Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Biaggi pojede s Hondou jako Rossi

Tak kdo, kam a kdy? Jaké změny nastanou v královské třídě mistrovství světa silničních motocyklů MotoGP? Do konce sezony zbývají ještě dvě Grand Prix a přestupy se už sypou na veřejnost. Největší změnou mezi elitními jezdci Moto GP bude odchod Maxe Biaggiho z továrního týmu Yamahy do soukromé stáje, sponzorované italskou energetickou firmou Pramac, ve které letos na dvoutaktu Honda NSR 500 startuje Tetsuya Harada. A pak Loris Capirossi končí u Sita Ponse a pojede za Ducati.Capirossi pojede u DucatiRossi se těší na Britskou rallye

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cosmico

Pořád je v tom hokej.
Hm a všický víte stejný prd, jako ten co to napsal, takže nevim,co se po něm vozíte, když ty zprávy se den co den mění,nakonec bude všecko třeba uplně jinak, hlavně když to budou pěkný závody, no ne, kucí? Tak čuz. cosmico.
0/0
18.10.2002 13:50

Filip

Další spekulace
Na teletextu Eurosportu jsem před časem četl, že Melandri by měl jít do motogp k Yamaze a dnes je na motogp.com citován Gibernau, který zde říká, že uvažuje o tom, že zůstane u Suzuki (bez sponzora Telefonica Movistar) a nebo, že bude sedlat Hondu v barvách Telefonica Movistar. O Yamaze se zde nezmiňuje.
0/0
17.10.2002 21:29

Racing

Re: Další spekulace
Pravda, pravda. Ja bych zase dodal, že jsem včera četl o tom, že údajně John Hopkins podepsal s Yamahou fleka vedle Checy (za Biaggiho).
0/0
17.10.2002 22:06

Kolega

Nikde nikdo
To se tady pokaždé soustředíte jen na to, aby se vám povedlo někoho vosolit? Chcete to takhle?: Tak mě napadlo, zda Racing není příbuzný Bossa a zda si tady necvrnkají si do ruky. Kolega není autorem článku. Měl jen taky jeden dojem. A už nebude reagovat na podněty kvůli tomu, že má někdo chuť se předvádět, aby nebyl v podezření, že si dovolil myslet jinak. Zákaz myslet jinak, to už tady bylo. A stačilo to.
0/0
17.10.2002 19:27

radovan

Re: Nikde nikdo
od toho je web verejne medium a fora a vzkazy taky. Ucelem neni nekoho vosolit, nicmene vyvolat polemiku o tom,co autor vytvoril. Nejlepsi clanky jsou takove, kdy je vsem vsechno jasne a neni o cem polemizovat, cehoz se v tomto pripade nepodarilo dosahnout, takze...?????, o co jde. Na techto strankach se autori vesmes pisici o motorkach pletou neustale v necem /malickosti na kterych stoji cely svet/ a ti v televizi take. Ono totiz jet treba do Japonska je sice pekny, ale clovek musi rozlisit za jako prioritou tam jede!!! Snad se tady dockame takovych odborniku, jakych je treba ve spanelsku, italii, anglii ci nemecku docela dost a ne tech, co neco nekcde prectou blbe tomu porozumi, nic si neoveri a jeste to zkracene ahur interpetuji.
0/0
17.10.2002 22:31

Racing

Kdo je kdo?
Tak mě napadlo, zda náhodou Kolega není zároveň i autor článku.
0/0
17.10.2002 18:52

Racing

A už je Bayliss Australan :-))))
No a už je najednou článek opravený, už je z Američana konečně Australan :-))))))))))))))))
0/0
17.10.2002 18:03

Kolega

Více kladů než záporů
Autora tohoto článku bych se zastal. Už jsem četl prognózy pro příští rok kolem Moto GP, ale nebyly zdaleka tak propracované. A to se jejich autor podle všeho pohyboval na GP v Japonsku. Je také skutečně sporné, zda Capirossi je na dvoutaktu nejlepší, protože nemá nejvíce bodů, ale kdo se díval na televizní přenosy, musí toho chlapíka pochválit. Naposledy ho anglický komentátor na Eurosportu ocenil slovy, že mu asi v boxech neřekli, že dvoutakty mají být pomalejší. A řval smíchy. To je přece ono, ne? Norick si jezdí pro body pravidelně, ale diváka tolik nenadchne a neupozorní na sebe žádným mimořádným kouskem. Když se pak kdokoliv na závody dívá, nemůže Lorise přehlédnout. Být to jiná národnost, byl by národním hrdinou. V Itálii je trojkou s Melandrim za zády. Taky to asi nemá jednoduchý. A ještě něco: Všichni víme, že bude představování týmů a jezdců, dělají se galashow pro sponzory a teprve v té chvíli je všechno jasné. Do té doby se všichni se všemi mohou dohadovat, vyvolat diskuse a bavit se tím. A to udělal i autor toho článku. Prohodit Australana Američanem se stát může, ale pochybuju, že by to člověku, který sleduje závody pravidelně, uteklo. Upsal se. Stane se. Kdo to nezkusí, nesplete se. A taky nic dobrého či špatného pro ostatní neudělá.
0/0
17.10.2002 17:35

Racing

Re: Více kladů než záporů
Ano, člověk se v článku splést může. Vím to, sám jsem v letošním roce napsal již stovky článků (a to nelžu). Ale opravdu to chce trochu po sobě číst, než něco zveřejním. A ať je Loris jaký chce, psal jsem jako jeho protiklad Barrose a na toho opravdu Loris letos měl jen málokde. A co se týče spekulace o složení týmů, tady se nezlobte, ale spojovat Bena a Aprilii v době kdy má Ben poprvé testovat svůj nový stroj RC51??? To snad ne. (včera říkal Ben, že testy proběhnou začátkem listopadu). Pravda je, že byl osloven, ale to je opravdu již hodně dlouho. ...... dost, nehádám se a odcházím do svého rajónu ........
0/0
17.10.2002 17:57

Bosso

Nejenom Barros
Naprosto souhlasim s "Racingem", co se tyce kritiky clanku. Navic jisty Japonec ABE, ktery sice nevynika nejrychlejsimi casy v treninku (na rozdil od Capirossiho), ale v prubezne tabulce MS je zatim jasne (o 13 bodu) pred Lorisem. I kdyz beru v uvahu, ze byl Loris uprostred sezony zraneny, to ale bohuzel k motorkam patri. Co se tyce Aprilie, to je opravdu velka neznama: EDWARDS je jasny, ale kdo k nemu: Melandri ?, Haga - ten ji testoval minuly tyden, ale chce jet pouze na kvalitnim stroji !?, Laconi - zrejme ne !?, mozny je ale i navrat Harady - nebot o tom se nevi vubec nic a moznosti u neho jsou ruzne (od Hondy 250 v tymu Pramac, pres Hondu MotoGP rovnez u Pramacu ?, ci Aprilii MotoGP az po UKONCENI KARIERY !!!, viz komentar J. Fuchse ze Sepangu..........)
 
0/0
17.10.2002 17:11

Racing

http://racing.wz.cz
Nikdy sem již nechtěl kritizovat díla jiných autorů než jsem já sám, ale tentokrát musím prohodit pár slov. Pochybuji, že je Loris letos nejlepší z jezdců na dvoutaktech (možná v posledních dvou závodech), protože pokud jel Barros NSR 500, vodil Lorise a bylo to taky vidět na hodnocení šampionátu (možná ale autor ani neví, že Barros jezdil letos dvoutakt). Další věc - ptám se vás pane, víte kde je Taree? Asi ne, já bych to totiž taky nevěděl, ale protože se o závody motocyklů opravdu zajímám, tak jsem se pochopitelně již v minulosti o toto městečko zajímal. Je v Novém Jižním Walesu (New South Wales) a ten je jak jistě víte v Austrálii, nu a tam se dne 30. března 1969 narodil malinkatý chlapeček, který dostal jméno Troy (taky se tam narodila holčička Janna). Tento chlapeček dostal pochopitelně příjmení po otci, tedy Bayliss. Dovilim si tedy tvrdit, že Troy Bayliss zřejmě Američan nebude, nebo se domníváte, že ano??? Ještě bych zde chtěl podiskutovat o Benu Bostromovi (mimochodem Ben a jeho bratr EBoss jsou moji nej, nej nejoblíbenější piloti) a jeho jednání s Aprilii, ale to by bylo na dlouho. Chybu máte v tom, že píšete o Bostromovi jako o uchazečovi na post druhého pilota Aprilie. Je pravda, že Ben před asi měsícem jednal s Aprilii (ale do WSBK), ovšen nyní je již několik týdnů vázán novou smlouvou u oficiálního továrního týmu Hondy pro Severní Ameriku, tedy u týmu American Honda, kde v příštím roce nahradí Nickyho Haydena (vítěze letošního šampionátu AMA Superbike). Jeho ruce a nohy budou vodit tovární stroj Honda RC51 což pro neznalé je americké označení pro VTR 1000 SP2. Ale jinak celkem dobrý článek, jen škoda, že se Biaggi možná u Pramacu moc neohřeje a nakonec začne sezónu v úplně jiném týmu (nebo alespoň pod jiným názvem a možná se sponzorem Pramac). Jen tak dál, jen to chce před zveřejněním trochu poskládat různé informace.
0/0
17.10.2002 16:18

Vít Blaha

Ty popleto!!
Troy Bayliss je Australan, ne Američan !!!
0/0
17.10.2002 14:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze