Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trenér Zerzáň odepsal brankářku Záhorovou

Odstupující trenér zlínských házenkářek Jiří Zerzáň zasedne od nové sezony znovu na dvě židle. Stejně jako v pražské Slavii či ve Zlíně bude také z chorvatské Koprivnice dohlížet na reprezentační družstvo. Na tvorbu konečné sestavy pro nadcházející mistrovství Evropy ještě zbývá spousta času, trenér národního výběru má přesto už dnes v jednom případě jasno. Zerzáň na šampionát do Dánska nevezme zlínskou brankářku Kateřinu Záhorovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepa

Sex
Nedala mu a udelala chybu
0/0
12.7.2002 10:49

jyryk

Jirko, neblázni!
Jako jeden z mála tuzemských novinářů se ženské házené hodně podrobně věnuji v celostátních denících nepřetržitě deset let a Jirku Zerzáně znám profesně i lidsky sedm roků. Myslím, ale, že svalovat vinu za neúspěch v lize a poháru na gólmanku není fér. Od zlínských hráček vím, že v průběhu roku řada z nich chtěla s házenou kvůli špatným vztahům s koučem končit. Pohromadě je držela jen vidina prvního titulu v životě. Vzhledem k síle kádru byla povinnost Zlína ligu vyhrát. Nepovedlo se a je to vinou trenéra - ať se na mě Jirka Zerzáň bude mračit sebe víc, ale měl dokázat svůj tým motivovat a nabudit. Není přece možné jednat ode zdi ke zdi - brankářku vytáhnout do reprezentace a pak ji v souvislosti s klubovým kolapsem odstřelit. To je nefér. Ono problém ale bude i v samotném zlínském klubu. On asi ještě žije érou dávno minulou. Měl by se spíš starat o výchovu vlastních hráček a nepřetahovat k sobě (v případě Handlové šo o krádež) hráčky z menších a chudších klubů (Roubínková, Arnošová. Pak to podle toho vypadá. No nic, snad budu moci ještě někdy ve Zlíně na házenou zajít. Jura Nováček, Beroun
0/0
26.6.2002 17:51

Gabriela Roubalová - Buchtová

Myšlenky a názory jsou jasným odrazem charakteru
Neviděla jsem zápas, ale v brance jsem řadu let stála. Pokud si nepilovala nehty a pouze se jí nedařilo, což se občas stane, označení Katky panem Zerzáněm je jasným odrazem stavu jeho duše. Neprohrála ona, ale JEHO tým, což se někdy špatně snáší. Pan Zerzán je z mých osobních zkušeností lidský ignorant. Holkám v reprezentaci přeji hodně odvahy, protože slaboch si dovolí jen na submisivní. Silných osobností se bojí. Doufejte že to bude platit i tentokrát. Ale pozor - moc a sláva jsou nebezpečným nástrojem v rukách nesprávných. Hodně štěstí v boji za českou házenou.
0/0
24.6.2002 15:38

Dan Kubes

To sem jeste neslysel!
Tak to je vec, trener narodniho muzstva projevil mimoradnou "citlivost", ktera je nutna k vedeni vrcholoveho teamu!!! Znamena to snad, ze po jakemkoliv nevydarenem zapase na ME bude hracky posilat domu? Holkam fandim, ale sem presvedcenej, ze obtizné zapasy je cekat budou! Preju jim hodne stesti, protoze s takovym vedenim ho budou potrebovat vic nez dost! Je veci kazde trenera jake si zvoli hracky, ale je vrcholne nechutne po neuspechu svalovat na ne vinu ! Zajimalo by me jestli CSH nejak reaguje na to, ze se nam to vyrazovani z repre kadru nejak rozsiruje!!! Abychom na ME mohli vubec nejaky team sestavit!!! Vyrazenych holek bych se chtel zeptat na prave duvody? Rad si je prectu na Kubesd@seznam.cz, Dan Kubes Halmstad
0/0
23.6.2002 12:55

Marketa Exnerová

Vlastní zkušenosti
Sice jsem finále extraligy ani Český pohár neviděla a nemůžu posoudit výkonnost brankářek, ale z vlastní zkušenosti mohu posoudit, ják se chytá pod vedením p. Zerzáně. Pan Zerzáň prý někdy také chytal, ale o psychice brankářů vůbec nic neví. Nejlépe dovede naprosto zdeptat. Katka Záhorová, než-li přišel do Zlína p. Zerzáň chytala spolehlivě a proti Slavii byla vždy oporou. Čím bude asi tato změna???
0/0
22.6.2002 14:56

marketa

souhlas
Souhlasim se vsim, co jsem si prave precetla.  Mimochodem, nechtel vazeny pan idiot po kvalifikaci odstoupit? Nekde jsem cetla, ze holky nemely sanci... A ted, kdyz jedou na Mistrovstvi Evropy, si naivne mysli, ze se tam bez neho neobejdou? Moc bych si prala, aby se jednoho dne jedna z hracek zachovala jako chlap a po te hube mu fakt dala.... Omlouvam se za vyrazy, ale me se nad jmenem Zerzan proste dela zle.
0/0
22.6.2002 1:43

Změna názoru
Kdysi jsem se tady v jednom komentáři vyjádřil asi v tom smyslu,že J.Zerzáň je profesionál,ale po tom,co tady čtu,to asi budu muset vzít zpátky.Ty jeho výrazy,to se prostě nedělá!
0/0
20.6.2002 21:48

Kýsa

Jde to s ním z kopce...
Brankářka Záhorová sice opravdu nepodala ve finále ligy zrovna životní výkon,ale to si určitě sama uvědomuje nejlíp a nemá z toho radost a to poslední,co potřebuje je to,aby ji vlastní trenér(který zjevně není zvyklý prohrávat) takhle nechutně napadal přes média.Pokud ji chce vyřadit z repre,je to jeho věc,ale ať si při tom odpustí ty svoje gesta,na které není nikdo zvědavý.Záhorová může být v příští sezóně nejlepší brankářka ligy,ale za nároďák chytat nebude,protože cholerik trenér ji nadobro vyhodil.Nechtěl by spíš už někdo vyhodit jeho???
0/0
20.6.2002 21:21

Standa

Pane Zerzáni
Máte-li trochu soudnosti a lidského chování, potom po všech Vašich výrocích v posledních dnech, týdnech a měsících rezignujete na funkci reprezentačního trenéra. Nedovedu si představit, že některé hráčky budou ještě chtít pod Vámi trénovat. Můžete je kritizovat, ale nelze hráčky tímto stylem na veřejnosti doslova ztrapnit. Stát se to u mužů, mám pocit, že byste brzo dostal přes hubu a oprávněně. Vzkaz pro výkonný výbor Českého svazu házené: máte-li trochu soudnosti, odvolejte p. Zerzáně z funkce reprezentačního trenéra. Člověk s jeho chováním nemá na této funkci co dělat !
0/0
20.6.2002 11:30

Pavel

Co to zas vypustil z úst?!? Chudák holka
0/0
20.6.2002 10:58

Uku

"Trenerovi" Zerzanovi...
Kontrolni otazka: Kdo trenoval ty hazenkarky? Nema-li tym dobre hracky, kdo na to musi zavcasu upozornit? Myslim, ze trener!!! A lidska uroven tohoto stoji za p.d!!! 
0/0
20.6.2002 10:19

Kargen

Zerzáň
Zerzáň je idiot , a tím je snad řečeno vše.
0/0
20.6.2002 2:25

Michal

Zerzáň do Koprivnice-rychle-aspoň bude klid!
Stydíš se ? Tak to by ses měl ! Ale ne kvůli Katce , ale kvůli sobě !Jak si vůbec může trenér tohle dovolit říct, to teda nechápu.
0/0
20.6.2002 0:59

Radar

Ubohost na druhou !!!
Nechtěl by "pan vševědoucí" Zerzáň trochu ubrat ? Zřejmě počítal s titulem i s pohárem ,nemá ani jedno a nejrychlejší je to svést na někoho jiného, v tomhle případě na brankářku Záhorovou. Co kdyby třeba zkusil najít chybu u sebe ? Proč vůbec ještě vede s takovým chováním rep. tým - nejdřív nepříčetně vyrazí hráčku ,kvůli tomu že brání jeho spojku (viz semifinále ligy Veselí-Zlín) a teď vede silácký řeči typu:"Dokud tam budu trénovat ,tak si nezahraje..."nebo "už nesmí říkat že je reprezentantka" a podobně. Když tohle dělá reprezentační trenér ,je to pro naší házenou opravdu skvělá reklama !
0/0
20.6.2002 0:29

beruska

Chudak Kacka
Tak tohle me dorazilo!!!!Nechapu,jak si neco takoveho muze dovolit rict,to svedci o "IQ tykve"!!!!Hazena je kolektivni sport a svezt vinu za nevydarenou sezonu je jenom sprosty alibismus,ve kterem je mistr sveta i olympiad!!!!Mel by se konecne probrat,protoze ja si myslim,ze v Chorvatsku vydrzi mozna o dva tydny dele,nez v Sale,kde ho pred par rokama slovenske roby "vystipaly" po par mesicich.A s takovym projevem si bude hledat dalsi angazma hodne zle!!!A nebo radej:JDI UZ DO DUCHODU!!!!!
0/0
19.6.2002 19:48

ROCCO

Zerzáň
Nejubožejší věc jakou může trenér udělat je svalit vinu na golmana či golmanku. Pane bože vždyť se jedná o kolektivní sport. Tak se Zerzáni velice richle prober. Byli jste druzí v soutěži a to zas není tak špatný, aby jste si dovolil setřit tímhle způsobem golmanky i když nezachytali, každej je jednou nahoře jednou dole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Za sestavení týmu vždycky odpovídá trenér, takže jediná osoba, která to posrala ja je ta vaše pane trenére (jestli se to tak dá říct) čau.
0/0
19.6.2002 17:09

ROCCO

Zerzáň
0/0
19.6.2002 17:01

Tomino

Reakce na "konstruktivní kritiku "
Pane " trenére" !!! Není mým zvykem reagovat na podobná vyjádření, ale v tomto případě už musím. To co jste v uvedeném článku řekl je naprosto něco " úžasného ". Nevím co si mám o Vás myslet. Svádět pokažený závěr sezóny na jednu resp. dvě hráčky v kolektivním sportu mi příjde hodně ubohé, ale leccos to o Vás vypovídá. Nechci se vyjadřovat k finále play off ženské ligy, ale na finálovém zápase ČP jsem byl přítomen a chci říci pouze toto. Nejlepší střelkyně Olomouce vstřelila pokud si správně pamatuji 11 branek. Všechny branky dala střelou z devíti metrů a přes obranu!!!!!!!! Toto není dobrou vizitkou pro obranu ani brankářky. Mají na toto příjít hráčky sami, pokud ne je poviností trenéra na toto upozornit, ale jelikož jsem Vám seděl za zády vím, že jste to neudělal. Kdybych použil vaších výrazů, poradil bych Vám aby jste šel do důchodu nebo lépe dělat vyvolávače ke kolotočům. Ještě mám dva dodatky. Za prvé : Před letošní sezónou jste odešel ze Slavie do Zlína a z hráčského kádru Slávie jdou zprávy, že největší posilou před letošní sezonou byl Váš odchod !!! Za druhé : Po takovém vyjádření by asi bylo namístě, aby se vedení české házené zamyslelo, zda je vhodné, aby člověk, který je schopen říci do novin něco podobného, dále trénoval reprezentaci !!! muj e-mail : movana@centrum.cz pro tomina
0/0
19.6.2002 14:40

Tomino

Reakce na "konstruktivní kritiku "
Pane " trenére" !!! Není mým zvykem reagovat na podobná vyjádření, ale v tomto případě už musím. To co jstev v uvedeném článku řekl je naprosto něco " úžasného ". Nevím co si mám o Vás myslet. Svádět pokažený závěr sezóny na jednu resp. dvě hráčky v kolektivním sportu mi příde hodně ubohé, ale leccos to o Vás vypovídá. Nechci se vyjadřovat k finále play off ženské ligy, ale na finálovém zápase ČP jsem byl přítomen a chci říci pouze toto. Nejlepší střelkyně Olomouce vstřelila pokud si správně pamatuji 11 branek. Všechny branky dala střelou z devíti metrů a přes obranu!!!!!!!! Toto není dobrou vizitkou pro obranu ani brankářky. na toto mají příjít hráčky, pokud ne je poviností trenéra na toto upozornit, ale jelikož jsem Vám seděl za zády vím, že jste to neudělal. Kdybych použil vaších výrazů, poradil bych Vám aby jste šel do důchodu. Ještě mám dva dodatky. Za prvé : Před letošní sezónou jste odešel ze Slavie do Zlína a ze Slávie jdou zprávy, že největší posilou před letošní sezonou byl Váš odchod !!! Za druhé : Po takovém vyjádření by asi bylo namístě, aby se vedení české házené zamyslelo, zda je vhodné, aby člověk, který je schopen říci do novin něco podobného, dále trénoval reprezentaci !!!
0/0
19.6.2002 14:33

coufin

....zapomel jsem na adresu :)
http://www.zlinweb.cz/hazena/
0/0
19.6.2002 13:40

coufin

...jeste neco
Ted jsem se dival na stranky zlinskeho klubu - chtel jsem si overit tvrzeni  byvaleho trenera (manekyna)
.... ja nevim, jedna i druha brankarka zlina ... no, podivejte se sami  ...asi se stanu fanouskem zlinskeho klubu
0/0
19.6.2002 13:39

H. H.

Re: ...jeste neco
Tak az tam budete na to cumet, tak se NEZAPOMENTE mrknout na Budayovou, rek bych, ze vede !!!
0/0
19.6.2002 13:48

Ales

Re: Re: ...jeste neco
Roubinkova je lepsi, ale to by ten web museli aspon jednou za rok aktualizovat.
0/0
20.6.2002 13:59

fanousek

Myslim si ,ackoli neznam souvislosti ,ze forma jakou pan Zerzan zvolil je dost uboha a hrube se mi nelibi.Vse se da presentovat jinak a vkusnejsi formou.Ocenuji vysledky jakych trener Zerzan dosahl ,ale na druhou stranu si hraje na bosse ,kteremu nesaha nikdo ani po kotniky ,ktery vsemu rozumi a je zrejme i mistrem sveta olympiad.Bohuzel zatim vynika pouze v ceske hazene ,ktera je na smetisti dejin a tak jsem zvedav jak se prosadi v Chorvatsku jako trener.Kvality aby se prosadil urcite ma a ja mu to preji,pokud se vsak bude vyjadrovat jako v tomto pripade a v jemu podobnem poleti mozna rychleji nez Zahorova
0/0
19.6.2002 13:30

coufin

tak to je moc!
Hazenou jsem nikdy nehral a ani moc nesleduju ceskou ligu (obcas se kouknu  na repre)  takze nemuzu nejak okometovat vecnost clanku, ale to co si dovolil rici odstupujici trener Zlina a trener repre, to je opravdu moc! Jak to jenom muze vubec vypustit z pusy??? Drsna kritika...tak to vypada, ze vlastne za vsechno muze jenom brankarka :(
0/0
19.6.2002 13:28

Jonathan

házená
Hrál jsem házenou dlouho, 18-20% je opravdu málo,ale tohle si to pako vylízaný nikdy nesmí dovolit říct.Howg
0/0
19.6.2002 12:55

CATO

Zerzan = primitiv a muzsky sovinista
Zerzan si nevidi na spisku nosu. To prece on trenoval Zlin, tak proc si nevymohl na vedeni lepsi brankarku? Shazovat neuspechy na lidi kolem je vzdycky snazsi, nez je hledat  u sebe... Kdy ze to mel Zerzan uspechy u repre? V 80. letech? No to uz je hodne davno! Sem zvedavej, co pod nim zenska repre dokaze, osobne si myslim, ze velky kulovy. Ale uz ted je mi jasny, kdo za to bude zodpovedny - prece hracky, ktere se staraji vic o makeup nez o dobre rady pana Zerzane.
0/0
19.6.2002 12:45

NONAME

ZAHOROVA
TO ZE JI NEVYSLA LETOSNI SEZONA JESTE NEZNAMENA, ZE BY JI MEL TRENER VYLOUCIT NAVZDY Z NARODNIHO TYMU. HRAT ZA NARODNI TYM JE NEJVETSI CEST A VYLOUCIT NEKOHO JEN PRO JEDNO NEVYDARENE PLAY OFF NAVZDY Z REPREZENTACE JE BLBOST. JINAK NASE HAZENKARKY ME NAROZDIL OD MUZU SVYM VYKONEM V BARAZI NADCHLI! UZ SE TESIM, JAK BUDEM VITAT MISTRYNE EVROPY.
0/0
19.6.2002 12:22

Zlíňák

Re: ZAHOROVA
No - nevím, jestli budeme vítat mistryně Evropy, když je vede takový "trenér". Dodneška jsem si pana Zerzáně vážil, ale myslím si, že to teď trošku přehnal. Jestli bude stejným způsobem hecovat i ostatní holky v reprezentaci, tak si o nějakém titulu můžeme nechat jenom zdát.
0/0
19.6.2002 13:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze