Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Armstrong čelí nadávkám, ale hvězdy ho chválí

Lance Armstrong nebojuje na Tour de France jen se soupeři, ale i se zlovůlí diváků. Cyklista, který se pokouší triumfovat ve slovutném klání počtvrté za sebou, si v cíli nedělní etapy postěžoval, že ho fandové během náročného dvacet kilometrů dlouhého stoupání na Mont Ventoux provokovali nadávkami. Američan není ve Francii příliš populární a fanoušci mu spílali, že dopuje. "Kdybych měl pokaždé, když na mě dnes někdo křikl dopi, vybírat dolar, byl by ze mě boháč," tvrdil Armstrong.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tereszz

Lance je clean.
0/0
14.9.2002 22:39

caty

................
Musim uznat ze jsem jestenevidela tolik kladnejch nazoru na Lance a velmi mile me to prekvapilo.Jezim zavodne kolo i triatlon a musim uznat ze bez driny to nejde.Takze i kdyby vsichni sypali tak musej i vsichni drit az do umoru. Lance je proste jedinecnej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
23.7.2002 21:21

David

Re: ................
problém je v tom, že ne všichni berou. A pak je to k těm co hrají poctivě nefér :-(
0/0
24.7.2002 11:58

twister

Doping není podstatný
Jak to řekl Hruška - i kdyby všichni začali sypat a nebo s tím všichni přestali,zase by byl první Armstrong a kdo je poslední by byl zase poslední. Mám pocit ,že se to s řečma o dopingu hodně přehání.Regulemi UCI by neprošlo 80% rekreačních sportovců(já tedy určitě ne,se svými dvěma kávami denně).Nevím jestli něco berou ,ale jsem převědčen ,že jsou na tom všichni +/- stejně.A srovnáte-li disciplínu Armstronga s divokým životem Pantaniho nebo Ullricha tak možná získáte ten rozdíl ,který z něj dělá naprostou jedničku.
0/0
23.7.2002 11:14

David

Re: Doping není podstatný
Co třeba takový příklad Bena Johnsona?
0/0
23.7.2002 11:36

Twister

Re: Re: Doping není podstatný
Já jsem mluvil vysloveně o cyklistice.Je kolem ní strašný humbuk a profi cyklisté podstupují testy mnohem častěji než hokejisté a fotbalisté.Jsem přesvědčen ,že tyto dva sporty jsou mnohem méně "čisté" než cyklistika.Jenom to tam nikoho moc nesere. Od doby co vím ,že RedBull + kafe jsou doping za který můžete dostat stopku a od doby co jsem si pořádně pročetl ingredience na běžně používaných a LEGÁLNÍCH prostředcích dostupných v posilovnách ,tak mám na doping jiný názor.Skutečně takřka nikdo z běžně amatérsky sportujících lidí by těmi testy neprošel.Jenže většina lidí má představu ,že abyste měli pozitivní nález tak musíte málem spát s kapačkou v paži a jíst jen tablety.
0/0
23.7.2002 14:40

David

Re: Re: Re: Doping není podstatný
To souhlasím, ale Ben Johnson byl sprinter a ne hokejista :-) Souhlasím s tím, že doping je taková poněkud zvláštní záležitost, jenomže bohužel kvůli němu umírají lidé (někde jsem četl, že se odhaduje, že na následky EPO už umřelo okolo 80 cyklistů - to už je celkem dost velké číslo). Doping dává těm nepoctivým výhody a ti poctiví na to doplácejí.
0/0
23.7.2002 15:23

Twister

Re: Re: Re: Re: Doping není podstatný
Já samozřejmě vím kdo je Ben Johnson :-) ,jen mi nepřipadlo vhodné srovnávat atlety protože ti mají testy v podstatě stejné jako cyklisti.
0/0
24.7.2002 11:47

David

Re: Re: Re: Re: Re: Doping není podstatný
Ale vždyť o to právě jde. Srovnávat srovnatelné. A Ben s dopinkem byl nejlepší, zatímco bez dopinku nevyhraje pomalu ani v kvalifikaci. Prostě ti co dopují mají neoprávněné výhody.
0/0
24.7.2002 11:56

twister

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doping není podstatný
No jo ,ale Johnsona usvědčili z dopingu a ne jednou. Armstronga ani jednou ,ale spoustu lidí které poráží ano.Jen tím ,že je nejlepší přece není automaticky nadopovaný. Já mám hlavně strach z toho ,že na spoustu nepohodlných cyklistů to může někdo nasadit a Armstrong je potenciální terč č.1 Jak jsem řekl,myslím že jsou na tom ve světové špičce +/- všichni stejně(co se týče dopingu) - to znamená lépe než běžně se stravující člověk a doping je hlavně prostředek k likvidaci určitých sportovců.
0/0
24.7.2002 14:51

David

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doping není podstatný
Já jsem taky ani jednou neřekl, že Armstrong dopuje. Jenom jsem řekl, že doping dává dopujícímu nedovolenou kompetitivní výhodu. A navíc pochybuju o tom, co říkáte. Cyklistika je dopingem prolezlá skrz na skrz. Ostatně taky je to jeden z vůbec nejnáročnějších sportů.
0/0
24.7.2002 18:01

Twister

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doping není podstatný
To je opravdu těžko říct.Já se v profipelotonu nepohybuji a ty asi taky ne.Oba můžeme jen spekulovat.Doping tam nepochybně je ,ale v jaké míře je užíván záměrně a v jaké míře je do těl sportovců "importován" za účelem jejich likvidace toť otázka.Od té doby co odebrali medaili Raducanové mám o dopadu dopingových kontrol hodně velké pochyby.Myslím že zničily spoustu nevinných sportovců.
0/0
25.7.2002 8:06

Re: Re: Re: Doping není podstatný
Na fotbalisty a hokejisty jsou určitě mnohem menší antidopingové zátahy, ale to je proto, že jenom dobrá fyzická kondice dobrého fotbalistu nedělá. Nestačí umět rychle a dlouho běhat, respektive bruslit. Člověk musí mít talent. Kdežto v cyklistice vyhrává právě ten, kdo dokáže jet co nejrychleji. Proto je pro proficyklistu potenciální přínos z dopingu mnohem vyšší než pro fotbalistu či hokejistu.
0/0
23.7.2002 17:43

Twister

Re: Re: Re: Re: Doping není podstatný
To máš sice pravdu ,ale zkus udělat kličku když jedeš na kyslíkový dluh:-) Týká se to hlavně silových hráčů NHL(bitkaři) ä potom viz konflikt Zeman vs. Italská liga.
0/0
24.7.2002 11:50

dejvidek

.....nejen nohy, ale i mozek
Ahojka lidičky, dovolte mi, abych trochou přispěl do vaší diskuze. Trochu jezdím a proto vím, že se jezdí nejen noham ( i když hlavně ) ale i hlavou. Tour je etapový závod a použití hlavy je nezbytnou součástí. Musím oponovat Davidovi ohledně ježdění v balíku. Ano, je to do jisté míry ulehčení, ale šlapat musí všichni bez rozdílu. Není umění srávit při Tour 400km v únicích a skončit třeba 158. Daleko důležitější je, vytvořit si dostatečný náskok a to není jen takové ježdění v balíku za pomoci svého týmu, ale to je sakra fuška a pak si ten náskok a soupeře hlídat. Virenque je dobrý, ale bohužel ztrácí přes 10minut na Lanceho, jeden čin hrdinu nedělá. Vemte si loňskou Tour, kdy na Ulricha jel celý Telekom a Lance si z něj dělal dobrej den a hlavně v kopcích. To samé je i letos, kydž je třeba tak zabere a jinak jezdí v klidu a hlavou. Lance je typ moderního cyklisty, který je na tom super dobře fyzicky, ale i mentálně a jen takový mají šanci vyhrávat. Svět cyklistiky nepatří slabým a hloupým. To by bylo asi tak vše.
0/0
23.7.2002 10:18

Re: .....nejen nohy, ale i mozek
Souhlasím s tebou, že jezdit se musí i hlavou, pokud chce člověk vyhrávat. Ale díky bohu, že nejezdí všichni "hlavou". Protože pak by se jelo celou etapu v balíku a koukat by se dalo až na závěrečnej spurt. Kdežto, když někdo vyrazí do úniku a jiný tým ho musí stíhat, pak je to atraktivní.
0/0
23.7.2002 17:38

Juha

Cyklistika je o bolesti...
Včera jsem dočetl Armstrongovu knihu "Návrat do života" - to čím si prošel - metastázy na plicích a na mozku, čtyři cykly chemoterapie, kdy jen ležel zkroucenej bolestí - to jsou jeho kořeny v úmění trpět - a profi cyklistika je hlavně o tom, kdo skousne nejvíc - natrénováno maj všichni... - a Lance by byl magor, aby si píchal něco, co by třeba zvedlo pravděpodobnost recidivy rakoviny... Toť můj názor
0/0
23.7.2002 7:51

ovesna vlocka

Re: Cyklistika je o bolesti...
plne se ztotoznuji s juhou, protoze sam jezdim amatersky na kole, vim ze cyklistika je predevsim bolest, a tu armstrong diky jeho osudu a vuli zvladl. nikdo jiny si nedokaze tak sahnout na dno jako on. a to ze uziva doping, peknej blabol, presneji receno zakazane prostredky neuziva zadne, a bez povolenych prostredku a lekaru by se zadny cyklista na tour nemohl postavit. navic kdyby lance dopoval veskera je ho slava a drina by byla ta tam, podvedl by sam sebe, na to je moc inteligentni a urcite si na to dava dobry pozor.
0/0
23.7.2002 8:52

Milda

Uznani
Lance je fakt machr a diskuse jestli vsichni berou nebo ne jsou o nicem. Jestli berou,tak vsichni a potom stejne musime uznat kvality tech nejlepsich. Ale napred je hromada driny,potom dalsi hromada driny a nakonec posledni hromada driny. Nejake podpurne,nebo nedovolene,nebo jak to chcete nazyvat prostredky jsou az tresnicka na dortu. doufam,ze si nikdo nemysli,ze si zitra koupi kolo,par prasku a vyhraje pristi Tour?? A krome toho napr. 3 silne kavy a jste positivni na kofein. Takze nedopuje nahodou kazdy z nas?
0/0
22.7.2002 22:27

Radim

Lancuv trening
je tam jeho treninkovy plan... a zkuste si to zajet
0/0
22.7.2002 21:45

David

Re: Lancuv trening
Všichni co nevěří čemu? Klidně můžu tvrdit, že je to ideální zátěž k nějakému tomu dopinku :-) Ale jde na tom vidět, jak je to brutální sport. Myslím, že bych zvládl tak maximálně to 3x 2 hodiny na 115-135 :-) Ostatně nedovolené prostředky se také používají na regeneraci organismu.
0/0
22.7.2002 22:07

Lovka

Kovboj je nejlepší,ale na v něděli na Krále Richarda neměl
0/0
22.7.2002 21:25

Jaroslav Kobližek alias M.J. Fox

Lance je 'clean'!!!
No to je naprostá blbost, že všichni dopujou. To je největší hovadina, co jsem slyšel. V tom případě dopuješ i ty, dopuje prezident, dopuje třeba i Tomáš Dvořák, dopujou naši zástupci na Tour. TO JE TAK STRAŠNÁ HOVADINA!!! Podle mého názoru je Lance čistej, stejně jako další jezdci, včetně našich. A pokud jsou testy čistý, kterými Lance prochází téměř denně, protože je v Maillot Jeune, pak zde není o čem mluvit. On je typem cyklistou, kterej by toho nebyl schopnej. Možná si řikáš, jsou v tom prachy, ale on si uvědomuje, že potom všechno ztrácí smysl. Navíc se celý rok připravuje speciálně na Tour de France. Navíc letos skoro nic nevyhrál, kromě dvou mylých závodů, ani na Giro d'Italia nejel. A kdyby použil na Tour doping (zakázané látky, nebo jak kdo chcete), tak se z toho už nikdy nevyhrabe. Každej by ho zavrhnul, Amerika, lidé co přežili rakovinu, sponzoři, celej tým. A nedopadlo by to jako s Tomem Simpsonem, kterej při stoupání na Mont Ventoux zemřel vyčerpáním, jenom díky použití dopingu, a pak byl oslavovanej ve Velké Británii jako hrdina. To by se dnes vůbec nestalo. Sice jsou v tom velký prachy, ale Lance by se na to nezmohl. V opačném případě by to byl pokus o zničení jeho kariéry, jako antentát. O to by se možná pokusili ožralové, kteří kolem silnice při stoupání na Mont Ventoux na Lance křičeli "Dopé, Dopé!". Takový lidé nejsou žádnými fanoušky cyklistiky, je to jen banda zmetků, kteří chlastaj, protože k tomu maj důvod, etapa Tour de France!!! Tohle je můj názor.
0/0
22.7.2002 20:59

Jaroslav Kobližek alias M.J. Fox

Re: Lance je 'clean'!!!
Tenhle příspěvěk patří k tomu prvnímu příspěvku "Všichni dopujou!!!"... Zapomněl jsem dát reagovat =)
0/0
22.7.2002 21:11

Ned

jakkoli hosi..
Lance je Buh, vsichni co dojedou deTour jsou Bozi. Lance ma vice natrenovano a hlavne je immuni k bolesti, jemu trpet nevadi !!   Go Lance Go
0/0
22.7.2002 19:06

David

Je Armstrong opravdu nejlepší?
Když se nechá celou etapu táhnout svým supertýmem, a pak na závěrečných kilometrech má nejvíc sil? Osobně fandím víc Jalabertovi, ten alespoň dokazuje, co je to bojovnost, jet v těch horách několikrát po sobě celou dobu v úniku je neskutečné. Navíc na startu chybí minimálně Pantani (ať žije dopink :-) a Cippolini.
0/0
22.7.2002 17:07

JL

Re: Je Armstrong opravdu nejlepší?
Co to je 'tahnout svym super tymem' ?? To jako ma lanko a jede zahaknutej?
Tebe asi nenapadlo ze napr. tech vcerejsich 221 km musel uslapat uplne stejne jako ostatni vid ?!? To ze je uslapal tak jak je uslapal je jen jeho uspech, jsou to jeho nohy co do toho dupou...
0/0
22.7.2002 17:53

David

Re: Re: Je Armstrong opravdu nejlepší?
Jo, ale něco jiného je jet v balíku a šetřit síly a něco jiného jet sám nebo s malou skupinkou. Když nevíš co znamená "tahnout svym super tymem", tak proč měli triatlonisti zakázané jezdit v háku? Celkem by mne zajímal souboj jeden na jednoho... Navíc, kolik jezdí Armstrong ročně závodů v porovnání s ostatními jezdci? No nic, Armstrong je prostě hvězda se vším co k tomu patří.
0/0
22.7.2002 18:33

Moorhuhn

Re: Je Armstrong opravdu nejlepší?
No to už jsem se opravdu dlouho nenasmál jako u tvého příspěvku  Ty sis myslel,že lidi z jeho týmu ho naloží do auťáku a pár kiláků před cílem ho vysadí i s kolem mezi ostatní cyklisty? Nebo že to jedou lidi z týmu jako štafetu a on je finišman?
0/0
22.7.2002 18:38

David

Re: Re: Je Armstrong opravdu nejlepší?
Seděl jsi vůbec někdy na kole? Víš jaký je rozdíl mezi jízdou v balíku a samostatně? Tak asi tak.
0/0
22.7.2002 18:42

roman

Re: Re: Re: Je Armstrong opravdu nejlepší?
A nejsou nahodou na startu vsichni v jednom velkym baliku a pak uz jen zalezi na kazdym z nich, jakou strategii zvoli...Myslim, ze to je v  mnoha sportech podobne...
Nikdo se nepta, jestli jel v baliku nebo sam...Zalezi na kterym fleku dojede.To si myslim ja.
A k tomu dopingu se nema cenu vyjadrovat, protoze jsou to jen dohady a ani ty testy nejsou zarukou jejich cistoty...
0/0
22.7.2002 23:36

Re: Re: Re: Je Armstrong opravdu nejlepší?
Jezdil jsem, rozdíl to určitě je. Ale v tom balíku se s Lancem vezou třeba i lidi z ONCE, kteří praktikují vyčkávací taktiku a taky se nechají dovézt pod kopec - neunavují ale své lidi a sami čekají až Lanceho pomocníci budou utavení a pak se zkoušejí ve třech prát se samotným Armstrongem (nebo s Armstrongem a Herasem)... Na takového Induraina taky kdysi makal celý tým a celý tým se mu obětoval (třeba i Olano). Rozdíl vidím v tom, že Indurain skoro nikdy nejezdil ofenzivně, ale spíš pasivně a reagoval většinou na nástupy jiných (výjimečně nasadil brutální tempo a postupně jezdce za sebou ztrácel). Indurain svůj trikot v horách většinou jen obhajoval, zatímco Armstrong jede i v horách aktivně, ofenzivně, agresivně. To se mi na něm moc líbí. A vůbec mu nevadí, že jede ve žlutým...
0/0
23.7.2002 8:22

Petr D.

Re: Je Armstrong opravdu nejlepší?
Člověče Vy jste snad seděl a jezdil jenom na trojkolce v mateřské školce.
On se sice veze v týmu 200 km, ale průměrnou rychlostí okolo 40 km/h, ale posledních 30 km jede na plno. Zkuste jet alespoň 1/2 hodiny nepřetržitě v rychlosti 35 km/h, vsadím se, že pak budete 2 týdny na ARU. 
0/0
23.7.2002 10:04

David

Re: Re: Je Armstrong opravdu nejlepší?
Dobře, tak trošku fyziky, když mi nevěříte. Při rychlosti 30 km/h tvoří aerodynamický odpor přibližně 50 procent celkové zátěže. A protože tento odpor roste se čtvercem rychlosti, tak v 50 km/h to dělá už přes 90 procent. Takže když jedu v balíku, tak nejen snižuji svůj aerodynamický odpor, ale ještě navíc ten vzduch za cyklistou předemnou nestojí, ale je strháván jím, takže ušetřím další energii. Jednou jsem jel na Grossglockner (asi 2300m) a vůbec nechápu, jak ti cyklisti můžou do těch kopců tak jezdit, je to neuvěřitelné :-) Ale to neznamená, že si nemůžu dovolit srovnávat Armstronga s Jalabertem.
0/0
23.7.2002 11:18

aaaaaa

1234567890 1234567890 1234567890
aaaaaaaaaa
0/0
22.7.2002 16:10

kviiik@quick.cz

L. A.
Mozna me ukamenujete, ale ja nejsem presvedceny, ze vsichni berou. Verim, ze v lidskych silach je slapat na Alpske vrcholy tak, jak to predvadi Lance, a to i bez dopingu. Holt nekdo ma - a nekdo nema. Tech, kdo meli, se prece najde vic - Angelo "Fausto" Coppi, Eddy "the Cannibal" Merckx, Jacques "Anq" Anquetil, Bernard Hinault, Graig "Le Mond" Lemond, Miguel "Big Mig" Indurain... Opravdu myslite, ze v tom vsichni "jeli"?
0/0
22.7.2002 15:41

Martin

Re: L. A.
Nemam rad slovo doping (jako by se drogovali na diskotece), proto pouzivam slovo podpurne prostredky povolene a nepovolene. Rozdil mezi nimi je minimalni co se ucinku a ceny tyce (maskovani nepovolenych je taky pekne drahe), ale podpurne prostredky uzivaji a uzivali vsichni sportovci na vrcholove urovni (taky si date kavu abyste neusnuli ci dopingovou viagru a je to fer vuci mene majetnym?). 
0/0
22.7.2002 16:05

kviiik@quick.cz

Re: Re: L. A.
Je pomerne jasne stanoveno, ktere latky a jejich derivaty povoleny jsou a ktere ne. Kava nezvysi objem svalove hmoty, nezvetsi kapacitu plic ani srdce. Tedy cyklistovi prilis nepomuze. V tom je asi tak ten rozdil. A myslim, ze hranice toho, co by melo byt povoleno a co ne, vhodne urcit lze. Za dalsi, nevim, proc vsichni tvrdite, ze vsichni vrcholovi sportovci si pocinaji takhle. O kolika z nich to vite urcite? Kolik z nich kdo znate osobne? Co Zelezny? Neumannova? Ani tem neverite? A kolika (negativnimi) dopingovymi testy museli projit oni?
0/0
23.7.2002 22:05

kaja

Re: L. A.
nebud naivni, cim vice se podivas zpet, tim vice dopingu v cyklistice bylo, dnes alespon pod kontrolou lekaru, drive nerizene. vetsina z nich ma sekundarni problemy s dopingu...
0/0
22.7.2002 16:26

kviiik@quick.cz

Re: Re: L. A.
Bud konkretni. Ja jsem uvedl nekolik legend cyklistiky, ty mi aspon u tri z nich prozrad neco o tech sekundarnich problemech. Kdyz takhle pises, jiste o tom neco presnejsiho vis. Za casu Coppiho se o dopingu nevedelo nic, presto to byla hvezda, ktera hezkych par let vyrazne prevysovala ostatni - tak jako Lance dneska na TdF. Tak proc by ne?
0/0
23.7.2002 22:11

David

Re: Re: Re: L. A.
Já myslím, že si stačí dát do www.google.com pár klíčových slov a ono už toho najde takové hromady, že se v tom člověk stěží dokáže přehrabat. Například první doping v cyklistice byl použit někdy v roce 1886 (to bych ani neřekl, že v té době byly kola :-) V roce 1999 prohlásila francouzská cyklistická federace, že minimálně u poloviny ze 134 profesionálních jezdců byly v moči zjištěny zakázané látky. Minimálně někteří vítězové TdF (dvojnásobný vítěz Bernard Thevenet) dnes trpí následky používání zakázaných látek (většinou zničené ledviny a játra). Když italská policie provedla zátah na Giro, tak v hotelu kde bydleli cyklisti nalezla 300 balení různých zakázaných látek a injekčních stříkaček... A to jsem ještě nezmínil ten skandál na TdF v roce 1999.
0/0
24.7.2002 11:50

David

Re: Re: Re: Re: L. A.
Omyl, skandál z roku 1998.
0/0
24.7.2002 12:03

Martin

Do sedla
Ve Francii, Italii, Spanelsku je cyklistika nesmirne popularni. Dokazete si predstavit, ze by u nas na kopec vyjelo, ci vylezlo dveste tisic lidi? U nas stoji pri MCR v kopci dveste osob, a z toho vetsina pribuznych, nebo opatrovatelu. Kazdy z fandu ma predstavu, ze ten jeho vyvoleny je nejlepsi a ostatni si pomahaji k vykonum nefer prostredky. Boj, ktery byl medii rozviren kolem dopinku ovlivnil i sirokou verejnost, ( u nas je to jen odvar toho co se deje v cyklisticky vyspelich zemich, kde v dobe zavodu je na prvni strane vitez etapy a ne vynikajici hokejista na hoby tenisove akci) ktera nedokaze mnohdy posoudit co tito borci prozivaji. Pokud by vymizel dopink ti nejlepsi by byli zase nejlepsi. Ja osobne vam mohu rict, ze po 5 etapovem zavode se citite jako by vas nekdo pretahl tyci po nohach a to nerikam nic o tom, ze telo nechce prijmat potravu jak jste unaveni. Nedokazu si predstavit co prozivaji ti borci po 3 tydnech v sedle po tech nehoraznych kopcich pri takovem rychlostnim prumeru (zeptam se Konase). Ze jsou to vynikajici sportovci vam, kteri si otevreli tyto stranky nemusim rikat. Fotbal hraju taky rad (1. A), ale na zvraceni po polocase ci zapase mi nikdy nebylo. Proto mam vztek na ty kteri si mysli, ze staci si dat par tablet ci injekci a z prumerneho cyklisty je Armstrong (udelal bych to okamzite taky za tu slavu a penize). On a ti, kteri jedou Tour jsou novodobi gladiatori a nehodnotim jestli jsou to bobulari nebo ne.
0/0
22.7.2002 15:29

David

Re: Do sedla
Nevím, do jaké míry by byli ti nejleší nejleší i bez doinku. Stačí se odívat na takového Bena Johnsona... Pokud tvrdě nemakáš, tak ti doink nic nedá. Ten je účinný až v kombinaci se zátěží. A většinou díky doinku je možné dosáhnout větší zátěže a následně tak zvýšit fyzičku. Na druhou stranu taky necháu, jak vůbec něco takového můžou zvládnout. Ta bolest v nohách o dvaceti kilácích do koce musí být děsná.
0/0
22.7.2002 19:22

David

Re: Re: Do sedla
Teda, kde se poděly všechny moje péčka? :-(
0/0
22.7.2002 19:24

kápo

Armstrong
Myslím, že pravdu máte až na Kaju tady všichni. Je jasné, že není v lidských silách zvládnout takový zápřah!! Tudíž je potřeba tělu pomoci ať už dovolenými nebo nedovolenými prostředky. Myslím si, že všichni cyklisti používají prakticky to samé, protože valná většina z nich jsou astmatici???? a mají tedy lecos povoleno.U Lanceho je rozdíl pouze v psychice od ostatních, protože on už ví co je to bojovat o život a takový závod v něm tudíž nezanechává pocit že musí jet jako o život a proto jede zdánlivě tak lehce a když k tomu připočteme jeho talent, úsilý, morálku, zdravou drzost, chuť závodit, vítězného ducha, perfektní tým , zázemí a doprovod vyhází nám jednoduchý výsledek-momentálně je jednoznačně nejlepší a doufám, že ještě pár let bude.
0/0
22.7.2002 14:39

Ned

Lance je Buh...a nedopuje !!
Hosi jste vsichni vedle, Armstrong je "clean", je to nejdisciplinovanejsi sportovec na svete.  Je to zkratka machr !!
0/0
22.7.2002 14:20

kaja

Re: Lance je Buh...a nedopuje !!
no to urcite, to si asi nekde upadnul na hlavicku....
0/0
22.7.2002 16:31

Ondráš

kajo kajo...
Jo, není nad fotbal... Není nad to, proletět se vzduchem a vybojovat penaltu na MS, kdy protihráč stojí metr od tebe, ale rozhodčí je asi ožralý a udělá "fuuuk"... To je slávy, když jsi mistr světa a ti druzí prohráli, protože jste zaplatili víc...
Mám fotbal rád( i přes filmování a slepotu rozhodčích, i když každýjsme člověk ), ale srovnávat BAGR a MOTÝLA... no... To je vlastně to samé, ono se to hýbe, že?
0/0
22.7.2002 14:12

dan

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.7.2002 13:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze