Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Schumacher vybojoval další triumf

V týmu Ferrari propukly po Velké ceně Kanady formule 1 bujaré oslavy. Michael Schumacher dovezl rudý monopost po 150. na prvním místě do cíle. Ač za celých sedmdesát okruhů nepředjel jediného soupeře, díky vynikající strategii a spolehlivému monopostu se radoval z pátého montrealského triumfu. Návrat McLarenu z vod průměru potvrdil druhým místem David Coulthard. V závěru se úspěšně ubránil dotírajícímu Rubensi Barrichellovi s druhým ferrari. V celkovém pořadí šampionátu zvýšil Schumacher náskok na 43 bodů před bratrem Ralfem a Montoyou. Závod jsme sledovali v on-line reportážiHlasy: Toyota Sauber Jordan Renault Williams Ferrari McLaren BAR Arrows Minardi Jaguar

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Miki

Antireds
Je zajímavé, že většina anifanoušků Ferrari plácá takové nesmysly. Člověka potěší, když jejich oponent tomu nerozumí a proto nemá cenu s ním polemizovat. Fakt jsem takové ptákoviny dlouho nečetl. Také se mi líbí jak zůstal bez odezvy obranný manévr Montoyi při útoku Barrichella. Být to obráceně tak tu máme další Flame War. I když už jsem si zvykl, aneb když dva dělají totéž není to totéž.
0/0
10.6.2002 12:16

Laik

Mechanici
Nejradši bych toho, kdo u Williamsu zodpovídá za tankování nakopal do hader. Takhle shodí Schumachera dozadu ! To vypadalo, ne že měli problém odpojit hadici, ale oni při výměně gum vůbec souběžně netankovali. Až bylo auto zpátky na zemi, tak se tam přiřítil magor s hadicí, trochu mu tam chrstnul, aby nestál ještě déle (už tak tam byl dlouho),  což nepochopím, protože pak je jasné, že Ralf musel podruhé jet extra dotankovat a zavařili mu celou jednu zajíždku navíc. To mě zvedlo o to víc, že jsem měl Ralfa vsazeného spolu s Barichellem do 6. místa za citelnou sumu. A oni to tak prose.ou ve stáji......  Chyba se stává, ale do háje, proč zrovna u Ralfa a ted :-)) A já už si říkal - ted už je to jen o dojetí auta....
0/0
10.6.2002 10:39

Radim

Re: Mechanici
Ke které sázkové kanc.chodíš?A jaký byl kurz?Radim
0/0
10.6.2002 11:50

Laik

Re: Re: Mechanici
Nechodím výhradně k jedné,toto jsem dával zrovna v Chanci, protože jsem dával ještě kromě toho MS fotbal - Japonce a v Chanci byl na Japonce nejvyšší kurs+Lakers venku.A už se mi to nechtělo pak obcházet kvůli F1. V Chanci včera bylo 1,40 na Barichella do 6. a 1,45 na Ralfa do 6. Dohromady něco malinko přes 2,0. Kdo hraje, tak ví, že takhle hloupá chyba stáje umí vytočit :-)) Věřil jsem pak, že ke konci vezme toho Trulliho, ale včera to Ralfovi nejelo. Ale aspon, že tam byly k vidění i pár zajímavých momentů a byl to jeden z těch lepších závodů ke koukání, podle mého (ale Nurburgring za 2 týdny čekám tradičně ještě lepší).
0/0
10.6.2002 12:12

JANO-B

autorovi clanku
neviem kde nabral pocit ze Michael bol taky zaskoceny manevrom JPM ze ho dostal aj Rubens...... asi je moc ovplyvneny primaboys....... To ze iba Rubens zvolil dve zastavky v boxoch je tiez kravina.... To sta vazne tak blby, ked verite zeby po 10 kolach dokazali vydrzat az do konca?
0/0
10.6.2002 10:26

autor

Re: autorovi clanku
ad 1) Jestli Vás tahle věta naštvala, tak se omlouvám. Je ale jasné, že kdyby Montoya před Schumachera nenajel, Barrichello by se před Schumachera ještě před první zatáčkou nedostal. O souboji o druhou pozici se však mluvit nedá, Schumacher věděl, že Barrichello jede na dvě zastávky a předjetí se nebránil.
ad 2)  Přečtěte si pořádně článek. Nikde se tam nepíše, že Barrichello jako jediný zvolil dvě zastávky v boxech.
ad 3) Nevím, kde jste získal dojem, že si tady někdo myslí, že by po deseti kolech "dokázali vydržet až do konce".
0/0
10.6.2002 14:06

JANO-B

Re: Re: autorovi clanku
1. Nic ma nenastvalo na tej vete. Bola podla mna naivna..... 2. Rubens ako jediny z poprednych jazdcov zvolil strategiu jednej zastavky /O.K. nie jediny z celeho pola/. Ibaze !!! Potom rozpisujete ze JPM vyuzil SC a zasiel do boxov a mohol odlozit planovanu zastavku..... ??!!?? No neviem mne z toho vychadza nasledovne: - pokial zasiel do boxov tak len preto aby "urychlil" svoju prvu planovanu zastavku.. Inac to zmysel nedavalo.... Pokial by bol mal naplanovanu strategiu jedenj zastavky v pretekoch, tak by bolo smiesne po desiatich kolach sa trepat do boxov a dojazdit zvysnych 60 kol.. Na to nepotrebuje SC. Pokial by SC vysiel tak v polovici pretekov, tak nic nepoviem vtedy by sa tak dalo uvazovat.... 3. z toho mi zase vyplyva ze Rubens nebol jediny z poprednych pilotov, ktory zvolil strategiu dvoch zastavok....
0/0
10.6.2002 16:18

Dalin

TV Prima - Dělá si z nás legraci???
Stalo se už jakýmsi folklórem nedělních přenosů z GP formule 1, že pan Nikodým povídá své příběhy, z nichž zlomek se zakládá na pravdě, a nevšímá si dění na trati; že si plete auta či jezdce (viz naposledy v GP Kanady, vůz Jaguar parkující na trávník s velkým nápisem de la Rosa na obrazovce, a pan komentátor nám tvrdí, že Irvine má problémy, které po chvíli záhadně přečkal, o nějakých 20 kol později tvrdí, že de la Rosa zrovna odstoupil). To vše už my skalní fanoušci bereme jako nutnou součást přenosu, která se dá přetrpět, koneckonců, každý má právo se "občas" splést. Katastrofou se ovšem stávají páně Nikodýmovy výlety do historie tohoto sportu, popisujíce GP Kanady 1991 se snad ještě dá odpustit, že vítěze závodu Nelsona Piqueta posadil do Lotusu (Piquet v roce 1991 vyhrál na Benettonu, Lotus sedlal v letech 1988-1989, a pro tuto stáj nikdy závod nevyhrál). Avšak při tvrzení, že vedoucí Mansell si nevšiml, že ještě neobjíždí vítězné kolo, ale poslední kolo závodu, a při mávání divákům ho předjelo pět jezdců, jsem nevěřil vlastním uším!!! Pravdou je, že Mansell opravdu tehdy mával divákům, ale v posledním kole byl pro poruchu nucen odstavit svůj Williams, do cíle tedy nedojel a byl klasifikován ještě na bodovaném šestém místě. Tohle přece komentátor nemyslí vážně, umíte si představit, že by podobně historická fakta znásilňoval třeba Robert Záruba v hokeji??? Dalimil Vyškovský Praha 4
0/0
10.6.2002 10:14

Pete75

Re: TV Prima - Dělá si z nás legraci???
S tím nelze než souhlasit! Komentáře páně Nikodýma jsou opravdu dost často mimo a jeho "přehled" o dění na trati je opravdu zarážející. Musím akorát opravit jednu věc. Ten závodník, který končil, byl opět právě Irvine. Nejenomže si p. Nikodým nevšiml při odstávce vozu de la Rosy titulku na monitoru( to opravdu nechápu ), ale navíc mu nepřišlo divné, že jeden a tentýž jezdec skončil( aniž by dojel k mechanikům a dalo by se tedy, za určitých okolností, předpokládat, že se mohl vrátit na trať ) končí v závodě již po druhé!!!!!!!! Co se na tohle dá říct?!
0/0
10.6.2002 13:55

Joe

JInak s tím, že by Barikelo zvolil taktitku dvou zastávek, s tím nesouhlasím. Jak jsem viděl závod, tak by mi přišlo divné proč.Prostě Ferari to udělalo tak, aby Barikelo nemusel poštět Schumachera, prtože byl zase lepší, musel jet dvakrát do boxu. To si myslím já.
0/0
10.6.2002 7:26

ZOE

Re:
Je zajimavé, jak někteří lidé dovedou předvídat, že Rubens bude lepší než Schumi již před zaváděcím kole a proto mu šéf týmu nařídí doplnit tolik paliva , aby musel zastavit dvakrát, anebo si příteli myslíš, že by Rubens předvedl super stíhačku s plným vozem a potom jen tak zastavil, aby mu někdo do nádržel plivnul trochu benálu, byl by to velký risk ze strany stáje. Nikomu nebylo jasné , kdo vyhraje, jenom Wiliams to trochu projel po stránce taktiky ( viz Montoya a jeho tankováni při safety caru - hodně zbytečné , později se ukázalo , že prodělal pár pozic, nebudem diskutovat o spolehlivosti vozu, tá je někde jinde než u Ferrari ). 
0/0
10.6.2002 7:55

Pullman

Schnumi zase první.Tak nevim jestli Mclareny letos něco vybojujou....
0/0
10.6.2002 7:21

BUDA

barik jel prece prvni
No ja se koukal a VIDEL sem, jak se po startu (v ty zatacce) dostal Barik na prvni pozici :-)) v clanku je, ze se dostal na druhou :-)
0/0
9.6.2002 21:10

timshelka

Re: barik jel prece prvni
Take jsem se divala, a v prvni zatacce se "Barik" dostal opravdu jen na druhou pozici, Montoyu predjel o neco pozdeji.:))
0/0
9.6.2002 21:31

:-)

Re: barik jel prece prvni
spatne si koukal na druhou se dostal
0/0
9.6.2002 21:35

BUDA

Re: Re: barik jel prece prvni
mate pravdu :-))
0/0
9.6.2002 21:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze