Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavie WRC v San Remu bez bodu

Francouz Gilles Panizzi na Peugeotu 206 WRC udržel v nedělní závěrečné etapě vedení v Rallye San Remo a stal se potřetí za sebou vítězem jedenáctého dílu mistrovství světa v automobilových soutěžích. Díky druhému místu Marcuse Grönholma, který na Panizziho ztratil necelých 21 vteřin, získala stáj Peugeot posedmé v tomto ročníku dvojnásobné vítězství. Fin navíc udržel vedoucí postavení v průběžném hodnocení seriálu a ve zbývajících třech rallye mu k zisku druhého titulu mistra světa v kariéře stačí nasbírat osm bodů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepa z depa

Řekl bych, že pohár konstruktérů je skoro doma. Jupí!!!!! Čtyři body někde snad udělají.
0/0
23.9.2002 10:27

Danyi Panizzi

neni k čemu gratulovat
 Ztráta octávek na prvního Panizziho je okolo 9 resp. 10 minut!!! To je hodně! Moc!!! Gratulace nejsou na místě, nezlobte se na mě, pánové!
0/0
23.9.2002 7:23

JirkaV

??
Jen bych doplnil, že výkon kitů ve třídě Super 1600 je 200-220 koní, ale hmotnost je nízká, na úzké a zatáčkovité trati San rema tak mají malá auta menší odstup. Octaviím bude víc sedět Austrálie a Nový Zéland, tam ještě můžou MItsubishi dohnat. Suverenita Peugeotů je obrovská, mají nejlepší auto, Mäkinen mě opět už po několikáté zklamal, skvělý výkon Solberga, který ho postupně zastiňuje. Kresta o třídu porazil Travagliu na jeho domácí trati...to pro ty, co měli tolik řečí po barumce.
0/0
22.9.2002 22:25

Re: ??
Travaglia nejel s WRC ale PEUGEOT 206 SUPER 1600, což je auto o třídy A6.
0/0
22.9.2002 22:38

cool

Re: ??
Tak ty jsi opravdu odborník. Nevím jak můžeš porovnávat, když někdo jede s vozem třídy A8 a ještě k tomu specifikace WRC a druhý A6. To se asi pak těžko můžu být do prsou - vyhrá jsem. Jen pro upřesnění Travaglia vyhrál s velkým náskokem kategorii Super 1600 a Kresta skončil poslední mezi továrními WRC. Zkus se podívat na výsledky loňského San Rema. Travaglia nadělil Krestovi téměř 13 minut. Ty chytráku.
0/0
23.9.2002 9:21

Jarda

Škoda je fajn.
Když si člověk představí tu relativně velikou oktávku,tak je to i úspěch.Fábie by byla určitě čipernější. Snad se dočkáme.
0/0
22.9.2002 22:07

Speedy

Re: Škoda je fajn.
A co třetí subaru nebo Delecour s mišákem? To jsou malý auta? Navíc umístěný na bodech, narozdíl od Škody. A co teprve Robert se soukromou 206? Za škodovkama dojel z WRC pouze Thiry a pak už jen enka a super 1600. Travaglia byl za Krestou minutu a půl, ale pozor, s vozem kategorie super 1600, což je poháněná jedna náprava a asi 200 koní. To jen pro ty, co si myslí, že to Kresta italovi vrátil za Barumku. No ale jinak jsem rád, že mě vyšel skoro vyšel tip, když jsem tvrdil, že nejlepší škoda bude dvanáctá. Teď by mě jen zajímalo, kde jsou ty úseky, kde měla být podle škodováků škodovka jasně nejrychlejší.
0/0
23.9.2002 8:18

Radek

Peugeot
ajaj frantiici  opet predvedli gdo je f rally paaanem... bravo panove uznavam na vas nigdo nema :))
mnooo a nasi... po druhym dnu straacet na panizziho 9 minut je fkt siiila :(( furt do toho hosi vod skody serou maalo penez... octule nema sanci, spolihat muze jen na to ze dojedou do ciile... teda krome toniho, ten si to fkt prinesl vod seatu gde taky rozbil co se dalo... ale aspon se snaziii
ale myslim, ze to kazdej viii, nebo snad nee co speedy hihi...
0/0
22.9.2002 14:54

Jan

Škoda Gardemeistra, časy byly vynikající!
Je to velká Škoda, protože Fin ztrácel po dvou etapách na mistra světa Mcrae, pouhou jednu minutu, čímž dokazoval, že nová EVO3, je velmi konkurence schopný vůz! Více jsem čekal od Ericssona, rozhodně nezklamal Roman Kresta, když dojel na pěkným 12.místě, Gratuluji!!!
0/0
22.9.2002 14:47

kolda

Re: Škoda Gardemeistra, časy byly vynikající!
Tak nevím,jestli je zaco gratulovat.Škopekáč EVO 3 se honil jenom s dvoukolovýma kitama a na světovou špičku pohlíží hodně ze zadu.V životě Škoda ze Škopekače auto neudělá ani kdyby to bylo EVO 6.Bravo PEUGEOT.
 
0/0
22.9.2002 14:55

stry

Re: Re: Škoda Gardemeistra, časy byly vynikající!
hmotnostni limit u wrc je myslim 1230 kg a u kitu 850 nebo tak nejak ale vykon motoru je stejny, 4 kolka a 2 kolka  na asfaltu neni zas takovy rozdil. pred dvema lety bugalski porazil na kitu cele pole wrcecek
0/0
22.9.2002 18:17

Speedy

Re: Re: Re: Škoda Gardemeistra, časy byly vynikající!
jenže bugalski měl dvoulitra, kdežto letos honily škodovky jedna šestky, výkon tak kolem 200 koní.
0/0
23.9.2002 8:32

cool

Re: Re: Re: Škoda Gardemeistra, časy byly vynikající!
To je pravda, ale jak už bylo řečeno za prvé to byl dvoulitr a za druhé což je neméně duležité nebylo to na San Remu, ale na Korzice. To je neméně důležité, protože na Korzice je na rozdíl od San Rema SUCHÝ asfalt. To znamená, že ten rozdíl na San Remu, mezi náhonem na čyři a dvě kola, je velmi znatelný. Kdyby jsi něco o tom věděl, tak Bugalski ten rok (1999) jel s tou samou Xsarou i na San Remu a neměl vůbec žádnou šanci.
0/0
23.9.2002 9:36

Speedy

Re: Re: Re: Re: Škoda Gardemeistra, časy byly vynikající!
Mám takovej pocit, že v 99 jeden závod s kitem vyhral Puras a jeden Bugalski a byli to podniky na Korsice a San Remu. No možna na rally-live.com by nějakej archiv byl. Ale jeden z nich měl na koci sezony určitě 16 bodů a to právě ze san rema a z korsiky.
0/0
23.9.2002 9:56

cool

Re: Re: Re: Re: Re: Škoda Gardemeistra, časy byly vynikající!
Takže pro ty co si něco myslí a neznají fakta, výsledky tří asfaltových soutěží, které se v roce 1999 jeli:
KORZIKA 1999:
1 - Bugalski - Chiaroni (Citroën Xsara) 2 - Puras - Marti (Citroën Xsara) 3 - Sainz - Moya (Toyota Corolla)
CATALUNYA 1999:
1 - Bugalski - Chiaroni (Citroën Xsara) 2 - Auriol - Giraudet (Toyota Corolla) 3 - Makinen - Mannisenmaki (Mitsu.)
SAN REMO 1999:
1 - Makinen - Mannisenmaki (Mitsubishi Lancer) 2 - Panizzi - Panizzi (Peugeot 206) 3 - Auriol - Giraudet (Toyota Corolla
Puras odstoupil ve 3RZ ve 4.místa se ztrátou 14,2s. Bugalski po RZ 17 na 9.místě se ztrátou 4:43 na 1.místo. 
 
0/0
23.9.2002 15:28

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda Gardemeistra, časy byly vynikající!
Díky kámo, na španělsko jsem úplně zapoměl. Je to teda už doba. Nevypadl ve španělsku puras taky z nějakýho dobrýho místa? Tuším, že jel třetí, ale teď je to vcelku jedno.
0/0
23.9.2002 16:06

vdave

Re: Re: Re: Re: Škoda Gardemeistra, časy byly vynikající!
a tenkrat Xsary nemely dnes povinne restriktory, kterym sel vykon prece jen dost dolu
0/0
23.9.2002 10:01

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Škoda Gardemeistra, časy byly vynikající!
No měly kolem 280 koní, s čímž jezdí dodnes. Třeba Štolfa má 306 vyladěnou lehce nad 260, před sezonou se chtěl dostat také k 280, ale stojí to moc financí a asi by to nepřineslo takový efekt.
0/0
23.9.2002 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze