Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Huleš: Jsem na dně, ale nekončím

Zle je Jaroslavu Hulešovi, hodně zle. Jak byl před sezonou radostný, že je továrním jezdce značky Aprilia, tak nyní, po pěti Grand Prix, nespí, je na dně. Předpoklady podpořené špičkovými podmínkami byly vcelku jasné a zářivé. Sedmadvacetiletý závodník mistrovství světa motocyklů do 125 ccm měl letos pravidelně bodovat, prvně se dostat i na stupně vítězů a ve sbírání věnců pak pokračovat. Skutečnost? Jezdec týmu CWF Matteoni nedojel jediný závod. "Dotýkám se pomyslného dna, jsem dole," říká po dalším krachu sezonu, Velké ceně Itálie v Mugellu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J.Lískovec

39 + 18
Sledujte v galerii www.hules.cz exklusivní fotoreportáž !
0/0
10.6.2002 23:17

Wlada39

18*39
Já Vám věřím kluci, vyjde to, Vy na to máte. Wlada39
0/0
10.6.2002 23:09

silenymax

Držím palce
Držte všichni palce Jardovi a Kubovi, tentokrát jim to musí vyjít. Ale jestli vám to kluci tentokrát opravdu vyjde, tak mě hodně potěšíte, ale i trochu naštvete, protože to bude letos poprvé, co nebudu moct sledovat závody. Ale na mě neberte ohled, já se na vás rád podívám pak. Jeďte jak to nejlíp půjde. Držím vám palce !!!!!!!
0/0
10.6.2002 22:16

Wlada39

Říkejte si všichni co chcete, my co Jardovi fandíme s ním budem stejně pořád. Jardo drž se. Wlada39
0/0
8.6.2002 19:27

Vasek

Petro co tu vubec delas??
Zdravim Petru a vsechny fandy do motorek. Petro, nechapu, proc teda lezes do techto diskuzi, mas to vubec zapotrebi? NEsnasim lidi, kery machrujou se svejma znalostma proti lidem, co proste normalne fandi a chtej podporit svy jezdce. S temahle chytrejma recme si lez nekam uplne jinam. Nemyslim si, jak ty to popisujes, ze Jarda je spatnej jezdec. To, ze muze mit stejne vykonnou motorku preci nic neznamena. A podle me stejne nema. Jak ja si myslim, tak dost zalezi na naladeni stroje pred zavodem, treninkem. Koukni se treba na Kubu a na nejakyho Poggialiho uz jenom v poctu mechaniku. Ja budu klukum drzet palce, protoze vim, ze na to maji a verim jim. Fakt jim verim, ze se jim koncene co nejdriv poradnej uspech povede. A pokud my chcem klukum pomoct a ty je chces kritizobvat, tak je kritizuj nekde doma a netahej to na verejny mista, protoze tem klukum absolutne nemuzes pomoct a od toho tu my fanousci jsme. Bohuzel, jak je videt i v jinych sportech, Cesi maj tu nestastnou vlastnost, ze jak se sportovcum zacne jenom trochu nedarit, zatracujou je. To by se treba v Italii nestalo. Koukej, kolik fandu ma Max Biaggi a fakt se neda rict, ze by mu to v posledni dobe nejak slo. O lonsky sezone ani nemluve. Proste ho ale podporujou. POdporu clovek potrebuje, kdyz se mu nedari a ne kdyz se mu dari. Kdyz se mu dari, to je pak strasne snadny ho vyvolavat. My musime vydrzet hlavne skrz dobu, kdy to nejede.. Tot vse, uz jsem sem dlouho nepsal, ale kdyz to ctu, tak to jinak neslo. Zdar motofans..!!
0/0
8.6.2002 15:59

Marek Morávek

celá diskuze
Nechápu proč se vůbec někteří zůčastňují týto debaty. Možná zchladit si vlastní mindrák, nebo využít možnosti anonymě urážet někoho kdo si to nezaslouží. Všichni aspoň trochu věci znalí by uvítali, kdyby "slavná" Petra měla odvahu se podepsat. Nemyslím, že by ji někdo ukamenoval, ale jen by se poznalo že jen vaří z vody a nic jinýho. Debatovat zda má Jarda vinu na svém pádu či nikoli nemá vůbec smyst protože jen slepec, ignorant a idiot si může myslet že jo. Pro nevěřící - Motor Sport Aktuel č.24 strana 52: Joan Olive jede po břichu, drží se stále po boku klouzající motorky přímo naráží do žlutomodrý Aprilie č.39, to celý 20 cm od kraje dráhy. Za nima Talmaczi, kterej tam byl holt později než Huleš a stačil to ubrzdit a vyhnout. Huleš ani nikdo jiný na jeho místě by neměl šanci.
0/0
8.6.2002 13:15

Wlada39

To All:
Vrátil jsem se po týdnu na net, a jak tak koukám asi by mě z některých minulou neděli ranila mrtvice. Díky Vám všem co Jardu podporujete, Jardo L.,Marku M., Racingu, Riššo, mRossi, Jiříku z Brna a vůbec všem co jste s ním..... Jardo, ale samozřejmě i Kubo, jste naši klucííííí a my Vás nedáme. A pro Vás kteří máte hloupé a někdy až moc přechytralé narážky, v Brně mi to můžete přijít říct a vyřídím to s Vámi někde za bukem u auta černé byrvy. Nejde o to že máte svůj názor, ale o to že kluky potápíte, hokejistům jste taky napsali??????, Wlada39
0/0
8.6.2002 11:49

Krucipisek

Racing versus racing
Toto zapůjčení nicku je opravdu trapné. Krucipisek
0/0
8.6.2002 2:04

J.Lískovec

Poděkování všem !
     Děkuji všem přátelům i nepřátelům za podporu Jardy Huleše.Ty kladné ohlasy povzbuzují a dodávají sílu a ty záporné ještě více.Není nic víc motivujícího, nežli někomu dokázat, že neměl pravdu.Věřím, že to vyjde.       Ze všech přispívatelů je pro mě nejvíce záhadná Petra (zřejmě pod krycím názvem).Jak jsem vydedukoval, bude to asi milenka pana Matteoniho(- zná jeho osobní telefon, který jsem u něj nikdy neviděl) .Nebo dokonce sám pan Matteoni, protože některé technické finesy, které mechanici do motorky dávají, připravuje úplně sám, skoro tajně. Pak ale všichni mlčte, protože ta kritika je objektivní! Proč jsi ale Massimo říkal Jardovi před závodem, že si z vás nikdo legraci dělat nebude, že jsi dobrý ladič a Jarda skvělý a rychlý pilot , a že  připravíš takovou raketu (a taky se dosáhl nevídaný topspeed v poměru váha-výkon), že všichni uvidí, když to teď svými příspěvky všechno schazuješ. Ale na druhou stranu jsme u Nás povětšinou rádi, že to s Jardou potáhnete dál.Jsi totiž jeden z mála, který tu raketu dokážeš připravit pro Jardu i na příště ! Díky. Jarda Lískovec
0/0
7.6.2002 23:51

Racing

Není Racing jako racing
Všem co mě znají (všem kdo navštěvují moje stránky). Ten kříspěvek pod tímto jsem nepsal já. Já bych takový nesmysl z huby nevypustil. Všichni kdo sledují Grand Prix přece poznají (a vědí) jak vypadá Jarda Huleš a jak Chaz Davies. A jinak, na tom videu je jasně vidět, jak se Jarda dostává do kleští, kdy z prava jede někdo s modrým motocyklem (buď Aspar nabo Telefonica) a z leva se na Jardu tlačí Kallio. Všem musí být jasné, že tento pád zavinil někdo jiný a ne Huleš. Ještě jednou tedy říkám, příspěvek s názvem "Zace kecy !!!" jsem nepsal já. Nevím proč tady někdo používá můj Nick (i když já vždy píšu první písmeno velké). Já bych napsal "Zase" a ne "Zace":-)))) Někdo mě tady chce asi zdiskreditovat:-)))
0/0
7.6.2002 15:31

racing

Zace kecy !!!
Podívejte se na stránku www.motogp.com. Je tam clip pádu Oliveho v Mugellu. Pokud si to pomalu projedete, zjistíte, že Huleš projel kolem motocyklů i padajících jezdců bez jakéhokoliv problému. Takže zase jen lži. Už z toho GP vypadi!!!
0/0
7.6.2002 13:18

Nikdo

Re: Zace kecy !!!
Nevim jestli me sali zrak ale jestli jsi to ty Racingu tak to hledim.kazdopadne bych ti doporucil podivat se na ten klip lepe.Ten jezdec ktery projizdi kolem je Chaz Davies.Jarda projizdi a pada na 14. pozici a spolu snim tam pada nebo vyjizdi Kalio, to je videt na zacatku toho klipu. Ten pad Oliveho se odehrava okolo 20-22 mista a tam prave projizdi Davies.Jarda nemel kvalifikovan ani prvni mezicas takze jim neprojel.Nekecal fakt spadl kvuli jinemu jezdci.Ze to byl Olive rekl nekdo asi jen tak.Proste kachna.
0/0
7.6.2002 14:18

havran

neco k veci
Doporucoval bych vsem zainteresovanym klidnou studenou sprchu. Vůbec nikoho z Vás nenapadlo, že vlastně žádná Petra nikdy aktivní v MS motocyklů nebyla, vůbec nikoho z Vás nenapadlo, že pan Straka autor chytrých výplodů této stránky označené rubrikou motocyklový sport, nikdy nikde nebyl, alespoň letos a jeste si dovolí tónem ironickým nejak komentovat chování obou jezdců po závodě, že prý mu neberou telefony. Aby se nezbláznil, oni totiž neměli vůbec nic na práci, pane Straka. Mezi náma já bych mu ho také nevzal a z jednoho prostého důvodu, když chce člověk něco vědět, tak ať se zeptá slušně to za prvé, za druhé, obtěžovat někoho těsně před začátkem nebo dvě tři minuty po skončení tréninku je docela vo přes hubu, za třetí fundované výlevy pana Straky jsou jen popudlivou náloží, která má zvyšovat příchody na tento web a rozdmýchávat debaty o ničem, protože za deset let se budou počítat body ve výsledkových listinách a jen málokdo si bude opravdu pamatovat, zda tehdy Jarda spadl dvakrát nebo tříkrát. Za ctvrté, když už mu někdo z našich jezdců něco řekne, tak si to předělá k obrazu svému, tak se pak divte, kde že objektivita je. Chlapci a devcata, zeme je kulata a místa je tu zatím dost. Závody budou i bez naší účasti a ti kdo se na ně budou chtít dívat se budou dívat, ti kdo na ně budou chtít jezdit do ciziny, buodu jezdit do ciziny a když tam budeme mít želízko v ohni jako že tam ještě stále máme dvě, tak je národní povinností a hrdostí fandit a ne vést typicky české žabomyšší války. Má li někdo z Vás problém a chce li se utkat ve slovní přestřelce, tak prosím, nicméně si myslím, že slova jsou o ničem, zaleží na přesvědčení, víře a srdci.
0/0
5.6.2002 23:43

KubaS

Dejte mu pokoj
Myslím,že Jarda je dobrej jezdec, ale má smůlu a prostě přijde stav, kdy to nejde ať se jezdec snaží jak chce. Nevím, co bych k tomu mohl víc napsat. Dík těm co se nás zastávaj a ty ostatní ať se teda nekoukaj v neděli na eurosport nebo primu a nečtou nic, co by obsahovalo informace o GP.
0/0
5.6.2002 21:49

silenymax

Chytrá Petra = IQ 555555555555555555555555
Myslel jsem, když se teda Petruška co je chytrá jak stádo opic, pohybuje na okruhu, že mezi závodníky je přátelská atmosféra a ne pomlouvání, co milá Petro? Jistě jsme si všimli, že Jarda nedojel ani jeden závod, i když nemáme takové IQ jako Ty, ale nádobíčko do 5. místa co má k dispozici by se asi nemělo dvakrát za víkend zadřít, spadnout řetěz atd. Aha to vlastně Jarda udělal sám, protože není dobrej závodník. Kdy budeš na okruhu v Brně, že bych se šel podívat jak Ti to jde - mám to kousek? Třeba bych mohl domluvit pár sponzorů, aby Ti to šlo líp. Znám někoho co neví kam dát peníze a jestli jsi tak dobrá jak Tvoje písmenka, tak by mohl na Tobě vydělat balík. Měla bys trénovat a ne psát nesmysly lidem, co tomu vlastně vůbec nerozumí. Ještě jedna otázka : netrefila Tě v té Francii Jardova motorka? Do hlavinky?Identické motocykly? A co opačné řazení- identické, já vím! No ale jinak tomu všemu bezva rozumíš, ale už nejsme tisk.mluvčí? Asi vím proč - možná bych věděl o lepší práci. No už Tě nechám v klidu dožít, jen poslední věta. ŘÍKÁM TI POŘÁD - NEHUL TO SVINSTVO!!!!!!
0/0
5.6.2002 21:24

Krucipisek

Amatérský názor
Po přečtení zde uvedených příspěvků mám smíšené pocity. Samozřejmě, lze vzít v potaz to, že Jarda je v GP již řadu let a mělo by to být na jeho výsledcích vidět, ale ten kdo se o motorismus zajímá, ví, že zkušenosti nejsou vše. Je zde potřeba i nějaké to štěstí, kterého Jarda podle mne moc nepobral. Pak zejména dobrou techniku. Pohledem zpátky, ještě když Jarda jezdil ME s Rossim a kde rozdíly v technice nejsou tak propastné, zjistíme, že Rossi na tom nebyl o mnoho lépe, než Jarda. K jaké se potom dostal technice Rossi a Jarda??? Oba jsou vynikající jezdci, ale z Rossiho, motocyklového magnáta udělaly skvělé podmínky se kterými může jezdit v pohodě a také na této technice vyzrál ve skvělého jezdce. Může si dovolit experimentovat, částečně "chybovat", protože má pod sebou stroj, který ho přes jeho chyby v technických pasážích doveze k ujíždějící skupince a nemusí se vydávat na riskantní stíhací jízdu. Když shrneme, kde vlastně Jarda předjíždí, jsou to právě technické pasáže, kde předjíždí i dva jezdce najednou a komentátoři na Eurosportu opravdu křičí nadšením. Po výjezdu ze zatáčky vídáme Jardu na stroji hnaného do maxima, ale kolem něj se proženou jezdci, které v zatáčkách předjel a kteří se na svých motocyklech sotva "udrží" a technické pasáže projíždějí stylem-buď a nebo-protože to co ztratí v zatáčkách, ví, že na svých strojích doženou na rovinkách. Typickým představitelem takového to střelce je Poggiali, který z motocyklové techniky nepobral co by se za nehet vešlo. S vybavením (myšleno ochrana jezdce atd.), se kterým se jezdilo před pár lety už by z něj zbyl jen mastný flek. Kolik jezdců už tento "závodník" srazil, nebo přivedl svojí rádoby agresivní jízdou do problémů??? Nepočítaně. Jsou za ním sice vidět výsledky, ale za jakou cenu. Já jsem na naše jezdce pyšnější právě proto, že jsou to srdcaři a rváči a dokážou se poprat i s nepohodou. Vyrostli v podmínkách, kde jsou motocykly dělány doslova na kolenou, kde popularita motocyklového sportu, je na bodu mrazu a dotáhli to do naprostého maxima, do GP. Tam kam se nedostanou jezdci z motocyklově vyspělých zemích, kteří mají co se týče vybavenosti doslova na růžích ustláno. A až jednou přijdou výsledky, pak je budou všichni zbožňovat, najednou jim všichni fandit, plácat po zádech a říkat: ,,Ty jseš dobrej!" Ale to už to naše fandovství tolik potřebovat nebudou, protože budou mít tu pohodu a perfektní stroje... TEDˇ JE PRÁVĚ TEN ČAS JIM FANDIT, POVZBUZOVAT JE, PROTOŽE MILÝ FANDOVÉ---JEN DECHOVKA VYHRÁVÁ POŘÁD---PROTO PŘEJI DO DALŠÍCH ZÁVODŮ JARDOVI A KUBOVI MNOHO ÚSPĚCHŮ A HODNĚ, HODNĚ, HODNĚ ZÁVODNICKÉHO ŠTĚSTÍČKA!!!! P. S: Jelikož zde nejsem registrován a jsem zvyklý vyjadřovat své názory otevřeně zde je můj e-mail Martin756@seznam.cz, nebo na www.sweb.cz/motopoint, na tuto stránku nemám bohužel čas
 
0/0
5.6.2002 17:35

Krucipisek

Pro Petru
Vážená,
nechci se zde zaplétat do složitých rozhovorů, ale pokud jste profesionál, jak o sobě tvrdíte, nechápu proč se zaplétáte do rozhovorů s "amatéry", kteří se zde Jardovi snaží vyjádřit podporu a je jedno co si o něm a jeho výsledcích myslí. Jsem kolikrát zklamaný z výsledků našich jezdců, ale nic kromě podpory bych jim nenapsal. Protože člověk, kterému se nedaří potřebuje podpořit a povzbudit. Kritiku a zavrženíhodné příspěvky psané třeba v rozladění, či ze zájmem poškodit, napíše člověk, který si při svém jednání snad ani neuvědomuje, jak může ublížit. Píšete, že motorky v GP jsou Vaším chlebem. Ano je to velký byznys, ale takových, kteří sice znají prognózy všech jezdců, vědí všechno nejlépe, vědí do kterého místa se má jezdec umísťovat, takových je tam spoustu, jenom  "kecají" a spíše ubližují tomuto sportu. K motorkám je potřeba mít srdce, prostě být motorkář. Praví motorkáři, kteří si kupují motocykly, ne z frajeřiny, ale protože je potřebují k životu, proto ten pocit z jízdy. Podle Vašich příspěvků berete jezdce GP pouze jako zboží, chybí Vám to motorkářské srdce, je to pro Vás pouze byznys. Protože my to všichni víme, že Jarda má dobrou techniku, že by už měl být dávno někde jinde, ale my jsme jeho fandové a budem za ním stát, jak při jeho neúspěších,  tak až se dostaví úspěchy. Na závěr pouze toto, když tomu všemu tak skvěle rozumíte, kolikrát jste se ušpinila od šmíru, či od oleje???? Jsou Vaše znalosti praktické, nebo pouze teoretické???? Víte vůbec kolik to dá vše práce, už jenom toto stojí za ocenění i kdyby neměl Jarda udělat jediný bod. Zkuste si někdy rozebrat autíčko na setrvačník, pro začátek by to mělo stačit.
S  přátelským pozdravem
Martin
0/0
5.6.2002 17:23

Petra

Bohuzel jste ve svem prispevku jen potvrdil, ze jste jen priznivec motorek bez jakekoliv hlubsi znalosti prostredi GP, cerpajici jen z tisku a medii. Budte jim dal, ale nepoustejte se do debat s lidmi kterym jsou zavodni motocykly vic nez dennim chlebem. Mejte se fajn a prijedte se podivat nekdy na live GP. Nejenom do Brna.
0/0
5.6.2002 14:20

Nikdo

Re:
Zato vy jste potvrdila, ze sice motocyklum rozumite, ale informace ziskane primo od zdroje opravdu interpretujete docela scestne. Nechci se Vas dotknout ale to ze je to vasim vic nez dennim chlebem z Vas nedela vsevedku a doposud jste me nepresvedcila ze Hules do GP nepatri. Neni to jenom zdrave fandovstvi ktere me o tom presvedcuje, ale predevsim informace ktere mam. Je skoda ze si myslite ze kazdeho rozstrilite svymi argumenty. Myslim si ze to skore ktere jste uvedla vysmesne v jednom ze svych prispevku je spise obracene. A to ze jste na nej nereagovala vas sice stavi do zony neutrality,ale jen tak se distancovat od cehokoli je docela smesne. Presto bych zas na druhou stranu rad vedel Vase ctene jmeno ja. Bylo by to prinejmensim zdvorile. At vim s kym mam tu cest. Krasny den
0/0
5.6.2002 16:26

Racing

Re: Jedna otázka (nebo několik?)
Vážená mladá paní (nebo stará slečno?), měl bych na vás jednu otázku. Nebydlíte náhodou v rně? A taky by jistě celý motocyklový národ zajímalo, ve kterém Moto GP týmu jste tak úspěšně působila. Prozraďte nám to. Děkuji.

Racing

Re: Re: Jedna otázka (nebo několik?)
Sakra, mělo tam být - "nebydlíte náhodou v Brně?"
0/0
5.6.2002 20:18

Jirka Brno

Tak je to správný !!!!
Jardo bojuj dál a uvidíš,že se vše obrátí k lepšímu !!!! My skalní fandové budem stát vždy při tobě !!!!!
0/0
5.6.2002 10:52

Vlada

Smula
Kdyz to tak vezmete, tak Hulesovu karieru provazi jen smula. Tak to prece neni nahoda. Nekdo proste smulu ma a nekdo ne. Ja bych to rekl takto nekdo umi nekdo ne. Tak se s tim smirte a nechte Jardu v klidu odejit.
0/0
5.6.2002 10:26

MB

**
to je bohuzel typicka ceska vlastnost, kdyz se nedari, tak jeste vic zaslapat do zeme a pokud mozno u toho sproste vynadat... je mi z nekterych lidi tady smutno
0/0
5.6.2002 0:38

Racing

***
Souhlasím s názorem, že Jarda není nejlepší, ale je dobrej. V letošním Grand Prix ještě není nic ztraceno. Čeká nás přece ještě 11 závodů a tedy 275 bodů. O loňské sezóně se hovoří jako o sezóně dobré a její statistika? 5x nedojel, 2x bral jen bod a 2x byly body jen dva. Součet znamená, že z devíti závodů získal jen šest bodů. Letos je za námi pět závodu a pětkrát nula. Všechno se, ale dá opravit pohým jedním závodem. A ten závod může být už příští týden v Catalunyi, tak proč tady neustále napadáte Jardu, tím mu opravdu pomůžete. Škoda, že nejsem admin těchto stránek, docela by mě zajímala ID těch magorů, co tady pomlouvají Jardu. Určitě totiž budou mezi prvními, kteří tady budou Jardu po nějakém úspěchu chválit. Závěrem jedno: Jardo, ze dna se odráží většinou k nejlepším životním úspěchům. Já ti je přeju a těším se na ně. Jsem s tebou a držím ti palce. PS: Ještě k těm loňským bodům. Vemte si třeba takovýho Pedrosu v loňském roce. Do Brna přijel s pouhými 27. body. Nakonec jich získal rovných 100 a skončil na celkovém osmém místě. Proto říkám .... ještě není nic ztraceno!!!
0/0
4.6.2002 21:43

Marek Morávek

Re: ***
Aspoň pár lidí má mozek v hlavě. Je jasný , že Rossi je jen jeden, že z Járy Poggiali taky nebude, ale je dobrej, dost dobrej ( Jakub samozřejmě taky ). Nevěřící ať si koupí poslední Motor Sport Aktuel, kde je fotka jak mu Olive letí po zemi přímo pod kola. To mně chytráci vysvětlete, jak to mohl ovlivnit. Minule byla fotka jak mu se mu pod kolama válí Rodriguez. To vybalancoval, ale jako správnej závodník se to snažil dohnat, a z přemíry snahy spadl. Nemusel, ale spadl. Bojuje i když se nedaří. Taky tady ti vševědi zapomněli uvést, že team Matteoni poprvé jezdí Aprilie, takže všechny data z minulosti s hondama jsou na prd,  a že je Aprilia háklivější na nastavení ( a s tím nutný delší zkušenosti ) taky všichni ví. Atd. atd.... Buďme rádi, že za nějakou Českou Republiku jezdí tak dobří závodníci jako Jarda Huleš a Kuba Smrž, a fanděmě jim co se dá!
0/0
6.6.2002 9:42

Oliver

nefňukej
Víš co Jarouši,  přestaň už konečně fňukat a ukaž nám že u té " bedny " nesedíme každou druhou neděli zbytečně. Hodně štěstí, Oliver.
0/0
4.6.2002 20:55

silenymax

Všem blbečkům
Když to tady tak čtu, tak vidím tu nepředstavitelnou lidskou blbost. Jeden chytřejší než druhej. Jarda není a nebude žádná super hvězda, ale je dobrej a je náš. Místo toho, aby jste ho podporovali jak můžete, tak dokážete jen plácat. Když jste tak všichni dobří, zkuste si to. Třeba sponzoři(jak jsem tady četl) uvidí, jaké jste hvězdy, dají vám pořádnou motorku a budete jen vyhrávat. Vsadím se, že kdyby náhodou Jarda nebo Kuba dojeli dobře, tak vy, co nejvíc pomlouváte, byste byli mezi největšími fanoušky, co? Platíte ho ze svých daní, že máte právo soudit, jestli má jezdit v GP nebo ne? Asi bych řekl, že neplatíte ani ho nesponzorujete, že? Všem Franiškům, Petrám, Jágrům a všem ostatním blbečkům - běžte se dívat na fotbal, tam toho naši dokázali přece víc. Jardo a Kubo nevšímejte si těchto IQ neoplívajícími jedinci a hoďte se do klidu, smůlu prolomíte a pak to půjde. Já a hromady dalších vám věříme tak nebo tak a stojíme za váma a v Brně se uvidíme - jdeme vám držet palce.
0/0
4.6.2002 20:15

mRossi

To chce klid
Jaroušku to chce klid a věřit si. To, že si někteří myslí, že neumíš jezdit přece není pravda. My ti VĚŘÍME!!!!!!!!!!!!!
0/0
4.6.2002 20:11

Frantisek

Pekne se polituj!!!!
Stejne ale je vsem jasny, ze umis hovno
0/0
4.6.2002 17:53

michal

Re: Pekne se polituj!!!!
Tak si debil? Ale jo, si......
0/0
9.6.2002 20:58

martin

nazor
podle meho nazoru ma Jarda na jeho stavajici mrzute situaci nemaly podil .. pilot takoveho stroje musi byt schopen se podilet velkou merou na priprave/vyladeni motorky behem treninku. Aprilia vede soutez znacek ve tride 125 a to dost vyraznym rozdilem nad ostatnimi .. Jarda ma tovarni stroj s maximalni moznou podporou .. !!! neni mozne aby startoval z 15. mista .. jako ted v Italii .. behem samotneho startu pak samozrejme hrozi komplikace a v tech horsich pripadech i pady. zkusenosti by mel take dost .. vzdyt musi znat vsechny trate nazpamet .. !! sleduji jiz 3 roky prenosy z Velkych cen ve Spanelsku .. pral bych vsem fandum tohoto sportu, aby si mohli poslechnout tak fundovane komentare k jednotlivym zavodum 125/250/GP .. z tech zavodu, kde byl Jarda mezi prvnimi jezdci pole a tudiz delsi dobu v zaberu kamer a kde se dal lepe pozorovat jeho styl, nebylo jeho hodnoceni prilis priznive .. zbytecne predjizdeni ve vetsi skupine jezdcu na zacatku zavodu, kdy se vetsina alespon tech zkusenejsich snazi dostat ze startovniho stresu, najit rytmus jizdy, zahrat pneumatiky nebo je naopak brzy agresivni jizdou neopotrebovat tak, ze posledni kola zavodu uz budou k nicemu, spotrebovat neco paliva atd atd .. tam se Jarda jakoby odlisoval od tech uspesnejsich a z toho odlisneho chovani pak vetsinou pramenily pady .. strasne bych jemu i nam vsem pral uspech, ale bojim se, ze Jarda jistym zpusobem smulu pritahuje .. no nemalujme certy na zed .. uvidime jak se jemu .. a samozrejme i Jakubovi .. povede v Barcelone.
0/0
4.6.2002 17:04

Jaja

Kazdy sveho stesti strujce...
podobne i o smule...
0/0
4.6.2002 16:07

zzzz

Když čtu ty příspěvky
bylo by mi ho až líto. Kdybych ovšem nevěděl, že stejně nedojede, že opět najde nějaký objektivní důvod proč....... Nejde přece o první rok - to je už nějaká doba!!!!
Je lepší být živý než mrtvý vítěz, ale těch keců...
0/0
4.6.2002 13:32

dmagio

Chudáci
Petra, Lindros: Budte v klidu, Jarda na rozdil od nejakych debilnich hokejistu(vymlouvajicich se na smulu, herni system, rozhodci) a spol. necerpa zadny statni prachy, takze Vas to nejak nemusi vzrusovat, a ze mate radost z neuspechu cloveka, to mi taky neprekvapuje, jsme preci v Cechach .... Na rozdil od nejakyho Jagra(kterymu stal fotr a komancheros za prdeli), Jarda Hules neco dokazal a dokazal to sam bez nejakych funkcionaru. Jardo bud, v pohode ser na pitomce a jezdi tak, aby Te to bavilo a vysledky se dostavi.
0/0
4.6.2002 13:13

Jaromír Jágr

???
A co Jarda Huleš dokázal tak světoborného??? HOVNO - to stejný, co máš v hlavě!
0/0
4.6.2002 13:26

dmagio

Re: ???
Jaromirku, Jaromirku, uz mas sklizenej hnuj na farme v Hnidousych, tak  vidis, vezmi si vidle, naloz ho na valnik a odjed do haje. :-))) Preji velkou urodu. :-))))
0/0
4.6.2002 14:05

Profík

Re: Re: ???
Neměl by jsi se jmenovat spíš Magorio ???
0/0
4.6.2002 16:16

Miki

Huleš je stejně borec
Je to jediný náš závodník za x let, který se dokázal párkrát prosadit do absolutní špičky. Když to dokázal v "amaterském" týmu nevidím důvod proč by se mu to nemělo podařit nyní. Je fakt, že mu hvězdy teď moc nepřejou, ale já mu věřím.
0/0
4.6.2002 13:02

Ondra

Chudáček
Není schopnej si ani přiznat, že na to prostě nemá.
0/0
4.6.2002 12:48

Petra

Jasně Jaroušku, může za to smůla
To víš Jaroušku, že ty za to nemůžeš. To ta SMŮLA - potvora jedna. Ty se sice už pěkných pár let plácáš v průměru (a teď již v podprůměru) stopětadvacítek, ale celé ty roky, každý závod - prostě jen a jen smůla. Máš výbornou motorku, plat, zázemí týmu a nebýt té smůly, jistě jsi už mistr světa. Jenže sponzoři Jaroušku - ti smůlu nemají rádi. To víš smůla jim nepřináší zisk. Aby tě náhodou nevykopli. To by byla SMŮLA, že ?
0/0
4.6.2002 12:46

Nikdo

Re: Jasně Jaroušku, může za to smůla
Vam zase chybi mozek mila slecinko.SMULA.
0/0
4.6.2002 12:56

Petra

Re: Re: Jasně Jaroušku, může za to smůla
Kdo je u tebe slečinka, ty chudáku. Jestli sis nevšiml, tak Huleš ještě nedojel ani jeden závod. Myslíš, že jsou sponzoři padlí na hlavu, aby si vydržovali takového jezdce. A rovněž jestli sis nevšiml, tak Hulešova výkonnost nestoupá, ale klesá. Může být klidně naším nejlepším jezdcem, ale pokud nebude jezdit s tím nadobíčkem co má do 5. místa, tak nemá v MS co dělat. Jo a zkus se podívat na věkovej průměr jezdců 125. Takových dědků jako Huleš už tam moc nenajdeš. Protože každej, kdo umí jezdit a je stejně starej až je ve vyšší kubatuře.
0/0
4.6.2002 14:20

lobsang

Re: Re: Re: Jasně Jaroušku, může za to smůla
Spravne, samozrejme :-))))). Nechapu jak takova slepice jako ty muze sem vubec psat! Dovol, abych te upozornil, ze Jarda je Cech. Nestal mu od zacatku za zadkem silnej sponzor, kterej ho tlacil do dobrych staji, on sam si shanel sponzory a platil za to, aby MS sveta mohl vubec jezdit. Nikdy se az do ted nedostal do plne profesionalni staje s tovarni masinou. Vzdycky mel jen A-kit, nebo motorku z lonsky sezony. To, ze se mu ted nedari je opravdu jen a jen smula, bud odejde technika, nebo ho nekdo sejme. Co v nem je uz davno dokazal, ale to je ti jedno. Sed na zadku a prskej jak je neschopnej, pak si vyndej z garaze svoji babetu a KOKOKODAAAK jed se mu vyrovnat hvezdo.
0/0
4.6.2002 14:44

Nikdo

Re: Re: Re: Jasně Jaroušku, může za to smůla
Tak kdyz nejste slecna tak budete dama.Omlouvam se.Tak vazena damo to ze nedojel by se melo zhodnotit tak nejak objektivne.Zkuste to.Napiste sem kolikrat nedojel z vlastniho zavineni.Druha vec: Klesajici tendenci posuzujete podle ceho?Mozna ze by bylo dobre rict ze Jarda je sezonu od sezony lepsi.Je fakt ze letos to neni jako loni, ale rekneme si na rovinu zajici se pocitaji po hone. Vec treti: Jste asi obrovsky odbornik kdyz posuzujete mo66tocykly. Podle ceho soudite ze by mel dojizdet do 5. mista? Zkuste mi sem napsat strucny odstavecek o technice v zavodech MS. Budu rad kdyz me poucite. A jestlize nevite tak to prosim nekomentujte. a konecne vec 4.: Myslite ze jezdci typu Ui, Cecchinello, Azuma, Jenkner, Ueda a Vincent do MS 125 nepatri? Jen si na www.motogp.com vyjedte kdo se kde umistil. To bych taky prosil sem napsat aby ostatni vedeli jaka je pravda. A opravdu si myslite ze vyssi kubarura znaci vyssi zkusenosti? Damo nebudte naivni. Zde jsem Vam napsal strucny navod ceho se mate drzet pri pristi kritice. Mozna potom zmenite vsechny sve nazory (samozrejme na motocyklovy sport). Nic vam nenutim ale bylo by velmi cestne napsat sem odpoved. Jestli sem ale odpoved nenapisete nebudu se na vas divat spatne. A zkuste se drzet odpovedi ktera bude opravdu relevantni a ne jako minule kdyz mi nekdo psal ze to neni slohove spatne. Bylo by dobre kdybyste napsala jen co mate opravdu overeno.Pak bude tato debata opravdu plodna.Preji krasny den
0/0
4.6.2002 15:53

Jack Sommersby

Re: Re: Re: Re: Jasně Jaroušku, může za to smůla
Abych swe priznal, do MS motocyklu moc nevidim, a tak se zastavim spise u slovni prestrelky mezi slecnou-damou a ctenarem "nikdo". Jednoznacne, chlape NIKDO, souhlasim s Tebou, lip bych to nenapsal. Vysledek se dostavil - chytra sklapla, vzala zasteru a vratila se k plotne. Ku prospechu nas vsech. Jeste jednou diky ! A co se tyce toho zavodnika, tomu vzkazuju, at jezdi jak to nejliop pujde a hlavne at to k..va vzdycky dojede ve zdravi !
Tomas, Sydney
0/0
4.6.2002 16:19

Petra

Re: Re: Re: Re: Jasně Jaroušku, může za to smůla
Dobre pane Nikdo (normalni clovek se nejak jmenuje).1.odpoved: Japonsko - zcela jasne jeho chyba. Jiste, je tezke jet na spici a vedet co je maximum, ale ma snad signalizaci z boxu, proc zrychloval o 2 vteriny na kolo? Afrika - zajel do boxu protoze mel velkou ztratu?!? To dela profesional??? Opet jeho chyba Francie - po vlastni chybe spadl na predek (stala jsem asi 50 metru od toho) Italie - OK, spadl pred nim Olive, ale proc nestartoval z prvni nebo druhe rady? Tam se nemusi s nikym tlacit, ma v mezere volno. Nejde jen o vysledky z zavodu, ale i z treninku. Takze pane Nikdo - 4:1 ??? 2. odpoved - Nesouhlasim, ze je Jarda sezonu od sezony lepsi. Lonska sezona byl jeho vrchol, ale pokud srovnam rozdil v technice, ktery mel a ma jeho vysledky tomu neodpovidaji. 3. odpoved - o technice v GP bych ti toho mohla napsat vic nez si myslis, ale neni tady na to prostor. Aprilia dala k disposici na zacatku roku 12 (resp. 24, kazdy jezdec ma 2) motocyklu, ktere byly identicke. Jasne rekla dopredu, ze po 5 zavodech vyhodnoti vysledky a 4-5 nejlepsim umozni nakup vykonovych dilu pro 2/3 sezony a pak znovu pro 3/3. Podivas-li se na vysledky, Jarda vyjde naprazdno a bude se zase vymlouvat na techniku!!! Od zacatku mel vsechno jako Vincent nebo De Angelis (power jet, valec, titanovy vyfuk T 35 02...) Nemel ze zacatku gumy, ktere ma spicka, ted uz je ma. (ty nema ani Kalio, Biancho...)Staci? 4.odpoved - vysledky jezdcu o ktery tady pises jsou bohuzel mnohem lepsi nez Jardovi, nechapu, ze to nevis: Vincent je na 2. miste s 85 body, Cecchinello je treti 67, Jenkner paty 43,Ui devaty 30, Azuma desaty 29, Ueda ctrnacty 18 ?!? Vyssi kubatura neutne neznamena vyssi zkusenosti, ale krome par vyjimek tomu tak skutecne je, ze jezdci po uspechu jdou do vyssi tridy. Jarda o tom mluvi jiz nekolik let. Co by tam ale delal??? Proc netestoval Modenas, kdyz to bylo s velkou pompou oznameno na tiskovce v Brne pred dvema lety. Moje zkusenosti z motocykloveho sportu jsou vice nez dvanactilete, pracovala jsem jako tiskova mluvci trech tymu z GP, kdy se jejich jezdci umistili na 2. 6. a 8. miste. Co mate overeno vy? Podle vseho vychazite jen z informaci z tisku nebo od kamaradu. To je mnohdy velme nepresne a zkreslene. Jarda ma dva zavody na to aby neco dokazal, pak je to jeho konec. Chces mobil na jeho sefa? Doufam, ze ti to takhle staci pane Nikdo.
0/0
5.6.2002 9:05

Jyryb

Re: Re: Re: Re: Re: Jasně Jaroušku, může za to smůla
Prominte, ze se vam do toho tady pletu, ale chtel bych taky neco pripojit. Je pravda, ze v treninku  ma vykony dost nevyrovnane, pri startu z prvniho mista asi opravdu pred nim nikdo nespadne. Afrika se da pri trose snahy pochopit, nesrovnaval bych to s profesionalismem. Zni to divne, ale Vincent, Cecchinello, Jenkner ani Ui proste tolik smuly nemaji. A identicke stroje toho taky moc neznamenaji. Kdo jak naladi tak jede. Ma stale podporu staje a sponzoru, kdyz ti veri, ze na to ma, tak verim i ja. A navic ja do nej penize necpu a jsem Cech.   
0/0
5.6.2002 9:54

Petra II.

Re: Re: Re: Re: Re: Jasně Jaroušku, může za to smůla
Díky za zastání. Krásně jsi jim to dala. Už jsem z těch jejich urážek a neobjektivních hodnocení nabyla dojmu, že když jednou za 14 dní kouknou na záznam v televizi, tak že vědí o GP, o motorkách a o Hulešovi úplně všechno.
0/0
5.6.2002 10:22

Martin

Vzkaz pro Petru
Petro, tenhle příspěvek je skvělý a upřímně naprosto mě uchvátil. Hlavne s jakou lehkostí jsi to těm televizním vševědům nandala. Moc rad bych se s tebou seznamil, napsal par mailů. Nehledám žádnou přítelkyni, ale kamárádku co rozumí motorkám a je tak zdravě sebevědomá jako ty. Jestli tady ještě budeš a budeš-li chít napiš mi svůj mail. Martin 
0/0
5.6.2002 10:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze