Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ředitel Williamsu kritizoval Ferrari

Technický ředitel stáje Williams Patrick Head kritizoval tým Ferrari, který podle něj zneužívá svého dominantního postavení a škodí formuli 1. "Tým, který má zásluhou technického náskoku vedoucí postavení ve formuli 1, by měl pociťovat zodpovědnost za přitažlivost motoristického sportu. Sportovní ředitel Ferrari Jean Todt si však zjevně myslí, že je odpovědný pouze Ferrari," uvedl Head na internetových stránkách Autosport.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Baser

Pokrok
Před každým druhým závodem se ze stáje Williams dovídáme o obrovském technickém pokroku a jak se určitě přiblíží Ferrari a ono pořád nic. Ty jejich keci mají jenom odvrátit pozornost od toho, že jsou scela neschopní a nedokážou udělat nic aby se k Ferrari přiblížili.
0/0
4.10.2002 15:51

vendy

Re: Pokrok
souhlas, mc laren se drzi zpatky, nema tolik kecu a jeho prace je videt; myslim, ze bmw melo trochu jiny predstavy o prubehu souteze; maji urcite velmi silnej motor,ale to ostatni se jim porad nedazi doladit, uvidime pristi rok
0/0
4.10.2002 16:17

vendy

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.10.2002 14:16

Otakaro

Re: F1
A ty si asi jeste s legem hrajes, vid?
0/0
4.10.2002 14:23

vendy

Re: Re: F1
rikam jen muj nazor (nebo se to tady nesmi); zkus napsat radeji par radek, chytraku...  
0/0
4.10.2002 15:39

Jarda

Kritika
Kdyby misto kritiky radši postavil auto, které bude mít na vítězství, udělal by lépe. Když nastupuji do závodu, tak tam přeci nastupuji s tím, že chci vyhrát. Nastoupit do závodu s tím, že chci skončit druhý, nebo šestý je uplná blbost. Tak se vítězství nikdy nedočkají.
0/0
4.10.2002 12:06

vemeno

postaveni na startu
aby byla F1 opravdu zajimava a hlavne o jezdeckym umeni, jsou tu 2 moznosti. Bud bude porad prset a jezdit se za mokra nebo se zrusi kvalifikace a bude se postaveni na startu losovat. Porad verim, ze pristi rok to bude zajimavejsi. Melo by se nutit bojovat i stajove jezdce mezi sebou, ale to je samosebou tezke. Jinak fandim Ferrari a MS
0/0
4.10.2002 12:02

cool

Re: postaveni na startu
Podle mě by se nemuselo ani losovat. Stačilo by, kdyby se kvalifikace jela pouze na jedno kolo. Podobně se jezdí v Americe.
0/0
4.10.2002 13:22

NOFX

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.10.2002 11:50

expert

Vyhraje Michael Schumacher
a druhé místo obsadí Rubens Barrichello, druhý jezdec stáje Ferrári.
0/0
4.10.2002 11:38

Otakaro

Wiliams by se mel spis starat o spolehlivost motoru BMW a nenavazet se do Ferrari, kdyz na ne na trati nemaji.
0/0
4.10.2002 11:33

geroc

Kritika Ferrari.
Head kritizuje stájovou režii a Wlliams si nechá mlátit mezi sebou svoje jezdce. V Indianopolis si uřízli ostudu tak aspoň kritizuje Ferrari když už na něj nemá. Podle mně by jakákoliv stáj kdyby měla tak výraznou převahu jako F. letos tak bude dělat ty samé věci a možná jěště horší. Pokud teda bude mít stájovou režii což se zřejmě netýká Williamsu. Ostaně i jiných sportech existuje stájové režie a nikomu to nevadí např. cyklistice, atletice, v běhu na lyžích atd. a nikdo se nad tím nepozastavuje.
0/0
4.10.2002 10:24

Ze val

Ferrari
Týmová strategie- výsměch sportu. Vždyť si musíme uvědomit že jde i o peníze diváků( sázkaři)a potom se pan Eclestone nesmí divit že na závody F1 chodí míň a míň lidí a sledovanost v televizi klesá.Technický náskok Ferrari způsobil , že závody jsou od začátku nudné s předem známým výsledkem (jen se musí oznámit který jezdec má vyhrát)Na takovou podívanou nebudou za chvíli ani sponzoři dávat peníze.
0/0
4.10.2002 9:48

Vlasta Dohnal

Re: Ferrari
Pokud si pobre vzpominam, tak oba jezdci Ferrari pouzivali stejny monopost, ale pouze Barrichelovi se stavalo, ze mu nekolikrat odesel motor a odstoupil. Proto si myslim, ze to neni pouze technickym naskokem teto staje a tymovou strategii, ale take jezdeckym umenim a citem pro techniku, kterou MS ma, a to si musime priznat. Ze by mel MS tak obrovske stesti, ze by se mu tato prihoda nikdy nestala, tomu neverim.
0/0
4.10.2002 9:54

NOFX

Re: Re: Ferrari
jasne ze MS ma podil na vyvoji auta, ale kdybys posadil na zacatku sezony do cervanyho auta nekóho vod Wil nebo Mc rtak vysledek bude stejnej... cerveny vzdy v predu.... myslim ze jezdecky MS neni nejlepsiii spiiis stejne dobrej... ale to auto....
0/0
4.10.2002 11:37

Rožmi

Co na tom?
Mně se to gesto od Ferrari v Indianopolis líbilo, Rubens si určitě zaslouží po té špinavé práci co u Ferrari v minulosti dělal, aby se dočkal pocitů z vyhraných závodů.  F. nemá konkurenci a tak ostatní aslespoň slovně napadají a haní. Je pravda, že by bylo jednině dobře, aby se rozdíly mezi tými co nejvíce zmenšili a závody byli vyrovnanější, ovšem musíme brát co máme.
0/0
4.10.2002 9:43

Ze val

Re: Co na tom?
Gesto? a zasloužil? za špinavou práci? očem mluvíš.Žádnou špinavou práci přece Rubens nedělá ,jen tu za kterou je placen.Již teď se uvažuje že pojedou i tři nebo čtyři jezdci za jeden tým.To teprve bude týmová strategie. Jako v cyklistice ,jen stím rozdílem, že tam se dá předjíždět kdekoliv a každý kdo nato má!.
0/0
4.10.2002 9:57

Vlasta Dohnal

Ferrari
Podle mne se tymova strategie uplatnuje ve vice sportech, lyzovani, cyklistika, a nedomnivam se, ze to snizuje sledovanost. Problem dnesniho Ferrari je, ze je proste prilis rychle, ostatni nestihaji a tak si stezuji, ze nekdo jiny je lepsi nez oni a ze to neni rovnoceny zapas, ale prece nejen o zavodeni ale take o technice je dnesni F1, ne? Pokud by tymova strategie byla pro formuli tak spatna, tak pro by ji FIA spolu s Eccelestonem nezakazala tim, ze povoli pouze jeden jezdec na staj?
0/0
4.10.2002 9:41

Richard Kába

Williams
No ve slovech Patrika Heada neco je. Williams se tomu brani tak, ze nejen, ze nepodporuje teamovou rezii, ale dokonce pro zvyseni sledovani jeho sverenci spolu bojuji tak sverepe, az z toho vznikaji kolize. :o)))
0/0
4.10.2002 8:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze