Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velasco si nepřál Argentinu

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) Znatelná úleva se zračila ve tváři argentinského kouče české volejbalové reprezentace Julia Velasca po výhře nad Řeckem, která jeho týmu nakonec zajistila postup do osmifinále MS v jeho rodné zemi. Přestože nebyl daleko od prvního velkého neúspěchu své zatím veleúspěšné trenérské kariéry, znovu zopakoval, že českému týmu neustále věřil. "I za stavu 1:2 jsem věřil, že zápas otočíme a postoupíme! Povedlo se, základní cíl je splněn a teď už se uklidněný tým může zaměřit na další vylepšení své hry." optimisticky uvedl Julio Velasco.
Uvnitř článku: Volejbalisté děkují za podporu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom

Prox narodak trenuje Argentinec?
Tady jsem si precet takovy analyzy, ze mam dojem ze ste treneri narodaku vsichni
0/0
3.10.2002 16:53

maser

ROSEKAVKA!!!
MAME MLADEJ PRESPEKTIVNI TYM DOBRYHO TRENERA,TAKZE TO VIDIM MINIMALNE NA POSTUP ZE SKUPINY.KLUCI TO URCITE DOTAHNOU JESTE DAL....:-)
0/0
3.10.2002 16:31

Delov Kulometovic Puskin

Taky myslim,.....
.......ze by se naky prasule mely sehnat a hrat Svetovou ligu. I kdyby se vsechno prvni rok prohralo, tak ty zkusenosti co by se nasbiraly za jeden jedinej rok by byly k nezplaceni, tam neexistuje lehkej souper. Podivejte na Brazilii, kde byla pred par lety a jak jim to jde ted. Samozrejme ale doufam, ze jim to proti nasim zrovna nepujde a nasi je maznou a bude.
0/0
3.10.2002 15:23

Marek

Světová ligy-ANO!
Peníze by se našly, když se našly pro Engeho, výkonnost našich je dobrá, proto také hrají v nejlepších evropských mužstvech, divácká podpora také- loňské ME v Ostravě nebo ženský ME v Brně (93,97)
Tudíž v tom nevidím problém, bhohužel volejbalový svaz není tak úspěšný jako hokej, fotbal...
0/0
3.10.2002 14:30

Roman

Rejman
Mě Rejman nepřekvapil. Občas sleduji přenosy z české volejbalové ligy a vím jak je Rejman komentuje. Takže mě jeho tragický výkon nepřekvapil. Ale zase mi připadá jako normální kluk, na rozdíl od těch "nadlidí" Vichnarů, Čapků, Bažantů aspol.
0/0
3.10.2002 14:28

Radek Šilhan

Volejbal v ČT
chci se omluvit televizi, včera jsem na ně nakydal hnůj, napsal jim několik desítek podepsaných stížností, ale nakonec budeme spokojení  auvidíme přímé přenosy. S čím ale asi nic neudělaj, je J.Rejman. Je strašnej, studenej a mluví jako magor. A to je prosím bývalý volejbalista. Jednoznačně nejhorší komentář za poslední roky v televizi, myslím tedy ČT. Ostatní dělaj skvěle, ale ten volejbal prostě díky Rejmanovi nezvládaj. Radek Šilhan
0/0
3.10.2002 14:24

Hanka

Pro Inge
Vzhledem k tomu, že naše geniální televize bude ostatní zápasy vysílat pouze druhý den ze záznamu, nemá cenu se rozčílovat, protože sledování záznamu bude už jen ztráta času.
0/0
3.10.2002 13:36

Kamil

Re: Pro Inge - pro Hanku
Hanko, je to asi jinak. Televize bude davat prime prenosy. Dnes to ctu v novinach. Zmenili nazor ...: pro velky divacky zajem
0/0
3.10.2002 13:54

0/0
3.10.2002 12:46

Inge

Vykon komentatoru
Je opravdova hruza sledovat prenosy CT2. Pri utkani s Holandskem jsem si dokonce vypnula zvuk, ten komentar se nedal poslouchat a rusil me! Optimismem zrovna nesetrili, zda se bohuzel, ze je to pro nas team nevyhoda (optimismus uverejneny trenerem budiz, forma motivace), ale z ust komentatora zazneli vety o svetove extratride nasich blokaru a smecaru (a na obrazovce blokari nestihali rychle nahravky soupere, o Leblove podani nemluve), ovsem prezdivka "genialni pravnik" je rozkosna a v nasem kolektivu od te doby velmi oblibena.
0/0
3.10.2002 12:20

gege22

Re: Vykon komentatoru
S Inge plne souhlasim, komentatori opravdu obcas pitome kecaji a take by si mohli osvezit pravidla volejbalu. Profesionalni komentar by mel vypadat jinak.
0/0
3.10.2002 12:41

Matěj

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.10.2002 13:07

JP

Re: Re: Re: Vykon komentatoru
No, Matěji, ten komentář je fakt strašný. Opravdu je znát, že komentátor do volejbalu příliš nevidí. Nejde o to, že by byl špatným komentátorem, ale tenhle sport prostě není jeho parketa. Neustále používá absolutně nevhodné přívlastky, kterými hodnotí herní situace (např. a tohle byla pro Martina Lébla třešinka na dortu - ačkoliv kdyby hrál někdy volejbal, věděl by, že právě takový balón není vůbec lehké zahrát. Když pak o dvě výměny dál Lébl totožnou situaci omete o blok, není to pro něj náznak toho, že to asi taková prdel není, ale naopak to okomentuje slovy: Nyní si třešinku nevychutnal). Další věc je, že to komentuje jako hokej. Prostě kecá do vývoje uprostřed výměny. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale sporty jako volejbal, tenis, ping-pong se takhle nekomentují. Komentovat má vždy celou výměnu jako celek, aby se pak nedopouštěl trapasů typu: Naši hrají výborně, s nasazením a ... prohráli jsme druhý set. Nebo jeho okomentování balonu za stavu 3:3 - Toto by mohl být zlomový okamžik - se mi jeví, jako poněkud poťouchlé.
0/0
3.10.2002 14:03

Dan

Re: Re: Re: Re: Vykon komentatoru
JP přesně vím, o kterém míči (třešnička na dortu) mluvíš. Ale pokud špatné příhrávka od soupeře smečuje nad síť, u které je připravena trojice bránících hráčů tak je to vždy pohoda. Je to jednoduché přihrávající útočníci nestačí přiběhnout k síti a správně postavit bloky a Lébl tedy měl k dost času útočit bez bloku - případně do rozhozeného bloku. To ti potvrdí každý, kdo hraje alespoň 3.třídu v Praze. Jinak máš pravdu, že za stavu 3:3 nemůže p. Rejman říkat, že jde o zlomový okamžik.
0/0
3.10.2002 14:15

jiřik

Re: Re: Re: Re: Re: Vykon komentatoru
Rejman si naše hráče opravdu plete a nejvíc jsem se zasmál, když Lébla(22let nebo kolik) zaměnil za Dubše(jedinej je úplně plešatej a vypadá na čtyřicet), to byla fakt síla
0/0
3.10.2002 16:19

korek

Re: Re: Vykon komentatoru
Plně souhlasím. Viděl jsem sice jen zápas s Řeckem, ale výkon Rejmana jako komentátora je žalostný.
0/0
3.10.2002 13:30

jiri

Re: Re: Re: Vykon komentatoru
Korku, co ti konkretne chybelo ve vykonu Rejmana ?
0/0
3.10.2002 14:05

Zbirda

Re: Re: Re: Re: Vykon komentatoru
Zdar, me vykon Rejmana taky dost vadí a dám vám i konkrétní příklady: 1) neutále si plete hráče (tenhle problém ho provází již několik let) tedy po tvrdé smeči Nováka z handy komentuje slovy: perfektní útok Hudečka 2) neorientuje se v našem kádru, úplně ignoruje střídání a nebo si ho všimne po pěti míčích. Např. když poslal Chůlio do nového setu jako nového hráče Hudečka. Komentář nastoupily jsme beze změny a za stavu 5:5 asi po třech smečích Hudečka si Rejman všimne a komentuje: asi byl střídán Kubala Hudečkem, přesto že Kubala vůbec nehrál. 3)na posledním místě jeho komentář: To byl vtipný útok Martina Lébla! (po normální smeči Lébla z troky) Lébl dostal jak se říká volejbalovým slengem ententýka! (volejbal hraju několik let, ale s tímto výrezem jsem se ještě nesetkal) Dubš je chytrý hráč protože je Právník ( to tedy řekl Haník, ale je to taky dost drsná hláška) .... k tomu všemu naše mužstvo neustále vychvaluje i když občas hraje hrozně.
0/0
3.10.2002 14:26

Maza

Re: Re: Re: Re: Re: Vykon komentatoru
Tak to pleteni hracu potvrzuju. Napr. kdyz hrala Brazilie na olympiade s Argentinou (tusim ctvrtfinale), tak si celej jeden set pletl smecare Tandeho s univerzalem Dantem...... Ale to, ze nezaregistruje stridani bych mu nezazlival, protoze to komentuje z Prahy a vidi to samy, co ty.
0/0
3.10.2002 15:45

mivek

Re: Vykon komentatoru
V CT se po nastupu p. Cerneho urcite najdou nejaka volna mista komentatoru, prihlaste se, at Vas taky muzu na iDnes zkritizovat za Vasi snahu pri komentovani.
0/0
3.10.2002 14:38

H.O.N.Z.A.

Re: Vykon komentatoru
já myslim, že to komentuje dost dobře. Drtivá většina našeho národa volleyballu vůbec nerozumí a kdyby to komentátor komentoval nějak odborně, tak by to bylo mnohem nudnější. Hrozný by bylo, kdyby to komentoval nějakej týpek z Novy!
0/0
3.10.2002 15:36

Odborník

Trenér
 Za pět milionů korun ročně budu taky optimista od rána do večera.
0/0
3.10.2002 11:43

john

Re: Trenér
jenze ty mas do Velasca daleko, takze ti je nedaj
0/0
3.10.2002 12:03

michal

Re: Trenér
a jeje,dalsi sedlak na scene-on na rozdil od tebe neco dokazal a je to svetovy trener(a prvni zahranicni v cesk.sportu vubec). P.S.tim dokazal nemyslim,sedet kazdy vecer v knajpe a naladovat do sebe 10 dvanactek
0/0
3.10.2002 12:33

Zdeněk

Re: Re: Trenér
Tu hovadinu s tim prvnim zahraničnim v Českém sportu vůbec si sebral, prosím tě, kde? Zkus zjistit kdo tenuje naroďák v Bassbolu, sofbolu atd....
0/0
3.10.2002 13:33

gogo

Re: Re: Re: Trenér
v baseballu, v softballu
0/0
3.10.2002 14:24

Petr od Jilemnice

Optimismus trenéra
Nevím,nevím na Brazílii stačit nebudeme, Holanďani nic moc,ale naše slabé podání je neporazí, snad jedině Francie. Naše výběry v minulosti takhle slabě nikdy neservírovaly.Např. Lébl chlap jako hora a má dětské podání... Také komentář ČT 1 se blíží výkonům Titlbacha při fotbalu.
0/0
3.10.2002 11:25

Inge

Vykon komentatoru
Je opravdova hruza sledovat prenosy CT2. Pri utkani s Holandskem jsem si dokonce vypnula zvuk, ten komentar se nedal poslouchat a rusil me! Optimismem zrovna nesetrili, zda se bohuzel, ze je to pro nas team nevyhoda (optimismus uverejneny trenerem budiz, forma motivace), ale z ust komentatora zazneli vety o svetove extratride nasich blokaru a smecaru (a na obrazovce blokari nestihali rychle nahravky soupere, o Leblove podani nemluve), ovsem prezdivka "genialni pravnik" je rozkosna a v nasem kolektivu od te doby velmi oblibena.
 
0/0
3.10.2002 12:16

Matěj

Re: Vykon komentatoru
Zazněli věty!!!!!!?????Kam jsi prosím tě chodila do školy.Nauč se nejdříve psát a pak něco kecej do toho,jak komentují v televizi.
0/0
3.10.2002 13:06

CAD

Re: Re: Vykon komentatoru
Zazněly věty ... je celkem běžně užívané slovní spojení, tak nevím, co tě sere
0/0
3.10.2002 16:44

john

Re: Re: Re: Vykon komentatoru
je to sice bezne uzivane slovni spojeni, ale kdyz pri tom napise ve slove zaznely mekke i, tak je to hrubice jak palice ... a to ho sralo 
0/0
3.10.2002 16:54

Marpe Hrust

Re: Vykon komentatoru
Jak si to mohla slyšet, když si měla vyplej zvuk?
0/0
3.10.2002 14:34

Plzeňák

Svetova liga?
Porad se tady mluvi o tom, jaka je pro nas nevyhoda ze nehrajeme svetovou ligu? Ptam se PROC? Co rozhoduje o startu ve svetove lize? Penize? Vykony? Znamosti:)? Proc ji nehraje 4. tym z mistrovstvi evropy?
0/0
3.10.2002 11:06

woodl

Re: Svetova liga?
PENÍZE PAK VÝKONNOST A PAK DIVÁCKÝ ZÁJEM (takže nic moc, celkem dobrá, nic moc)
 
0/0
3.10.2002 11:24

dvopa

Re: Re: Svetova liga?
No jo, jenze proc to v Polsku jde? A co Kuba?
0/0
3.10.2002 12:13

televizni fanousek

Re: Re: Re: Svetova liga?
Protoze v Polsku chodi na zapasy svetove ligy az 12.000 divaku (u vsech zapasu odehranych v Polsku byla navstevnost temer vzdy omezena pouze kapacitou haly). V Polsku je volejbal narodnim sportem, coz se o CR rici neda. Taky bych si pral svetovou ligu u nas.
0/0
3.10.2002 13:12

jerry

Re: Re: Svetova liga?
oprava .... na tuto soutěž: žádné - podprůměrná - někde mezi žádný a podprůměrný (spíš žádný)
0/0
3.10.2002 13:10

Mukashi

Re: Re: Re: Svetova liga?
Podle me: penize zadne, pac ve volisi nejsou nikdy zadne, ktere by staly za to; vsadila bych se, ze vykonnost by se rapidne zvysila, nejen proto, ze by se opravdu sehrali (vzpominate na ten spadly balon po srazce Novaka s Leblem???) a v pripade dostupnosti zapasu a dostatecne velke kapacity haly by se divaci nasli - ale to by se nesmelo hrat furt jen v Litomysli, kam se clovek nema pomalu jak dostat, kdyz herdek nema auto, ze jo!?! A pak taky si vemte, kolik je Polaku a kolik obyvatel ma nase republika. Nazdar :-)
0/0
3.10.2002 14:44

Zbirda

Re: Svetova liga?
Jediný důvod jsou peníze, pokud by svaz sehnal cca. 1-3 milióny korun na vklad tak ji hrát můžeme. (Ta částka není přesná už si ji nepamautji, ale je to určitě v miliónech, a myslím, že divácký zájem by taky byl, jen V Českých budějovicích má ČR slušnou diváckou kulisu
0/0
3.10.2002 14:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze