Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kurz má pro Huleše dobrou zprávu

Během nastávajícího prodlouženého víkendu má Jaroslav Huleš podepsat závodnickou smlouvu s týmem Yamaha Kurz a jak jihočeský účastník mistrovství světa motocyklů do 250 ccm podotýká, nejen to. "Pan Kurz mi telefonoval, že má pro mě dobrou zprávu, ale že si ji nechá až na osobní setkání v Praze," líčí Huleš, který přestupem se stopětadvacítek do čtvrtlitrů ožil a čile boduje. "Ta novinka se nemůže týkat ničeho jiného než výbavy stáje pro příští sezonu," těší se Huleš.Hulešovy body v AustráliiHulešova jízda bez spojky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ivett

fox
A proč se k tomu nevyjadří taky Pepa Liška?
0/0
25.10.2002 10:57

Pepa Liška

13
K čemu se mam vyjádřit? K tomu článku? Nebo jsou nějaké jiné otázky? Kdo se ptá?
0/0
25.10.2002 11:17

Racing

Re: 13
Pane Liška, třeba řekněte co si myslíte o případném odchodu týmu Petronas Sprinta Yamaha TVK do vyšší třídy. Myslíte, že opravdu půjde do MotoGP? Mě to připadá jako nereálné. Díky za odpověď racing.wz.cz
0/0
25.10.2002 19:40

Pepa Liška

Re: Re: 13
Jejich přesné plány ještě neznám, ale poslední informace jsou, že Petronas bude v blízké budoucnosti spolupracovat s Fogartym a s motorem Petronas - Sauber.....Yuzi si dělal legraci a řekl mi že pujde do důchodu....Porto asi o třídu víš, snad Dantin…??? Pro Petronas to není žádný finanční problém (motogp), právě naopak, problém jsou dosavadní výsledky…nemyslím ty poslední závody…
 
0/0
26.10.2002 17:31

Racing

Re: Re: Re: 13
Foggy a jeho tým připravuje motocykly pro WSBK. Bylo by podle mě opravdu zajímavé, kdyby Petronas začal spolupracovat s Foggym a případně pouze ve WSBK. Pokud ovšem příprava motorek na superbiky není jen nějaká bouda. Vzhledem k tomu, že podmínkou homologace motocyklu pro závody WSBK je výroba minimálně 75. cestovních motocyklů stejného typu (ovšem lze udělit i vyjímku - viz. Benelli TRE 900 Tornado) bych se však ani nedivil, kdyby jejich nový stroj začal jezdit v MotoGP, jak se mimochodem původně uvažovalo. Docela dobře si dokážu představit Fogartyho jako šéfa týmu v MotoGP i když popravdě řečeno, superbiky by mu seděli asi lépe. V případě MotoGP by bylo i zajímavé sledovat jak se elegantně zbaví svých součastných pilotů (Corser + Haydon), protože si myslím, že s těmito jezdci by do toho nešel. Nakonec, ale dnes opravdu pro takový ropný gigant jako je Petronas není žádný problém vývoj motocyklu a to nejen pro závody WSBK. Souhlasím s vámi i v případě výsledků a pro změnu já taky nemyslím výsledky Porta v posledních závodech, já mam na mysli výsledky dosavadních testů motocyklu Petronas FP1 (či Foggy FP1), kdy například při nedávných testech na okruhu Lausitzring prý zajížděli časy okolo středu startovního roštu ze závodu WSBK na tomto okruhu (jel se v červnu). Každopádně vám přeju, aby jste pro příští sezónu sehnali tovární podporu (plnou). Jo a jinak - díky za odpověď.
0/0
26.10.2002 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze