Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exmluvčí: Nepřicházím s mačetou

Bývalý kladenský učitel Otakar Černý začínal v někdejší Československé televizi před dvaceti lety jako externí spolupracovník redakce sportu. Nyní se tam vrací ve funkci šéfredaktora. "Nepřicházím s mačetou, ale jako úředník a manažer. Nechci komentovat ani moderovat, to zřejmě při výběrovém řízení rozhodlo v můj prospěch," odpovídá na otázku, s čím nastupuje na nový post.Šéfem sportu v ČT je Černý

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ziki

Odchody z redakce
Vážený pane Černý, mohl byste nám prosím sdělit, zda samotný Váš příchod na diskutovaný post v ČT znamenal sám o sobě již nějaké odchody lidí z redakce sportu? (byl tu zmiňován J. Vrba)
0/0
17.7.2002 16:05

Ota Černý

vážení diskutující - většinu svých názorů jsem prezentoval ve včerejší diskusi, teď pouze krátce: někteří z Vás stále nepochopili že jméno mé funkce je Šéfredaktor sportovní redakce nikoli Nejlepší Komentátor - srovnávat mě neustále s nespornými esy tohoto oboru u nás je naprosto zbytečné - dále věřte, že manažerská funkce je o tom sehnat peníze a udržet schopné lidi - dnes je 17.července - obdivuji ty z Vás, kteří dva týdny dopředu vědí, že toho nebudu schopen - vždyť to nevím ani já sám!!
0/0
17.7.2002 7:32

Laik

Re:
Když to nevíte ani Vy sám (stejně jako by to nevěděl asi nikdo), tak jak můžete tvrdit, že přicházíte jako úředník, ale i jako MANAŽER ? Až dokážete, to co jste jmenoval, tak prosím, proč ne.  Do té doby Váš výrok, že přicházíte mj. jako manažer odmítám. Bral bych ho v případě, kdybyste manžerskou pozici někde vykonával předtím s aspon nějakými výsledky. Vy se na manažera musíte zkusit teprve vypracovat (každý kdo je manažerem jednou začínal, to není nic divného), ne že jako manažer přicházíte. V předchozích pozicích, které jste zastával, to bylo o zcela jiných schopnostech než manažerských (čímž netvrdím, že to bylo jednoduché). Co se týče zbytečnosti srovnávání s komentátory -souhlasím . Prominte dotazy: 1.) Pokud se Vám nepodaří to, co jste jmenoval, položíte to sám ? 2.) Nezdá se Vám uboze nemanažerské odvolat z titulu vyšších nadřízených p. Lípu a Maniše , když jejich přímý nadřízený se v té době nachází v Asii ? Udělali závažný akutní problém, opili se v práci nebo co ? I přestože můžeme diskutovat o nutnosti jejich funkcí ? (nejde samozřejmě o Vaše rozhodnutí). Děkuji  
 
0/0
17.7.2002 12:14

Spin

Re:
Pokud je toto příspěvek p.Otíka Černého, pak je to DILETANT na entou. Chudáci my sportovní příznivci...na co by sháněl prachy, když ČT je přízpěvkovou organizací, kterou máme platit my ...diváci...
0/0
17.7.2002 12:39

Victor

"Dočkej času jako husa klasu" nebo "Nevylévej dítě s vaničkou"
Existují česká pořekadla, hodící se pro takové překvapivé okamžiky. Neexistuje však škola pro šéfredaktory sportovních redakcí. Její absolvent by asi měl větší naději, ale taková škola není. Možná by neškodila škola pro sportovní komentátory. Kdysi takovou školou byly radiové přenosy, kde komentátor měl normu asi 2000 slov za minutu (nebo více?).Dnes je situace jiná, je čas šancí. Každý zkoušíme šance třeba v úplně jiných oblastech, než jsme studovali, nebo dříve dělali. Jsou vždy dvě možnosti, buď se člověk osvědčí, nebo ne. To se většinou pozná. Ale po určitém čase. Pan Špidla taky nikdy funkci premiéra nedělal, ale dostal šanci. Nikdo není dokonalý. Ale má právo na šanci. Paní Helena Růžičková hrála a hraje divadlo, ikdyž nějaký třeba Japonec by v životě neřekl, že to může být herečka, ale dostala šanci. Dejte míru šanci, zpíval Lennon. Dejme panu Černému šanci, když to bude dělat dobře a sportu bude na obrazovkách více - fajn, pokud ne dáme šanci jinému. Stále je to o šancích.(Funkce šéfredaktora není na volební období, ale 2.8.2002 se to asi nepozná, když 1.nastoupí).Šance je také o tolerantnosti. Kdo sportuje na vrcholové úrovni, nemůže zároveň dělat komentátora, jen vyjímečně bývalý vrcholový sportovec dělá komentátora. Jednomu se komentátor libí, protože je zábavný, druhý nadává, protože pozná, že komentátor blafuje a chodí kolem kaše. Někdo je dobrý v komentování, ale není dobrý vedoucí, dobrý vedoucí nemusí být dobrým komentátorem. Kolik je např.fotbalových trenérů, kteří fotbal nikdy nehráli - a také jim nikdo nenadává, ale dostávají šanci.Sám jsem spíše kritikem českého komentátorství, neboť sleduji přenosy na evropských TV stanicích (STV1,STV2,ORF1,ORF2,ARD,ZDF,TF1,FRANCE2,Rai Uno,Rai Due,TVP1,TVP2 a také Eurosport,DSF,Fox sport,TRT,Star TV aj. a všude je určitá úroveň redakcí, televize, komentátorů, jsou zaběhnutá schémata. Vzhledem k tomu, že většině komentářů rozumím, hodnotím i množství informací, které získám od komentátora k doplnění vizuálního vjemu. A bohužel v tomto ohledu jsou naši komentátoři za očekáváním. Nedivím se proto vedení ČT, které jistě také srovnává tyto mezinárodní úrovně, že se snaží tuto situaci řešit. V praxi je velmi časté, že lidé pracující na určitém pracovišti, po určité době "onemocní" pracovní slepotou, proto se velmi často povolávají na vedoucí funkce lidé "zvenčí", kteří jsou schopni provést nezávislou analýzu situace a navrhnout, či provést výběr priorit pro další vývoj. Nechme se překvapit co pan Černý vymyslí, můžeme se třeba těšit na přímý přenos finále Mistrovství republiky v šachu, mimochodem -to jste ještě neviděli, jak je to napínavý boj, běžte se na to někdy podívat, tam jde skoro o život, sám bych tomu nevěřil, kdybych to neviděl ! (Pokračování za rok)
0/0
16.7.2002 19:29

Cad

Re:
Tolik kecu o nicem. Drahy jazykovedce, kdyz tak dobre rozumis poradum na vyjmenovanych stanicich, tak asi vis, ze na americke stanici Fox sport komentatori neustale opakuji pravidla vysilaneho sportu nebo jen hloupe zvani.
0/0
17.7.2002 16:27

dr.

DOBRÁ ZPRÁVA - BOSÁK ZUSTÁVÁ!
Odchází Jirka Vrba, a kdyby odešel i Míra Bosák, tak by to bylo fakt zlý. Doufám, že tam všichni výborní komentátoři zůstanou, kam by taky šli, třeba nejlepší hokejový komentátor Záruba by mohl jedině komentovat na Galaxii, ale to by byla škoda.
0/0
16.7.2002 17:45

Laik

To bude paráda.....
...až studio Ligy mistrů, Dohráno a Buly bude k mání v pravé poledne :-) To je Oťasův čas ... V Buly se třeba dočkáme přenosů Kladna z 1. ČP ligy - at má divák změnu a možnost vidět i jiné soutěže, co furt jen tu zkorumpovanou extraligu, ne? Oťas všechno zaonačí, má k tomu manažerské předpoklady :-)). Zato Na palmě! (Izer+Dobrodinský) budou vysílat asi dalece po půlnoci.:-)
0/0
16.7.2002 17:42

Laik

To bude paráda.....
...až studio Ligy mistrů, Dohráno a Buly bude k mání v pravé poledne :-) To je Oťasův čas ... V Buly se třeba dočkáme přenosů Kladna z 1. ČP ligy - at má divák změnu a možnost vidět i jiné soutěže, co furt jen tu zkorumpovanou extraligu, ne? Oťas všechno zaonačí, má k tomu manažerské předpoklady :-)). Zato Na palmě! (Izer+Dobrodinský) budou vysílat asi dalece po půlnoci.:-)
0/0
16.7.2002 17:41

schneider

černý a bubu
těžko hodnotit Černýho když ještě nezačal...ale kde bere tu jisotu ..v posledních letech v roli mluvčího na Min. zdr. rozhodně příliš zkušeností nenačerpal..předtím v roli moderátora politického pořadu rovněž ne, o učitelování ani nemluvím...to, že kdysi spolupracoval s ČT mu rozhodně manažerské schopnosti potřebné pro tržní ekonomiku také nerozšířilo .. jediná šance je... že si vezme k ruce Bubílkovou .. ta by mohla zfleku komentovat, k tomu si může povolat Roberta Bakaláře a Gabo Zelenaje...a páteř nového týmu by měl....a tak volám, Otíku, ukaž co umíš... a dokaž, že se mýlím....
0/0
16.7.2002 16:47

Laik

Re: černý a bubu
Gaba Zelenaye beru všemi deseti - to bychom se aspon nasmáli... (Králik je ako chobotnica - desat rúk, desat noh, desat hlav; Hráči bruslia ako na sušených kvasniciach; Ruka-noha-noha-ruka je to ozajstna trma-vrma ) a jiné hlášky.... :-)). Ale on je tuším už po smrti ne ?
0/0
16.7.2002 17:13

Cicous

Dneska i popelař.....
Dneska i popelař může dělat prezidenta v tehle skorumpovane zemičce.Naco chodí lidi do školy když stejne potom delá každý něco jineho. Já se těšim na den kdy ty parchanty nekdo postřílí a potom si už ti ostatni přestanou dělat jenom to co se jim hodí.Ale toho se asi nedožiju protože my sme stát vlez do řiti každemu kdo ma víc žadná hrdost v nás není.
0/0
16.7.2002 16:45

Radek

....co se to na ČT děje....?!
Nevím jak bude Černý schopen vézt sportovní redakci,ale zdá se mi jedno zřejmé,současné vedení sportovní redakce nabízelo divákovi dosti kvalitní přenosy z řady sportovních akcí...samozřejmě určité chyby by našli chyby ale kdo sledoval poslední velké akce jako třeba olympiáda nebo MS ve fotbale myslím musí souhlasit že co ani měřítko kvality nebo kvantity nezavdávali nikomu důvod k tak razantnímu kroku odvolání nebo spíš neprodloužení mandátu současného vedení.... ale myslím si že celá tato absurdní změna přesně zapadá do změn které v ČT probíhají...pořady které se sice mnohdy někomu nemuseli líbit (a možná že právě proto)ale určitě na veřejnoprávní TV patřily(katovna a pod) jsou rušeny,lidé kteří byli ve svých redakcích možná až příliš nezávislí a tím i tvůrčí ale právě proto i úspěšní z nich odcházejí (Bosák), a celkově v ČT začíná vítězit pouze měřítko maximálního zisku bez hledu na kvalitu.. řekl bych že mi to něco u nás už dobře známého připomíná....vzhledem k tomu že celé schéma vysílání se nějak začíná podobat TV Nova, se ptám k čemu tu ČT vlastně máme když to co je tam kvalitní je rušeno a nahrazováno něčím co snadno může každý zájemce získat přepnutím na kanál Mr. Železného...? Plytké komentáře ze sportu na Nově už jistě nalezneme,ale proč i ČT...?!!!!!
0/0
16.7.2002 16:40

Leoš

Proč?
Nevím, proč na svém postu nezůstal pan Bosák. Já ho jako moderátora přímo žeru a vždy se těším, že bude fotbal moderovat. Jeho styl je opravdu super. Myslím si, že i jako člověk je velice chytrý a příjemný. Proč je na jeho místě dnes pan Černý? První co mě napadlo bylo, že teď odejdou pánové Bosák a Záruba a sportovní komentování na ČT se vrátí o pár kroků zpět. Co se týče MS, tak k němu nemám žádnou připomínku. Kouzelníci s časovým pásmem nejsme a tak blbě jako v Německu také ne, protože tam byla většina zápasů na placené televizi. Takže na co si všichni ti kritici vlastně ztěžují. Nic proti panu Černému nemám, ale jen vidím koho střídá. Uvidíme!?
0/0
16.7.2002 15:52

Cajzl

Proc kritizujeme ted?Protože pan Černý už na svých předešlých štacích ukázal jaké má chování a změnou zaměstnání se člověk nemění.Při jeho vyjadřovacíh schopnostech lituju jeho podřízené.Doufám,že rychle něco pose.. a bude vyhlášené nové a teď už férové výběrové řízení.
0/0
16.7.2002 15:50

michal

sportovec telem i dusi
Konecne clovek na svem miste.Pana Cerneho jsem potkal jednou v zivote a uz bych to nechtel opakovat.Bylo to schodou okolnosti na fotbalovem utkani na SJ Kladno-Cernolice.Na prvni pohled spravce stadionu , na druhy pohled pan Cerny.Nic ve zlym pane Cerny.At se dari.
0/0
16.7.2002 15:28

Laik

Re: sportovec telem i dusi
A strávil ten mač u pivního stánku nebo taky zavítal do ochozu a spatřil trávník ?
0/0
16.7.2002 17:18

Sporťák

Proč kritizujete teď?
Klasika. Klasickej českej človíček kritizuje druhého ještě dřív, než stačí něco udělat. Vlastně ještě dřív, než je uveden do funkce. Pokud se nepletu, Ota Černý nastupuje 1. srpna. Jak víte, že je neschopnej, když tam ještě ani nevkročil? Co mu dát čas? Mimochodem, velmi těžko lze skloubit funkci šéfredaktora sportu a fotbalového komentátora. Člověk se prostě musí věnovat jen jednomu, aby v tom byl dokonalej. Míra Bosák teď bude moct svůj volnej čas věnovat přípravám... a bude ještě lepší a preciznější než teď. To je můj názor. Jasně, teď mě všichni sprostě vynadají a budou posílat do různých míst, ale to je prostě ta klasika...
0/0
16.7.2002 15:16

Roman

Černýmu bych věřil
Nechápu co všichni máte proti Černému. Nelze přeci srovnávat funkci tisk. mluvčího a šéfredaktora sportu. To je úplně o ničem jiném. A Černý tam také není od toho aby něco komentoval, ale aby řídil redakci. A jestli někdo nadává na BPA pak k tomu prosím ještě dodejte ještě jedno jméno - Vichnar. Ten se nám všem směje ... Zatím ... 
0/0
16.7.2002 14:57

Jindra

Slušný člověk
Pana Černého si pamatuji jako sportovního redaktora,který malé děti posílal do pr....,když mu rušily rozhovor s p.Masopustem.Když ho kolemjdoucí pán požádal,aby se tak k dětem nechoval,tak mu "mistr slova" poradil,ať ho neotravuje a jde si dát ještě jedno...
0/0
16.7.2002 14:52

Jarda

Kozel zahradníkem
Honys pinďa zase vykazuje cinnost 
moc k smichu to vlastne neni
 
0/0
16.7.2002 14:52

Martin A., Praha

Těžká úloha
čeká pana Černého, jestli to myslí vážně. Přichází do televize, která je zavirovaná korupcí a navíc na místo, kde je tato korupce tak zažitým jevem, že k jejímu alespoň částečnému potlačení nepomohlo ani odstranění šéfredaktora, který si postavil vilu na pozemcích pana Charouze...Pan Černý navíc přichází do redakce, která zakrněla ve vývoji a odvádí práci, za kterou by se skuteční profesionálové museli stydět. Viz např. poslední MS v kopané. "Reportéři", kteří tam vyjeli za ČT ale i ti, kdo je měli podporovat z Prahy, předvedli , že na to opravdu nemají. Ota Černý, pokud nechce být jen fikusem, jehož úlohou je zastřešovat neschopnost samolibých a zkorumpovaných podřízených, bude muset mačetu, o které se zmiňuje, přece jen vzít do ruky a jednat. Přeji mu v tom hodně úspěchů, protože v opačném případě (neudělá s nešvary ve sport. redakci ČT nic) jeho jmenování bude další porážkou pro celou sportovní veřejnost. A ta si to opravdu nezaslouží.Proto pane Černý: Hodně úspěchů!!!!!
 
0/0
16.7.2002 14:40

Laik

Re: Těžká úloha
Můžete naznačit představu, co ti reportéři a zázemí udělali tak blbě z hlediska MS v kopané ? Ano, vysílací časy záznamu vybraného zápasu (ty ale byly dány nikoliv sportovní redakcí). Jednotlivý komentátor je otázkou individuální chuti. Neříkám, že jsou to bohové. Máte představu, kdo by tu kulisu přenosů MS zrealizoval lépe ? Jaké zásadní nešvary ve sport. redakci máte na mysli ? Pokud máte nějaké informace, řekněte je. Každý nevíme vše. Jde taky o to, jestli "vymýtač" Černý je v tom případě tou správnou osobou, která má sama morální právo vymýtit, to co píšete (patolíz neskutečného rozměru... ).
0/0
16.7.2002 15:19

Hanka

Všichni můžou být bez obav, po volbách se sice něco vymění, ale pro kamarády se vždycky místečko najde!!!
0/0
16.7.2002 14:37

Pavel

Je absurdní co se děje v této zemi
když můžou v ČT pracovat experti jako Velíšek a hlásit totální hovadiny, tak proč by nemohl ve sportu Černý. Tam aspoň nebude na očích, při řevu motorů formule 1 či hokejovém utkání mu stejně rozumět nemusíme co huhlá, pan Černý bude moct poděkovat svým kamarádům že mu zajistili slušnýho fleka za velmi velmi slušný českotelevizní plat.
0/0
16.7.2002 14:35

plha

Re: Je absurdní co se děje v této zemi
Tak moment, na Velíška nesahat. To je největší machr v České televizi.
0/0
16.7.2002 14:48

Pavel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.7.2002 14:58

Laik

Re: Re: Re: Je absurdní co se děje v této zemi
Občan se ptá :   A co je teda pak Černý ? V pravé poledne a Debatě či jak se to jmenovalo pomalu lízal Klausovi anál a pak mu nečiní problém se "přeorientovat"  .... Nemáš ty na mysli Honyse ? ..... :-)) 
0/0
16.7.2002 15:44

Ortega

Re: Je absurdní co se děje v této zemi
Jestli ti vadí už i Velíšek, tak si radši přepni na Novu, primitive!
0/0
16.7.2002 14:56

Sporťák

For Pavel "Inteligent"
Pavle, je vidět, že jsi úplně mimo. PAN Velíšek je mistr svého oboru. Nemluv o věcech, kterým nerozumíš. Vůbec nerozumíš. Jsi fakt vedle jak ta jedle... Měl by ses od něj co učit.
0/0
16.7.2002 15:22

Tom

To si spletli datum :-)
Vždyť dneska není 1. dubna!!!???
0/0
16.7.2002 14:33

0/0
16.7.2002 14:30

x.

Otakar Cerny - idealni volba!
Pratele! Priznejme si, ze za posledni roky se ze sportovni redakce CT stale setrvacna instituce bez vyraznejsi obmeny a kreativni naplne poradu! Chapu proto jmenovani zkuseneho pana Otakara Cerneho za spravny tah, ktery jiste pozvedne uroven sportu na obrazovkach CT! Pane Otakare Cerny, gratuluji Vam a preji mnoho uspechu a kreativity! 
0/0
16.7.2002 14:21

Laik

Re: Otakar Cerny - idealni volba!
Jde o to, co si představujete pod pojmem výraznější obměna a kreativita náplně pořadu. O seznamu sportovních akcí u nás i ve světě nerozhoduje sportovní redakce ČT. Jde o to, co z toho je divákovi zpřístupněno v TV a s jakým komentářem a v jaké podobě (tzn. s jakou estetickou kulisou či jak to nazvat). Co vnímáte úrovní sportu na obrazovkách ? - tu určují v prvé řadě sportovci, žádný komentátor ani šéfredaktor (ti mají na zopdovědnost tu estetickou kulisu-zde kometátoři ČT patří mezi nejlepší). Souhlasím třeba s tím, že ČT dost zazdila letošní MS v kopané pro pracující lidi svou formou a strukturou záznamů a přehledů (zejména z hlediska vysílacího času). Nejsem však přesvědčen, že je tomu primárně na vině sportovní redakce, která dostala přidělen vysílací čas. Těch institucí bez kreativní náplně by se našlo jistě víc než sportovní redakce ČT. Občan se ptá - Nejste náhodou pan Macků ?  Váš nejoblíběnější sportovní pořad bude asi Kolotoč ? Nebo jsem nepronikl správně do vašich myšlenkových úvah ? Zkuste tedy naznačit, v čem si představujete zvýšení úrovně sportu na obrazovkách ČT za Černého. Díky.
0/0
16.7.2002 14:44

Frenk

Re: Re: Otakar Cerny - idealni volba!
Mam takovy dojem mily Laiku (po precteni nekolika tvych prispevku), ze si pomerne dost dobre informovany Laik. Dokonce mi chvilema pripada, ze mas podobnej styl jako Mira B. Kazdopadne klades spoustu otazek, na ktery s nejvetsi pravdepodobnosti nikdy odpovedi nedostanes.
  Ke strukture zaznamu a prehledu z MS v kopane ti vsak s klidem muzu sdelit, ze CT nebyla jedina, kdo je "zazdila". V te dobe jsem se nachazel v USA a marne jsem se snazil shlednout jine zapasy nez zapasy celku USA. Tim mam na mysli v primem prenosu nebo "primem zaznamu". Kanaly jako ESPN a ESPN2 vysilaly zpravodajstvi z MS ale pomerne strohe, zaznamy v divacky neatraktivni casy a to jeste velmi ocesane. Stanice jako ABC a FOX4, ktere maji $$$ a tak obvykle kupuji pouze divacky a tim padem komercne nejatraktivnejsi sportovni udalosti, pokud vim, tak vubec zadne zaznamy neprenasely. A tak tedy po prvnich promeskanych zapasech jsem vzdycky radeji poprosil souseda, at mi to nahraje na VHS.
  A co se tyce Oty, tak me to taky pomerne dost nasralo. Myslim si, ze clovek, kterej byl poslednich x let (provdepodobne se budu mylit, kdyz reknu ze cca poslednich 20 let) mimo deni sportovni redakce, to bude mit minimalne nesmirne tezky byt jejim sefem a byt jejim dobrym sefem nemluve. Ovsem hodnoceni objektivni a hodnoceni jeho nadrizenych se muze vzdycky lisit. Na nazory spotrebitelu (v tomto pripade televiznich divaku) a podrizenych se ne vzdycky dava. A tak me celkem dost zaujal jeho komentar ohledne toho, ze on tam bude pouze od toho, aby sehnal penize a udrzel schopne lidi. Myslim, ze to si nevyzaduje zadnej komentar, avsak spacham nekolik otazek, ktere ponecham bez odpovedi:
          1. skutecne se redakce musi tak ohanet a prosit sponzory na kolenou, aby s ni uzavreli nejakou tu smlouvu ohledne sportovnich prenosu?
          2. kolik penez takova redakce "proji", ze potrebuje tak "schopneho" manazera, aby se uzivila a prinesla divakovi zajimavou podivanou?
          3. podle ceho bude pan Cerny urcovat schopnost a neschopnost svych podrizenych? Take vypise transparentni a demokraticke vyberove rizeni jako pan Honys?
          4. kde zustala soudnost, pane Cerny? Ptam se.
0/0
17.7.2002 23:39

Pavel

Personalni zmeny
To:Petr Novak,O Černy neni vzbourenec i kdyz je take podporoval a kdyz se chces vyjadrovat k memu clanku tak si jej podrobne precti ty jsi ten ktery patri k te skupine o ktere jsem psal v poslednich dvou vetach.
to:Karelz,nezapomel ten zakrsek to nervni ovzdusi v cele republice nastartoval uz  aby sel do prdele se svoji pravdou a laskou i s tim kosem nebo spackem i Vlastickou /Dasou/
0/0
16.7.2002 14:19

Frank Sinatra

Hallo from NY
Bydlím v New York a myslím si že Mr. Balvín je divný man a Mr. Černý je dobrej. Dejme mu šanci. Bůh vám žehnej.
0/0
16.7.2002 14:17

Jeremy

Zatlokat a zatloukat...
Pokud si vzpomínám, tak v roli tiskového mluvčího toho nikdy moc neřekl. Když se ho novináři zeptali "na tělo", tak jim málem rozbil h... - ústa. To jsem zvědav, co ten hulvát předvede. Abychom při přenosech místo hřiště nesledovali třeba divácké tribuny, protože na hřišti by mohl být viděn nějaký zajímavý děj...
0/0
16.7.2002 14:11

Zdeněk

Izer
Dobrý námět pro Zdeňka Izera.....
0/0
16.7.2002 14:06

bugina

O jak hluboce jsme klesli
Začínám věřit, že možné už je všechno!!!! Tak aspoň vidi redaktoři co si vystávkovali za ředitele supermana. Pan Černý se mi zdá vhodný tak učit někde na učnáku. Jeho práce tiskového mluvčího mě vždy velmi pobavila jeho výrokem no comment. Opravdu velice schopný člověk. Ten bude opravdu super manager. Jestli redaktoři nasáknou jeho inteligenci tak v televizi uvidime za chvili tak honění křečků. Ale myslí, že Novu to velmi potěšilo. Zas v něčem předběhla ČT. Poněvadž s Poulíčkem a supermanem Tittelbachem byli fakt děsivý až ostudný. Možná by bylo dobrý vymyslet na ČT 1 něco jako Kolotoč a Černý by se třeba konečně v něčem chytil. SUPER
0/0
16.7.2002 14:06

Honza

Ota Bledy
Vazeni pratele, a co na to obcan ??
0/0
16.7.2002 14:03

RJOP

Copak potřebují ve sportovní redakci ČT zamlžit???
0/0
16.7.2002 14:02

Pavel

Už nám v ČT berou i to posledni
Balvin za nic nemuze te konci take misto nej prijde Dostaluv kamarad.
 
0/0
16.7.2002 13:54

Anežka

Černý je primitiv
a fakt nechápu s kým ve sportovní redakci spal že ho tam vzali. To je ubohý moderátor, kterému nejen že nikdo nerozumí, ale i když ano, nevíme, co tím chtěla jeho prasečí hlava říci. Plně to odpovídá ale trendu ČT, kde bratříčkování a protekce jsou na denním pořádku. Je hanba, že si sami musíme platit takového moderátora. Fuj!
0/0
16.7.2002 13:51

robin

To je krása
Někteří přispěvatelé jsou opravdu "na úrovni". Zvláště, když do toho pletou pravici a levici. Kdy už se konečně lidi začnou dělit na slušný a neslušný a né se nálepkovat
0/0
16.7.2002 13:50

Anežka

Re: To je krása
Máš sice pravdu, ale to že je černý hovado, určitě nepopíráš a jsi sám o tom přesvědčen.
0/0
16.7.2002 13:54

rafalski

Už nám v ČT berou i to poslední
Měl jsem fakt smůlu, že jsem se narodil v ČR, protože je to tady čím dál horší. Poslední věc, na kterou se dalo v TV dívat byly sportovní pořady a kultura. Ostatní nesmysly typu Debata, Bezimunity, Přesčas atd. jsou doopravdy  k sežrání. To, že se odvolal Bosák je mi upřímně fuk. On ty jeho (můj názor) vtipné hlášky a přehled o něměecké bundeslize využije, o tom žádná. Je mi ale upřímně smutno z toho, jak někdo soudný a kompetentní může zvolit do čela sportovní redakce takovou osobu, jakou je pan Černý????? Nejprve uvádí politiku, pak je mluvčí na MZ a teď vyhraje konkurz na šéfa sportu. Jestli žijeme vb normálním státě, tak já jsem naprostý bláze. ČEST PRÁCI SOUDRUHU BALVÍNE. STYDTE SE
0/0
16.7.2002 13:49

Limp záložník

Černoch ve funkci
Nazdar sporťáku. Už máš chlapa?
0/0
16.7.2002 13:44

zaza

kamarádi
Schopnosti mít nemusíš, něco opravdu umět také nemusíš, ale musíš mít ty správné kamarády. Teď je třeba ještě přetáhnout Vencu T. od Vovky, a můžou celý sport na ČT odpískat.
0/0
16.7.2002 13:42

vláda
.....i to je úspěch vlády ČSSD , nikdo jiný v tom prsty nemá.
0/0
16.7.2002 13:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze