Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Retardér smrti v Mostě čekají změny

Červencová tragédie na mosteckém autodromu, kdy tam zahynul rakouský pilot Frederico Careca, vyvolala pestrou diskuzi na téma retardér - místo, kde závodník havaroval. Nyní má smutná událost konkrétní vývoj: Ačkoli světová federace FIA souhlasí s vedením okruhu, že jezdec zemřel kvůli své chybě a po autodromu nechce žádné úpravy obávané šikany, šéf trati Jiří Kroužek přišel s nápadem sám. "Retardér z dráhy nezmizí, ale upravíme jej," řekl Kroužek.Tragická havárie Frederico Carecy - ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MIKE

Nebourat!
Dle mého názoru retardér do mosteckého okruhu patří. Závodníci o něm ví a počítají s ním. Sám jsem v Mostě jezdil a je na každém, jak tuto výzvu přijme..
0/0
17.9.2002 15:04

Zbyněk

Retardér zachovat!!!
Jezdím tímto retardérem už 15 let a nedokážu si představit tento autodrom s jiným řešením. Nejezdím ho jako závodník, ale jako řidič záchranné Tatry. Jsou víkendy, kdy tímto retardérem projedu i 40x a přesto mám k němu stále respekt. Rychlosti jsou tam opravdu velké(ač se to z tribun nezdá i já tam s tou těžce týranou Tatrou jezdím okolo 180km/hod), přesto je možné ho projet bezpečně.Jen si myslím, že je potřeba občas sledovat víc dění okolo sebe a sledovat signalizaci. Je totiž dost jezdců, kteří jak se říká odloží mozek do formaldehydu a nechají stát v boxu. Pak není k tragedii nikdy a nikde daleko. Byl jsem jedním ze záchranářů,kteří vyprošťovali Carrecu. Není to nic příjemného,ale přesto se stavím za zachování mosteckého retardéru,protože bez něj by se autodrom v Mostě stal neříkám nudným ale průměrným určitě. A to by byla velká škoda. Souhlasím s úpravou podle pana Kroužka, protože si myslím,že tato úprava určitě tento retardér zklidní a přitom neubere na kráse a zachová také šanci jezdit i srdcem.
0/0
9.9.2002 21:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze