Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jezdci F1 mají Indy rádi

Blížící se Velké cena USA na trati v Indianapolis je pro piloty v kalendáři formule jedna výjimečným podnikem. Nejen, že se po letech vrátila grand prix na území Spojených států, navíc se koná v místě pro závodníky posvátném. Ve "Staré cihelně" - dějišti legendárního závodu 500 mil Indianapolis. Okruh je také založen na rychlém oválu, k němuž je přidána členitá pasáž uvnitř areálu. Právě klopené zatáčky jsou to, na co nejsou závodníci zvyklí, a co jim zvyšuje hladinu adrenalinu v krvi. "Trať je od ostatních odlišná, ale mít takovou pasáž je vždycky příjemné. Jsou to úseky, které jinde nenajdete," uvedl světový šampion Michael Schumacher.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Don Antonio Soprano Sr.

Indy 500 & Brickyard 400
BRICKYARD = "STARA CIHELNA" - dejiste legendarniho zavodu 500 mil Indianapolis????? Nesmysl...
0/0
24.9.2002 14:49

Achard

Komu není rady...
Už před rokem jsem  poukazoval na to, že ilustrační mapa okruhu na praporu USA není trať v Indianapolis. Čekal jsem, že za rok podobný nesmysl neuveřejníte. Vidím však, že pomalé myšlení není doménou jen politiků. Kolik roků ještě budete potřebovat na to, abyste si opatřili plánek okruhu??
0/0
23.9.2002 16:12

wolf

Re: Komu není rady...
Jo, jo. Už první náhled na schéma okruhu mne překvapil, stejně jako před rokem. Což o to, sehnat plánek okruhu není problém, otázkou je, odkud mají celé grafické vyobrazení včetně podkladu s americkou vlajkou. Že by z nějakého jiného US závodu? Když se tam většina jezdí na oválech?
0/0
24.9.2002 8:39

Kevson

Re: Re: Komu není rady...
Je to obrazek z nejakeho oficialniho CDcka, ktere IDNES koupil.
0/0
24.9.2002 12:16

Pudink

Ta vnitřní pasáž je pěkně trapná. Alespoň na simulátoru. Opravdu bych si tam spíš představil motokáry, než F1.
0/0
23.9.2002 15:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze