Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zájmu o volejbal pomohl Velasco a miliony

Jen pár hodin trvala Česká televize na tom, že ve svém programu nenajde místo na další přímé přenosy z volejbalového mistrovství světa. Pak pod nátlakem fanoušků ustoupila. "Zájem lidí byl opravdu mimořádný," prohlásil šéf sportovní redakce Otakar Černý. Je to další důkaz toho, jaký se kolem šampionátu v Argentině rozpoutal mediální kolotoč. U míčových her tu nejspíš nikdy větší nebyl. "Volejbal je malý sport, ale v propagaci velký. Chápeme byznys. Dávno víme, že nejsou důležité jen výsledky, ale také to, jak je dokážeme prodat. A letos jsme do toho nasypali miliony," říká generální sekretář svazu Jan Žižka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ingemar

Taky nazor.
Slangove vyrazy a hledani manzelek na tribune je mi fuk (jen at to dela pri timech a  mezi setama),  ale kdyby byl aspon p. Rejman trochu soudnej a rekl ze treba hrajeme spatne....To prece muze rict i kdyz vi, jak je to tezky hrat proti souperi jako je Kuba, a nebo zna hrace osobne. Ja myslim, ze to kluci po zapase vedi, kde byla jejich nejvetsi slabina. P.S.: A vubec volejbal prece neni zadnej "malej" sport. V poctu registrovanych hracu je jiste mezi prednimi a neregistrovane ho placa kde kdo, ze jo....
 
 
0/0
4.10.2002 14:21

Maza

Nejlepsi by bylo,
kdyby se u komentovani stridal Poulicek s Titlmozartem.
0/0
4.10.2002 13:19

Majkl

O komentar prece zas az tak nejde.
Snesu jakykoliv komentar, hlavne kdyz nasi postoupi dal.
0/0
4.10.2002 11:54

expert

Proč kritizujete kvalitu komentářů?
Podle mne pan Rejman komentuje korektně a výstižně, neházel bych všechnu vinu na něho. Je pravda, že jsem ho dlouho neslyšel použít originální odborný termín, např. v ruštině, ale jako celek je jeho komentář vynikající!
0/0
4.10.2002 11:21

Martin

Televize
O komentatorech v TV bychom zde mohli psat hodiny, co me upoutalo je prohlaseni "sportovce" a sefredaktora sportu Otika Cerneho, ktery celemu narodu tvrdil, ze nelze zaradit prime prenosy, nebot CT nevedela ze postoupime do dalsich boju, a ze nemuze zmenit tak rychle skladbu poradu, protoze nejsou sportovni kanal. A hle jakmile nekdo jiny zaplati za prenosy, hned to jde. Otik je opravdu "uprimny pan", jestli bude pristupovat ke vsem sportum stejne tak je po aktualnich prenosech.
0/0
4.10.2002 11:07

zdeněk

Re: Televize
Jsi hloupej, tak nekritizuj. Televizní práva koupili na celé mistrovství už před začátkem a stojej stejně bez ohledu na to, kolik zápasů odvysílaj přímo, kolik ze záznamu a kolik vůbec ne. Stejně tak Nova kupovávala celé MS v hokeji a pak nám ukázala pouze zápasy našich plus max. dva , tři další, ale práva měla na všechna utkání.
0/0
4.10.2002 11:49

Maza

Re: Re: Televize
Prava pro televizi koupil Cesky volejbalovy svaz. A byt CVS bych byl dost nasranej, kdyby za ty prachy byly jen zaznamy. Taky je videt, ze kdyz to nebylo za jejich (CT) penize, tak se na to chteli pekne vysrat.
0/0
4.10.2002 13:42

Lípa

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.10.2002 10:41

Roman

Re: Rejman? Děs a hrůza!
Souhlas. Nejsmutnější na tom ovšem je, že pokud by vyrazili Rejmana, na jeho místo by nastoupil Kuba Bažant. Děs a hrůza!
0/0
4.10.2002 10:46

Ludvajz

Re: Re: Rejman? Děs a hrůza!
A co kdybyste to vzali vy dva, borci???? :-)
0/0
4.10.2002 10:59

Lípa

Hůř být nemůže
Míním, že bys byl spokojen.
0/0
4.10.2002 11:00

Balcik

Re: Rejman? Děs a hrůza!
Škoda, že už nekomentuje Karol Eva, pardon Polák. A nebo Honza Slepičků, to bylo o něčem jiným... Mně osobně totiž nevyhovuje ani Bosákovo komentování sportovních přenosů, zdá se mi hodně subjektivně zabarvený... Nevím proč, ale nějak je mi nesympatickej. Někomu třeba vyhovuje, já si raději vypínám zvuk...
0/0
4.10.2002 11:03

Larsen

Re: Rejman? Děs a hrůza!
No, já se na ten volejbal koukal a Rejmanův komentář mi nepřipadal zas tak špatný. Možná je to tím, že jsem volejbálek rekreačně trochu hrál, takže mi ty slangové výrazy připadaly naprosto normální a k věci. Těžko můžeš chtít, aby běžně používané termíny vysvětloval tak, aby je pochopil i naprostý laik, to je to samé, jako bys chtěl, aby při fotbalu nepoužíval komentátor pojmy faul, ofsajd, šlapák a já nevím co ještě :-))). Ale souhlasím s tebou v tom, že hledat v hledišti bafíky a jejich manželky je přinejmenším trapné.
0/0
4.10.2002 11:13

Djerry

Re: Rejman? Děs a hrůza!
Slangove vyrazy ke sportu patri a vzdycky budou patrit. snad nechces aby ti rikal " a nyni novak utoci z praveho kulu, pres 2 vyskakujici hrace z rukama nad hlavou" ... to asi ne vid?
¨Co me spis dostalo byl komentar prvniho zapasu ze zaznamu. Fakt me dokaze nastvat, kdyz vim dopredu jak to skonci. a co se tyce druheho zapasu, komentovat primy prenos v minulem case....
0/0
4.10.2002 13:03

Maza

Re: Re: Rejman? Děs a hrůza!
Co to je "z praveho kulu"? :-)))
0/0
4.10.2002 13:38

Petr

Házená, basket, volejbal - vše má něco do sebe
Diskuse v níže uvedených příspěvcích o tom, zda "volejbal je babskej sport" nebo "házená je surová" nebo "že basket hrajou jen černí buzíci" je podle mě dost uhozená. Tahle vzájemná žárlivost některých sportů mě ale vyloženě štve. Mám rád tvrdou, rychlou a dynamickou házenou , bezkontaktní, smečemi a výskoky nadupaný voliš  a nebo kombinační sport dlouhánů jakým je basket . Všechny sporty jsem hrál v různých soutěžích a věku a nedám na ně dopustit.
0/0
4.10.2002 10:26

Honza

Re: Házená, basket, volejbal - vše má něco do sebe
Tak to neber tak vážně, vždyť je to legrace, ne? Sportuje se pro zábavu (ty co to dělají pro prestiž nebo pro peníze tím baví obvykle ty druhé), takže dokud to účastníky baví, je to OK. Takže když někoho baví pinkat míč přes síť, jiného baví házet ho do koše a vyhýbat se při tom zpoceným protihráčům a dalšího baví zase házet mičidu do branky a při tom narážet do jiných lidí, je to bezva. Mě zas baví tlouct holí do míčku a hledat ho pak na louce nebo v lese. ;-) Ale myslím, že i diskuze o sportu je zábava a pokud to tak někdo přestane brát, tak je mimo.
0/0
4.10.2002 13:38

tomy

VY VŠICHNI,CO TADY KECÁTE O VOLLEJBALU JAKO O BABSKYM SPORTU,JSTE HO NIKDY NEHRÁLY A ANI HRÁT NEBUDETE.PŘI TÉTO HŘE SE TOTÍŽ MUSÍ MYSLET,COŽ U VÁS ZŘEJMĚ NEPUDE.ANI NEMLUVIM O FYZIČCE,KTEROU URČITĚ TAKY NEMÁTE,NEBOT VYSEDÁVÁNÍM U NETU SE NEZÝSKÁ.TAK VÁS VŠECHNY ZDRAVÍM A ZKUSTE TAKY TROCHU MYSLET HLAVOU A NE PRDELÝ.PS:HRAJI AKTIVNĚ HOKEJ A VÝM O ČEM SPORT JE!!!!!!!!
0/0
4.10.2002 10:00

Peen

Re:
No, to je dobře, že víš, o čem sport je. Ještě se někde zeptej, o čem je čeština.
0/0
4.10.2002 10:07

Ucitel Cestiny

Re:
To je dobře ze nemislýš prdelý a výš o čem sport je :)
0/0
4.10.2002 10:17

Thomas

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.10.2002 13:28

Q

Bída = Volejball
Vyserte si oko s tím ubohým babským sportem a radši at vysílají basket a házenou. Zdravím vsechny volejbalové Ocasy.
0/0
4.10.2002 8:49

Maza

Re: Bída = Volejball
Az se dostanou na mistrovstvi sveta, taky to budou vysilat. A na babskej volejbal se neda (jako na sport) az na ridke vyjimky divat.
0/0
4.10.2002 8:57

Lisak

Re: Re: Bída = Volejball
Měls ho poslat do prdele Mázo, beztak je to nějakej Špajda.
0/0
4.10.2002 9:09

Maza

Re: Re: Re: Bída = Volejball
No, jestli si to tady precte, tak te bude desne milovat :-). Vis, ze ja bych nikoho do prdele neposlal - prece jsem slusnej clovek. Je sice pravde, ze obcas mi tady z prispevku udelaji "Prispevek obsahoval nepripustne vyrazy". To se ale stava maximalne nekolikrat denne :-)))
0/0
4.10.2002 9:26

Lisak

Re: Re: Re: Re: Bída = Volejball
No on to nebyl útok na výše uvedného, spíš to bylo pohrdání takovým názorem. Milovat mě nemusí, stačí když se zamyslí a bude se na jiný sporty dívat aspoň jako my (tolerantně).
0/0
4.10.2002 10:45

Pepa

Re: Bída = Volejball
Ocas jsi maximálně ty! I když volejbal není kontaktní sport jak např.házená, není to v žádném případě babský sport. A co se týká příznivců volejbalu, těch je určitě více než házené nebo basketu, protože hráčů registrovaných či amatérských je u tohoto sportu daleko více než v basketu nebo házené a ti všichni se na volejbal v televizi dívají!
0/0
4.10.2002 9:04

Honza

Re: Bída = Volejball
No, já bych řekl, že házená je dost surová záležitost a basket je hra, kde se zpocený černoši ošahávaj jak buzeranti. Když se jim to líbí, tak proč ne, ale můj šálek kávy to není, u volejbalu jsou od sebe hráči pěkně oddělení tou síťkou ... ;-)
0/0
4.10.2002 9:47

Rudla

Maly sport???
By me zajimalo, jak je napadlo, ze volejbal je maly sport. Je pravda, ze se v nem netoci ani zdaleka takove penize jako ve fotbale nebo v hokeji a nedavaji ho moc v televizi a v novinach, ale podle me ho aktivne hraje hned po fotbale nejvic lidi. O rekreacnich volejbalistech ani nemluvim. Staci si spocitat, kolik se hraje oficialnich soutezi (od okresu II. tridy az po extraligu) a srovnat to treba s hokejem, a to jeste hokej nehrajou baby. Zdravi Rudla
0/0
4.10.2002 8:48

Vasek

Re: Maly sport???
For je v tom, ze okres muzes hrat v kazde prdeli na venkovnim hristi, ale na hokej potrebujes stadion a treba na basket halu, coz na vesnicich nebyva.
0/0
4.10.2002 8:53

jiné pohledy

Re: Maly sport???
je videt, ze do sportu obecně moc nevidis, nebot bys mohl vedet, ze i zeny v hokeji maji svou nejvyssi soutez. zdar ty antiznalce
0/0
4.10.2002 9:00

Rudla

Re: Re: Maly sport???
To mas pravdu, ale v konecnem souctu jsou to zanedbatelna cisla.
0/0
4.10.2002 9:23

Roman

Řečičky
Moc se mi ty rečičiky v článku nelíbí. Postoupili jsme se štěstím, a to jen díky tomu, že Řekům stačilo v zápase s námi uhrát dva sety. Kdyby v zápase museli vyhrát tak vyhráli a my jedeme domů. Takže o nějakém obrovském přínosu pana Velasca bych nemluvil, hra pod Haníkem, kterou jsem předváděli před rokem v Ostravě na ME byla minimálně o 50% lepší.
0/0
4.10.2002 7:48

Balabán

Re: Řečičky
No ale tady se přece nepíše o momentálních výsledcích reprezentace. Zmínka je o propagaci volejbalu u nás a Velaskově významu pro přípravu. Dohodnout "přáteláčky" s takovými soupeři není žádná sranda.
0/0
4.10.2002 8:04

Míra

Re: Re: Řečičky
Míro seš to ty z hostlu ?
0/0
4.10.2002 8:12

Basket
Škoda , že takjový management nemá i český basketbal. Je to nádherná hra , a
práíce svazu je téměř nulová. /viz. vysílání druhých poločasů Matonni NBL, ukažte mi jinou zemi , kde by vysílali pouze druhé poločasy/ 
 
0/0
4.10.2002 7:17

volejka

Re: Basket
Jdi brečet na basketový stránky, s managmentem volejbalu to taky není růžový.
Musíte se s basketem  probojovat na MS a taky budete v televizi.
0/0
4.10.2002 8:11

Choros

Re: Basket
Italie, program RAI 3.
0/0
4.10.2002 8:12

jiné pohledy

Re: Re: Basket
nebo si nalad tuniskou televizi, tam davaji taky super baskabal s tamejsi ligy! blé
0/0
4.10.2002 9:02

Balcik

Tak to přeci jen vyjde
Huráááá, zvítězil zdravý rozum a zápasy z MS budou vysílány v přímém přenosu...  Díky všem fanouškům, kteří zatlačili na "správných místech"!!
0/0
4.10.2002 7:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze