Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Huleš upadl už ve druhém okruhu

Vytrvalý déšť a vítr ukončily naděje řady motocyklistů ve Velké ceně Portugalska a mezi nimi byl i Jaroslav Huleš. Český závodník při svém druhém startu v seriálu mistrovství světa ve vyšší kubatuře do 250 ccm upadl na mokré trati již v druhém kole, všech 26 okruhů absolvovalo do cílové pásky pouze třináct ze čtyřiadvaceti startujících. Huleš poprvé startoval v dvěstěpadesátkách před dvěma týdny v Brně, kvůli technickým problémům ale závod nedokončil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FOX

PETRA
13 prosim te vyrid tomu Hulesovi at uz jem konecne ukaze zac je toho loket a trochu ho tam povzbud a rekni mu, ze mu tady strasne fandime!!!!!!! Pokud teda do tej brazilie jedes!!!! Jo a nemeli by jste tam nejakej flek pro me? Kdyz jsme teda skoro sousedi - myslim puvod - BRNO!!!! Posilam ti opet ----
0/0
11.9.2002 16:31

FOX

PETRA
138
0/0
10.9.2002 11:56

Petra

Re: PETRA
Copak to znamená ?
0/0
10.9.2002 12:34

FOX

Re: Re: PETRA
to ja jen tak, jako ze mam rad TEBE, pak ten tým Kurz, toho Dark Doga, Hulese a Matsuda a tak, ze jsem veselej vis...... Jinak, jaky to tam bylo? Myslim v Portugalsku. -to je pro tebe
0/0
11.9.2002 7:56

Petra

Re: Re: Re: PETRA
Děkuji za ta . To je milé. Z čehopak jsi veselej ? Pro mně to tam bylo pracovní. Sezení u počítačů a zpracovávání spousty dat. Řešení klasických problémů s počítači - když něco nutně potřebuješ, tak to zrovna zlobí, apod.. Musím se věnovat především svému týmu, ale při závodech pochopitelně sleduji všechny. To počasí při závodě bylo příšerný. Vzpomínala jsem na Brno, jak to tam s počasím krásně vyšlo.
0/0
11.9.2002 9:15

FOX

Re: Re: Re: Re: PETRA
jsem veselej z tebe!!!! Mam z tebe radost, jsi tady totiž často a mam si s kym psat.... Skoda ze ja zde nejsem casteji....mam totiz hodne cestovani a tak casto se na ten net nedostanu....skoda. Treba to bude casem lepsi. Jinak ty zavody byli super, veekend se Hulesovi podaril, ale ten zaver nic moc.... Snad to bude v Riu lepsi!!! Jinak jak jsou na tom vlastne tvoji zavodnici? Meli nejaky body nebo uspech?-zase pro tebe
0/0
11.9.2002 9:30

Petra

Re: Re: Re: Re: Re: PETRA
Já cestuji neustále, ale robněž téměř neustále jsem připojená k internetu, takže psát pro mně není takový problém. Pouze o víkendech je to horší. většinou se pracuje a není čas a nebo mám výjimečně klid a potom nechci počítač ani vidět. 
P.S. Co moji závodníci ani nenaznačím. Už jsem řekla, že chci raději zůstat v anonymitě a jen si povídat se stejně příjemnými lidmi jako jsi ty, Dark dog, Tomáš GP, Racing, J.L., atd. Omlouvám se těm, co jsem na ně zapoměla.
 
0/0
11.9.2002 10:11

Racing

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PETRA
Nazdárek, stejně bys mohla říci, jak dopadli tvoji závodníci. Stačí přece napsat ano dojeli, nebo ne nedojeli. Vždyť dojelo dohromady celkem 40 pilotů (nebo spíš pouze). Myslím, že by tě nikdo podle této informace neodhalil. (http:racing.wz.cz)
0/0
11.9.2002 14:59

Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PETRA
Možná neodhalil, možná by se jen zúžil okruh možností. Ale dobře, nejméně jeden dojel. P.S. Máš velmi kvalitní stránky. Petra
0/0
12.9.2002 7:23

Racing

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PETRA
Díky za pochvalu. A jinak teď už vím, že pokud mluvíš pravdu, tak nepracuješ v těchto týmech: Kanemoto Racing, Campatella Racing, Dark Dog Yamaha Kurz, DeGraaf Grand Prix Team, Gilera Racing Team, Scot Racing Team, Caja Madrid Derbi Racing, Bossini Sterilgarda Racing, Sempprucci Angaia Racing, PEV Moto ADAC Sachsen, Technical Sports Racing a Team Italia. Ještě chvilku a odhalím tě.
0/0
12.9.2002 14:47

JÁRA CIMRMANN básník amatér

Rozbor básně pana Alíka
Prší prší, jen se  leje,   (bystrý autor básně si všiml, že je deštivo a upozorňuje ostatní,že on sám v této situaci leje,tzn.že zřejmě požívá alkoholické nápoje)
kam Huleši pojedeme ?   (autor se ptá,kam spolu s J.H.pojedou,chce využít situace,že zná J.H. osobně) Nepojedem,  spadneme,   (autor mění akčně záměr někam s J.H.jet a v zápětí s ním touží radši někam padat) pak do depa lehneme.    (no coment...divná nabídka,zřejmě nějaká jinak orientovaná sexuální tužba) Prší,  prší jen se leje,   (bystrý autor dramatizuje děj a opět upozorňuje,že prší a on stále chlastá) Jarda Huleš se jen směje,   (autor upozorňuje,že je J.H .veselá kopa a zvládá vzniklou trapnou situaci s autorovou orientací s nadhledem a bez zloby a ponižování) ostatní  jsou promoklí,   (tady jsem nepochopil,co tím autor myslel,proč do toho tahá další lidi,když je to jen mezi autorem a J.H.?žádný další vícesmysl jsem neodhalil,jen sned to,že někdo bývá holt někdy vlký) a já v suchu na betli.   (autor si je jist,že se do ničeho nenamočí,neboť nic nedělá a zajisté podcenil pohlavně přenosné choroby,které lze chytit i na betli) Tento rozbor má ještě několik dalších rovin a záleží na tom,jaký psychiatrický profil má autor,skrývající se za přezdívkou Alík.Zda je zoofil(přezdívka Alík),zda je pedofil(používá textaturu z knihy J.Lada dětem),zda je alkoholik,narkoman,neurotik nebo snad psychopat.Kdyby začínalo příjmení na H,vysvětlilo by to mnohé.Někdy i člověk s vysokým IQ nemusí jednat v souladu s rozumem.
0/0
10.9.2002 1:48

Alík

Re: Rozbor básně pana Alíka
Nazdar Járo Cimrmanne,
co je rozbor platný ?
když jsi báseň nepochopil,
tvůj výklad je špatný.
Jestli jsi byl  Estorilu,
pak to třeba pochopíš,
a jestli ne, pak to chápu,
rád každého urazíš.
 
0/0
10.9.2002 7:20

JÁRA CIMRMANN

Re: Re: Rozbor básně pana Alíka
Milý Alíčku.Obsah tvé básně jsem samozřejmě jako většina pochopil,leč uniká mi smysl tvého činění.Chceš mému jmenovci ublížit nebo pomoci.Každopádně,básně se skládají povětšinou z jakéhosi vnitřního popudu,přetlaku a věnují se z pravidla velkým věcem,událostem,osobnostem.Jsi-li z Moravy,máš mít dobrou duši i mysl.Svými rýmovačkami mi však připomínáš některé rozumem méně vyvinuté kotelníky z hokeje a fotbalu,kdy vrcholem básnické tvorby je např. Sparta,Sparta,buz...tů parta. Je to o to smutnější,protože naznačuješ, že jsi člověk,či snad pejsek (Alík,snad ne Dark Dog) z motobranže (říkáš-jestli jsi byl v Estorilu,pak to třeba pochopíš-naznačuješ,že tys tam byl a vše jsi viděl na vlastní oči).Omlouvám se Ti,jestli jsem se Tě osobně, či snad pejskovně v mém rozboru dotkl,urazil.To by mě upřímně mrzelo.To bych nechtěl.Mým vzorem je Mirek Dušín z Rychlých šípů a ten neřekl nikdy sprosté slovo,mluvil pravdu a nikdy vědomě neubližoval.
0/0
10.9.2002 11:27

Alík

Re: Re: Re: Rozbor básně pana Alíka
Milý Járo,
nechci nikomu ublížit ani pomoci, píšu si básničky jen tak, z legrace a s velkou dávkou nadhledu i nadsázky. S tím přetlakem máš možná pravdu, je to takové odreagování a koneckonců se mnohdy i poučím z reakcí některých spoludiskutujících. Kladně i záporně. Mysl i duši mám, doufám, dobrou. Dark Dog nejsem. V Estorilu jsem byl a můj názor na Jardu Huleše je následující. V tréninku i v kvalifikacích jel velmi solidně. Myslím, že i stáj pana Kurze je pro něj v současné době optimální. Solidní zázemí, kvalitní stroje a ne přehnané cíle. Pád v závodě postihl nejen jeho, podmínky byly nepříjemné i pro diváky, natož pro jezdce. V letošní sezóně mě Jarda Huleš poněkud zklamal, po té minulé jsem si myslel, že to bude lepší a po pravdě, sklamal mě trošku i svým přístupem k problémům, které ho potkaly, ale teď už se to snad začně lepšit. Jinak pokud by sis chtěl povykládat i o fotbalu či hokeji, bezevšeho, rozumím jim velmi dobře a rozhodně nepoatřím mezi "Sparta, Sparta .... parta".
Alík
P.S. Mirek Dušín tuším neexistuje
0/0
10.9.2002 11:42

JÁRA CIMRMANN

Re: Re: Re: Re: Rozbor básně pana Alíka
Jarda Huleš letos poněkud zklamal nejen tebe Alíku,ale i Járu Cimrmanna a hlavně sám sebe !!! Avšak po letech hladových přicházejí zákonitě léta tučná !!! O to více potom chutná ! A Mirek Dušín,ten přijede také zafandit !
0/0
10.9.2002 22:04

Alík

Re: Re: Re: Re: Re: Rozbor básně pana Alíka
Jak víš, že hlavně sám sebe ?
0/0
11.9.2002 10:30

JÁRA CIMRMANN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozbor básně pana Alíka
To je jednoduchý.Když například nějaký pejsek(např.Alík)běží na vodítku po chodníku a šlápne do ho....na a ujedou mu nohy a pleskne ssebou,je naštvaný jeho pán,že tam šlápl,ale hlavně je hotový ten pejsek,který smrdí a kterého bolí ten pád ze všech nejvíc.Z toho dedukuji,že stejné pocity bude mít i J.H. 
0/0
11.9.2002 18:47

inteligent

Re: Rozbor básně pana Alíka
:-) Alik: dfbhtabůnj
0/0
10.9.2002 10:24

dmagio

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.9.2002 12:43

dmagio

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
To redakce?: Tak jsem si udelal obrazek o objektivnosti redakce idnes, nebo koho, jestli jsou "pruzeni, super vykon, Kukulík, alik, tajtrdlik" nepripustne vyrazy, tak by bylo mozna dobre uverejnit seznam pripustnych vyrazu. To bude asi<strong>(Doporuceni idnes: Sledujte komercni sporty hokej, fotbal tady jsou Cesi nejlepsi na svete, pokud jste se nahodou ocitli v diskuzi k vykonum J. Hulese, tak pouzivejte: "Hules nic neumi a uz by mel koncit". Dekujeme redakce idnes.)</strong>
0/0
10.9.2002 9:09

Alík

Básnička
Prší prší, jen se leje,
kam Huleši pojedeme ?
Nepojedem, spadneme,
pak do depa lehneme.
Prší, prší jen se leje,
Jarda Huleš se jen směje,
ostatní jsou promoklí,
a já v suchu na betli.
0/0
9.9.2002 11:30

Jirka Brno

Re: Básnička
Ty teda jseš ale básník,měl bys dát do toho více kvality na úkor kvantity ňák se ti to nerímuje !!!! A nebo se vůbec nezveřejňovat a nechat si to do hospody 4 cenové skupiny tam si ty tvý bláboly někdo třeba rád za pár piv poslechne !!!
0/0
9.9.2002 12:01

Alík

Re: Re: Básnička
Děkuji ti Jiříku,
za tvůj bystrý názor,
psát si můžu to co chci,
i když je to blábol.
Poznámka ke kvalitě příspěvku: Nerýmuje se myslím píše s tvrdým Y.
0/0
9.9.2002 13:11

Jirka Brno

Re: Re: Re: Básnička
No vidíš jak ti to jde když chceš !!!! Za tu pravopisnou chybu se omlouvám !!!!
0/0
9.9.2002 14:31

mauser

Re: Básnička
Bravo, Mistře. I takové talenty máme tedy v Čechách...
0/0
9.9.2002 18:58

Alík

Re: Re: Básnička
Děkuji. Jsem z Moravy. Ale nejsem žádný nacionalista, jsem občan České republiky, jako každý jiný.
0/0
10.9.2002 8:26

mauser

Re: Re: Re: Básnička
Mistře, v tom případě jsme z Moravy oba. Vidím, že jsem narazil na opravdu renesanční osobnost - veršotepec, národovec, motocyklistický expert. Ach ho.
0/0
10.9.2002 11:18

Alík

Re: Re: Re: Re: Básnička
Zajímavý termín - "veršotepec", ne že bych bušil do obrazovky majzlíkem. Národovec, to rozhodně ne, jak už jsem řekl. Naopak jsem značně kosmopolitní. A motocyklistický expert ? To už vůbec ne. Jen fanoušek dobrého sportu, nic víc, nic míň.
0/0
10.9.2002 11:45

mauser

Re: Re: Re: Básnička
Mistře, v tom případě jsme z Moravy oba. Vidím, že jsem narazil na opravdu renesanční osobnost - veršotepec, národovec, motocyklistický expert. Ach ho.
0/0
10.9.2002 11:18

Marek - Praha

Kukulíku, máš pravdu!!
Kukulíku, máš pravdu!! Tak už je to opět tady!!! Jarda Nedojel opět nedojel. Nesklamal, nepřekvapil jenom opiloval motorku s větší kubaturou. Já se jenom divím majitelům stájí, že angažují takto spolehlivého jezdce, který svým jezdeckým uměním už za ta léta co jezdí MS dokázal celému světu co v něm je. Jestliže jeho meta je dojet do cíle, a nebo v lepším případě dojet pro bodové paběrky, to je trochu málo. Takže na závěr mohu za sebe pouze naší české motocyklové kapacitě upřímně popřát, aby až si dá na příštím závodě opět do držky, ať si alespoň nezlomí ruku. Potom by jsme již letos jeho kaskadérské kousky asi neviděli, což by byla velká škoda!!!
0/0
9.9.2002 10:43

Petra

Re: Kukulíku, máš pravdu!!
Inteligentní příspěvek Marku. Je vidět, co máš v hlavě. Viděl jsi aspoň ty závody ? Já byla v Estorilu po celou dobu a ač jsem k J.H. velmi kritická, tentokrát jezdil (i zásluhou velmi dobře připravených strojů) dobře. Dojet při druhém závodě v kvalifikaci jako 16 není vůbec špatné. Že spadl ? V takových podmínkách se tomu vůbec nedivím a je jedno, jestli spadl už ve druhém kole nebo by spadl v posledním. Tuto sezónu nejezdí dobře a já jsem se do něho opírala až až, ale ve dvěstěpadesátkách si vede o poznání lépe. Snad se z něj stane konečně profesionál, včetně zázemí v týmu.
0/0
9.9.2002 11:23

J.L.

Re: Re: Kukulíku, máš pravdu!!
Petro :
0/0
10.9.2002 20:33

TOMAS GP

Už vím
Teď jsem měl telefon, který mi potvrdil deformaci kapoty. V tom případě pravidla hovoří jasně a Jarda dál jet nemohl.Vše je O.K. a za tu jeho snahu mu patří čestně poděkovat alespoň z mého pohledu. Fakt je mi líto Matsuda,ale YAMAHY mě celkově pozitivně překvapily už na suchu.
0/0
9.9.2002 10:40

TOMAS GP

Nevím
Vzhledem k tomu že jsem v Estorilu nebyl bych se opravdu rád dověděl nejlépe od J.L. stav v jakém byl Jardův motocykl po pádu.K tomu že spadl nemám nic to se prostě v takových podmínkách stane, ale z pohledu obrazovky nebyl pád vidět a byl vidět pouze Jarda jak odchází bez dalšího zájmu o mašinu.Jestli byla nepojízdná a nebo se na to popravdě vybodl.Vím že je znám tím že znovu nenasedá, ale v tomto případě by to byl opravdu nevhodný luxus. Díky.
0/0
9.9.2002 10:33

Jirka Brno

Rozhodnutí je to nejtěšší !!!
Každý ví jen sám jak se má rozhodnout a pak za to nese důsledky!!! Jarda se rozhodl bojovat a docílit pěkného umístění a za to má být napadán ???? Kdyby se rohodl jet opatrně a skončil na posledním,ale bodovaném místě tak by byl zas pomlouván že nebojoval a skončil někde v zadu viz.ENGE v minulém roce v F1. A tak je to tady pořád dokola !!!!!!!
0/0
9.9.2002 10:30

Petra

příspěvek do diskuse
Tak snad už pomalu končí slaboduché příspěvky slaboduchých čtenářů a začne se zase normálně diskutovat. J.H. jel v kvalifikaci velmi solidně, ovšem pád ve druhém kole bych dnes výjimečně nenazvala jeho klasikou letošní sezóny, ale jenom pádem, nic víc, nic míň. Za podmínek, které v Portugalsku panovali se pádu nemusí vyhnout ani ten nejzkušenější jezdec.
0/0
9.9.2002 9:56

XXL

A nevím, přoč ...
si tady dělá pracně obhájce
0/0
9.9.2002 7:41

XXL

Huleš je drha.
Za tak dlouhou dobu co jezdí už mohl poznat, že na to nemá.
0/0
9.9.2002 7:39

xxl

, Truchu to přeženu, ale tihle všichni taky spadli ( někteří ale mohli pokračovat) crashed out - Randy DE PUNIET crashed out - Rider OK Alex DEBON crashed out - Rider OK Leon HASLAM crashed out - Rider OK Jaroslav HULES crashed out - Rider OK Toni ELIAS crashed out - Rider OK Shahrol YUZY crashed out - Rider OK Erwan NIGON crashed out - Rider OK Eric BATAILLE crashed out - Rider OK Toni ELIAS crashed out - Rider OK Fonsi NIETO crashed out - Rider OK Franco BATTAINI crashed out - Rider OK Jay VINCENT crashed out - Rider OK Toni ELIAS crashed out - Rider OK Haruchika AOKI crashed out - Rider OK Franco BATTAINI crashed out - Rider OK Naoki MATSUDO crashed out - Rider OK Shahrol YUZY
0/0
8.9.2002 22:32

blb

Re:
, Jeremy McWILLIAMS Regis LACONI Loris CAPIROSSI Daijiro KATO Shinya NAKANO Sete GIBERNAU Randy DE PUNIET Alex DEBON Leon HASLAM Jaroslav HULES Toni ELIAS Shahrol YUZY Erwan NIGON Eric BATAILLE Toni ELIAS Fonsi NIETO Franco BATTAINI Jay VINCENT Toni ELIAS Haruchika AOKI Franco BATTAINI Naoki MATSUDO Shahrol YUZY Joan OLIVE Alex DE ANGELIS Youichi UI Lucio CECCHINELLO Alex DE ANGELIS Mirko GIANSANTI Michel FABRIZIO Mattia ANGELONI Jorge LORENZO Gabor TALMACSI Julian SIMON Andrea BALLERINI Stefano PERUGINI Alex BALDOLINI Gino BORSOI Hector BARBERA Lucio CECCHINELLO Imre TOTH Mattia ANGELONI Daniel PEDROSA Michel FABRIZIO Noboru UEDA Mika KALLIO Noboru UEDA Stefano BIANCO Manuel POGGIALI Andrea DOVIZIOSO
0/0
8.9.2002 22:40

Racing

Re: Re:
Pánové, nerad se motám do vašeho hodnocení, ale Randy de Puniet nehavaroval, ale odstoupil pro technickou poruchu hnad na startu.
0/0
9.9.2002 16:33

mauser

Ahoj Kukulíku...
na podobný názor či ohlas jsem čekal... a nezklamal jsi mne. Děkuji. P.s.: ... ono to totiž na H2O klouže , víš...? Jarda upadl, osobně je mi to líto. Ale nemám z toho radost jako ty...
0/0
8.9.2002 20:57

Jarda_fanclub

Re: Ahoj Kukulíku...
Ano, je třeba ještě zdůraznit, že náš Jarda spadl až ve druhém kole a nezlomil si ruku nebo tak něco a dále se zamyslet nad tím, kolik se už letos jelo velkých cen a na kolika z nich Jarda dojel do cíle.
0/0
9.9.2002 6:39

mauser

Re: Re: Ahoj Kukulíku...
Ahoj, vedu si statistiku, dojel zatím v tomto roce ve dvou GP, ke dvěma nenastoupil, v ostatních nedojel. Radost z toho nemám.
0/0
9.9.2002 18:53

Kukulík

Cože?
Jarda, naše největší motocyklová kapacita, hvězda světových okruhů, ozdoba každé stáje, že by upadl? Nechce se mi tomu ani věřit, to je snad nějaká zlá, falešná, věrolomná zpráva redakce, copak Jarda někdy upadl?
Náš Jarda?
Ten, jenž každý závod dojíždí, co povídám dojíždí - jenž každý závod vyhrává? Jarda, o němž tu jeho fanatičtí obdivovatelé, stejně schopní jako on sám, vedou sáhodlouhé diskuze a bojují proti každému, kdo si dovolí o Jardu otřít svou nevymáchanou, ba přímo sprostou hubu?
Náš Jarda?
Nu, přijměme tuto zprávu s pochopením - i největší velikáni, nejlepší z nejlepších, někdy zklamou. Víme, že se to jěště nikdy nestalo - a víme stejně dobře, že se to už nikdy nestane.
Božský Jarda opět zvítězí!
PS: A teď do mě, blbouni, vysvětlete mi zase, jakej je Jarda Bůh a já vůl!
0/0
8.9.2002 16:19

Buba

Re: Cože?
Jsi Masér, sdílím Tvůj názor. Taky jsem plakal, když jsem to viděl
0/0
8.9.2002 17:09

Valentino

Re: Cože?
To vystihuje uplne vsechno. Souhlasim!
0/0
8.9.2002 17:23

Petr

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.9.2002 18:19

Karel H.

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.9.2002 19:17

Kukulík

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.9.2002 20:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze