Tomáš by měl vyměnit Manažera. Charouz, kterej mimochodem neumí ani anglicky (resp. umí tak na úrovni desáté lekce) je podle mého názoru jako manažer dost neschopnej, s Tomášem už udělal spoustu chyb a teď se snažíá svoji neschopnost svádět na trávovou aféru. Jestli jste četli na tomto serveru rozhovor s Pavlem Turkem, potvrdil, že ta aféra se ve světe F1 moc neomílala a teď už je mrtvá.
Tomášovi přeju co nejvíc štěstí v dalším závodění a ať se do těch F1 co nejdřve vrátí. Má na to a polovinu těch co tam jezdí strčí do kapsy.
0/0
28.11.2002 7:58

salvesen

Re: Komentář
Priteli, oba Chabove byli velmi dobri silnicni zavodnici motocyklu. Znal jsem je, protoze jsem kdysi jezdil s nema, ale nepamatuji si, ze by nekdo z nas hulil svinstvo, nebo to cmuchal vedle na zachodku. Verim Tomasovi, ale bohuzel vysledek byl pozitivni, skoda. Presto jsem pro vsechno, co nas clovek dokaze ve sportovnim svete. Nevim, ale u piva uz zvitezili desetitisice, neber to osobne.
0/0
2.12.2002 0:31

anticharouz

no...
Je tady mnoho týpků zcela vedle, Enge se stal nepohodlným, protože Charouz na něho nesehnal více peněz, Janiš je mladší a investice do něj je lukrativnější, jelikož jeho talent je v současné době větší. Aby nebyl, začal s formulí jezdit dříve, umí toho více. A Enge, prostě se ho potřeboval Charouz zbavit, celou aféru s trávou má na svědomí on. Zničil v motoristickém sportu co mohl, kompletní okruhy v ČR jsou díky jeho Ford pohárům v prdeli, formulový sport je v prdeli. Křenek se s Národní formulí snaží a ještě mů háže klacky pod nohy. ( BMW formule ) Teď nasadil Pecha do rally, to jsem zvědav jak to dopadne. Pech je mistrem a Charouz ho platí...
0/0
27.11.2002 20:53

Marian

Vy malí čecháčci!
Vy všichni, co se tak radujete z toho, že Enge dopadl jak dopadl: jste ubozí malí čecháčci, ubozí, nic víc. Máte radost z toho, že to Engemu nevyšlo. Důvody známe všichni, ale na rozdílod mnoha něco dokázal, vyhrál letošní F3000, a Bourdais je jen papírový vítěz. Ale to je jedno. Hnusné je, jak jste schopní mít z toho radost. Co jste dokázali vy, kritikové a posměváčkové, znalci F1, znalci všeho??? Umíte vůbec anglicky? Enge 8 let jezdí Evropou a pro mne jsou jeho 3 VC ve F1 víc než celé Nagano, celá Sparta a NHL Haška a Jágra. Hokej s F1 nemůže ani náhodou srovnat. Kdyby byl Čech ve F1, já bych byl na to hrdý a byl bych velmi rád. Vy jste rádi, že je v pr..... Co to ve vás, je lidi???? To nemáte ani trochu národní hrdosti??? Enge není nula, není to ani superstar. Ale na F1 má, když na ni má takový Webber a Pizzonia, Wilson a Sato, a další. Enge nemá už asi prachy, jeho smůla. Ale je to smůla i  všech českých fandů F1, že tam budou jiní a my zase budeme v TV a jinde čumět na ty pitomé fotbaly a hokeje a Katky a Šebrle a podobné okrajovky - pro fandy F1 okrajovky. Zalezte pod zem,ˇ"čeští fandové F1, kteří jsou nadšení z Engeho odpadu. A dejte si pivo. A obsazujte místa ve F1 a dělejte se chytrý. Toho tak jste schopní, primoši. Malí čeští primoši.
0/0
27.11.2002 20:32

Petr F.

Re: Vy malí čecháčci!
 Máš Mariane naprostou pravdu !!! Přesně říkáš jak to je,když čtu některé názory  ubohejch čecháčků  tak si říkám co jste dokázali vy    Nic !!!! Jenom závist  ,zloba   a znalost všeho od politiky přes fotbal,hokej,formuli apod. Jó u piva se kritizuje dobře a úspěch se v této krásné krajině plné nemakačenků kritiků se neodpouští        Kde je národní hrdost Čechů    Nikde   slušně řečeno...               Všem "TV znalcům fornule od kanape nedělního odpoledne a čecháčkům ubožáčkům" formule 1 není jen o talentu (viz Yoong  ) není jen o štěstí (viz Bariggelo),ale převážně o známosti (viz Raikonnen) ale hlavně o  velké spoustě peněz       Jsou  jezdci (F3 a F3000,CART) kteří jsou dobří a na F1 mají nebo můžou F1 vyhrávat ale nemaj peníze a nikdy je na okruhu F1 neuvidíte  V F1 dnes nejezdí pouze super piloti,ale spousta (asi 60%) jezdců "platičů"  Kdo má "škváru" jezdí,kdo nemá jezdí druhou ligu! Pan Charouz nemá a proto Tomáš nejezdí F1  Aféra se mu teď super hodila a hodil vše na Engeho,ale kdo sleduje formule tak má přehled že pan Charouz od pádu IPB nemá žádné peníze a přišel o asi 50   firem ! Kecálkové , sežeňte 200 000 až 500 000 milionu kč a bude Enge jezdit F1  A ještě jedna věc ,je pro sponzora zajímavej trh kde žije 10 000 000 lidí  nebo kde žije 100 000 000 lidí  Věřte že Francouzi,Italové,Němci,Angličané apod. nebudou nikdy podporovat nějakého Čecha ! Všem slušným lidem v ČR  držte všem sportovcům  a úspěšným lidem  palce   a hlavně teď Tomáši Engemu.        
0/0
28.11.2002 15:01

ron

Re: Re: Vy malí čecháčci!
Na co 500 miliard?
0/0
29.11.2002 14:02

salvesen

Re: Re: Vy malí čecháčci!
Ja byt tebou, tak bych sel ke Kajovi pozadat o paletu, vzdyt ty jses dokonaly malir, to je mozaika na zdokonaleni chramu naseho pana
0/0
2.12.2002 0:22

Yzzy

Re: Vy malí čecháčci!
Dej si travku
0/0
29.11.2002 3:36

Carlos

Re: Vy malí čecháčci!
100 x souhlas ( jen- Sebrle je taky No 1).
0/0
4.12.2002 15:08

tomas

ENGE!!
Doufam ze uz si kazdy uvedomi ze Enge neni az tak velky talent jak se o nem hlasa !!!! Kdo videl jeho zacatky na motokarach tak mi to jen potvrdi , ze to byl strevo zivene z tatinkovych penez.Nikdo mu jiste nevezme co dokazal , ale za tolik penez a odjetych hodin by se to naucilo spoustu lidi. Doufam ze se pan Charouz pouci z chyb a presune penize na Janise , ktery je bezesporu vetsi talent nez Enge. A Tomas , ten uz se nejak bude placat  v plechovkach a bude davat autogramy jako prvni cech v F1 a to mu staci .Jenom by se mel jeste priznat , ze si zakouril a nedelat ze sebe blbecka ........
0/0
27.11.2002 17:39

Jajinek

Re: ENGE!!
 Máš úplnou pravdu. Ve formuli 3000 ukázal, že nic moc neumí, prostě vobyčejnej průměrnej jezdec. Talent žádnej.  Být Charouzem, tak bych ho kopl do zadnice a ať si dělá co umí nebo nejlíp poslat makat do fabriky na 3 směny a odpracovat si těch 300 melounů (?) co prokouřil. Dobře mu tak !   
0/0
27.11.2002 19:31

mario

Teda, řeknu Vám, lidi. stydím se, že jsem Čech ne kvůli tomu, že je Čechem Enge, ale mnozí z Těch, co sem napsalo Když Tomáš jezdil za Prosta v F1, tak to bylo samý jak je dobrej, všichni byli hrdí na to, že se první Čech dostal tak vysoko. A teď? Teď ti stejní lidé nad Tomášem lámaj hůl. No a co. Tak udělal chybu. My jsme ji nikdy neudělali? Akorát, je rozdíl v tom, že my, to znamená ti, co nijak nevybočujeme, jelikož jsme v životě ničeho nedosáhli a asi ani nedosáhneme, za ty chyby tak nepykáme. Z Engeho se stal obětní beránek. Jedna chyba (ať už velká, že hulil, nebo malá, že si nevšiml, že někdo vedle něj hulí) a konec. A jsem realista. Víte kolik mu za rok bude? A vite kolik je těm, kteří začínají ve formuli? Takže je to jasný. Zase píšete, jak máme přesedlat na Janiše. Já se modlím, aby se dostal do F1, neboť Češi , ten skvělý národ, ho zase (slovně) zlynčujeme.
0/0
27.11.2002 16:01

mario

Re:
Tak mi ten konec trošku hodně myšlenkově ujel. Samo, že ho Češi zlynčují jen v případě, že nedosáhne té mety, kterou po něm chceme MY.
0/0
27.11.2002 16:02

Burakino

...že vás to pořád baví...
...už je to ukončené...
0/0
27.11.2002 13:07

Vendelin

Neni to spravedlive... alkohol a nikotin je stejna droga...
... verim, ze mnozi Ti co Engeho odsoudili ke konci kariery se oziraji jak cunata a nikomu to nevadi... proste ma marihuana smulu, ze ji establishment nebere... pritom spolecenska nebezpecnost alkoholu je podle me o rad vyssi!
0/0
27.11.2002 12:34

Pepa

Enge asi skončil...
Buďte realisti. Tomáš ne to sice má, ale není vůbec pro nikoho z F1 zajímavej s tím přívěskem. Je to jenom o penězích, kdyby chtěl Charouz a sponzoři tak si to u Minardi koupili. Bohužel Tomáš bude muset počkat tak rok a pak se bude muset domluvit tak s BAR, kde mi mohl nahradit JV. Ale to už mu bude šlapat na záda Janiš, který ho asi opravdu v budoucnu zastoupí. Prostě se s tím smiřte a přesedlejte z Engeho na Janiše. Možná pak nebuete tolik zklamaní....zatím můžete fandit třeba někomu jinému....škoda Tome...
0/0
27.11.2002 12:29

Petra

Čláńek i debata celkem o ničem
Celý článek i tahle debat ami připadá celkem o ničem. Nepíše se o žádných závodech, výsledcích, jenom se omílá to co každý v tuto chvíli ví a to co je v tuto chvíli jasné: Tomáš Enge prostě nemá angažmá. Ale to nemá od chvíle co skončil letošní seriál F3000. A koukám, kolik se k tomu dá pořád psát. Je mi jasné, že manažer Charouz potřebuje, aby se o Tomášovi mluvilo, aby byl v médiích neustále vidět, ale víte kolik desítek neméně kvalitních jezdců z celého světa a z mnoha motoristických disciplin nemá zatím angažmá na příští rok. A nenadělá se kolem toho takových řečí jako tady. Jezdli letos dobře ? Jezdil. Hulil trávu ? Hulil. Má angažmá ? Nemá. Tak proč donekočna pořád omílat to, co každý ví.
0/0
27.11.2002 12:28

Nikdo

Re: Čláńek i debata celkem o ničem
No jak to tak ctu tak tento prispevek je plny neokoukanych nazoru. Hrde se da zaradit k tem ostatnim.(vyjma tech hanlivych).
0/0
27.11.2002 19:11

lukier

jojo janis pujde misto neho
enge neukazal za ty 4 roky, jestli neco umi a az vsichni dobri z F3000 odesli, tak zacal vyhravat nad mladyma. s tou marjankou si to posral. ale charouz radsi bude investovat do janise, protoze je vetsi talent, je mladsi a normalnejsi
0/0
27.11.2002 10:21

Míra

Tomáši ty jsi to zpackal!
0/0
27.11.2002 10:00

MARTINXI

Myslim že v F3000 ok. Ale že na formuli 1 tomáš nemá. Trochu me rozcilovala kampan okolo jeho angazma, kdy jeho manager mluvil jako kdyby se všichni mohli přetrhnout jen aby měli engeho ve stáji. A přitom se ho snažil někomu vnutit. Enge dokázal hodně, jako jedinej čech v tomto odvětví. Ale nemělo by se to zveličovat. A stou trávou? Aspoň si snad dobře zhulil zobák když už nic. Doufám že to byl dobrej model, aby ti za to aspoň stálo. :-))
0/0
27.11.2002 9:44

bcd

Vidíš jak sis zavařil ?
To jsem zvědav jak ti dnes pomůžou ti pitomci, co tě oslavovali a říkali jakej jsi borec, když hulíš trávu. A měls karieru krásně před sebou.......
0/0
27.11.2002 9:08

Campik

Dal si praska.
Je to proste vul a muze si za to sam. V F1 se toci obrovske prachy a zadna staj si nedovoli angazovat nekoho, kdo uz mel nejaky podobny prohresek.
0/0
27.11.2002 9:07

Murphy

Re: Dal si praska.
Totálně máš recht. Je to vůl a může si za to sám. Tak ať se teď nediví, že bude možná bez angažmá, že o něj skoro nikdo nestojí, nebo stojí ale jenom když si to sám zaplatí (resp sponzoři). Copak vy by jste jako manažeři nebo sponzoři šli do takového rizikového kšeftu ??
0/0
27.11.2002 10:09

Alesh

Drzim dale palce
Kolik lidi dneska huli travu a co delaji. Podivejte se do cyklistickyho sportu, kde byla afera s extazi a jak to dopadlo. Mysli, ze za to Enge zaplatil moc tvrdou dan a pral bych mu, aby se zase vysvihl. Treba jinde a ne v F1.
0/0
27.11.2002 9:05

bcd

Re: Drzim dale palce
Jsi zcela vypatlanej.
Zjisti si, kolik lidí již skočilo z Nuselského mostu a jdi si skočit taky, když to dělají jiní. Pitomci jako ty mu teď hodně pomůžou.
Když si mezinárodní federace uzákoní, že Enge nebude nosit modrý trenýrky- tak je zkrátka nosit nebude a pitomci jako ty ať raději drží hubu. Kdyby neměl tvé názory, byl by dnes bez problémů.
0/0
27.11.2002 9:50

Paggy

Re: Re: Drzim dale palce
Sice nehulim ale musim reagovat.Bejt Engem poslu je vsechny nekam a du se zhulit at si kazdej dela co chce.Engemu preju hodne stesti v zivote a mel by to priznat a bejt nad veci.
0/0
27.11.2002 11:27

Jarda

Re: Drzim dale palce
Myslim si, ze by mel kapnout bozskou a priznat to. Se snad nikdo neposere, proste udelal velkou chybu a ted musi nest nasledky, ale jako chlap.
0/0
27.11.2002 17:37

Dan

Tome sorry, ale jsi stary.
Jo, jo, Minardi Vam bylo malo. Podivejte se na Webera, kam se odrazil. Ale zpet do reality. Rad bych videl ceskeho zavodnika v F1, ale na 99% jsem presvedceny, ze Tomas to nebude. O aferu ani tak nejde, ale o co jde jsou prachy a taky Tomas uz neni nejmladsi. Myslim, ze v 26 je proste pozde.
0/0
27.11.2002 8:57

alfajed

charouz
to, že Tomáš nejezdí F1 je jasně vinou manažera a ne nějaky aféry s marihuanou (i když mu to určitě nepřidalo)
0/0
27.11.2002 8:54

Míra

Re: charouz
Ty jsi teda chytrá hlavy, kdo ti to nakecal?
0/0
27.11.2002 10:03

Marek

Tunelářské peníze nepomohly???
Jo, jo, Tomíku, né vše se dá zaplatit z charouzových a PPFáckých tunelů...
0/0
27.11.2002 8:40

Jarda

Změna manažera
Je akorat čas se zbavit Charouze. Když už nechce platit, tak už Toma do F1 nedostane. Nováčci se jinak, než s balíkem dolarů do téhle show nedostanou. Tome, sežeň si manažera, který ti zaplatí testování klidně i u minardi a ukaž, že si JEDNIČKA.
0/0
27.11.2002 7:51

Míra

Re: Změna manažera
Ty dube, myslím, že Tomáš ukazal akorát, že je vypatlaná hlava.
0/0
27.11.2002 10:04

jk

Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
At charouz nedela caviky a uz to zekne vzdyt to jenom novinarska hradka aby se o Engemu mluvilo ale uz se o nem mluvi .Co vim F1 zajem ma ale nechce platit vse musi za to zaplatit Charouz  protoze prvni sezona bude pro nej jenom skusebni " "   Ale ta druha bude konkurentem  Michaela a toho se ferari boji nechtej stratit sponzory.Co chci dodat ti voloviny co se tu pisou nemaj s F1 nic spolecniho vzdyt i sam Sumi bral extazi a co udelali nic sprostili ho viny to je amerika.Jsou tu dobri pravnici a to co udelali se prepocitali.Jsem duvernej kamarad Tomase a vim ze tu noc se v Apartmenu nekorila marianka ale jenom pila limca.Je to jenom reklama ale co vim osobne bude tam.Ale je tu jedinej problem penize .Ja vam neco reknu Tomas neznal trat jel poprvi F1 A kolikatej dojel byl 12 a nenechal zasebou ani jedno kolo a vtom byla chyba ukazal co umi.Tet jeden priklad Michael S. jel svou 30 jizdu a s triceti jizd jeho nejlepsi jizda byla 15 misto a dve kola za sebou .Co tet mi na to reknete?Tam udelal nejvetsi chybu charouz a Enge kdy dal vse do jizdy vse co umel ale paradoxne kdyby jel tricetkrat musel by levou rukou vyhrat minimalne 10 jizd a vtom ze mu prislo na konto a to je cim to zakoncim. PRISLO MU NA KONTO OD TYMU 30 000 000$ FERARI ABY NECO UDELAL.Hele na tom apartmenu sem sedel a pila se tam limonada a vezl jsem ho domu a co je nejlepsi ani z manzelkou nespal.A co vi na to tet .On je zavodnik srdcem a slibyl ze stech 30 000 000 vrati jenom 10 % protoze afera je ale do formule se dostane a potom POVIME SI ZA 2 ROKY.Potom se stane obcanem spojenich statu to potom budete cumet
 
 
 
0/0
27.11.2002 4:41

Jancouver

Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
Co to kecas za ptakoviny! Ty budes tak maximalne obcanem Marsu jezdit motokary. Shut your big mouth you stupid asshole.
0/0
27.11.2002 5:14

gazza gazza@nasrat.cz

Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
Teda chlape, podle pravopisu je Ti tak sedm. Na čem jsi vezl Engeho z toho tahu domů, na koloběžce?
0/0
27.11.2002 5:48

Tomáš Enge

Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
Nevím na kterém mejdanu jsme spolu byly, ale na jméno jk si nějak nevzpomínám.
Taky by mě opravdu zajímalo, jak jsi došel k těm 30 milionům od ferrari. Prosím tě svoje schizofrenický keci někde jinde a o někom jiným.
0/0
27.11.2002 6:34

Tomas

Re: Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
Tomasi, nebudu reagovat na celou tuto diskusi, ani na clanek, ale na Tvoji reakci. Neda mi to, abych Te neupozornil, ze napsat ve dvou, nebo kolika vetach, dve do nebevolajici hrubky, nebude asi nahoda. Nebo.. doufam ze se pletu. Pokud jsi uz zapomenul cesky, tak je to spatny. Tomas, Sydney.
0/0
28.11.2002 15:33

geroc

Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
Buď si to v tý svý makovici srovnej, nebo ožralej nelez na net a nepiš korunované bláboly. 
0/0
27.11.2002 7:14

editor

Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
Kašpare,nemáš to v hlavě v pořádku.
0/0
27.11.2002 7:25

Jiří Vraný

Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
 Ty vole bobře, ty už to nehul
0/0
27.11.2002 7:46

David

Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
To už mají v Kateřinkách net? Příště než něco napýýýýýšeš tak nehul trávu, vole!
0/0
27.11.2002 7:53

jirkal

Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
Podle tveho pravopisu to vypada, ze jste to svinstvo tenkrat hulili spolu ale ty jsi jeste neprestal. A za dva roky si s nikym nic povidat nebudes, Pepku Vyskoci. Dobrejch perspektivnich pilotu je totiz ve svete fura - a na rozdil od Engeho NEHULEJ. Sponzoring neni charita, jestli sis toho nevsimnul, a kazdej sponzor by musel byt uplny magor, kdyby po takovym pruseru vrazil do Engeho desetnik. A prisahat, ze je nevinnej, muze pan Enge jak mu libo - jeste jsem neslysel, ze by se nekdo z pristizenejch pruseraru priznal. kazdej "nechape, jak se to mohlo stat, je uplne zdrcen, musi jit o nedorozumeni", a tak dale. Rozhodujici je jina vec: Enge byl oficialne pristizen - bylo mu to DOKAZANO- a zadna seriozni staj si ted nemuze dovolit riskovat ztratu image jeho angazovanim, zadnej sponzor jeho podporou. I kdyz je to talent jako hrom. Takze za ty dva roky bude mozna jezdit kaskadersky exhibice na poutich. Je to skoda, hlavne jeho.
0/0
27.11.2002 9:22

Evžen

Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
Tak promluvil dysgrafický žák zvláštní školy... Howgh!
0/0
27.11.2002 9:34

FrantaDrs

Re: Nebude to tak horke nakonec se dostane do F1 vzdyt i to charouz vi
 WOW  BRAVO  Pil jsi dnes mléko, člověče?
0/0
27.11.2002 9:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze