Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auriol je nejlepší volba, říká Janeba

Zvláštní rok má za sebou Škoda v mistrovství světa v rallye. Poprvé ve čtyřletém programu s vozem WRC absolvovala všech čtrnáct soutěží šampionátu a s novou „severskou“ sestavou - Finem Tonim Gardemeisterem a Švédem Kennethem Erikssonem. Zároveň se musela vyrovnat s tím, že namísto dvou vozů každého týmu mohly jet za body tři auta, což u značky s nejmenším rozpočtem i technickými možnostmi znamenalo ústup. Jak pomůže mistr světa Auriol? A co bude dál s chráněncem Krestou? Odpovídá manažer továrního týmu Pavel Janeba.Finále MS v rallyeKdy vyrazí Fabia WRC

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tomas

kecy
Nechte si vsicni ty kecy.Kazdy ma moznost si do toho auta sednout,a predvest co umi.Jo jo,po bitve je kazdy general,a bohuzel nase povaha ceska je:kdyz se dari tak je to ZAVIST,a kdyz ne,tak jsou jen POMLUVYa vsichni jsou najednou strasne chytri!Roman dokazal hodne,a nikdo nevi jak to ve vnitr teamu funguje,a jake jsou rezie teamu!A nikdo z vas ani netusi,ze Roman jezdil daleko z horsim autem,nez ma Toni a Keneth!Jen jsi vzpomente jak to dopadlo napr. s Trinerem,Siberou,Starym,Taky se Skodovce najednou nehodili.Jo,Rallye neni bohuzel uz ten sport krasny,s laskou delany,ted je to jen velky buesnis,a ten kdo donese nejvic prachu,tak je nejlepsi jezdec!Roman dopadl stejne jako ti predchozi jezdci,ale uvidite,ze on to jednou daleko dotahne!!!
0/0
26.11.2002 21:31

walter

Tak nevím...
Jistě lze souhlasit, že z Kresty už asi nic nebude. Stejně tak však ani z Octavie WRC. Jsem fanouškem Auriola již dlouho a při jeho kvalitách jsem čekal, jak "to světu se Seatem nandá". Opak byl pravdou... V dobrým autě může sedět "kdokoliv" a tomu se špatným "natrhne prdel". Na Barumce to bylo jasně vidět. Kresta "jel na krev" a bylo mu to nic platný. Jinak přeji škodovce do další sezony alespoň jedou místo na "bedně". Už jsem si myslel, že VW hodí ručník do ringu.
0/0
22.11.2002 22:45

D_cz

Že by se ledy hnuly?
1) tak to je po dlouhé době zcela konkrétní rozhovor, ve kterém pan Janeba konečně nazval věci pravým jménem (byť některé nemusí být zrovna příjemné). Myslím si že tak by měla vypadat komunikace s fanoušky... Bulíky ve smyslu dílčích uzpěchů blablabla se už fakt nedaly poslouchat. 2) bohužel se potvrdilo co jsem si již delší dobu myslel ,a to že Roman na svět nemá (v lepším případě ZATÍM). 3) K zbytečným chybám a kiksům mechošů a spol: ono tolikrát vyzpěvovaná přátelská až domácí atmosféra v týmu asi nebude to pravé ořechové! V tomhle "BYZNYSU" kde se točí tolik peněz, úsilí a očekává se 101% výkon asi musí vládnout tvrdý dril. 4) Škoďárně, Tonimu, Didimu a všem přeju příští rok aspoň 1bednu kua :o) a pravidelné porážení Hnůjdajů a Micáků na trati. Rally zdar.
0/0
22.11.2002 16:45

Tom

Xsara nebo Subaru mě příjdou taky docela velký auta, i Focus je velký auto, vždyť v civilu je to všechno nižší střední třída, tak proč všichni brečí, že je oktávka velká. Hmotnost a výkon jsou taky stejný, akorát nastavení aut se liší a to asi v MB moc neumí. A že maji nízký rozpočet, co třeba soukromník Travaglia, určitě nemá tolik prostředků jako Škodovka a Krestu poráží na trati, kterou na rozdíl od něj nezná a se soukromým autem. Jen prostě hoši od Grifone umějí líp nastavit auto. Ale však to pan Janeba přiznal, že před Australií měli vůz špatně nastaven, tak třeba Auriol posune vývoj o kus dopředu.
0/0
22.11.2002 13:19

Norri

Re:
Fabia ma v civilni verzi nizsi hmotnost nez Ostavia a proto budou moct v Motorsportu lepe rozlozit vahu a spravne umistit teziste.Navic Fabia nema tak velke previsy,ktere pri prujezdech brani rychlemu projeti ostre zatacky. V tom vidim hlavni prednosti budouci Favie WRC....
0/0
22.11.2002 16:18

Speedy

Nejlepší je Pegina 206. Tu by měli svěřit Krestovi a fabrický auta z Mladý Boleslavi v pohodě natře. Co si špitá, že příští sezónu nejméně jedna pojede českej mistrák.
0/0
22.11.2002 12:39

Řepa

Re:
Vsadím svoje kecky a cecky, že Kresta ani na 206 by nebyl schopen porazit fabrický Octávie !
0/0
22.11.2002 16:09

Radek

Jen tak dal
Po letech mlceni a mlzeni konecne clanek, ktery neco rika. Jen tak dal pane Janeba
0/0
22.11.2002 12:14

NOFX

Kresta
konecne jim to doslo....
0/0
22.11.2002 9:01

Tonda

Fabia WRC
Spíše by mě zajímalo, kdy nahradí těžkopádně Oktávky mrštná a lehká Fabie, to by pak asi soupeři koukali. Ale asi se něco v tomhle směru rýsuje v dohledné době, když to Auriol podepsal s vyhlídkou na Fabii
0/0
22.11.2002 7:46

Horo

Re: Fabia WRC
Ja nevim kde porad chodite na to, ze Fabie bude lehci a mrstnejsi. Vozy klasifikace WRC maji predepsanou vahu pod kterou nelze jit. Jinak je ceka diskvalifikace jako v pripade Makinena v Australii. Mrstnejsi snad, ale lehci urcite ne. Necekej zadne obrovske zazraky s prichodem Fabie. Konkurence je obrovska, navic disponuje podstatne vetsim financim zazemim. Skodovka to bude mit hodne tezke, aby se vyrazneji prosadila v nasledujicim rocniku. Nadruhou stranu si myslim, ze Pavel Janeba je clovek na svem miste a dokaze i s tim co ma vytezit maximum. Navic Toni se pekne rozjel tak uvidime co nam Skoda prinese v pristim roce.
0/0
22.11.2002 8:33

wolf

Re: Re: Fabia WRC
Hmotnost vozu není přece vše. Když je stanovena min. hmotnost, výkon motoru, tak ty rozdíly ve výsledcích a výkonech musí být ovlivněny i něčím jiným. Třeba právě tou profesionalitou a přístupem mechaniků, který zmiňoval pan Janeba. Příkladem z jiné oblasti je Ferrari - Italové byli vždy pohodáři a přístup a dril ze strany M. Schumachera je přinutil změnit jejich návyky. A něco podobného je potřeba i u týmu Škoda. K jízdním vlastnostem lze obecně říct, že Octávia měla výhodu ve své robustnosti, a to zejména na Safari Rallye, ale ta je z programu MS zrušena. Na jiných, zejména výrazně technických tratích její robustní konstrukce byla spíš překážkou, v tom by měla být výhoda Fabie. Co třeba takovej Peugeot 206 (nebo před lety, když nastoupil P205)? To jsou malá, lehce ovladatelná auta, která společně s vhodným nastavením usnadňují a razí cestu k vítězstvím.
0/0
22.11.2002 9:14

Norri

Re: Re: Re: Fabia WRC
Problem je v tom,ze oproti Peugotum a Fordum muusi Octavia najizdet do zatacky jako "autobus"......
0/0
22.11.2002 13:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze