Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Huleš: V týmu Kurz pokračuji

Jaroslav Huleš v Brně prožil jeden ze svých nejnáročnějších víkendů. Závodil po dvou měsících a ještě k tomu poprvé s motocyklem do 250 ccm, tedy strojem, s nímž předtím nikdy nejel. Jeho přestup k německé stáji Yamaha Kurz byl navíc obestřen podivnostmi, především Hulešovým dřívějším oznámením, že letos už závodit nebude. Kvůli špatnému zdraví. Pak, tuto středu zničehonic prohlásil, že pojede u Kurze. A co řekl dnes v Brně po své premiéře ve čtvrtlitrech?Hulešova premiéra ve čtvrtlitrech - ZDEBiaggiho sedmá výhra v Brně - ZDETriumf veterána Cecchinella a pád Peška - ZDECoulthardův návrat do Brna - ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TOMAS GP

Rozum
Koukám, že jsem měl fakt rozum, když jsem se sebral a jel makat do ciziny. A proč dělám motorky venku, protože u nás není diskuse možná a jinej přístup se prostě netoleruje. Na GP Tě voškubou když jseš blbej ale tady když jseš jinej. Schválně jsem se probíhající diskuse nezúčastnil a pouze sledoval a teď si jdu s chutí a s úsměvem dát panáka.
0/0
27.8.2002 13:32

Klárka

Petře
Petro, jak se můžu stát manažerkou v nějakém týmu u motorek.Já to zkoušela u policistů,ale ti jezdí strašně pomalu.Poraď.Je lepší začít radši hned u zahraničních jezdců,nebo se vyprcovat přez čechy?A nebojíš se aids?Já jo.Mám taky strach,abych nezkazila jako manažerka nějaký složitý úkol v týmu.Já nejsem taková odbornice přez výfuky jako ty.Dá se to naučit?Jakou řečí musim umět mluvit.Nebo nemusim?Nemohla bys mě protekčně zajistit nějaké místo u vás.Dělala bych všechno.Ve všem bych ti pomohla.
0/0
27.8.2002 4:29

Petra

Re: Petře
Nemohu ti poradit.Dopadla bys stejně jako já.Mototravesti.
0/0
27.8.2002 5:00

Tom

Jak si stojí Jarda?
Vždy to dopadne buď: a) J.H. dojede v závodě na jednom z posledních míst b) během závodu spadne c) přestane mu jet motorka Když to člověk vidí, říká si, co tam proboha ještě dělá. Copak nemá ani trochu soudnosti? Mám pocit, že se z Jardy stala modla českých fanoušků, která už si to ale dávno nezaslouží. Pobavilo mě, když jsem si přečetl, že Dr. Costa u Huleše diagnostikoval malou fyzickou kondici resp. únavu. Takže závodník jede kvalifikaci a po jejím odjetí se téměř zhroutí??? Jardo, už se na to vy....r, fakt to nemá cenu! Tom ps: zanícené Jardovy fanoušky prosím, aby v případě reakcí odpovídali v mezích slušnosti...:-))
0/0
27.8.2002 1:43

Tomrd

Re: Jak si stojí Jarda?
 Tome, už se na to vy....r, fakt to nemá cenu! odpovídej v případě reakce v mezích slušnosti...:-))
0/0
27.8.2002 4:36

Krucipisek

Pro Petru
Vážená Petro,
pochybuji, že tento příspěvěk vůbec budete číst, tak jako jste zřejmě nečetla moje dřívější příspěvky. Všude, kde se s Vaším jménem setkávám panuje napjatá atmosféra, kterou neustále živíte řečmi o zkušenostech, znalostech v týmu GP a podniku GP. Je to Vaše věc, ale je s pochybem o Vaší profesionalitě, když zde nepokrytě urážíte Jaroslava Huleše. Člověka, který toho dokázal zajisté mnoho. Mluvíte o tom, že z něj Mistr Světa nebude, věřím, že mu to všichni přejí, ale jednoduchou matematikou se dostávám k názoru, že Mistr Světa může být pouze jeden. A proto se jím asi opravdu nestane, ale ne proto, že je chudák atd.. co něm píšete. Protože Mistry Světa se stávají v poslední době pouze jezdci s tovární technikou. A s tou zajede ,,dobrý výsledek" opravdu každý kdo má něco odježděno. A v GP jsou nejlepší jezdci z celého světa, je to výběr toho nejlepšího co motorismus má a určitě v něm nejezdí žádní chudáci. K Vaší připomínce o ME s Valentinem Rossim, tento případ jsem rozvedl ve svém dřívějším příspěvku, až na to, že jsem porovnání těchto dvou jezdců nesváděl na, dle typu povahy jezdce, ale směrem kam se vyvíjela jejich kariéra. Rossi dostal skvělou techniku a Jarda skvělej šrot. Jarda se šel podle Vás do GP pouze povozit, aby mohl v Čimelicích v hospodě vyprávět, že jezdil na strojích pro pár vyvolených!? Co řeknete na letošní výsledky Ue, který brečí kudy chodí? Jednou mi nefungovalo tohle, podruhé zas tohle. A co třeba Roberts-zas mi to nejede, špatně nastaveno. Když to nejede, tak to prostě nejede a jak je vidět nejede to více lidem, ne jenom Jardovi, který se k danému problému musí vyjádřit. V tom nevidím žádné brečení nad rozlitým mlékem.
Dále píšete, že naši jezdci potřebují silné sponzory, dobrou techniku, dobré zázemí a v neposlední řadě je rozhodující- co si budeme namlouvat - i národnost. S touto půdou pod nohami se hned lépe jezdí. A co z toho Jarda měl??? Nebudu zde jmenovat jeho sponzora, ale způsob jakým naložila UGT s jeho pěnezi hovoří za vše. Zde totiž došlo, podle mě, k jedné největší chybě v Jardově kariéře. Případ Tomáše Engeho také mluví za vše, ač skvělý pouze jezdí druhou ligu.
Hm, ale to již odskakuji od tématu, který je velmi obsáhlý i když se tím člověk zabývá pouze amatérsky.
S pozdravem Martin
 
0/0
26.8.2002 19:28

neutrál

Re: Pro Petru
O.K.
0/0
27.8.2002 4:47

Teolog

technická poznámka
Proč se pořád hádáte a častujete takovými nevybíravými výrazy? To se skoro nedá číst. Vždyť se dá diskutovat i zdvořilou formou. Petra je ostrá jak jehla, ale tým, u kterého pracuje, stejně neuvedla, coz měla, když už to nakousla. Snižuje to pak věrohodnost argumentace, zvláště když si je bez důkazu jistá, že je o mnoho starší než někteří zdejší dopisovatelé. Takovou smělost bych snad mohl mít pouze v případě, že je mi 80 let a výše. Mnozi jiní zase urážejí hrubými slovy. Když nic jiného, jsem rád, že J. Huleš jezdí v seriálu mistrovství světa, protože tam má Česko zastoupení v podobě jezdce. A pokud těch jezdců od nás bude v seriálu závodit více a budou třeba lepší, tak tím jen lépe.
0/0
26.8.2002 16:07

Petra

Re: technická poznámka
Máš pravdu, uznávám ty výrazy, i když se většinou jen bráním svým urážkám. A kde pracuji uvádět opravdu nechci, jelikož by mě pak čekal příval dvou typů mejlů: jedny urážlivé a druhé žádající o schůzku. A to už jsem jednou zažila a nemusím to mít znovu. Jinak naprosto souhlasím, že je důležité mít v seriálu GP českého jezdce. Sama jim všem fandím, J.H. nevyjímaje.
0/0
26.8.2002 16:36

Neznaboh

Re: faktická poznámka
Prosil bych nepřirovnávat Petru k jehle.Je tupá.Kdyby byla ostrá,tak by píchala. 
0/0
27.8.2002 4:44

Racing

Jste magoři!!!!!
Všichni co tady napadáte Jardu tak jste obyčejní magoři. Chtěl bych vidět vás, jak přelézáte ze 125 na 250 a bez testování se dostanete pod 2:07. Jarda byl skvělej a skončil kvůli závadě v motoru a ne kvůli svým chybám. Dojel Nigona, předjel ho a pak mu začal ujíždět. V nájezdu do první pravé zatáčky to ještě vypadalo dobře, jenže v jejím průběhu začalo v Yamaze škytat a na výjezdu se s tím už nedalo jet. Kecejte si tady co chcete, ale já to viděl, stál jsem na konci depa přímo v této zatáčce. PS: Petro, nevěřím že existuješ. Když jseš takovej machr a znalec na Grand Prix tak konečně řekni v kterém týmu pracuješ. Já si to ověřím, zatím jsem prohledal všechny dostupné dokumenty s personálním složením všech týmů a žádnou českou Petru jsem tam nenašel. Zřejmě práce v motocyklovém týmu Grand Prix je pouze jen tvůj velký sen (který se však může splnit, na konci sezóny vždy hledá dost týmů různé pracovníky všech profesí, tak se přihlas do konkurzu a třeba se splní tvůj sen).
0/0
26.8.2002 14:41

Petra

Re: Jste magoři!!!!!
Tak poslouchej chlapečku (nevím jak se jmenuješ, Racing asi těžko), do toho kde pracuju ti vůbec nic není. Když říkám, že u týmu z GP (a to už pěkně dlouho), tak je to tak a je vcelku jedno, jestli tomu nějakej Racing věří nebo ne. A že jsi mě nenašel, tak to mě spíš teší, protože hovory s podobnými zasvěcenci, co vidí někde u depa motorku a přesně poznají, co jí je, to by bylo utrpení. Přihlas se někde na mechanika, takový jasnovidce by brali v každým týmu. Jestli odstoupení z chvostu startovního pole považuješ za skvělý výsledek, no tak to bych zvládla možná v GP "skvěle" jezdit i já. Neříkám, že J.H. jel špatně, naopak, ale říkám, že na to, aby ve 250 jezdil do 1. desítky, rozhodně nemá. Znám drtivou většinu všech jezdců v GP a mnoho z nich dost dobře. A ti nejlepší se rozhodně neustále nevymlouvají na smůlu, na motorku, na počasí, na pneumatiky, apod, ale hledají chybu pouze u sebe. Jen tak se můžou zlepšovat. Když ještě jezdil J.H. ME (nevím jestli jsi už jezdil na tříkolce, ale já v tu dobu už nějký čas objížděla závody) a závodil s V.R., vypadalo to, že má docela dorbý jezdecký potenciál. A podívej se, kde je teď V.R. a kde J.H.. A není to jen motorkou, zázemím, apod.. V.R. byl  a je zkrátka vítězný typ, ale J.H. je chudák, který si nevěří.
A že nevěříš, že existuju ? Tak to je snad ta poslední věc na světě, co mě zajímá. Jak říká Bolek Polívka v Dědictví "Já sem vašu piču taky neviděl a věřím, že existuje" ...
0/0
26.8.2002 15:29

Francois

Re: Re: Jste magoři!!!!!
Nezlobte se na mne Petro,ale ani já nevěřím,že jste nějakou součástí podniku MotoGP a už vůbec nevěřím tomu,že jste žena,protože Vaše reakce na kohokoli,kdo Vám odpoví jsou krajně nepřiměřené a na ženu vulgární.Zřejmě se orientujete v problematice týkající se motocyklových závodů,ale nevěřím tomu,že se tím živíte.Pokud budete na moji reakci odpivídat,tak Vás žádám,aby jste mne neoslovovala ,,CUCÁKU" a pod. a hlavně nechte si příměry o tom,kdo kdy tahal kačera pouze pro sebe.Děkuji
P.S. Jsem téhož názoru ohledně J.H. jako Vy.Viděl jsem jeho výkon a posléze jsem slyšel jeho komentáře v TV.Neustálé výmluvy na něco ho jednou vyřadí z MS definitivně.Podstatný je výsledek a ten Jarda bohužel nemá už dlouho.Ještě jedna věc mi není jasná,jak to ten dr.Costa dělá,že dokáže vyléčit J.H. přes noc,když on měl tak zásadní zdravotní problémy.
0/0
26.8.2002 15:55

Petra

Re: Re: Re: Jste magoři!!!!!
Milý Francois, jsem jak žena, tak i součístí GP. Ovšem za dobu v GP jsem se naučila regaovat i poněkud nežensky. To máte pravdu. Víte, já bych si ráda popovídala o motorkách, ale když mně někdo píše, že "melu jako předsedkyně SSM" -  KAREL H. - tak si jiné označení než cucáku nezaslouží. Racingovi jsem řekla pouze chlapečku, protože vykládá něco o mých snech a chlubí se jak ze zatáčky někde od depa přesně poznal, že už se na motorce J.H. nedá jet. Jen se bráním, protože reakce na mé příspěvky nesjou věcné, ale většinou reagují na to, že "se sem nějaká ženská plete". S příměry o tahání kačera máš pravdu. Já už byla fakt vytočená. Ale ráda mluvím věcně. Mám ráda jiný názor - tvrdíš, že J.H. byl skvělej, dobře, ale oargumentuj proč. Proto jsem velmi ráda za velmi příjemný tón tvého příspěvku. Nemám zkrátka lidi, co se neustále na něco vymlouvají. Takoví lidé to nikam nedotáhnou. Zezačátku kariéry jsem J.H. dost fandila, ale pak se z něho stal velmi namyšlenej kluk (a znám ho dobře, nemyslete) a bylo to.  Najednou byl naše velká motocyklová hvězda a přitom nic super v GP nedokázal. Jsem daleka toho nepřát českému jezdci, naopak, skákala bych radostí, kdyby konečně náš závodník dokázal dojet na bednu. Ale jako realistka vidím, že J.H. už to asi nebude. Ve dvěstěpadesátkách jsou mnohem lepší jezdci i lepší technika, a to už ve svém věku nedožene. Za chvilku mu bude přes třicet a to už se díry do světa zpravidla nedělají. Proto mi z mnohých příspěvků zaznívá podtón "kdo není s námi je proti nám", který jsem znala ještě z komunistických dob (i v našem tehdejším motocyklovém sportu). Chápu, že spousta kluků vidí v J.H. modlu, je to současný nejlepší český jezdec (možná už pomalu taky ne), ale teď už musí nastoupit mladší, dravější, sebevědomější, ale i skromější. A jak to bylo se zdravotním stavem, tak to snad ví jen J.H. sám. V zákulisí GP se o jeho konci ve 125 povídalo už pěkných pár neděl předtím než skončil.
S pozdravem Petra (a omlouvám, dělám-li ženám špatné jméno - jsem prostě taková)
 
 
0/0
26.8.2002 16:33

Francois

Re: Re: Re: Re: Jste magoři!!!!!
Milá Petro jsem příjemně překvapen Vaší odpovědí.Teď už věřím,že jste žena a připouštím,že se zřejmě zabýváte problematikou MotoGP ve větším měřítku než mnoho z nás zde diskutujících.Souhlasím i s tím,že reagovat na některé příspěvky od zhrublých diskutujících je složité,pouze jste mne zastrašila formou jakou jste zvolila.Co se týká J.H.,tak musím prohlásit,že bych si přál jeho opravdový úspěch,ale čas nezastaví nikdo z nás a ani J.H. není vyjímkou a proto si myslím,stejně jako Vy,že už je zdaleka za svým zenitem.Jsem velkým fanouškem českých jezdců a přeji jim hodně úspěchů v MS,ale jsem si plně vědom,že prosadit se v takové konkurenci je hodně složité.Toto je MS a ne MR.Jardu jsem sledoval celé tři dny a myslím si,že se snažil,ale to jel v Brně-doma.Portugalsko ukáže jak na tom je.Chci se Vás zeptat,jaký máte názor na L.Peška o kterém někteří tvrdí,že je český Rossi.Zdravím Vás a všechny diskutující.
0/0
26.8.2002 16:57

Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Jste magoři!!!!!
Milý Francois,
i já děkuji za Vaši odpověď. Někdy potřebuju taky trošku zklidnit a Vám se to dokonale povedlo. Co se týče J.H. myslím si totéž co Vy. A myslím, že si bohužel část kariéry promrhal trošku i on sám. A naprosto souhlasím, že se teprve v dalších závodech ukáže, zda to bude ve 250 lepší než ve 125. Osobně tomu moc nevěřím, ale člověk nikdy neví.  A co se týče mladého Lukáše Peška, toho patrně nejen my dva považujeme za náš v současnosti největší talent. Mohl by to dotáhnout daleko, ovšem, to jsem si o J. H. v době, kdy jezdil ME, myslela také. Potřebuje především kvalitního manažera, který se vyzná a má patřičné styky. ¨Dál sponzory - bez peněz se mladý jezdec, natož z Čech, těžko prosadí. Potom už jen najít dostatečně kvalitní tým, s kvalitní technikou. Vše ostatní bude záležet na něm. Nesmí se bát. Na vrchol GP se dnes jinak než po hlavě už prorazit nedá. Velmi bych si přála, aby mu to vyšlo a měli jsem po J.H. zase dalšího výborného závodníka. A snad ještě lepšího. Jenom doufám, že nezpychne, jak J.H. svého času.
 
0/0
26.8.2002 17:15

Francois

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jste magoři!!!!!
Snad máte pravdu a my se konečně dočkáme našeho závodníka na bedně a pokud ne hned,tak někdy,ale dočkáme a v to věřím.Děkuji Vám a přeji pěkný den.
0/0
26.8.2002 17:20

Teolog

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jste magoři!!!!!
Také děkuji. Vaše diskuse mě příjemně nyní obohatila.
0/0
26.8.2002 17:26

Racing

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jste magoři!!!!!
Vážená paní, nikdy jsem nechtěl být hrubý ve svých příspěvcích, ale nyní mi promiňte ...... ty krávo, koho urážíš. Myslíš, že jsi jediná která rozumí motocyklům? Já si dovolil zapochybovat o tvé aktivní účasti v nějakém týmu a koukám, že jsem bodnul do správného místa. Možná, že jsem ještě cucák, ale za 32 roků jenž se zajímám a posléze i pohybuji v tomto sportu dokážu něco poznat a to se ti může nebo nemusí líbit. Já samozřejmě výmluvám také nefandím, ale bohužel, tentokrát jsem stál přímo u vzniku problému a tak mužů něco říci. Za těch několik set závodů, kterých jsem se jakýmkoliv způsobem účastnil, si dovolím tvrdit, že poznám kdy motorka je v pořádku a kdy se začne něco dít. Ty o sobě tvrdíš (v minulých komentářích k článkům), že si tisková mluvčí nějakého týmu Grand Prix, já si prošel jména všech tiskových mluvčích těchto týmů a tak starou dámu českého původu jsem tam nenašel (pokud jsem já cucák, musíš být pěkně stará, pomalu bys měla hledat nějaký šikovný místečko na hřbitově). Z tohoto důvodu usuzuji, že práce v týmu Grand Prix je pouze tvým snem, který se však může splnit. Teď bych chtěl napsat, abys mi řekla podle čeho soudíš, že jsem cucák, ale jelikož opravdu nefandím těmto ubohým komentářům, ujišťuji tě, že už do fóra k tomuto článku nepolezu, tak sem ani nemusíš nic psát. Pokud máš zájem o širší debatu na téma mojí neznalosti a tvojí božské vševjednosti, můžeš mě kontaktovat na mých stránkách - http://racing.wz.cz ,sem totiž takové vulgárnosti nepatří. Jo, a ten tvůj názor na Lukáše Peška je opravdu fantastický, takoví opravdový, má jen jednu jedinkou chybičku, - že bys mohla vymyslet něco ze své hlavičky a ne jen psát to co si někde přečteš, takovéto názory na Peška totiž najdeš na každém novinářském serveru:-) ........ Omlouvám se všem nezúčastněným, ale urážky této mladé paní (nebo staré slečny) mě opravdu nas.....li.
0/0
26.8.2002 18:58

Karel H

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jste magoři!!!!!
Musím se připojit k RAcingovi. Co se Petry té předsedkyně SSM týče, tak jsem nebyl daleko . Podpořit ty mladé talentované = podle tebe zašlapat do země ty ostatní, aspoň to tak prezentuješ. Petra nevěří někomu kdo stojí v zatáčce, že pozná že se motorka zastaví. Za to ona z povzdálí ví, že to je zase výmluva. Ještě dlouho po závodě mechanici u Kurze nebyli schopni přesně identifikovat problém, který však jednoznačně existoval. Ale zpochybňovat nezpochybnitelné ji přece nečiní potíže.Dle vyjadřovacích schopností, pokud pracuje v nějakým týmu, tak akorát jako uklízečka, a ne mluvčí čehokoli. Pokud jezdí po GP tak dlouho, tak by věděla co opravdu určovalo směr Hulešovy kariéry. Peníze, kolik jich bylo a taky kdy byly, kterej tým vydržel jak dlouho čekat. A kdyby opravdu absolvovala GP, mohla by mít přehled, kolik jednoznačnejch technickejch problémů Huleš měl, a poznala by co je výmluva a co ne. Jenže u ní jsou výmluvy vše. Alespoň já nevím o nikom druhým, komu by letos spadl řetěz!! Taková věc se pozná i z tribuny. Petra je schopna nás přesvědčovat, že si ho shodil sám. Atd, atd. Myslím si, že toho zas tak moc neví, protože by měla větší přehled, a pokud by měla jakoukoli funkci, tak by ze svých úst nevypouštěla pitomosti jak se musí pomoct mladým. Taky se mi nezdá, že by byla fantóm, kterou by ještě nikdo v paddocku nepotkal. A že se tam pohybuje hodně lidí, co znám... Tahá vás rádobychtrejma řečma akorát za nos.
A hlavně - není v Čechách jinej ( snad možná Kuba ) jezdec, kterej by napoprvé zajel jak Jarda.
0/0
26.8.2002 20:21

neutrál

Re: Re: Jste magoři!!!!!
O.K. "Já sem vašu piču taky neviděl a věřím, že existuje" ... Ale V.R. má z Brna stejně bodů jak J.H.
0/0
27.8.2002 4:52

neutrál

Re: Jste magoři!!!!!
O.K.
0/0
27.8.2002 4:49

Josef K.

Huleš
Huleš, Huleš, Huleš, do p....e pudeš !
0/0
26.8.2002 13:18

čtyřkajak nepostoupil

uvidime
A co na to Lískovec???...
0/0
26.8.2002 12:41

Petra

Realita
Naprosto upřímně, stáj p. Kurze je sice docela solidní, ale ve 250 nejsou žádní vyjukaní cucáci. J.H. má podle mě dost malou šanci prosadit se do 1. desítky. Myslím, že bude mít na to, aby jezdil okolo 15. místa, ale žádnej zázrak asi už neudělá. Včera i veterán Waldman ukázal, jak se má jet. Uvidíme, ale vidím to spíš skepticky. Vetší podporu potřebujou mladší a nadějnější.
0/0
26.8.2002 11:45

Karel H

Re: Realita
Ty meleš jak předsedkyně SSM. Čí podporu? Pokud je pravda, co o sobě píšeš, tak bys mohla vědět, jak to se sponzory chodí. A pokud mluvíš o těch mladých, tak já vidím akorát jednoho, co by se tam v budoucnu neztratil. Když Jára s Kubou pojedou 250, tak abychom Lukášovi mohli fandit ve 125. I když včera žádnou díru do světa neudělal. Jinak Huleš napoprvé s 250 ukázal že je profík. Napoprvé se dostal pod 2.07, což určitě není sranda. I když top ten se zdá být dost vzdálená.
0/0
26.8.2002 12:58

Petra

Re: Re: Realita
Nejseš nějakej drzej ty cucáku. Když jsem já chodila na grand prix, tak tys ještě pouštěl do plínek. Abych neřekla svým kámošům, aby ti vysvětlili jak se mluví s dámou. O sponzorech toho vím víc než dost, sama pracuju u týmu z GP. A když jsem hovořila o podpoře, nemyslela jsem pouze tu sponzorskou. Z Huleše už nikdo nic nevychová, ten je na to starej. A jestli se nezačne u těch mladejch, tak zase na nějakej čas nebudeme mít konkurence schopnýho jezdce. Votevři voči, aby sis uvědomil, že z Huleše už mistr světa nebude. Tím míň ve 250, kde jsou mnohem lepší jezdci než ve 125.
0/0
26.8.2002 13:14

Karel H

Re: Re: Re: Realita
Aha dáma se projevila.... Podle všeho co píšeš ti je tak 70, to už budeš pěkně stará a škaredá, a ti tví kámoši asi budou vysloužilci z STB. Možná bys u těch mladejch mohla začít sama, jako babička na hlídání. Oči mám oteřený dokořán, a vidím že z Huleše mistr světa nebude. Ale je to jeden ze dvou nejlepších českejch  jezdců, a úměrně k tomu k němu mám úctu. Zkus to taky.
0/0
26.8.2002 20:31

Kódl

Re: Re: Realita
Ty chudáku, o jakém profíkovi to mluvíš ? O tom, co včera jezdil na konci startovního pole a nedojel do cíle. O tom, co celou sezónu jenom fňuká a není schopen se prosadit ani ve 125, natož ve 250 ?
0/0
26.8.2002 13:16

Jiri

Re: Re: Re: Realita
Asi o tom profikovi, který bez jakéhokoli testování přesedl na 250, který do pátku nikdy nejel s karbonovýma kotoučema, který na motocyklu seřízeným pro někoho jiného bez pádu přestál celý víkend po dvouměsíční nečinnosti a který zajel svoje nejrychlejší kolo o 1,5s pomaleji než týmový kolega Matsudo, který si stupně vítězů ve 250 vyzkoušel v Japonsku před pěknýma pár rokama. Žádná díra do světa ale opravdu solidní výkon. A ty řeči o tom jak se bál, že ho Častka dojede? To snad tady nikdo nemyslí vážně, ale jen aby nasral ostatní.
0/0
26.8.2002 20:42

BACH

Do depa zajel proto, aby co nejdříve odjel do Německa podepsat smlouvu, a aby ho cestou nepředjížděli Němci, kteří po 500 pojedou domu. Chtěl mýt víc náskoku, protože po půl hodině už byl tak vyčerpanej a asi by neunes, kdyby ho fakt nějaký vracející se skopčák předjel. PS: Zabal to! Byl si druhej od konce a pak si se bál, že tě i ten Slovák Častka předjede.
0/0
26.8.2002 10:05

Jiri

Re:
Jsi hlupák s IQ tykve
0/0
26.8.2002 13:01

petr

držím palce
0/0
26.8.2002 10:05

mb

Jardo dobrý!
Byl jsem v Brně od pátku do neděle a mám z Jardy dobrý pocit. Každý trénink se zlepšoval o 0,5-1s, v závodě jel slušně, bojoval, škoda toho, že odešla motorka. Jardo bojuj, ve 250 by to mohlo jít příští sezonu do první desítky!
0/0
26.8.2002 9:37

petr

Re: Jardo dobrý!
tu desítku myslíš od začátku nebo od konce?
0/0
26.8.2002 11:35

FOX

13
0/0
26.8.2002 9:00

Ezekiel

Nebo kluka vpředu! :-)
0/0
26.8.2002 8:52

Bobis

:) asi potrebuji jezdce na crash testy :)
0/0
26.8.2002 7:26

Franta

Re:
Taky si myslím ...
0/0
26.8.2002 15:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze