Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spa má stop kvůli tabákové reklamě

Vedení seriálu formule 1 po pondělním zasedání v Londýně oznámilo, že z kalendáře závodů pro příští rok vyřazuje Velkou cenu Belgie ve Spa. Jde o důsledek zákazu tabákové reklamy, který bude v Belgii platit od roku 2003. Tabákové koncerny přitom do F1 "nalévají" zdaleka nejvíce sponzorských peněz. O tom, který závod nahradí Velkou cenu Belgie, se rozhodne později.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Rejze

S tim Spa to posrali ...
Co vyradej priste ? Monzu ?
0/0
30.10.2002 15:53

sikky

Aspon ze tak
Ta zmena bodovani je asi to nejlepsi co mohli udelat, maximalne jeste bodovat 10 jezdcu od 10 do 1, nebo dat 0.5b kazdemu, kdo dokonci zavod.
Belgie je skoda, ale osobne doufam, ze nezrusi monte carlo
0/0
29.10.2002 10:16

adalbert

Ještě k bodování...
Tento nápad je dobrý, to Spa ale jen tak nerozchodím...
0/0
29.10.2002 9:43

adalbert

Ať jdou někam!
 To se mi snad zdá! Napadají mě jenom smamá slova, tak raději končím.
0/0
29.10.2002 9:37

Balvan

Spa
At se dou vycpat.Nejdriv zku... Hockenhaim a ted vyradi jednu z nejhezcich trati v serialu.Hlavne,ze se bude dal jezdit na Hungaroringu,kde jsou zavody nuda,ale starej Bernie tam ma podil.Budeme se koukat na samy super-moderni trate na kterych se skoro neda predjizdet.V F1 bohuzel opravdu uz nejde o sport,ale jenom a jenom o penize.
0/0
29.10.2002 0:00

OPTIK

Re: Spa
Je to obrovská škoda! Jedna z posledních zajímavých traí je vyřazena. Asi se už bude jezdit jen v "cirkuse" umělých a nudných okruhů. Změna bodování je zajímavá, ale měl by se po americkém vzoru odměnit jedním bodem i jezdec, který vyhraje kvalifikaci.
0/0
29.10.2002 8:54

Filip

Ad zasedání
Vyřazení tradiční trati Spa je škoda. To už se vážně vozy F1 nebudou řítit zatáčkou Eau Rouge? Kéž by to nebylo definitivní rozhodnutí. Změna bodování asi bude prospěšná, dvoudenní kvalifikaci jsme už zažili, ale v tom případě by se měl přehodnotit úmysl o jednom motoru na víkend, o kterém se možná na zasedání nediskutovalo. Nerozumím ale větě "O postavení na startu by přitom měl rozhodovat čas z jediného 'ostrého' sobotního kola." Týmovou režii stejně asi budou týmy praktikovat dál, ale asi nějak hodně nenápadně. Je dobře, že neprošly ty "kontroverzní návrhy".
0/0
28.10.2002 23:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze