Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Enge bude v USA jedničkou Ferrari

Někdy jsou novinky okolo Tomáše Engeho obestřeny až závojem legračním. Poslední vydání britského týdeníku Autosport přineslo zprávu, že Enge bude jedničkou stáje Prodrive v posledních třech podnicích American Le Mans Series. Stejně jako zkraje roku i ve 24 hodin Le Mans má pilot řídit Ferrari 550 Maranello. Co jiného v takový okamžik udělat, než zatelefonovat manažerovi závodníka. Jenže Antonín Charouz, který nedávno do odvolání zakázal svému jezdci závodit mimo formuli 3000, do mobilu řekl: "To nemůžu komentovat."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krenda

Moje rec, zajimalo by me jestli Petr videl Toma v akci. Rozhodne si myslim, ze na ty trouby jako je Sato, Yoong a podobni ma se zavrenejma ocima. Tome drzim palce
0/0
12.7.2002 16:50

007

Chování manažera?
Nechápu, proč manažer Charouz dělá pořád takové tajnosti. Už si z něj i novináři dělají veřejně srandu, ale jeho to netrkne. Když taktiku "pana Tajemného" použije jednou, dvakrát, může to mít svůj efekt, ale takhle? Já být Engeho sponzorem, tak mu za to vynadám!
0/0
10.7.2002 11:08

Petr

Enge na F1 bohužel nemá a mít nebude.
0/0
9.7.2002 16:14

roxana

Re:
 Tak se z toho neposer , troubo zavistivej . 
0/0
11.7.2002 8:05

Kogo

Pokud je to pravda,
tak mu přeju ať dopadne co nejlíp. Škoda závodu v Brně a v LeMans, ale i tak dokázal, že je jeden z nejlepších jezdců ve startovním. A vzhledem ke svému věku, jestli nevyjde F1, bude horkým kandidátem na post tovární jedničky pro příští sezónu.
0/0
9.7.2002 16:07

bcd

Ať se vykašle na Ferrari,
ať kouká pořádně jezdit v F 3000. Jestli jí nevyhraje, bude mít v F1 po žížalkách!!!
0/0
9.7.2002 11:38

Chaloupka

Re: Ať se vykašle na Ferrari,
Naopak pokladam tuto prilezitost za lepsi vizitku pro f1. V f3000 prakticky nic ziskat nemuze (vyhrat ji nema v podstate zadnou cenu), naopak dobre jmeno u prodrive spolecne s predpokladanym volnym mistem zavodniho jezdce u sesterskeho baru muze byt vetsi devizou ...
0/0
9.7.2002 13:54

coca-cola

Re: Re: Ať se vykašle na Ferrari,
s tím barem jakž takž souhlasím, s ostatním ne. tahle série lepší vizitkou být nemůže, leda tak slušným zaměstnáním, pokud se odpíská f1. stejně jako dtm.
0/0
9.7.2002 14:04

bcd

Re: Re: Ať se vykašle na Ferrari,
Nedomnívám se, že by mu tohle pomohlo do F1 více než F 3000. Možná, že to lpění na F1 je brzdou. Co kdyby zkusil štěstí v americké formuli - kdyby byl úspěšný, je do F1 blízko. A mohl by se tam hodně naučit, tam se bez loktů neobejde.
0/0
9.7.2002 14:15

coca-cola

Re: Re: Re: Ať se vykašle na Ferrari,
... jenže bez peněz taky ne
0/0
9.7.2002 14:20

bcd

Re: Re: Re: Re: Ať se vykašle na Ferrari,
Ty peníze jsou problém....
Ale jak je na tom ( nebo byl v počátcích ) třeba ten Montoya - nebo Schumi ). Ti měli vstupní kapitál??
0/0
10.7.2002 9:03

coca-cola

Re: Re: Re: Re: Re: Ať se vykašle na Ferrari,
nevím to samozřejmě přesně, ale myslím si, že Schumi byl prostě pronikavej talent, navíc Němec, a taky tehdy ještě byla o něco menší tlačenice. Ale minimálně ještě v F3 taky platil, jenže ne on, za něj to tehdy zariskoval manažer Weber. A JPM, nevím jestli měl vlastní peníze nebo sponzora; spíš si ho opravdu Frank Williams vyhlédl - byl testovačem Williamsu když jezdil F3000, pak ho sir Frank posalal obouchat do Ameriky za Zanardiho.
0/0
10.7.2002 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze