Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Enge měl pozitivní test na marihuanu

Tomáš Enge měl pozitivní test na doping, kontroloři u něj našli stopy marihuany. O pozitivním výsledku zkoušky informovala Mezinárodní automobilová federace FIA. Šestadvacetiletý pilot neprošel kontrolou po srpnovém závodě F3000 v Budapešti, kde vyhrál. Podle pravidel může Enge zažádat o kontrolní test. "Samozřejmě se odvoláme," uvedl jezdcův manažer Antonín Charouz. "Nyní v Monze Tomáš pojede a výsledky budou neoficiální." O dalším osudu kauzy rozhodne FIA 1. října na svém zasedání v Paříži.Enge asi drogu kouřil - Prohlášení Engeho týmu - Charouz za Engem stojí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Peggy

Je to všechno stejně politika!
Je to ok, proč ne! Marihuana se bohužel  drží v krvi 3 týdny, asni to nevěděl. Ale myslím si, že Tomáš je chytrý kluk a spíš to vidím na to, že ho chtěl někdo pěkně zkompromitovat.
0/0
23.9.2002 14:49

Pree

Normální kluk
Tomáš na mne vždy působil jako normální kluk a jeho marihuanový "skandál" jenom utvrdil mé přesvědčení že normální je. ___ PS: Pro admina těchto stránek!!! CHYBÍ SMAJLÍK """" ZHULENEJ CLOVICEK""""
0/0
17.9.2002 13:21

bjeda

co je na tom
Ten clovek asi vi co dela, uziva si zivota...porad lepsi nez by chlastal..tak si zavod aspon poradne uzije a neni to jen nudna prace :) Legalize marihuana!!
0/0
14.9.2002 9:48

Ghost Dog

?!
kua.. tady vetsina Evzenu a pod. vubec nevi o cem mluvi... on si to brko vubec nemusel dat chvilku pred zavodem, ale treba predeslej den kdyz slavil svoje sestadvacaty narozeniny!! to mu v krvi zustane jeste dlouho.. ale rozhodne neni druhej den "zhulenej".. myslim si ze by to mel zkusit kazdej, at vite o cem mluvite.. nebojte nezemrete po tom ani se z vas nestanou hned fetaci.. me tim Enge taky celkem prekvapil.. ale nejak to neresim a body bych mu nebral a ridicak uz tuplem ne.. :-)
0/0
13.9.2002 23:41

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 13:34

čulák

jasně alkohooool tam nepatří, a ty smašššššžžžžššššky by měli střílet
0/0
13.9.2002 11:59

grétka

why not?!?
hodnej chlapec! další idol, kterýho už maminky nemůžou dávat dětem za příklad... ale v podstatě si myslím, že na tom není nic špatnýho. třeba je to další krůček k tomu, aby skončila kriminalizace něčeho, co je dneska už celkem běžný a normální... 
0/0
13.9.2002 11:30

Lukas

a proc ne
A proc by si Tomas nemohl zapalit. Navic THC v krvi to je jako vychlastat flasku alkoholu. A vyhrat zavod "zhuleny" to ukazuje kvalitu jezdce. Kazdopadne Tomasovi preju hodne stesti.
0/0
13.9.2002 11:27

Qualik

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 11:29

golem

Re: Re: a proc ne
V tom případě by měli brát řidičák taky každýmu komu najdou v krvi sebemenší množství alkoholu -- alkohoooooolici jsou to.
0/0
13.9.2002 11:50

jeytees company

Dalsi takovy
Mily Petre Skalo z Celakovic, ty si vazne myslis ze Tomas si dal speka a sedl do formule?? Priklad komentare mezi Charouzem a Engem: Nazdar Tome....Cus Charouzu....tak co dame toho speka?...jasne Tome ubal....jo rad bych ale neumim...ale mam tu dobrej vzor....no tak ukaz ja to smotnu...jo ale Charouzu ja dnes jedu...to je v poho Tome,to si pis ze pojedes.....ale na speku....tak jo kdyz to rikas Charouzu....ale neby si tam neco vyvadel,trosku se zkoriguj Tome,ne ze pojedes krokem a budes se kochat krajinou....tak jo tak to ubal Charouzu.....oki dej to sem,a hele voni pekne,co to je ,nejaka podlampovka?Tome?....aale to mam od jedno holandskyho zavodnika,maj tam toho plnej truck a jsou tam vsichni na kasi:o)rikal ze je to nejakej "Northern Lights",moc tomu nerozumim Charouzu,ja jsem vis takovej slusnak,ani zenskou nemam......ser na to Tome...dame speka a uvidime.....nemas aspon cigara at si muzu uthnout filtr TOme?....ne nemam Charouzu ale skocim tam k tomu trucku jak je to "Marllboro" ti by tam mohl mit nejaky filtry Charouzu....sssssmottttt....tak je to TOme,tu mas,zazhav...ššškrt...mmmmm.......tyyy vado dobrej vzor Charouzu ....neeee Tome to musis poradne drzet v sobe...aha Charouzu.vidim ze jsi zkusenej hulic Charouzu.....ale to vis Tome...ja jinak ridim jak ponocnej,ale minule jsem to prehnal,mel jsem tak tri speky a pak jsem vyjel ze svym Mercedesem CLK-GTR na Fiesta cup,me to bylo nejake divne ze nejak casto mijim takovy malicky Fiesty,ale co rikal jsem si zavod jak zavod,a pak ta ostuda Tome......ser na to Charouz a hul.ja uz nemuzu uz jsem na kasi a musim uz jit driverovat..hihihiCharouzu.....ty uz jses pekne nasracky Tome,tu mas klice vod ty tvy formule a koukej mazat a at to vyhrajes.......jasne Charouzu,natrhnu jim vejfuky...hahaha....no padej Tome.uz pojedou.....jo uz letííííííím Carouzu.....ach jo ty jses na kasi doufam ze to na tobe nikdo nepozna Tome......no to doufam Charouzu,ale ze to byl v pohode spek? haha.... padej padej,ja jeste dotahnu tuhle larvu a jdu se na tebe koukat Tome....ja jdu na tui antidopingovou zkousku Charouzuu.....  I belive i cant fly...I belive i cant touch the sky.....tjadydaaa
A zbytek uz znate.... z nafouklejch bulvarnich platku. Takze fakt si myslis Petre Skalo z Celakovic ze si Tomas zahulil pred zavodem?...jestli jo tak by to dopadlo asi tak nejak jak jsem popsal
0/0
13.9.2002 11:04

golem

Re: Dalsi takovy
Díky za skvělý pobavení v pátek třináctýho. :-)) Jinak souhlasím s tím, že marihuana automoto závodníkům rozhodně nemůže v ničem pomoct, ba právě naopak. :-) Byla by ale prdel kdyby někdo odjel závod F3000 nebo F1 na jedničku průměrnou rychlostí 80 km/h a potom by na tiskovce z příslušného angoráka vypadlo, že se kochal výše zmíněnou krajinou okolo okruhu a že v autě nemohl najít řadící páku. :-)
0/0
13.9.2002 11:47

jom

Re: Re: Dalsi takovy
tak to je narez, skoda ze je ta diskuze tak dlouha, nemam v praci moc cas;), bavi me takhle se zasmat, je jasne ze pan Enge tesne pred zavodem speka nedal, mozna driff, tomu ale taky neverim, spis mu nekde lupli do pribinaka trochu thcmlika:) - no je mozny ze to udelali pred zavodem, pak je to maser nejvetsi - vubec na tyhle diskuzi je zajimavy, kolik casu u ni vsichni dohromady stravili, hodne, je zvlastni, jak se da takova prkotina nafouknout, nakonec to stejne jen prebubla, paac rozumny clovek ho nemuze odsoudit, leda ze by ho soudili blbci, no jo to me nenapadlo, ... uvidime
0/0
13.9.2002 17:39

adalbert

Zítra!
Kurňa, lidi, stejně to tu nevyřešíme. Tipuju ale, že zítra ty třítisícovky bude sledovat mnohem, mnohem více lidí, než normálně. A já Tomášovi držím palce!
V. Kučera, Brno
0/0
13.9.2002 11:02

Petr Skála

Ne jen Enge
Nepamatuji si, že by bylo v poslední době uveřejněno jméno jakékoliv známé osobnosti, která užívá marihuanu. Znám herce i zpěváky, kteří si občas zakouří. Myslím, že to ví všichni,jen se o tom tolik nemluvi a spousta lidi asi ani nevo o co jde.Myslim starsi generace. Jenomže herci ani producenti ani zpěváci se nemusí bát žádné- ho testu na takzvaný doping bát. V jejich případě by se M. jako doping brát mohla v rámci jejich kulturní činnosti. Na- konec i Shakespear byla v nedavne dobe obvinen z toho, ze v jeho sidle, kde udajne psal sva dila, byly nalezeny v jeho dymce zbytky po M. A kdyby se v dnesni dobe zjistilo, ze nektera ze znamych osobnosti kouri verejne M., byla by z toho senzace. Senzace je to v pripade Tomase Engeho, protoze je sportovec. Urcite mu nezazlivam, ze si zakouril. Ale jak by to potom vypadalo na zavodnich tratich, kdyby se kazdy zavod- nik formule 1,ci jineho podobneho sportu, prohanel ve velkych rychlostech po trati a najednou z neznamych pricin, pri nesoustredeni(protoze jak znamo, M. ovlivnuje soustredeni), by se stalo neco, co by stalo zivot jeho nebo nektereho z jeho kolegu. A i ted kdyby se nedej buh neco stalo pri zavode Tomasovi, nebo kdyby napriklad zavinil nehodu nektereho z jeho soku, pricitalo by se to jemu a jeho udajnemu uziti M. A tak si myslim, ze jestli si chce Tomas zakourit, at si zakouri, ale at neleze na trat. Mozna za par let, az se na M. bude nahli- zet jinak, a az treba i u nas bude jeji uzivani legalizovano, dostane se i na zavodni trate. Ale to uz by byl holubnik. F1 patri rozhodne mezi extremni sporty. Petr Skála,Čelákovice
0/0
13.9.2002 10:16

dada

Re: Ne jen Enge
Tak ještě jednou a doufám, že už naposled. Jestliže ti najdou v těle tetrahydrocanabinoid (THC) NEZNAMENÁ TO!!!!!! , že jel Tomáš zhulenej. Jediný co to dokazuje je fakt, že si dal jointa, ale NE V DEN ZÁVODU!!!!!!, ale kdykoliv v posledních čtrnácti dnech nebo dokonce měsíci. THC nalezená v krvi nebo moči je NEAKTIVNÍ!!!!!! Není to alkohol!!!!
0/0
13.9.2002 10:40

Nordiq

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 11:09

Franta B.

Proč doping?
Vždyť je známo že po "zahulení" má člověk pomalejší reakce,to doping má přece upředňostňovat někoho při použití zakázaných látek před ostatními.A nehledě na to že mohl být na nějaké párty kde se hulilo(kde se dnes nehulí že?)a jen tím že vdechoval kouř jako pasívní kuřák to má v sobě.No a dost pochybuju že by to někdo dal před závodem,dyť je to hovadina postavená na hlavu.To by si myslím nedal,holt média zas z toho udělají "trhák". Marihuana a jízda "známé" osbnosti - toť trhák a prodejnost se zvyšuje.Howgh - marihuana forever!(byla tu s námi a bude-už jen proto že je to (snad jediný) nahraditelný droj energie a nejen toho.už se nepamatujete na dějěpis,kdy jsme se učili o konopném oblěčení atd.?Copak to asi mohlo být?)
0/0
13.9.2002 10:11

Graetar

Need for Speed
Vy toho naděláte. Když si dá člověk johna, a pak Need for Speed, to je teprve nářez!
P.S.: A to kdyby si Tomáš, ten "doping" nedal, tak jezdí ještě o polovinu rychlejc
0/0
13.9.2002 9:15

HeHeHe

Re: Need for Speed
Ten?! Dyť už je v F3000 pět let,tak dlouho tam neni nikdo a nedokáže vyhrát ani ten podělanej titul!Je to nula!!!!!
0/0
13.9.2002 9:59

Tonda

Dyť je to jedno...
0/0
13.9.2002 9:06

david.stambera@atlas.cz

0/0
13.9.2002 8:53

Evzen

Řidičák a licence?
A co takhle sebrat mu řidičák i licenci. Řídil přece auto po užití drogy a to je nepřípustné snad i na závodních okruzích. Co takhle nezvládnout zatáčku a zabít pár diváků. Že by to byla ještě polehčující okolnost, jak je u nás dobrým zvykem? Pryč s nezodpovědností vůči ostatním. Ať je to kdo chce. Držel jsem mu palce ale blb je blb. Po závodě ať si dělá co chce.
0/0
13.9.2002 8:50

Pavel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 9:24

XXX

Re: Řidičák a licence?
THC zustava v tele nekolik mesicu po poziti, konkretne v krvi se da zmerit tusim ze i po 7 mesicich. S moci to neni zas tak horky, lze ale namerit par dni / tyden po prijeti organismem, ovsem absolutne nema vliv. Nelze tudiz srovnavat treba s alkoholem, ktery uz z fyzikalne-chemickych vlastnosti v organismu musi pusobit po celou dobu pritomnosti.
0/0
13.9.2002 9:33

jeytees company

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 10:27

Petr Skála

Ne jen Enge
0/0
13.9.2002 8:48

DvojBop

Je to f poho
Doufám, že se mu nic nestane. Vždyť jestli si ukroutil špeka před závodem, tak mu to rozhodně nemohlo pomoct, a pro mě není žádnej feťák, spíš ho mám radši vo kousek víc než předtím, aspoň není bůh ale normální člověk. Jestli ty vostatní jezděj nezhulený pomalejc než von, tak to je pro ně pěkná vostuda.
Legalize It !!! 
0/0
13.9.2002 8:44

Cartman

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 8:50

Graetar

Re: Re: Je to f poho
Ale vždyť přece vůbec nemusel jet zhulenej - a pravděpodobně nejel, nevím, jak by to dělal. To, že mu v krvi naměří vysokou hladinu canabinoidů (kterých jsou desítky), ještě neznamená, že se jedná o THC, jedinou látku, která hraje roli. Toho špeka mohl mít klidně týden předem.
0/0
13.9.2002 9:07

Pavel

Re: Re: Je to f poho
nejsi ty nahodou taky Evzen?????????????????
0/0
13.9.2002 9:27

Nalim

Pevně věřím že to 1.10. dopadne v tom Paříži době, že vyhraje F3000 a konečně začne jezdit F1.
0/0
13.9.2002 8:40

david.stambera@atlas.cz

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 8:37

Cartman

Re: jsem ještě pořád na tomhle světě?
, Jenže v tomhle případě nejde o to, že by mohl jet lépe a rychleji, ale o to, že mohl jet (a asi i jel) nebezpečněji! Fakt myslis, ze by melo byt povoleno sednout si zhulenej za volant auta a jezdit tristovkou mezi dalsima autama, kolem divaku?
0/0
13.9.2002 8:58

david.stambera@atlas.cz

Re: Re: jsem ještě pořád na tomhle světě?
Ne, to si nemyslím. Jen upozorňuju, že THC, tedy tetrahydrocannabinoid, se v těle rozkládá i čtrnáct dní a nejde porovnávat s alkoholem. Ten, když ti najdou v krvi, tak jsi ještě v "rauši", ale když ti najdou THC, tak už tejden nevíš o tom, že si někdy něco kouřil.
0/0
13.9.2002 9:06

grétka

Re: Re: jsem ještě pořád na tomhle světě?
asi těžko se zhulil těsně před závodem.., ne?!! pochybuju, že tím někoho nějak ohrozil..
0/0
13.9.2002 11:35

Corry

Re: jsem ještě pořád na tomhle světě?
no ja teda kdyz se poradne zhulim a dam treba jeste jedno pivko a pak vlezu do motokary, tak zajizdim lepsi casy nez jindy, protoze se do toho kousnu a strasne me to bavi!!! Ale to se jedna jen o takovy ty motokary pro verejnost, ktery jsou na sostredeni asi 1000x jednodussi nez F1, takze kdyby byl Tomas fakt zhulenej v zavode tak to nekam posle, vsude pisou jak dlouho vydrzi THC v tele, uvadi se i pul roku az rok, pritom kdyz zahulis poradnej skank tak ses treba v prdeli celej den, ale jak se vyspis tak uz ses celkem ready :))
0/0
13.9.2002 9:02

Derek

Taky nechápu
Když se hokejisté vypotáceli ožralí z letadla, tak už měli zlaté olympijské medaile v kapse. Zatímco Tomáš, bohužel, nemá v kapse zatím nic. Jedna věc je F3000 - pokud se TE nenechá rozhodit a vyhraje teď, tak bude "vítěz" i když mu pak zpětně seberou body a sesadí ho z trůnu. Druhá věc ja angažmá v F1, prosakovaly informace, že snad by měl jezdit za BAR ?, ale myslím, že šance dostat se po tomhle do F1 výrazně klesly. A jeho vlastní chybou. Diskuze o tom, co je horší, jestli alkohol nebo marjánka jsou tady úplně zbytečné, pro TE byla horší marihuana, protože, jak se zdá, je ji možno v krvi zjistit i dlouhou dobu po požití, alkohol ne.
0/0
13.9.2002 8:37

Petr

Kdyz uz si toho jointa pohulil,je jasny ze si to nemuze pamatovat.Aspon ze se mu to libilo.
0/0
13.9.2002 8:37

Michna

vo co go?
jen at huli kdyz ho to bavi stejne toho v sobe mel malo
0/0
13.9.2002 8:24

Otakáro

Dyť Hungaroring je taková nuda, že si asi prda musel před startem dát, aby z toho měl nějaký vzrůšo. Zrušit Hungaroring a vrátit závody na trat jako byl starý Hockenheim, ty rovinky, to by bylo dobrý psycho i bez hulení.
0/0
13.9.2002 8:10

Matti

Jen at huli
Ja myslim, ze by meli marihuanu prestat merit uplne a mozna by meli prestat merit uplne vsechno, protoze jsou stejne vsichni nasnupany jak prasata, akorat si to spocitaj, aby jim na to neprisli. Akorat, ze si to obcas nekdo zapomene pohlidat a pak z nej udelaj odstrasujici priklad. Vsechno je to humbuk a saskarna a smecko na lidi!! 
0/0
13.9.2002 7:50

Balabán

Travička zelená ...
Jestli mu to mohlo nebo nemohlo pomoct, to je fuk. Je to zásadní profesní pochybení, ale z nás ho těžko kdo může soudit. Následky si ponese převážně sám.
0/0
13.9.2002 7:37

jeptiska

Aspon jel jak Schumacher
no co, aspon nemusel pouzivat brzdu a jel jak se mu to libilo
0/0
13.9.2002 7:26

CHEMIK

NECHAPU
Kdyz si Enge da brko, je to fetak a fanousci pisou, jak je zklamal. Kdyz se nasi hokejiste po vyhrane olympiade vypotaceli z letadla vozrali jak motyky, (nekteri uz ani nezvladali artikulovat do mikrofonu) byli to narodni hrdinove. Divny, co ?
0/0
13.9.2002 7:21

zorb

Re: NECHAPU
Presne, souhlasim.
0/0
13.9.2002 7:23

Pepa

Re: Re: NECHAPU
Kdyby se potáceli jako motyky před finálovým zápasem, asi by pro fanoušky žádnými hrdiny nebyli...
0/0
13.9.2002 7:28

Re: Re: Re: NECHAPU
Kdyby se potaceli jako motyky, tak by to tezko vyhrali, nemyslis? Jedine, co bych namit, je, ze kvuli huleni snad nemuze bejt nekdo normalnima fanouskama hanenej.
0/0
13.9.2002 8:45

kovboj2053

Tome do toho!!! Kdybys mel v krvi chlast tak to asi nikomu vadit nebude, ale ze tam byla ta oskliva marihuana ..... Ach jo, co je to za skurvenej svet, v kterym to tady prezivame?Kdyby papez hulil travu a nechlastal alcohol, tak hulej vsichni.
0/0
13.9.2002 7:11

EXE

Už začíná být jasno,
proč Enge vloni v F1 ani nevěděl v jakém sedí autě a jezdil si tankovat k jiné stáji!!! 
0/0
13.9.2002 6:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze