Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Postup byl jasný půldruhé hodiny po utkání

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) Od hrozícího balení kufrů až ke konečnému napjatému postupovému čekání se v severoargentinské Saltě propracovali v úterý večer čeští volejbalisté. Jistotu jim nedala ani vydřená výhra 3:2 nad Řeckem, naplno mohli slavit až půldruhé hodiny po proměněném mečbolu, kdy výsledek jiného zápasu potvrdil Česku postup mezi nejlepších šestnáct týmů světového šampionátu. "Byl to dnes doslova heroický výkon, prohrávat 1:2 na sety a otáčet tenhle stav je těžké proti jakémukoliv soupeři," hodnotil asistent trenéra Pavel Řeřábek.Uvnitř článku: osmifinálové skupiny, program českého týmu Dále čtěte: On-line reportáž x Zpravodajství ze zápasu x I Rusové postupují

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr

fyzička
Bodejť by nás neblokovali, když hrajem kopce do kůlů a jediný Rak něco vyskočí. Skoro každý mančaft světové špičky má nějakého kůlaře 350-360 (Fei, Miljkovic, Iakovlev) Neříkam, že to je nejdůležitější faktor (občas taky zahrajem přes blok, uměl to třeba Novotný), ale roli to prostě hraje.
0/0
2.10.2002 13:41

CS.Razor

Re: fyzička
Podle oficiálního měření vyskočí Lébl nad 380. (se svejma 100 kilama)
0/0
2.10.2002 16:57

viki

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.10.2002 13:40

Jops

Re: Ach jo
taky se mi to nelibi, kdyz se povede balon, tak ho poplacat po zadech a rict good balon, ale pri zkazenem podani soupere se objimat a pusinkovat. Pripada mi to trochu trapne, ale zase maj radost a ja taky:-))
0/0
2.10.2002 13:48

Tomáš

Re: Ach jo
Úplně souhlasím,mě teda volejbal nebaví jako celej,kouknul sem včera,že to byli naši.Ale to objímání a poplácávání po sopeřově zkaženým podání je fakt příšerný.Přijde mi to i nesportovní,napdá mě tenis nebo stolní tenis,kde diváci po zkaženým servisu netleskaj(většinou) a soupeř se neraduje,teda aspoň ne tak viditelně.
0/0
2.10.2002 15:40

PaF

Re: Ach jo
Rozumim, že to někoho rozladí, ale volejbal je sport nejen o výskoku, síle, technice, ale taky o hlavě a nervech.Tady platí, že máš malou možnost nějak ovlivnit výkon protihráče ( hrát do těla v hokeji , být první u balonu, nebo to prostě kosit hlava nehlava ve fotbalu ...). Proto je tu používaným taktickým manévrem hra nervů. Soupeř zkazí, rtaduju se - já stoupám, jeho to sráží... Zablokuju,nebo vytluču blok při útoku, dám to soupeři pořádně sežrat...( Schuil to několikrát předvedl v zápase proti Nizozemí). Pokud jde o to objímání, možná to nepůsobí na každého fajn, ale je to kolektivní sport a parta je tu důležitá - společná radost tomu pomáhá a taky se v tom hloučku dá leccos domluvit - jak dál, na koho hrát, kdo je momentálně v p...)
0/0
2.10.2002 16:16

Tomáš

Re: Re: Ach jo
Tak to myslím,že tenis i stolní tenis je to s nervama to samý.Ten stolní sem trochu hrál,i když nic moc  a prostě ze zkušeností vím,že se to nedělá.Už malý děti se učej,že když oupeř zkazí podání nebo když mu daj prase,nemaj se radovat.To samý platí pro diváky,netleská se ani při zklaženým podání ani při praseti.Jasně že někdo to dělá,chce vytočit,někdy se mu to povede,ale většina lidí to odsuzuje,já si třeba vždycky řek,no tak když mu to dělá radost,tak ať ji má,ale je to kretén.Prostě si nemyslím,že je to moc sportovní.
K tomu objímání,přijde mi to trapný,mě by asi nebylo moc příjemný,kdyby mě furt nějakej chlap objímal a ošahával,takhle pěkná ženská.... 
0/0
2.10.2002 18:27

michel

Pláteník ?
Včerejší zápas jsem, bohužel, neviděl, ale měl bych jednu připomínku k utkáním předcházejícím. Nelíbil se mi totiž výkon Pláteníka. Jednak jsem měl pocit, že nestíhá na bloku (i když blokoval kůl) a navíc pouští hrozně moc lajnu, druhak toho ve předu moc nesložil.  Nerad bych mu ale křivdil, ta Kuba byla přece jen za záznamu. A ještě k Zapletalovi, nahrává super,ale mám pocit, že by ty náhry do kůlů mohl trochu zrychlit, obvykle je tam kompaktní dvojblok. Jinak doufám, že se kluci postupem uklidnili, začnou řezat servis a vylepší příhrávku, pak snad s porcí štěstí můžou dosáhnout na to proklamované čtvrtfinále. Mějte se.
0/0
2.10.2002 10:39

volejka

Re: Pláteník ?
Jseš mimo mísu, lajna je domluvená taktika a když má ty děsný kopce na kůl tak ho pěkně blokují. Zato je jedinej, který není podělanej na podání a dává přímý body. To se nedá říci o polovině hráčů.
0/0
2.10.2002 12:54

JOHN

SLITOVANI REKU PRINESLO POSTUP
Snaha a bojovnost se chlapcum uprit neda, ale jedno je jiz ted jiste. Cely vykon naseho tymu ma spolecneho jmenovatele a tím je "servisni ustrasenost - zbabelost." V modernim volejbale je agresivni servis prvnim utokem, kterym se mic uvadi do hry, ale tyto nase utoky jsou opravdu - prozatim trapne. Nic na tom nezmeni ani tri bodove "plachty" kapitana Dubse, ktere mu v patem setu vysly jenom proto, ze souper paty set totalne vypustil a bavil se tim, jak jsou nasi hraci vystresovani. Jediny , kdo si zaslouzi pochvalu za vykon v utoku na servisu je Popelka, ktery to "solil" tak, jak se na vrcholne akci ocekava. Protikladem Popelky byl pak RAK, ktery se v koncovce totalne "podelal", kdyz po oddechovem case dava servis a-la "buchta" do autu. Za takovyto servis v koncovce bych RAKOVI zakazal pivo na pul roku, nebo bych ho nechal pit slovensky BARBACAN, po kterym by se podelal jeste vic a bylo by mu to tak neprijemny, ze by si to s takovou volovinou v koncovce na servisu priste rozmyslel. Katastroficke momenty nam chlapci predvedli v mezihrach, kdy "chycene" mice neuhravaji na bod a zpravidla se "namazou" do bloku. Pomale, pomale nohy v tom jsou. Nas utocici hrac je neodstoupeny od site a to se to potom proti dvou metrove "zdi" zle smecuje. Navic nevim, kdo hrace uci smec na bod utahovat - bodovka se z kulu do debla nehraje. Zajimavy byl vcera take ukaz ten, kdy po opakovanem vykryti smecare to 3x dostal Dubs, ktery tam pri takovemto davkovanem smecovani do dobre postaveneho dvojbloku plapolal plapolal jak ruska vlajka. Proc si nekrikl o nahru zadni hrac, ktery by utocil na prazdnou branu to je otazka. I kdyby to nevyslo, vypadalo by to urcite volejbaloveji. Takhle to bylo bezhlave, ustrasene - "at nas kapitan zachrani." Nastesti to vyslo a to jenom proto, ze to Dubs nemohl utahnou, hral to nizko, tudiz pekne o blok ven. Dalsi, co lze nasim hracum vytknout je to, jakym zpusobem je staven nas blok na kulu. Mozna, ze tu "lajnu", pousteji umyslne. Snad by to melo i logiku. Stredovy hrac by nemusel na blok dochazet ta daleko, ovsem i takto zkraceny usek "stredak" nezvlada a v konecnem dusledku krajniho blokare bud "nedojde" nebo ho "prelitava" a ma tendenci davat ruce pres krajniho hrace - proste ho to táhne stejne na blok od lajny. Blok v kule je proste deravy a kdyz deravy neni je to jedno. Jak jsem vcera videli, i rekove umi zahrat "ostrou" do debla, kde nas hrac v poli stejne nic nechyti, protoze i on stoji blbe - moc v hristi (o obrannem postoji viz dale). Jestli je pan VELASCO presvedcen, ze na lajne nas branici hrac chyti mic, tak to je navelkem omylu. Staci se podivat na postoj braniciho hrace a je jasne, ze v sirokem rozkroku se nic chytit neda. Velky, moc velky podrep by musel nas hrac predvest a ruce pekne dole u podlahy a ne v bok, jako kovboj. Mozna ty ruce v bok je navyk hracu z tanecnich, kdyz se ucili mazurku, ale s volejbalem to nema nic spolecneho. Snad by pomohlo, kdyby hracum naordinoval radne davky tzv. "kacaku" s rukama u podlahy, ale i tak je to po lajne pecka, jako kdyz kopne kun a mozna ani spravny postoj tuto situaci neresi. Nabízí se zmena systemu, tedy blokovat od lajny a chytat ty pecky v diagonale, ale mozna ze menit system ted, v rozehranem turnaji by nebylo moudre, nic to ovsem nemení na mem nazoru, ze poustet lajnu je spatny system, protoze se utocimu hraci nabizi mnohem vice moznosti jak utocit, nez kdyby se dusledne blokovalo od lajny. Je-li na jedne strane kritika, musime zakonite proti ni stavet to pozitivni, co nam zapasy ukazaly. Pochvalil bych nahravace Zapletala za to, ze se neboji hrat stredem a to i z horsiho prijmu. Take jeho ulivky na druhou jsou smyslne. Vcera to predvedl nekolikrat a vyslo to vytecne. Chce to jeste malinko vic odvahy zahrat stredem - z chyceneho mice v poli. Taky by to mozna chtelo zrychlit hru do kulu, protoze jinak tam stihnou souperi vcelku obstojne stavet dvojblok. Za utok stredem je potom treba pochvalit oba stredaky Lebla s Rakem a i jejich prace pri blok na stredu site je dobra, tam problem nemame. Pochvalu za utok zaslouzi i Popelka, ktery se na postu univerzala zatim jevi nejlepe. Dubs s Novakem na kulu to maji hodne tezke a bude zalezet na tom, zda se nam podari zrychlit nahru do kulu. Nase libero je v celku slusne, ale te nesoustredenosti v koncovkach setu je treba se vyvarovat - uz se to stalo dvakrat, ze mu tam v koncovce spadl mic na "spicky bot" a jen blbec se trikrat spali o jedny kamna. Poslednim pozitivnim poznatekem je to, ze pan VELASCO snad po dvou utkanich pochopil, ze Kubala neni a nikdy nebude smecar v tom pravem - volejbalovem slova smyslu. Ranou se vse zkratka uhrat neda. Smecar musi umet dat svym hracum take moznost, aby ho vykryli, aby se mohlo znovu - s napadem, utocit (ne 3x jeden a ten samy hrac - viz. davkovane smecovani Dubsovi). Co napsat zaverem. Chtel bych byt optimistou, ale je tohoto v nasi hre zatim mnoho, co me k tomu nevede. To co nasi hraci presentuji neni "cesky volejbal". Volejbal spojeny s chytrosti, napaditosti a zdravou drzosti, jakoz i s odpovednosti. Nemuze ani byt, protoze nasi mentalite, nasi hre, mysleni hracu nemuze cizi trener rozumet a autorita osobnosti trenera toto vsechno nahradit jednoduse nemuze. Postup ze skupiny je sice krasny, ale myslim, ze by s muzstvem postoupil i cesky trener, kdyby dostal takove podminky jako pan Velasco. Dobrych treneru mame dostatek a mnohem radeji bych licencni poplatek 200,- Kc daval na podporu a vytvoreni podminek pro ceskeho trenera. Ted si nezbyva nez prat, aby si hraci dobre odpocali po fyzicke i psychicke strance a dobre se pripravili na dalsi utkani. V nem jiz boudou cekat souperi, kteri pod vidinou jisteho postupu paty set "nevypusti." Tedy hodne stesti....
0/0
2.10.2002 9:54

Re: SLITOVANI REKU PRINESLO POSTUP
není co dodat,snad jen,že Rak aspoň s jistotou uhrával útoky středem a že jasně nejslabší byl ten kluk z budějic (jméno mi vypadlo střídal ho dědek popelka a nebyl špatnej).Posranost na servisu to není jen Rak ,ale i Lébl Dubš a někdy i Novák. Tudy cesta nevede resp.vede domů.
0/0
2.10.2002 10:42

pavel

Re: SLITOVANI REKU PRINESLO POSTUP
nikdy bych na techto strankach necekal tak dukladny a presny rozbor. je videt ze si volejbalista (prozradilo te onech 200kc poplatku). Ve vetsine s tebou souhlasim, akorat bych polemizoval o blokovani lajny. Myslim, ze system, kdy se neblokuje lajna je daleko lepsi. tech duvodu je nekolik. Tak napr. pri neblokovani lajny je vetsi pravdepodobnost, ze se smecar trefi do autu, protoze uhrat mic k care je dost tezke. Myslim, ze zadni hrac by mel byt schopen mic hrany na lajnu vybrat, i kdyz to je pekna prda. Navic neblokuji-li blokari lajnu, pokryji svym blokem daleko vesti prostor pole a je mensi sance, ze smecar blok vytluce, protoze si myslim, ze ho laka otevreny prostor na lajnu. Samozrejme, ze pokud se v prubehu zapasu souper petkrat trefi na lajnu, pak je potreba regovat a bloky posunout. Jinak za absolutni jednicku povazuji Lebla. nevidel jsem snad jediny jeho zkazeny mic stredem nebo dokonce z trojky. Myslim, ze by mohl dostat o par balonu vic. Jsem si vedom, ze Rekove prestali hrat a domnivam se, za i pres kvalitu nasich hracu a trenera asi nepostoupime dal, i kdyz bych to klukum ze srdce pral. Jinak ti blahopreji, jsi prvni kdo me donutil zaslat prispevek
0/0
2.10.2002 10:56

Campik

Re: Re: SLITOVANI REKU PRINESLO POSTUP
Nejsem zadny expert. Hra naseho nahravace se dala minimalne za 1 set krasne precist, coz bylo potom pro recky blok nekolikrat primo lahudkou. Opakovana a avizovana prihravka nema sanci. Taky servis byl velkou slabinou. Jakmile se povedl servis, tak to bylo hned o necem jinem.
0/0
2.10.2002 11:07

mitchen

Re: SLITOVANI REKU PRINESLO POSTUP
BLAZNE,MYSLIS,ZE TO NEKDO BUDE CIST?
0/0
2.10.2002 12:34

Jops

Re: SLITOVANI REKU PRINESLO POSTUP
mno, peknej rozbor to se musi nechat. Ja volejbal nikdy nehral profesionalne a pekne me to stve, hraju volejbal cca 10 let a zjistil jsem, ze hruba sila neni vsechno. Ono se to da v "pohode" hrat hlavou. Kdyz se koukam na utok nektereho tymu a na branici hrace, tak vetsinou celej zadek je odkrytej a kdyby misto rany do bloku zahral balon k zadni lajne, tak maj zadaci co delat, protoze vsichni sou nahnasani vepredu a kryjou smece a vzadu jich moc neni. Nebo kdyz se skace trojblok u kulu, to znamena, ze tretina hriste u site je odkryta, tak nemusim mlatit smeci do bloku, ale staci to zahrat do toho volneho mista. Ale rikam, nikdy sem to nehral zavodne, ale vim co to je mlatit do bloku, to je marnost nadevse...
0/0
2.10.2002 13:42

od koefa

Hlavně že jsou tam
No tak já nevím jak vy lidi, ale já jsem rád, že jsme postoupili, i když to nebylo to pravé ořechové, ale svůj cíl splnili a postoupili a když dokázali postoupit ze skupiny "smrti", tak proč by se jim to nemohlo povést i teďkom?
Musí se zlepši, to je pravda, ale já jim věřím a doufám, že už v pátek bude veseleji.....
0/0
2.10.2002 9:44

Charaska

zase proti Holandanum?
Jsem  v Holandsku a moc bych si prala, aby to nasim  vyslo. Alespon se tady budu moci vytahovat . Budu koukat a drzet pesti!!!
0/0
2.10.2002 9:43

Míra

Moc tomu nerozumím, ale zdálo se mi, že naši někdy zbytečně bušily do připravených bloků. Možná to chtělo nějakou ulejvku nebo jinak chytře.A souhlasím, že Řekové po vyhraném 2 setu už značně polevili.Jisté je, že naši všechny zápasy bohužel zatím tahaly za kratší konec.
0/0
2.10.2002 9:41

Mara

MS
Byla to hezká odbíjená. Jenom nevim proč je tam ten malej v tom jinym dresu.
0/0
2.10.2002 9:28

Mira

Re: Libero
Ja jenom vím, že se mu říká libero a je tam na to, aby chytil soupeřovo podání a pak jde zase střídat. Taky jsem si všiml, že libero zásadně nepodává. Ale jinak jsem volejbalový laik a nevím, v čem přesně je ta výhoda mít nebo nemít libera, podle jakého klíče se hráči točí u sítě, ... Nebo jak si pamatují, kdo má jít podávat, když tam furt někdo někoho střídá? Vysvětlí mi to někdo, kdo volejbalu rozumí?
0/0
2.10.2002 9:51

Ondra

Re: Re: Libero
Jo, libero ma vzdy odlisny dres, jako ten modry vcera. Vecinou to byva hrac, ktery je mensi (ale nemusi). Je to hrac se skvelym prijmem a obranou v poli. Nemuze ale davat servis a zahrat mic prez sit nad siti (utok z trojky). Libovolne strida hrace v zadnim postaveni - neomezeny pocet stridani, libovolne hrace. To je tak asi vsechno.
0/0
2.10.2002 9:59

Michal

Re: Re: Libero
Velmi strucne: Libero je na hristi proto, ze se jedna o hrace, ktery by mel vynikat ve hre v poli a mel by pro tym znamenat zlepseni obrany. Druhym duvodem je, ze strida (stejne jako v hokeji kdykoliv) blokare a smecare v jejich zadnim postaveni. Ti si mezitim muzou trochu odpocinout a byt sviznejsi pri hre na siti a navic byva zvykem, ze ti dvoumetrovi ranari nemivaji zrovna nejlepsi prijem a slozit se na zem jim trva dyl . Post libera je omezen tim, ze nemuze hrat utok nad siti jak predni tak zadni zone a nemuze podavat. S tím tocenim u site to sice vypada slozite, ale je to jednoduchy. Kazdej hrac ma v zapise svuj post pod cislem 1-6. Kdyz se podava musi stat pekne vsichni za sebou od 1 do 6 dokola, jakmile je rozehrano, muzou jit kam chteji (s tim omezenim, ze hraci stojici pri podani v zadnim poli nemohou hrat nad siti tj. blokovat a smecovat). Po kazde vymene podani se pak cele to kolecko pootoci o jeden post ve smeru hodinovych rucicek a toje vse. Vypada to jako gulas, ale da se na to zvyknout.
0/0
2.10.2002 10:13

Mira

Re: Re: Re: Libero
Diky za informace, Michale i Ondro.
0/0
3.10.2002 16:34

leader

joooooo!!!!
I když z toho občas bolely oči viz. příjem v koncovkách setů, myslím, že kluci do toho dali všechno a teď nemají co ztratit. Všechny mančafty ze skupiny pravidelně hrají světovou ligu, o to je postup cenější. Historie se neptá..... jdeme dál a teď se začíná od nuly, když zapracujem na podání, můžem potrápit každýho. Už se těším na pátek, až zasednu k TV. Takže pánové, mákámeee P.S. některý argentinky jsou taky hratelný:), hmmm
0/0
2.10.2002 9:25

Grmela

Re: joooooo!!!!
To P.S. to teda fakt jo...
0/0
2.10.2002 11:30

Slovak

Go Češi...
Slováci Vam držia palce!!
0/0
2.10.2002 9:23

Balabán

Ještě že tak ...
Buďme rádi za postup. Zápas to nebyl špatnej, ale rozhodlo nejpíš to, že Řekům už po vyhraném třetím setu o nic nešlo. Teď se otřepat a pak hrr na ně!
0/0
2.10.2002 9:16

Jagu

Bloky
Slozeni skupiny je dost drsne a netusim, proc si nekdo mysli ze Brazilci budou snazsi souper. Zatim me hra naseho tymu moc nepresvedcila, jedine co vychazi je utok - pokud mozno stredem site - a to samozrejme jen pokud se podari prijmout, Zapletal nahrava skvele a hodne si dovoli. Ale nejvetsi problem bych videl v bloku. Samozrejme to souvisi se servisem, ktery znemozni dokonalou nahravku soupere a pak se lip blokuje, ale v mnoha pripadech jsou bloky postavene hodne mizerne, doskakujici hrac prichazi pozde = bud vznikne hodne velka mezera v dvojbloku, nebo se druhy hrac postavi sikmo a pak neni problem utocit bud skrz nebo blok vytlouct. Vsechny chvile jak proti recku, tak proti Holndsku kdy jsme sli dovedeni byli po uspesnem bloku. Souvisi to se servisem, ale zakopaneho psa bych v nem nehledal - spis ty bloky.
0/0
2.10.2002 8:54

aaa

stesti
Jestli by Rekove mali po 3. setu duvod hrat, nevim, nevim ...
0/0
2.10.2002 8:39

alyk

vyhra???
panove co si tu budeme povidat o otoceni zapasu, Reci po ziskani 2 setu prestali uplne hrat, na tie-break postavili uplne jinou sestavu, vubec nehrali s nasazenim, proste jim to bylo jedno!!! Postup si zajistili a v klidku to dopinkali! Nebo ze by jim to za neco nechali? kdo vi? Nasi nehrali spatne, ale... jeste tomu neco chybi, tak jak hrali, tak urcite o 3 mil. hrat nebudou a muzou si o nich nechat zdat!!! Tak snad se zadari ted a konecne se proberou!!!
0/0
2.10.2002 8:34

benny

skupiny
no oficialnim serveru to bylo znamo jiz po poslednim utkani ve skupinach,ale zarazi me slozeni osmif.supin. Nesppi nahodou sefove vyprav Holandska a Ceska na jednom pokoji?. Stve me to, jak dopadlo slozeni skupin,ale holandani hraji pekny volley,tak proc bychom je nemohli tentokrat porazit??
0/0
2.10.2002 8:28

kagoo

pinkání
Tož nebylo to špatné pinkání přes síťku.
0/0
2.10.2002 8:18

benny

dalsi kolo
i na oficialnim serveru pisou totez slozeni skupin jak je uvedeno v clanku.To je ale bordel.No nic neudelame,ale ja si tam zavolam a necham si to vysvetlit.Popripade bylo by vhodne, kdyby cesky svaz k tomu podal konkretni vysvetleni. Nic proti nasi skupine,ale skupina "J" je mnohem prijatelnejsi. Ale..... vime jak to je,Lepe hrat s tezsimi a atraktivnejsimi souperi.Ten tym bude jeste lepsi,v to pevne verim
0/0
2.10.2002 8:14

isindler@goncb.cz

Haník komentátor z nejpovolanějších
Výrazný pomocník televizního komentátora je bývalý repre trenér Haník. Zasvěcené a přesné poznámky, jak k průběhu utkání, tak i doplňující informace o týmu.Zajistěte jeho další působení, zážitek z přenosu se zmnohonásobí.
0/0
2.10.2002 8:14

Vděčný divák

Re: Haník komentátor z nejpovolanějších
Taky si moc rád vyslechnu další zasvěcené komentáře pana Haníka. Moc díky za ně. Možná to sem nepatří, ale komentáře "digitálního signálu" ze závodu F1 v USA na TV Prima byly příšerné - především ty, které ubezpečovaly diváky, že hned několik jezdců pojede ještě v posledních pěti kolech tankovat.
0/0
2.10.2002 9:20

benny

osmifinale
prozatim dobry voley,jen by to chtelo vice pritlacit na tom servisu i za cenu chyb,ale podle statistik ti nejlepsi poddavajici hraci maji taky celkem hodne chyb,ale primerene k uspesnym podanim.No uvidime dale....pokud ovsem nedojde ke zmenam ve skupinach,podle mych informaci to organizatori "podelali" v losovani.Neni mozne aby byli ve skupine holandane a nasi!!! Snad se dozvime vice. Ps: nebo si zavolam do ekonomicky zmitane argentinki!!!
0/0
2.10.2002 7:54

Marek

Volejbal je super sport, ale ty nervy.
Díky za postup a často opravdu pěknou hru, jen toho servisu se nebojte! Už se těším na další mače. Ke komentátorovi: pokud vím je bývalý volejbalista, ale jeho místy nadnesené a příliš optimistické komentáře mě taky zrovna nesedly.
0/0
2.10.2002 7:48

kiki

Co je to za redaktora?
nechapu ktere jelito psalo tento clanek a hlavne rozpis zapasu. Jak to nekdo muze napsat ze se potkame z nizozemcema???????? podle oficialniho programu by mely skupiny vypadat takto
<br> Pátek 4. - neděle 6. října, osmifinálové skupiny:    Skupina G: 1A, 2B, 2C, 3D/E/F (Buenos Aires),    skupina H: 1B, 2A, 2D, 3E/C/F (Cordóba),    skupina J: 1C, 1F, 2E, 3A/B/D (Santa Fé),    skupina K: 1D, 1E, 2F, 3A/B/C (Salta).
tak nevim jak se muzeme potkat z nizozemcema ......uz zacinate byt jako jiny BULVAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
2.10.2002 7:41

miso

Re: Co je to za redaktora?
klidek kikine - rano  hlasili, ze na oficialni program se sere, protoze svetovy volejbal vede nejaky prasivy Mexikanec, ktery si dela, co se mu zlibi. 
0/0
2.10.2002 7:49

kiki

Re: Re: Co je to za redaktora?
to je stejne nesmysl, na zadnem turnaji se nemuzou potkat muzstva v zakladni skupine a pak v nasledne !!!! a komu verit - CTK - MF - a jestli to je tak jak to pisou tady --- no to je sprostarna ...... to by uz mohli udelat, ze kdyz uz hrali spolu tak se zapocita vysledek a nemusej makat :-(((((((((
0/0
2.10.2002 8:05

Re: Re: Re: Co je to za redaktora?
podivej se na oficialni stranky sampionatu nez zacnes nekomu nadavat http://www.fivb.ch/EN/Volleyball/Competitions/WorldChampionships/Men/2002/Schedule/schedule.asp
0/0
2.10.2002 8:14

Míra

Re: Re: Re: Co je to za redaktora?
Pánové, tomu se říká systém Plachý. Jednou jsem hrál velký nohejbalový turnaj a po postupu ze skupiny do nové jsme vždy vyfasovali stejného soupeře. Třikrát jsme ho ve skupinách porazili, ve finále už ne. Název je odvozen podle jména organizátora turnaje. Tehdy jsme na to nadávali, co je to za debilní systém. Vida ho Čecha, předstihl dobu. Možná znovu prohrajeme s Nizozemcema, možná postoupíme jako druzí a možná na ně narazíme i potřetí. Možná je to promakaný.
0/0
2.10.2002 9:15

Jirka207

Osmifinale
Mno prave ze boje s Holandskem a Francii nebudou vubec lehke :( A s Brazilcema to snad zvladnou...
Jsem na ně zvedav :)
0/0
2.10.2002 7:41

Brazilia je silna

Re: Osmifinale
Brazilia hrala tento rok finale Svetovej ligy, takze to je teoreticky najsilnejsi super. S Holandskom sa vyhralo za poslednych 18 rokov jedenkrat, ked uplne vymenili kader. Nad Francuzkom sa vyhralo pre sampionatom. Takze to bude tazke. Teoria hovori o 3 mieste.
0/0
2.10.2002 9:27

fanýnek

volejbal
Zdar, bylo to možná nečekané drama. Trochu nás zrazuje servis po celou dobu turnaje, snad se to zlepší. Ale celkově hráli dobře. jen tak dál
0/0
2.10.2002 7:40

Pokemon

Umite hovno salati!!!!!!!!!!!!
Po tom co jste predvedli muzete snit tak maximalne o ctvrtfinale opici ligy v Zaire
0/0
2.10.2002 7:30

majkl

Re: Umite hovno salati!!!!!!!!!!!!
Zajímalo by mě, ty joudo, jestli si někdy vůbec plácnul do balónu! Podle toho, jak seš chytrej ti de asi spíš zvedání půlitrů. V hospodě, tam je chytrej i blbej!
0/0
2.10.2002 7:49

Killy

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.10.2002 8:09

Alice

Re: Umite hovno salati!!!!!!!!!!!!
A co umíš ty? Asi jen prudit co.
0/0
2.10.2002 8:59

zbysa

pěkný zápas, jen komentátor by si zasloužil přes hubu
je super, že to naši otočily a hrály výborně. Ten komentátot za ty kecy, by si zasloužil jít z té Argentiny pěšky.
0/0
2.10.2002 7:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze