Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Huleš a Smrž opět až za body

Je to letos pořád dokola - oba Češi v mistrovství světa silničních motocyklů do 125 ccm zase nebodovali. Jejich marná snaha se tentokrát udála ve Velké ceně Katalánska v Barceloně, šesté štaci sezony. Současný účet Jihočechů tak zní takto: Huleš nic, Smrž tři body z Jerezu. Závod byl velkým soubojem domácího Dana Pedrosy a úřadujícího šampiona Manuela Poggialiho ze San Marina. Finále bylo úchvatné, Španělé v ochozích byli v transu, když jejich miláček šel v předposledním kole přes mistra, jenže ten v poslední zatáčce brilantně zaútočil a v cíli byl o necelou motorku první.Rozhodující kvalifikace Huleše a Smrže - ZDEMinirozhovor s Hulešem o jeho problémech - ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mauser

Vážení přátelé motorismu!
Jardovi fandím stále a dále. Ted je totálně na dně, leč ode dna se přece odrážíme, nebo ne...??? Přeji mnoho netušených motoristických zážitků. p.s. ... nevím kdo zde vzpomínal třeba Železného... ten má i šest pokusů, z toho tři přešlapy, jednou průměr, jednou do drnu a pak světák. Nebo se mýlím??? To já jen tak...
0/0
20.6.2002 21:47

J.Lískovec

Jarda
Pro "Mat a ostatní": po šesti závodech mě to jako sponzora také dosti sr... Za umístění zmíněné "nabídky ke spolupráci" na Jardovy stránky, se vůbec nestydím.Je to běžná praxe, když nabízím něco, čemu věřím.Ta nabídka byla ve své době naprosto reálná.Možná jsem snílek, ale myslím si to stále.Je však třeba překonat určité úskalí, se kterým se při angažmá Jardy Huleše do Matteoni racing nepočítalo...Ale sport je sport...Závodníci přicházejí a odcházejí...a další přicházejí a odcházejí...a fandové fandí a kritici kritizují...všichni mají nárok na názor - je totiž demokracie.Když Vás Jarda Huleš svýmy výkony nebo něčím jiným rozčiluje, tak ho klidně"napalte"(určitě si to dle Vás zaslouží) a když ho naopak chcete podpořit, tak ho podpořte(určitě si to dle Vás zaslouží)...jak jsem uvedl již dříve, snažím se Jardovy Vaše příspěvky "tlumočit", aby byl v obraze.Na surfování po internetu však nemá bohužel, stejně jako většina aktivnich sportovců v plné sezoně a tréninku, čas a někdy chuť.Přeji hezký den. Jaroslav Lískovec
0/0
20.6.2002 9:09

Mat

Doluji si přetisknout nabídku ke spolupráci, kterou na oficiálních Jardových stránkách vydal před sezonou Jaroslav Lískovec. "Vzhledem k aktuálním výsledkům z testování a technickému zabezpečení je velká pravděpodobnost, že bude český jezdec stávat pravidelně na stupních vítězů nejprestižnějších motocyklových závodů. Tím bude reprezentovat po celém světě nejen Českou republiku, ale i své partnery a o reklamním dopadu nemluvě". Po šesti závodech by mě to, jako případného sponzora dosti sr....
0/0
19.6.2002 11:49

39

Hrušky,jabka
Šebrle,Dvořák,Železný...ale i Doktor,Jágr,Hašek,Valenta...a další a další, jsou skvělí sportovci a fandím jim ze všech sil, stejně jako Vy.Ve svých výkonech však spoléhají pouze na sebe, talent a formu - nepotřebují ke svým výkonům    F U N G U J Í C Í    S T R O J  ! 
0/0
18.6.2002 21:41

bcd

Re: Hrušky,jabka
Nevěřím, že tohle nepíše sám Huleš !!! Ale i kdybys měl motocykl Rossiho, stejně budeš 17tý ve stopětadvacítkách i s tím litrovým strojem. Ty se prostě bojíš!!! To je pochopitelné, málokdo se chce zabít - ale nehraj na nás betla, nesváděj to na techniku. Nikdy jsi nic nezajel....
0/0
19.6.2002 9:03

lobsang

Re: Re: Hrušky,jabka
Hm, koukam, ze ty budes asi velikej znalec. Precti si nekdy reportaz cca 2 roky zpatky (v Supermotu) z treninkovyho kempu otce a syna Robertsovych. Trenoval tam mimo Jardu treba jeste Rossi, Barros, Criville a jiny esa, jedinej kdo byl schopen konkurovat Robertsum na identickych motorkach byl Jarda. Jarda ma jezdecky uplne v pohode na prvni desitku, ale musi mit stroj v poradku! To je ten hlavni problem. A jestli si uz zapomnel na to, kolikatej dojel v Doningtonu na takovy plecce co tenkrat mel, tak se nema cenu o tomhle s tebou bavit.
0/0
19.6.2002 14:16

bcd

Re: Re: Re: Hrušky,jabka
V tom to právě vše spočívá. Jediné argumenty vás, zastánců Huleše, neustále jsou "přečti si". Vy nemáte vlastní názor, vy neuznáváte tabulky výsledků, vy stále jen argumentujete tím, co kdo kde napsal. To je pro vás svaté. A píšou to Hulešovi kamarádi. Jenže pánové - výsledkové listiny hovoří jasně. Historie nezná účastníky s problémy - historie zná pouzue vítěze.
To Hulešovi ovšem nehrozí........ Vy znalci !!!
0/0
19.6.2002 15:31

Marek Morávek

Re: Re: Re: Re: Hrušky,jabka
ignorante - už bys mohl vědět, že výsledky v motorismu se nerovnají jezdeckým schopnostem. Těch příkladů je spousta, ale ty se vyžíváš jen ve špinění někoho. Zkus házet chvíli špínu na Robertse.
0/0
19.6.2002 17:09

bcd

Re: Re: Re: Re: Re: Hrušky,jabka
Jak koukám, tady se vzteká celé Hulešovo příbuzenstvo. Jedině Huleš totiž od svého zaměstnavatele nedostává kvalitní stroj - ostatní jezdci ano.
Jste pitomci a ještě nesoudný. S vámi nemá senu se bavit, vy máte tisíce výmluv, ale Jaroušek nemá výsledky. Naštěstí se ho brzy zbavíme ze stránek tisku, ten jeho zaměstnavatel ho už musí mít plný zuby. Tak se vztekejte, za pár měsíců budete všichni v prdeli........
0/0
20.6.2002 8:07

lobsang

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrušky,jabka
Teda takovyho chudaka jako ty sem tu uz dlouho nevidel. Jeidnej kdo neuznava tabulky jsi ty, kdyz rikas ze Hules nikdy nic nezajel. No jo, ale to by ti dalo asi moc prace si najit jeho vysledky treba v ME, nehlede na to, ze jejich precteni soude podle tve inteligence by ti zabralo nejspis par dni. Jarda by mel mit motorku stejnou jako ostatni tovarni jezdci Aprilie, ale jestli mas trochu mozku v hlave, taxe musis ptat proc se mu zadira? Proc ma potize s elektrikou, nastavenim podvozku, atd. To neni v jezdci ty pseudoodborniku, ale v tymu. Radsi nejdriv premyslej, nez neco napises troubo...
0/0
20.6.2002 8:58

bcd

Huleš je nejlepším sportovcem ČR
Předvádí úplný hovno a přitom dokáže zaměstnat na webu polovinu národa diskusí o svých špatných podmínkách. Proti němu Šebrle, Dvořák a Železný jsou šumaři. Podávají kvalitní výkony a to ikdyž to často bolí - to dnes dělá jen blbec.
Najít správné zdůvodnění svých selhání ( to je umění ). .....
Jenže za pár závodů mu to stejně nebude nic platné....
0/0
18.6.2002 16:09

J.H.

sen
Upozornění : osoby v tomto snu jsou vymyšlené, podobnost je čistě náhodná. V mém snu se letmo přenesu přes několik plodných, ale i jalových let až do prosince 2000. Jsem bez angažmá a dostávám lano od jednoho z nejšpičkovějších týmů 125.Půjčuji si peníze na obrovskou zálohu, kterou tým vyžaduje od mého manažera A.L. a jsem akceptován. Finance na sezonu noví sponzoři přislíbili a tak je osobní riziko ztráty domu eliminováno. Jaké je mé zklamání při prvním testování.Snažení celého týmu směřuje k De A. .Zjišťuji, že ani slibovaný A kit nebude k dispozici.Z vysněného týmu se klube kapitalistické parta, která za vším vidí prachy a maká pouze do výšky odměny.Testuje se minimálně. "Co chceš za tu almužnu, víš co zaplatila Telefonica za Alzamoru ?" Mé připomínky k  nastavení a seřízení motorky šéf týmu M.M. vůbec nebere a radí : "nekecej a zatáhni pořádně za plyn!" Z minulosti jsem zvyklý jezdit na nekonkurenceschopných strojích a tak jsou u týmu překvapeni z mých výsledků a dosažených bodů. M.M. se rozhodne připravit mi lepší motorku pro zbytek sezony z dílů A.De A. .Je z toho první řada v Le Mans.Dobrý pocit. Jsem nadšený a libuji si : "to se jinak jezdí, s motorkou si jen hraješ a můžeš se soustředit na jízdu." V zápětí doráží do boxu zástupce nejmenované firmy a kontroluje můj motocykl.Verdikt zní, tomuto jezdci nesmí být poskytnut pod sankcí "lepší"materiál.Preferují se jiní jezdci! M.Matteoni má však z minulosti trochu "zbylého" materiálu a tak se mi ještě párkrát podaří blejsknout.První rok v týmu bez plné podpory, to je velice slibné. Ve snu se přesouvám do roku 2002, kdy tým M. přechází k jiné značce, která má továrnu pár km od sídla týmu a nebude nijak omezovat a naopak poskytne tovární podporu.Manažer A.L.už vidí, jak inkasuje za mistra světa a přesvědčuje ke vstupu do tohoto projektu českou firmu, která nešetří a kupuje i název týmu a další drahé promo aktivity. Tvrdě trénuji, ale upozorňuji: " Brzděte, je to jiný stroj, nevíme, co bude..."A jiní dodávají : "Pozor, jsou to Italové!" A přichází první rána.Tým nedostává licenci pro GP.Rozezlený M.M.je donucen direktivně přijmout dalšího jezdce z Anglie. A co na to rozpočet?... Rozbíjím nešťastně motorku při testu. V Japonsku další pád. Nadávají mi, měl jsem prý ubrat a pak by nadávali, že nejsem závodník.Jsem z toho rozhozenej.Kdyby věděli,jak je to těžký... co když příště znova...to olovo mě k zemi poslalo osm krát, to je víc než za celý život."Crash part" je na nule. A už se flikuje.Dobrý materiál stojí peníze.Přichází příkaz šetřit kde se dá !Motorky jsou krajně nespolehlivé, evidentně z důvodů lajdáctví. S manažerem se nám to nelíbí a proto najímajímáme Maria Rubata, který má dohlížet od GP Francie na techniku připravovanou pro mně. Vydržel pracovat v boxu cca hodinu, pak ho M.M. vyhodil se slovy : "Buď já nebo on!" Mlha kolem práce týmu je stále hustší.Sponzoři začínají tlačit a přichází hrozba přiškrcení kohoutů.M.M.vzkazuje, že jednat nebude, že smlouva je smlouva.Vidina ostudy mě žene k dalšímu riskantnímu kroku.Půjčuji si znovu peníze a platím týmu, abych mohl pokračovat.Vabank.Nevyšlo to...sorry, byznys je byznys ! Žádné slitování ! The end ! Probouzím se.Fujtajks.To byl hnus.Ještě že to byl jen sen.Zítra si ale nechám zdát pokračování.Dostanu se do týmu, kde si budem navzájem rozumět a jediným cílem bude dobrý výsledek...
0/0
18.6.2002 2:05

Jirka Brno

Re: sen
Super napsaný článek a co je hlavní, je že je v něm spousty pravdy !!!Já bych to jen doplnil,že p.Mateony je slibotechna a pěknej dacan a jeho rádoby mechaniky bych nakopal do prdele !!!!!Moc mě mrzí že se Jarda na ty vychcaný Italy nevykašlal a nešel radši jezdit za Kubem,protože mu místo super motorek připravují tak akorát ukončení kariéry !!!!
0/0
18.6.2002 9:26

lobsang

Re: sen
Hm, husty. Jestli je tohle pravda, nebo alespon z pulky, tak je to jeste vetsi prasarna, nez jsem se odvazoval pomyslet. Fakt hnus, ale moc pekne napsany.
0/0
18.6.2002 17:29

39

39
39
0/0
18.6.2002 2:03

Wlada39

-*-*-
Ještě bych dodal jedno, kdo viděl sobotní druhý kvalifikační trénink, ví, že Jardovi motorka nejela a že kolem něj všichni projíždeli, jako kdyby tam ani nebyl...... a posledním kolem a svým totálním nasazením, snad i za pomoci motocyklového pánaboha dokázal na Tý koloběžce zajet 15. čas. Wlada39
0/0
17.6.2002 19:46

martin

Re: -*-*-
souhlas .. i kdyz jsem sobotni kvalifikaci nevidel, videl jsem trenink pred samotnym zavodem a zavod .. ani v nedeli motorka nejela tak, jak by mela ..
0/0
18.6.2002 12:30

Wlada39

Češi???
Díky Vám všem co jste pořád za Jardou. Pro Vás ostatní, co se vysmíváte, nadáváte, popichujete a vůbec se snažíte našemu, do současné doby nejůspěšnějšímu motocyklovému závodníkovi a průkopníkovi v novodobé historii ČR uškodit,...... jste ubohý hovádka. Byli jste vůbec někdy na závodech?? Víte co za tím, aby někdo jezdil, třeba i horší průměr, všechno stojí??? Víte kulový. Proč kluky radši nepřijdete povzbudit??? Buzerovat a anonymně pomlouvat umí každej. Holt jste ostuda národa. Naštěstí se umíte projevit jen tady, protože jste zakomplexovaný šmudlové. Wlada39
0/0
17.6.2002 19:39

martin

.. obuti .. ??
.. vcera jsem to jeho trapeni videl na vlastni oko .. sedel jsem primo proti boxum na startovni care .. na obuti to tam ale z meho pohledu moc nevypadalo (nevim jak jezdil technicke casti trati), ale .. v prubehu zavodu ho temer vsichni zavodnici na zacatku roviny predjizdeli , vcetne tech nejslabsich ..
0/0
17.6.2002 16:45

Marek Morávek

Re: .. obuti .. ??
A co bys asi měl na cílové rovině na těch gumách vidět. Když máš menší speed na výjezdu, tak tě pak logicky předjedou. A pokud ti to klouže o kouse víc jak ostatním, tak ti těch pár km chybí
0/0
17.6.2002 19:41

martin

Re: Re: .. obuti .. ??
.. ty furt taky s tim top speedem .. chtel jsem tim jenom rict, ze to nevypadalo na pouhy problem s pneu .. tam bylo jeste neco jinyho .. motorka proste nejela .. !! a kdyz rikam proti boxum tak to neni na vyjezdu ze zatacky .. na startovni care uz maj vsichni davno 6, tam uz nema co klouzat .. a tam prave bylo videt, ze mu to na tu 6 nejede.
0/0
18.6.2002 12:06

TOMASGP

Fan is fan
Je divné ale zároveň pozitivní kolik lidí tady rozumuje.Svědčí to o tom, že minimálně sledují dění. Jde jenom o to jestli stejný chaty vedou třeba na téma fotbal, ploché nohy a umělý kozy, nebo jsou to opravdu motocyklový fanoušci.Je s podivem, že jsem nikoho nepotkal tam kde o to jde. Zkuste zbalit a vyrazit třeba na Sachsen nebo aspoň do Brna. Třeba Vaše účast něčemu pomůže. Je fakt divný, že v Mugelu vysej transparenty s Jardovým jménem a fanděj mu Italové zatímco Vy tady diskutujete. Nebo zkuste podpořit nový mláďata na mistráku, vždyť vyhrávaj Evropu.
0/0
17.6.2002 16:36

david

Zas tak spatna ta motorka nemusela byt, kdyz s ni jel v prvnim gp v japonsku na prvnim miste.Hules na ni nechal vrtat a to ocividne spatnym smerem. Jako technik stoji za hovno.DAm mu Maly tip:bez za valentinem nech ho na ni jezdit 1/2 hodiny,dalsi 1/2 na serizeni a uvidis jak ti to pojede. Ale prosim do pristiho zavodu se v tom nevrtej.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.6.2002 13:17

Petra

Ještě jednu GP a končí.
Jak už tady v obsáhlém rozboru (v odpovědi panu Nikdo) zaznělo po minulé GP, ještě jeden takový výsledek a Huleš končí. Provoz týmu stojí značné peníze a jezdec, který pětkrát nedojede a jednou dojede na chvostu startovního pole peníze pouze odčerpává, ale nepřináší. A to si žádný ani ten sebehodnější zaměstnavatel nemůže dovolit. A k té poznámce, že ten kdo nic nedokázal nemůže házet kamenem. Po nikom kamenem nehážu, pouze vyslovuji svůj názor, nevulgárně a slušně. Na motorce bych Huleše stěží porazila, ale troufám si říct, že o motorkách a GP toho vím poměrně dost, abych se mohla do diskuse zapojit.
0/0
17.6.2002 10:26

TOMAS GP

Re: Ještě jednu GP a končí.
Narozdíl od jiných, Tvůj názor beru, Neurážiš a argumentuješ. Současné vysledky potvrzují názor, že na to nemá. Nesouhlasím s tím. Mnohokrát jsem viděl a i ostatní jezdci mi to v rozhovorech potvrdili že má minimálně na první desítku. Jeho chybou je nerv,kterého s věkem přibívá, nestabilita výkonů a málo najetých kilometrů. Jinak co se týče financí a to bys měla vědět nebýt Jardy a Andyho, který zajistili CWF tak celej Matteoni nejede.Takže jedinej kdo může ukončit spolupráci je CWF nikoliv team.
0/0
17.6.2002 13:18

Petra

Re: Re: Ještě jednu GP a končí.
Ahoj Tomáši, taky beru tvůj názor a mám pouze jiný pohled na věc. Určitě bych byla ráda, kdyby se J. Hulešovi dařilo, ale je to už 6 závodů a z toho jeden dojetej, jinak ani bod. A to už není samo sebou. Jestli seš sám sportovec (já samozřejmě ano), tak víš, že se někdy daří a někdy ne. Po prvním závodě jsem si říkala, nic se neděje, jenom první závod. Přijdou další. Jenže pak to samý i druhej, třetí, čtrvtej, pátej ... . A tady už asi není chyba pouze v motorce, gumách, ostatních závodnících. Tady už něco nebude v pořádku spíš u J. H.. A mám ráda, když se člověk postaví problémům čelem. A ne tak alibisticky, jako J.H. v rozhovoru před 14 dny. I teď neustále používá výraz "my" místo já, ale závod za něj nikdo jiný z týmu, z mechaniků a z ostatních nezajede. A proto si myslím, že by se J.H. měl zamyslet taky sám nad sebou. Rossi, když jede vepředu, tak ho to ještě posiluje. J. H. když je náhodou vepředu, tak je tak nervózní, že buď spadne, nebo udělá nějakou chybu. Podobně to někdy dělá Tomáš Enge. Takže sei myslím, že Jaroslavových výkonech a s přihlůédnutím k jeho věku a ke konkurenci už žádnou velkou díru do světa GP asi neudělá. No snad se nám zase podaří mít nějakýho dobrýho jezdce.
0/0
17.6.2002 15:10

Petr

Re: Ještě jednu GP a končí.
Petro, nechceš si trochu užít? Jsem 183/82 a mám 21 v klidu. Je mi 28 a rád bych tě optákoval.
0/0
17.6.2002 16:05

Petra

Re: Re: Ještě jednu GP a končí.
Poslechni chlapečku, jestli jsi zakomplexovanej z rozměrů svého ..., nejseš schopnej si jako každej normální muž najít holku a vynahrazuješ si to títmo ubohým způsobem, tak laskavě přepni na jiný netový stránky. Tady je diskuse o J.H. a o motorkách, nikoli o sexu, jestli sis nevšiml. Mimochodem, to už bych se seznámila raději s kterýmkoli s ostatních přispivatelů do diskuse, kteří sice možná mají jiný názor na výkony J.H., ale na rozdíl od tebe jsou slušní a normální.
 
0/0
17.6.2002 16:14

Petr

Re: Re: Re: Ještě jednu GP a končí.
Poslechni holčičko, chtěl jsem ti tím jen říci, co si myslím o tvojí chytré hlavičce. Tvé názory jsou klasické člověka, který řídil po depu tak akorát moped. Teď jistě narazíš, že co jsem asi řídil já, tak věř, že moped to nebyl a na rozdíl od tebe to nebylo jen po depu. Bach na to co tady píšeš, jednou se ti všechno může vrátit, abys pak z toho nebyla nešťasná. PS: Mě narozdíl od ostatních zde na tomto fóru neudivíš, já totiž vím kdo jsi a známe se moc dobře.
0/0
17.6.2002 17:23

Marek Morávek

Re: Re: Re: Re: Ještě jednu GP a končí.
To bys nám mohl bonznout kdo je Petra!
0/0
17.6.2002 19:45

Karel

Re: Re: Re: Re: Ještě jednu GP a končí.
Jak už Petra řekla. Zakomplexovanej ubožák. Nejen s malým ..., ale i s rozdrchaným mopedem, který vždycky hleděl toužebně na kamarády, co jeli na pionýrech. O tom, že se známe pochybuji a co se týče tvých siláckých řečí, myslím, že bych tě zarazil do země ii jednou rukou. Ale to už by sis na svůj moped nesedl. Takže, koukej přestat mou kamarádku Petru urážet, jinak se ti může stát, že se to nevyplatí tobě. Tady je slušná diskuse o motorkách a ne ždáný osobní napadání.
0/0
18.6.2002 7:25

TOMAS GP

pravý čas
Když u nás Jarda začínal čítalo startovní pole 125 tedy našich nadějí 9 slovy devět jezdců. Nepočítam ty nad 25 let. Nebyl ten pravý čas na to dobývat svět v tomto oboru.A přesto se tu někdo našel.Někdo kdo nechtěl jenom kecat o snažení těch ostatních. Kdo z nás to dotáhl ve svém oboru alespoň na stín toho kam Jarda ve světě. Není pravý čas na kritiku jukněte nejdřív do vlastních řad.
0/0
17.6.2002 8:30

abc

Re: pravý čas
Zamysli se - dotáhl nás tak akorát do....
Nejsi náhodou z rodiny Hulešů ???
0/0
17.6.2002 9:19

TOMAS GP

Re: Re: pravý čas
Jsem z rodiny ale ne z Hulešovic. Jsem z takový kde se roděj soudný lidi, který dovedou ocenit snahu jiných. Nechci se účastnit dementního rozhovoru po webu je to zbytečný, chtěl jsem jenom upozornit Ty co hážou kamenem aby nejdřív něco dokázali a pak soudily.
0/0
17.6.2002 9:53

Kogo

Re: pravý čas
Jasně, jenomže pokud budem všechny diskuze a příspěvky (ať už oslavné nebo hanící) stavět do této roviny, tak žádné diskuze neproběhnou. Leda tak mezi aktéry, kteří by byly "na určité úrovni". A to by bylo, jak sám musíš uznat, k ničemu. Jinak souhlasím s Petrou (a to včetně její příspěvků před čtrnácti dny).
0/0
17.6.2002 9:53

TOMAS GP

Re: Re: pravý čas
Máš pravdu, jako diskutující, protože patřím mezi aktéry. Kritika a vlastní názor je jedna věc ale musí to mít hlavu a patu pak je vše v pořádku. Musím uznat, že se zde najde mnoho zajímavých nazorů i negativních, které neurazí, které svědčí o tom, že lidem není lhostejné co bude dál.
0/0
17.6.2002 10:03

zab

Re: Re: Re: pravý čas
Pane aktére, souhlasím s Petrou jako každý soudný člověk. Když řeknu, že na tuto soutěž Huleš prostě nemá, což je evidentní z jeho výsledků, tak to jistou hlavupatu má. Když jako argument použijete, že toho na motorce dokázal víc než já, nebo vy, tak to se nezlobte. Názor určitě máte. Já tomu říkám demagogie.
0/0
17.6.2002 10:15

Jarda

chudák
Ten Huleš je chudák. Když už nespadne a jede mu motorka, tak se zase vymlouvá na gumy. Mistrovství světa jezdí od roku 1997 a neumí ani vybrat správnou gumu. Jsem zvědavý s jakým příspěvkem přijde Marek Morávek, velký Hulešův zastánce. Na druhou stranu musím uznat, že Huleš je "dobrej", už alespoň dojel. Včera bylo krásně vidět, co dovedou už šestnáctiletí kluci. Možná by se od nich Huleš mohl něco přiučit, třeba se mrkount jako obouvají pneu.
0/0
17.6.2002 8:21

Marek Morávek

Re: chudák
 Abych ti udělal radost - jak už jsem napsal, z Jardy nebude ani Rossi ani Poggiali. Když mu vše funguje jak má , tak má na to zajet výsledky jak vloni ( 6., 7. místa ). Za toho třičtvtě roku jezdit nezapomněl. jeho letošní výsledky jsou mizérie, o tom není debat, velký podíl má na tom ne vždy fungující motorka ( víš jakej to je pocit¨, když honíš čas, rzdíš na poslední chvíli a dvakrát denně se ti to zadře, že vymetáš asfalt? - asi ne ), velkej podíl na tom mají nezaviněný akce jako v Mugellu, a podíl na tom má i on sám ( Le Mans ). Motorka je málokdy na 100%, on je v krizi spíš psychycký, a od toho jezdecký. Takže pro vás pseudoznalce optimální doba, kdy si do něj anonymně kopnout jak to jde. Co bys psal, kdyby se tady diskutovalo o Uim? Chápu kritický názory, ale házení špíny a sprostota na Járovu adresu jsou podlý. V hospodě bys mu to do očí neřekl
0/0
17.6.2002 11:56

lobsang

Re: chudák
Jestli jsi to nezaregistroval, tak Jarda sam rekl, ze si to prokoucoval sam a dal spatny obuti. Nevymlouval se, proste uznal svoji chybu! Navic je jasny, ze pod takovym tlakem pod kterym je v soucasny dobe se musi chovat absolutne zodpovedne, o coz se ted snazil, bohuzel spatne. Nemuzu si pomoct, ale NENI CHYBA V TYMU? Jak je mozne, ze aprilie dojizdi na prednich mistech a Jardova se neustale zadira, rozbiji apod.? To jsou ti mechanici v CWF tak neschopni? Jak je mozne, ze Jarda ma top speed cca o 6-10 km/h mensi nez aprilie na spicce? Prece jde o stejnou masinu. osobne bych si tipnul, ze za 75% jeho neuspechu muze staj a mechanici.
0/0
17.6.2002 14:35

Řepa

Re: Re: chudák
Já se nerad pouštím do podobných anonymních diskusí, kde spousta lidí pomlouváním řeší touto formou hlavně svoje problémy a neschopnost. Na tento příspěvek jsem ale zareagoval, protože mám stejný názor. Vloni v týmu Matteoni jezdil Jarda a De Angelis (ten měl dokonce A-kit) stejné výsledky. Tímto by měl být De Angelis přece ještě horší než Jarda. Proč ale letos najednou tak září ? Protože naštěstí již není v tomto týmu !
0/0
17.6.2002 15:55

Wlada39

Re: chudák
Chudák jsi Tyyy, a především jsi vemeno z kachny, Jarda39 jezdí MS od roku 1996, ale dík, dokázal jsi že o tom víš kulový, tak se sem neser. Wlada39
0/0
17.6.2002 19:28

Jarda

Re: Re: chudák
No tak to vidíš, on je ještě o rok horší než jsem mu já přisoudil. Myslel jsem, že prvně jel úplný šampionát až v roce 1997.
0/0
19.6.2002 11:33

chacha

Zase nic ??
Předpokládám, že nějaké objektivní potíže zabránily Hulešovi v lepším výsledku... Co třeba mouchy ??  Mohly vytvořit pohyblivou stěnu, která se před ním posouvala a brzdila jeho absolutní rychlost o 4 vteřiny na kolo a to byl důvod špatného výsledku. Situace byla o to nepříjemnější, že "ty kurvy" mouchy se zaměřily pouze na Huleše kterého brzdily a ostatní jezdce propouštěly. Uznejte, že za těchto okolností závodit nelze. Kromě toho měl benzín v Hulešově motocyklu o jeden oktan méně a to byla další příčina jeho neúspěchu......
Dobré ne ????
0/0
17.6.2002 8:16

Petra

Tak co pánové experti ?
Po minulé GP se strhla diskuse na obranu "nedotknutelného" Jarouška. Tak co teď ? Zase to bude ta smůla, že jo ? Proboha vždyť je vidět, že na to nemá. Ty pády a "smůla" byly jenom výmluvy. Když konečně dojel, je vidět na jaké umístění asi má.
0/0
17.6.2002 7:09

jirka

ach jo
Zajímalo by mě co se letos děje, loni na tom byli oba naši jezdci mnohem lépe. A přitom by měli mít letos lepší týmy. Tak co se proboha děje? Nicméně osobně fandím jen smržovi, huleš na to podle mě nemá, jediné co opravdu umí skvělě, je vymýšlení stále nových a nových výmluv.
0/0
16.6.2002 22:42

J.Lískovec

???
...Pokud chcete, aby váš názor měl šanci být uveřejněn i v deníku MF DNES, řádně ho podepište a uveďte místo bydliště (obec či město)...
...Redakce iDNES si vyhrazuje právo smazat příspěvek uživatele, který v diskusi použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy. Délka příspěvků může být maximálně 6000 znaků. Delší texty budou automaticky zkráceny...
???
Škoda !
0/0
16.6.2002 21:59

Huléš Huléš

Zase nic
Huleš opět nezklamal a potvrdil, že když před ním deset jezdců nespadne, tak na body nemá šanci nikdy dosáhnout. Mistrovství světa jezdí už aspoň šest let a pořád horší průměr, měl by skončit.
0/0
16.6.2002 13:31

Rejpal

Re: Zase nic
Huléš,Huléš,
do prdele pudéš
0/0
16.6.2002 17:00

Jirka

Re: Re: Zase nic
Ty taky hňupe !!!!!
0/0
17.6.2002 10:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze