Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tři Grand prix někdy stojí život

Rakouští piloti vybojovali již čtyři tituly mistra světa formule 1 a zvítězili v jednačtyřiceti Grand Prix. Za úspěchy v nejvyšších třídách automobilového sportu však museli piloti z alpské republiky až neuvěřitelně často draze zaplatit: Jochen Rindt svými úspěchy ve formuli junior, formuli 2, vítězstvím v Le Mans a mistrovským titulem F1 v roce 1970 pro motorsport otevřel oči rakouské veřejnosti. Zahynul ale dříve, než svůj titul mohl oslavit. Zemřel v Monze za volantem svého Lotusu 72. Jeho bodový náskok však stačil na zisk titulu, i když in memoriam. To byl však teprve začátek rakouské tragedie...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RKlemm

Autor děkuje
Děkuji mockrát za povzbudivé komentáře. Příští čtvrtek jedem dál... Roman
0/0
19.9.2002 18:46

Petr Urban

Bezva!
Blahopřeji autorovi článku, zdá se, že jde o znalce starých časů, na které vzpomíná i Marian v jiném příspěvku. Já jsem sledoval F1 od cca r. 74 a pokud se nepletu, tak naše TV vysílala vždy v přímém přenosu Grand Prix Monaka, někdy Monzu a někdy i Rakousko. Z tiskovin, které zmínil Marian je nutné připomenout ročenky Grand Prix sport a Piloti F1. Hergot, to byly časy, co ? 
Neví někdo náhodou, proč po dvou pokračováních přestal kdysi na zadní straně Motoristické současnosti vycházet Borůvkou kreslený komiks o (fiktivní) české osmikolce ve formuli 1 ?
Pecháček for prezident !
 
 
 
0/0
19.9.2002 16:06

mira

Re: Bezva!
Pilot stáje Pito ?  Taky na to vzpomínám... a na časy, kdy se předjíždělo na trati díky jezdeckému umění a odvaze, a ne díky rychlosti mechaniků v boxech...  a kdy jezdec musel auto skutečně umět ovládat, než do něj mohl sednout a jezdit na špici - a ne se naučit mačkat tlačítka ( a elektronika se postará...) 
0/0
19.9.2002 23:44

Marian Kozok

Re: Bezva!
Máte pravdu Petře, to byly časy! Nevíte, žije ještě pan Pecháček? Na komiks o osmikolce si nevzpomínám, ale ročenky byly bez chyby, zejména články o nových pilotech F1. Byly to jména, které se ve F1 třeba jen mihly, vzpomínám si třeba na Dolhéma, Kessela, Vonlanthena, Questera, Zorziho, Lecléra a další. Zasurfuj si po www.forix.com, třeba roky 1971-1980 a všechno si živě vybavíte! S pozdravem starým fandům F1. Marian Kozok, Třinec
 
0/0
20.9.2002 22:50

pallly

článek
Fakt dobrý článek, je vidět příprava a fundovanost autora.( narozdíl od někt. jiných článků na tomto serveru)
0/0
19.9.2002 11:52

Fifo

Jen tak dál
Jo to bývaly časy.To se bojovalo nejenom o body ale taky o život.Dnešní F jedničky to už je brnkačka.
0/0
19.9.2002 9:29

Pavel

Díky, díky, díky a ještě jednou díky !
Vždy jsem hotový a musím číst dokola, vydejte knihu a já si přijedu pro Váš podpis. Budeto super čtení.
0/0
19.9.2002 8:33

Tomas

bezva clanky
Vazeny autore, Vase clanky z historie rychlych kol ctu s chuti a v nemalo pripadech i nekolikrat. Nebylo by mozne uvazovat o souhrne publikaci v knizni podobe? V kazdem pripade diky a tesim se na dalsi pribehy.
0/0
19.9.2002 8:31

Marian

Krásný článek
Děkuji autorovi za moc zajímavý a pěkný článek. Jelikož jsem se v této době začal intenzívně zajímat o F1, udělal mi velkou radost. Doporučuji mu vydání "starých příběhů z 60. a 70. let" v knižní podobě - pokud se najde vydavatel, určitě by to byla krásná kniha pro všechny OPRAVDOVÉ fandy F1, pro které nezačala F1 v roce 1998 (s Primou, Turkem apod.). Pokud může, ať píše pravidelně o starých "dobrých" časech...Tím neříkám, že dnešní F1 je nanic, zajímá mne jako kdysi na 100%, ale myslím si, že je trochu jiná.... Nemyslíte, pamětníci? Nebo je to nostalgická vzpomínka na mládí, na časy MOTORu, Štartu, Stadionu, Signálu a Luboše Pecháčka v neděli večer? Marian Kozok, Třinec
0/0
19.9.2002 7:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze