Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Huleš a Smrž v Itálii? Zase nic

Mizérie Jaroslava Huleše i Jakuba Smrže v mistrovství světa silničních motocyklů pokračuje. Ani v páté Grand Prix, italské na dráze Mugello, neuspěli. Závodník stáje CWF Matteoni Huleš šel s tovární aprilií k zemi hned v první zatáčce závodu, když měl kolizi s Finem Mikou Kaliem. Jezdec týmu Elit Grand Prix Smrž se přesně do poloviny závodu držel v boji o body, ale pak skončil rovněž mimo trať obleženou zaplněnými ochozy. Poutavý závod, v němž se po celou dobu bila skupina třinácti závodníků, vyhrál loňský mistr Manuel Poggiali na stroji Gilera a dostal se tak do vedení šampionátu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lucinka

Valentýno miluju tě!!!!
Miluju Valentýna Rossiho, kdo ho taky milujete napište sem svoji internetovou adresu a budeme si spolu o něm psát, o miláčkovi... :)))
0/0
21.12.2002 17:14

J.Lískovec

39 + 18
Sledujte v galerii www.hules.cz exklusivní fotoreportáž !
0/0
10.6.2002 23:18

Lucka

cssss
..no tak, na tomhle servru uz me nikdo nikdy nepotka, cist si kecy takovejch tupejch lidi nema vejsku...
0/0
5.6.2002 18:53

Lucka

No a co??
No a co? Co vam na tom vadi, neuspeli, uspeji jidny, to snad patri k zivotu, vy jste snad vsichni dokonali??!!! ...o tom silne pochybuju....
0/0
5.6.2002 18:47

Nikdo

Lidi, kruci
proc se vlastne k tomu vyjadrujete kdyz vas to v podstate nezajima? Jste banda zamindrakovanych borecku kteri opravdu roupama nevi co delat. To ze se nekomu nedari a neni to az tak jeho vuli preci neni duvod k tomu aby si lide jako vy vylevali zlost na nekom takovem. Plne souhlasim s nazorem M. Moravka (kdysi jsem byl jeho fanda) proste ty lidi si zamestnavatel vybral cilene a ne ze na ne zbyl. Jestli Vam to vadi tak nam to ukazte sami na nejakem zavode.Urcite bych se na nej dojel podivat, nebo dejte dohromady penize, je vas dost a zasponzorujte nekoho o kom si myslite ze na to ma. Vetsinu z vas bych ale docela nerad potkal v realu protoze jak to rikal Werich nejhorsi je srazka s blbcem. V momente kdy budou mit kluci uspech otocite kormidla o 180 stupnu a budete je placat po zadech.Takovy tu byly 40 let a jsou tu porad.Ten nas narod nevyhyne.Nezaprete se.Prevlekate saka tak rychle az je ve skrini pruvan.
0/0
3.6.2002 17:25

Marek Morávek

Rádobyodborníci
Vážení rádobyodborníci, Kdo vám dal patent na rozum, že rozhodujete kdo na to má a kdo ne? Uvědomte si, že ani jeden nejezdí za vaše ani za státní peníze. To, že dostali důvěru týmů kde jsou, není věc nějaké náhody. Možná byste měli vyhotovit seznam všech jezdců, kteří podle vás na to nemají, poslat ho IRTě, aby jim zakázali vjezd na trať. A taky seznam jezdců, kteří na to podle vás mají, pokud o nějakých víte. Dejte pozor aby jich nebylo jen pět na startu. Taky byste se mohli umět podepsat za svými bláboly. Taky proto, aby se dalo porovnat co napíšete v případě, že oba dojedou příště do desítky. Těm co fandí - pevně věřím že se brzo dočkáme top ten u obou. Je to mistrovství světa a první desítka rozhodně není málo.
0/0
3.6.2002 11:33

Jarda

Re: Rádobyodborníci
Na popud Marka Morávka jsem vyhotovil jím požadované seznamy. Naštěstí to nedalo tolik práce. Seznam jezdců, kteří na to nemají: JAROSLAV HULEŠ Seznam jezdců, kteří na to mají: VŠICHNI (kromě Huleše)
0/0
3.6.2002 12:52

Jarda

Re: Rádobyodborníci
Na popud Marka Morávka jsem vyhotovil jím požadované seznamy. Naštěstí to nedalo tolik práce. Seznam jezdců, kteří na to nemají: JAROSLAV HULEŠ Seznam jezdců, kteří na to mají: VŠICHNI (kromě Huleše)
0/0
3.6.2002 12:53

Marek Morávek

Re: Re: Rádobyodborníci
To jsi mě uklidnil, teď  aspoň vím jak to s tebou je. Takovej nesmysl může napsat jen někdo s IQ tykve. To že se nedaří Járovi s Kubou máme na očích. Ale co byste do minulýho víkendu museli psát o Uiovi. Že zapomněl jezdit? Nebo myslíš, že takovej Nöhles ( ex mistr Evropy ) taky nepatří do MS, když má výsledky jen o málo lepší. Asi s tvoji odpovědí všichni myslíš i sebe. Tak bychom se na tebe někdy měli kouknout. Nezapomeň přidat podpis, až tě uvidím na autodromu, abych věděl o koho jde. 
0/0
3.6.2002 14:54

lobsang

Re: Re: Re: Rádobyodborníci
Na to se vykasli, nema cenu se tu handrkovat s par volama, kteri jsou podle vseho stejne plechovkari a na motorku se neumi ani podivat. Nad tim se da jen pousmat a rict, ze jsou to hlupaci. Verim, ze to Jardovi vyjde, uz proste MUSI vyjit. Ma na to a kdo alepson obcas sleduje motocyklovy deni o tom musi vedet.
0/0
3.6.2002 21:41

Jarda

je to žebrák
Říká se, že dobrá rada je nad zlato. Jednu radu bych pro Huleše měl. "Jardo, už konečně přestaň dělat ostudu, ukonči své působení v MS (svět o nic nepřijde) a zkus ME. A pokud to nepůjde ani tam, tak ještě zbývá mistrovství republiky nebo si udělej mistrovství jižních Čech, tam budeš na 100% nejlepší".
0/0
3.6.2002 10:47

Překvapení

Re: je to žebrák
Jseš si jestej, že by zvládnul jihočeské mistrovství??? Minimálně Smrž by ho fiknul a to nechci zapomenout na nějakou opravdovou naději. Vždyť ten chudák nemá ani žádné historické zásluhy, za které by si zasloužil vyhrát!!!
0/0
3.6.2002 11:11

zzzz

Re: Re: je to žebrák
No, že by ho zvládnul Smrž to není tak jisté. Já jsem ho jednou viděl Huleše předjet a taky jsem viděl Hulešovu snahu skopnout ho z motorky. On by ho možná skopnul, kdyby ho trefil. V jihočeském mistrovství by asi byl první.
0/0
3.6.2002 11:26

Karlos

Re: je to žebrák
To mas pravdu, svet o nic neprijde. Ale tahle mala zemicka se spoustou sikovnych lidi ano. A tihle sikovni a schopni lide si zaslouzi, aby jim takovi jako ty prestali otravovat zivot svymi blbymi kecy. Az to jednou v cemkoli dotahnes mezi 15 nejlepsich lidi na svete mohl bys nejakou radu davat. Jenze pochybuji, ze nekdo kdo takoveho uspechu dosahl a vi co to stoji, by daval takhle "chytre" rady.  JARDO DO TOHO!!!!!!!!
0/0
3.6.2002 11:27

Jarda

Re: Re: je to žebrák
Uniká mi smysl věty "až to jednou dotahneš mezi 15 nejlepších lidí na světě..." Kolik sezon Huleš jezdí 125, kolik jezdců se jen v letošní sezoně zúčastnilo závodu 125, a na které místě je Huleš v průběžné klasifikaci letošní sezony? Já se nějak nemohu těch 15 dopočítat. Ať dělám, co dělám, Huleš tam prostě není. A NEBUDE.
0/0
3.6.2002 13:00

Nikdo

Odbornici
Chtel bych vas kritiky upozornit, ze motorka muze byt spickova ale kdyz to nejede na rovine tak je to pruser.zkuste si jednoduse spocitat kolik ztrati jezdec kdyz je na prvni desitku pomalejsi o 10-15 km/h.No za zavod to da docela pekne cislo.Ted si uvedomte ze se to ten jezdec musi snazit dohnat to v zatackach.A co z toho plyne ucenci?No ze jednoduse musi jet riskantneji.Kdyby tak nejel a jak vy rikate jel na co on i motorka ma tak ho sledujeme na chvostu zavodniho pole.Dalsi problem je v tom ze kritizujete vyhazovnani penez ktere opravdu nejsou vase a z vasich kapes tam neni ani halir.Hriste klidne vybudujme.Fakt jsou potreba.Ve fotbale ci basketu patrime opravdu mezi svetovou spicku.Ted treba vyhrajeme MS.Vite ono je skoda ze vlastne nejsme ani mezi temi nejlepsimi fotbalisty.A tam se toci penez.a po tom nikdo ani nestekne.Panove(a damy) zkuste byt obektivni.Jinak to nejde.Jo a padaji i Vami reklamovani superjezdci.zkuste si tipnout kdo si ustlal ve warmupu na MotoGp?Jsem zvedam kolik z Vas ho sem napise.
0/0
3.6.2002 10:00

zzzz

Re: Odbornici
Na to nemusím být odborník, ty tvé počty platí jenom pro Huleše??? Všichni ostatní ty mootrky mají, jenom Huleš musí jet riskantěji??? Co je to za kecy. Jestli mu to platí nějaká továrna a baví je pohled do výsledkové listiny - prosím....
A nevztekej se - tvá citace " sledovali bychom ho na chvostu závodního pole", tys ho někdy viděl dojet jinde než na "chvotku závodního pole"????
Nezkoušej na mně "objektivitu" - Huleš si to nezaslouží!!!!
0/0
3.6.2002 10:11

nikdo

Re: Re: Odbornici
Ty bys zaslouzil dostat po papuli. Zajimalo by me co jsi za cely zivot dokazal ty.Zkousel jsi si to spocitat?A co ti vyslo?Predstav si ze za 45 minut musis dohnat takovy kus.Odbornik jsi urcite veliky tak se podivej na vysledky topspeed a pak neco komentuj.Dalsi problem je definice chvostu pole.Chvost je 20. a dal.tam jsem ho nevidel dojet ani nepamatuju.A co ze nedojel ani jeden zavod tuto sezonu?Zkus se rozjet mezi 25 blazny jedoucimi o zivot a nech se jednim z nich srazit.Pak se te ja zeptam jak to ze jsi spadl.podle me jsi zakomplexovany clovek ktery nejezdil ani zavody na kolobezkach kdyz byl dite.A zkus se trochu zajimat o financovani sportu at jsi schopen nejake rozumne argumentace.Preji krasny den.
0/0
3.6.2002 11:04

zzzz

Re: Re: Re: Odbornici
Rozumná argumentace  -  to je ono!!! A rozumně argumentováno - stačí pohled do výsledkové listiny............... Ještě máš něco???
0/0
3.6.2002 11:30

zzzz

Re: Odbornici
Ještě mně tak napadlo, nejsi náhodou pod tím "nikdo" zakuklenej Huleš osobně??? To by tomu odpovídalo. Jenže to bys měl přestat psát a frčet rychle raději trénovat - budeš-li takhle pokračovat, dlouho jezdit nebudeš!!!!!
0/0
3.6.2002 10:28

Racing

Re: Odbornici
Jééé, já to vímmmmm. Byl to Rosiiiiiiii. Co dostanu???? Jakou budu mít cenu?
0/0
3.6.2002 18:35

Nikdo

Re: Re: Odbornici
Ty abysis nerypnul. Nenapovidej nebo nic nedostanes.
0/0
3.6.2002 19:32

zzzz

Nemají na to
Zejména Huleš. I když ho, jak píše kdosi, vyženou ze závodiště na periferii, je na závodišti na nějaké jiné motorce za pár minut. To ho neomlouvá. Fakt je, že si téměř každý závod "ustele" v nějaké zatáčce, nejlépe hned po startu. Vpředu byl zatím pouze jednou a to když pršelo, ostatní se hrozně báli. Huleš vycítil příležitost a zcela nesoudně jel co to dalo. Všem ujel, ale jen dočasně. Logicky na tom mokru spadl ( padá i na suchu, proč by se měl udržet na vodě ). Pokud mu to kdosi platí formou sponzoringu, ať si tam jezdí, když mu to plátce trpí. Jestli je to ovšem ze státních poněz, tak to jsou peníze zbytečně vyhozené. Kolik by za tohle bylo obyčejných hřišť, kde by si mohli děti hrát fotbal či basketbal nebo i jiný sport a zase by bylo o pár feťáků méně???
Nebuďte naivní. Do kolika let bude Huleš nadějný??? Jak to, že závodníci jiných národností mají v 19 letech psychiku schopnou vyhrát, pouze Češi se psychicky hroutí........???????
0/0
3.6.2002 9:34

Karlos

Re: Nemají na to
Tak to je klasika. KECY, KECY, KECY!! Za to co jsi mohl videt v Japonsku bys mohl Jardovi posilat dekovny telegram kazdy tyden!! Nevim, kolik  ti je, ale Cech  JARDA HULES  na prvnim miste silnicniho MS (bez diskuze nejprestiznejsiho a nejsledovanejsiho podniku motocyklu na svete) udelal tehle republice stejnou reklamu, jako cela masinerie ministerstva zahranici za 5 let (a to pocitam negativni reklamu jako taky reklamu :-)   Tim bych rad odpovedel na tu cast tveho prizpevku tykajici se financovani sportu.   Jo a kdyby te opravdu zajimalo kdo tuneluje penize urcene pro sport, ktere bys jiste  chtel dat detem, tak se bez zeptat treba do SAZKY, CMFS a tak..... :-))))
0/0
3.6.2002 9:47

zzzz

Re: Re: Nemají na to
No argumentovat tím, že někdo udělal víc než ministerstvo zahraničí -  to má váhu!!!! Ještě zkus argument kolik pro český sport udělali tučňáci - ve srovnání s nimi bude Hulešův přínost ještě markantnější........
0/0
3.6.2002 10:32

Karlos

Re: Re: Re: Nemají na to
Tucnaci na rozdil od MZV to nemaji v popisu prace a zvlaste pro tebe: nedostavaji za to korunky z tve kapsy, filuto :-)   Jinak, veskera debata s joudou, ktery pravdepodobne  na motorce na okruhu nesedel  a vubec nevi o cem mluvi je jen ztrata casu!
0/0
3.6.2002 11:16

0/0
3.6.2002 8:59

saldo

Re
Fandit sportovcům je jistě docela záslužná a prospěšná věc. Ale nelze se divit, když to někoho po letitých a trvalých neúspěších sportovce přestane bavit. Taky proč by mělo? Být kamarád nebo rodinný příslušník, tak fandím dál. Ale jako cizí člověk - byť fanoušek motorismu a našich národních barev - nemám důvod v tom pokračovat. Zejména, když nevidím žádnou dobrou perspektivu. Jistě, přeji jim úspěch, ale to je tak všechno. Jestliže jezdce pronásledují poruchy techniky nebo nedobré poměry ve stáji a nemá na přestup k lepší, tak to beru. Ale když si někdo každou chvíli na trati "ustele", tak to už je na pováženou a naskýtá se otázka, jestli na to jezdecky "má". Čím to, že dojíždějí (a jak!), třeba zajíci Poggiali, Nieto a další. Jistě je lehké svádět všechno na náhodu a smůlu, ale tyto dva faktory prakticky neexistují, téměř vždy je za neúspěchem buď neumění nebo malá předvídavost sportovce. Takže ano, přeji oběma úspěch a přijde-li, budu se z něj radovat. ale fandit? To už asi ne.
0/0
3.6.2002 8:46

Marek Morávek

Re: Re
Jaký letitý trvalý neúspěchy? Loňská sezona byla pro český silniční sport nejúspěšnější od dob továrních Jaw. Nějak vám paměť neslouží. Co znamená dobrá perspektiva? Když Huleš spadl ve Francii, přiznal svoji chybu z přemíry snahy ( potom co mu před kola spadl Rodrigez ). Když se přimotá k hromadné kolizi po startu, tak s tím nic nenadělá. Tak jako třeba Cecchinelo v Africe, a pak vyhraje 2 GP. Letošní výsledky jsou mizerné, o tom není sporu. Ale děláte z Járy i Kuby pitomce, a to si rozhodně nezaslouží
0/0
3.6.2002 16:11

J.Lískovec

do toho
Před chvílí jsem se vrátil z Itálie a moje první cesta vedla na internet, zjistit, jestli našim jezdcům zbyl alespoň jeden fanoušek.A ejhle ! Oni snad přibývají .Všechny Vaše příspěvky jsem stáhl(ty kladné a samozřejmě i ty záporné) a předám je jednomu z těch, kterým jsou směřovány.Jardovi.Dělám to vždycky, protože si myslím, že by měl slyšet hlasy(všech) těch, které ve SVĚTĚ reprezentuje...A chtěl bych také nějak reagovat,ale upozorňuji ,že to bude neobjektivní. Zkusím nejprve odpovědět těm, kteří Jardovi nevěří.Myslíte si, že „toho“ Jarda už „nechtěl nechat“? Samozřejmě, že chtěl a kolikrát.Naposledy před chvílí a před pár hodinama a před odjezdem do Itálie...Ono totiž mistrovství světa motocyklů není  videohra  na „plejstejšnu“, kde upadnete a nic, jedete znova a máte deset životů.Tady jde doslova a opravdu o život.A v takovém riziku je Jarda od mala, každých čtrnáct dní v sezoně a věřte mi , že (oproti jiným sportovcům-profesionálům), za mrzký peníz.Ptáte se, proč to tedy dělá ? Asi proto, že se tomuhle řemeslu „vyučil“v mládí a to na úkor jiného povolání.Každý by měl v životě dělat tu práci, ke které má vlohy,vztah a která ho baví.Je určitě lepší patřit mezi cca.třicet nejlepších na světě ve svém oboru, než být traktoristou, který blbě zaorá brázdu, prodavačem, který šidí a kuchařem, který tráví lidi...A takových je v naší společnosti dost a dost.(i někteří novináři-např.jeden volá Jardovi na mobil v pátek mezi tréninkem, jestli jede do Itálie??? a pak se závodníku soustřeď, je to jako by někdo plácal střelcovi po rameni při střelbě s chytrými slovy „zase netrefils !“) A jak jsem na to přišel, že je tak dobrej(mezi 30.)? Inu stačí se podívat do historie.Jarda opravdu porážel v ME Rossiho a jiné!He he he - a kdo za to může, že není Huleš  na Rossiho místě dnes?Odpovím zvláštně : RUSÁCI (a taky naši dnešní přátelé, kteří nás kdysi zaprodali a taky my, že jsme se nechali), protože ti svým chozraščotem a diktaturou proletariátu ubili um, tradici a hrdost  našich dědů a otců v motocyklismu (ale i v dalších oborech) a zcela zdarma přenechali aktivitu tehdejšímu „vyspělému“ západnímu světu a  japončíkům.A z toho to všechno vychází a trvá dodnes...Příklad: Čech J.Huleš přijede do depa s obytňákem, zaparkuje a v zápětí je (doslova) vyhnán organizátory  na periferii a  za minutu  na uvolněné místo vítají italského (nevýznamného) jezdce.Blbost, maličkost ? To by se Valentinkum nikdy nestalo.Zatímco tamní národní hrdinové mají čas blbnout, naši Hulešové a Smržové se musí sakra ohánět a řešit takové problémy, které by jim nikdo jinde nevěřil a  také nepochopil.(Modelový příklad: mladičký talentovaný Ital V.R. odlétá na svůj první zámořský závod.Letí úplně sám, protože peníze se dali týmu a na doprovod rodičů nezbylo.Všude na letišti se mluví jinou řečí než doma.Neví co má dělat, ještě neletěl.Se slovníkem v ruce do Japonska doletí.Všichni v týmu mluví cizí řečí, nerozumí.Něco chápe, něco ne.Začne se stýskat.Rád by alespoň zatelefonoval, ale jak ? Chci domů.Slzy...A teď hochu ukaž, co v tobě je!Jeď!Jeď!)...A teď pár řádků těm, kteří ještě neztratily víru v Jardu a Kubu.Kromě necností jakými jsou závist, pomlouvačnost a zrada, mají Češi i významné kladné vlastnosti.Dokáží se semknout, když je třeba, umí pomoci v nesnázi a umí také pochopit.Tak to nějak pochopte a vydržte.Já totiž nemám už žádné  reálné vysvětlení.Mají k dispozici dobrý materiál, jsou v perfektních týmech, pracují na sobě po tělesné i duševní stránce, tak proč ? Tolik smůly ! Jsem materiálně zaměřený člověk, ale začínám věřit tomu, že nad klukama je snad nějaká zlá KLATBA nebo co.Jestli o někom víte, kdo to má na svědomí, tak mu dejte do držky !
0/0
3.6.2002 4:50

Karlos

Re: do toho
Ty stupidni kecy kritiku, kteri nevi, ze na motorku nepotrebuji bicik (a zadnou jinou rozumnou kritiku jsem tady nevidel), Jardovi neposilej. To at se radsi vyspi nez aby ty kraviny cetl :-)   Jako kazdy normalni Cech (je fakt, ze je otazka co je to normalni Cech :-)) a motorkar  slintam blahem u kazdeho zavodu MS 125, kdyz vidim jak se Jarda a Jakub cini!  Vzdyt jezdi v treningu casy lehce za absolutni spickou!!!  Je jasne, ze v zavode, kde 35 silencu vypne mozek :) a vsichni jedou jak o zivot, si pak muzes lehnout ani nevis jak. Zvlaste, kdyz vlastne celou dobu laborujes s nastavenim uplne jine motorky a hledas tu hranici kde jses bud nejrychlejsi (v ramci moznosti) nebo lezis!!!   Takze:    JARDO a KUBO  drzim palce do dalsich zavodu!!!!!!!!!!!!!!!  Uz jste nas presvedcili, ze mate na super vysledky, tak to jeste parkrat zopakujte :-))).
0/0
3.6.2002 9:35

Milan

HULEŠ NA TO PROSTĚ NEMÁ!!!
Sleduji ho už tuším 6 nebo 7 sezon, před každou hýří sebevědomím, jak je všechno skvělé-on, motorka, zázemí v týmu atd. výsledek na konci sezony je vždy zoufalý. Nikdy Huleš nepřiznal, že na to nemá aby konkuroval aspoň těm průměrným. Vždy se na konci sezony(nebo už v průběhu) jen vymlouvá na motorku, zázemí atd., nejsou to vyhozené peníze, ztracený čas a ostuda, když za 6-7 sezon je jeho nejlepší umístění v závodě 9.místo a většinou buď upadne nebo zadře motor, nebo skončí na 20.místě??? Drtivá většina závodníků ve 125 ccm neztráví víc než 2-3 sezony a buď skončí a nebo jdou do vyšší kubatury. Huleš se trápí a prostě na to nemá. Ve své kubatuře je směšným veteránem!!!
0/0
2.6.2002 21:29

Nikdo

Re: HULEŠ NA TO PROSTĚ NEMÁ!!!
Ty chytraku, kdyz neco sledujes tak to sleduj poradne.Srovnavej jezdce se stejnym zazemim, strojem a podobne.Jak myslis ze si vedl Hules ve srovnani s Rossim a Jenknerem kdyz jezdily ME?Tak to sem napis ty odborniku.Ty jsi vhodny jen pro komentovani zavodu na Prime.Ty si ani nejsi schopen zapamatovat jezdcovi nejlepsi umisteni.Je mozne ze to ctes z nejake brozury, kterou mas vzhuru nohama a vidis cislo sest obracene.Ale nevim jak jsi mohl zasklit lonsky Donington.Kdyz jsi tak odborny a pozorny divak tak kolikaty byl?A V brne loni? Radsi se venuj zahradniceni umelce nebo si dej prihlasku na Primu.S Horskym byste byly moc pekna dvojka.Dohromady byste mely i dvojmistne IQ.Bud zdrav a moc se nenervuj - skodi to pameti.No ikdyz v tvem pripade uz neni co poskodit.
0/0
3.6.2002 0:20

diskusník

Re: Re: HULEŠ NA TO PROSTĚ NEMÁ!!!
To jsou kecy, kdyby na to měl, byl by dávno jinde. Kdyby měl rozum, dávno by skončil. On se bojí i vyhrát.
0/0
3.6.2002 7:47

mRossi

psychika
Musíme kluky podpořit alespoň my fanoušci, ne? Vono je sice hezký fandit když někdo vyhrává to potom neni žádnej problém, ale teď když maj prostě smůlu tak je musíme podpořit. Jardovi a Kubovi se nedaří a pak ještě jim tady nadáváte to jim určitě pozvedne náladu. Tim samozřejmě nemyslimty kteří se jich tu neustále zastávají. A speciálně pro pozorovatele: Jdi pozorovat F1 nebo hokej.
0/0
2.6.2002 18:18

pozorovatel

chudaci
Prosim vas; o cem tady pisete? Kdy uz konecne nekdo pochopi; ze tihle dva na to proste nemaji? Mlady Smrz se mozna jeste chyti; udelal chybu; ze se vzdal Hanuse; bez nej neni nic. Ale ten Hules; vzdyt to je ekvivalent trageda. Kecy; vymluvy; kecy; vymluvy. Kazdy rok porad dokola. Jak ho mohli Italove zamestnat? Musi ho vyhodit co nejdriv; tolik kluku maji doma; a oni se drzi takovyho nymanda. To nejsou nikomu odpovedni? Uz se tesim, jak se na me sesypou vsichni; kdo fandi, ale bohuzel jenom fandi a jsou proto zaslepeni. Pratele; pryc s ceskymi jezdci; nemaji v MS co delat! Tak jako Enge v F1. Mozna je to tvrde; ale je to tak.
0/0
2.6.2002 18:03

Racing

Re: chudaci
Pane pozorovatel, koukám, že sis ho dneska asi špatně ......., co?
0/0
2.6.2002 18:20

rejpal

Re: chudaci
Jarouši, chce to ještě chvilku vydržet. Třeba to konečně některému hlavounovi z FIM dojde a tu třídu v Moto kecech pro tebe vypíše-:))
0/0
2.6.2002 18:22

mRossi

Re: Re: chudaci
Ty jeden debile, máš doma alespoň televizi ty totiž nevíš co píšeš takovýhle kecy. Mám dojem, že v Moto kecech bys byl nepřekonatelnej a měl bys nadosmrti titul mistra světa.
0/0
2.6.2002 18:34

rejpal

Re: Re: Re: chudaci
Přestaň radši nemyslimtat a zkus trochu "přemejšlet"  -:)))
0/0
2.6.2002 18:40

mRossi

Re: Re: Re: Re: chudaci
Tak až mi vysvětlíš tohle slovo"nemyslimtat" tak si můžeme promluvit vo tom co já budu nebo nebudu dělat.
0/0
2.6.2002 18:45

rejpal

Re: Re: Re: Re: Re: chudaci
Dovolil jsem si jen použít tvůj termín z  výše umístěného příspěvku. Ale i z dalších mluvnických skvostů tvého projevu doporučuji se věnovat nejdříve studiu rodného jazyka. Vidím, že v této oblasti zdaleka nedosahuješ ani "umění" tvých idolů v oblasti jejich zdroje obživy. A to je jistě vážně problém, jak se dostat ještě i pod jejich úroveň!!!
0/0
2.6.2002 18:54

mRossi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudaci
Tak za prvé to neni žádnej termín to tam jenom chybí mezera. Možná se budeš divit, ale rodnej jazyk studuju a dost úspěšně. Za druhé kvůli tobě rozhodně nebudu psát spisovně. A za třetí to nejsou žádný moji idolové. Pokud se ti ještě něco nelíbí na mé osobě jen si posluž ráda se poučim.
0/0
2.6.2002 19:01

Nikdo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudaci
Rejpale ty jsi jeden z nejvetsich chudaku co znam.Asi te skrti trenky, nebo ti stara nedala nebo jsi buzerant a dneska jsi musel delat toho v predu.Miluji lidi co absolutne nerozumi tematu, zacnou ho kritizovat a v zapeti se proti argumentu ohradi necim co s motorkama nema nic spolecneho.Tomu se rika reflex kopajici mrtvoly.Myslim ze jsi jeden z tech chytraku ktere nam tu odchoval nas milovany O.Horsky svojema kecama.Prestan se navazet do lidi kteri o motocyklovem sporte vi vic nez ty o ceskem jazyce.A za vedomosti mRossi bych dal ruku do ohne.Jsi proste zamindrakovany patlal nejspise z vyse uvedenych duvodu.Cekam ze reakce na muj prispevek bude obsahovat jak gramatickou tak slohovou kritiku, ktera je tady v techto komentarich podstatna.Uvedom si laskave kam pises nez neco napises.
0/0
2.6.2002 20:30

Racing

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudaci
Hej ..... rejpale ...... seděl si vůbec někdy na motocyklu? Asi ne, protože bys neměl tak idiotský kecy. Ty asi patříš mezi ty magory co sledujou hlavně závody psích spřežení, jinak bys tady takhle nesmrděl, magore.
0/0
2.6.2002 20:52

Údiv

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudaci
Ty tvé úspěchy ve studiu českého jazyka ti tady doopravdy nikdo závidět nemůže. Svou úrovní plně odpovídají výkonům tvých hvězd.
0/0
3.6.2002 11:16

mRossi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudaci
Pokud se ti moje komentáře nelíbí tak je nečti. A když už se chceš vyjádřit tak alespoň k tématu. A téma to není můj pravopis, ale motorky. S pozdravem mRossi
0/0
3.6.2002 19:44

Marek

Re: chudaci
Já se divím, že jsi vůbec způsobil takovou polemiku. Kdo je aspoň trochu v obraze, tak pozná jak velký kulový o to víš. Někdo je dítě štěstěny víc, někdo míň. Hlavně  - nepamatuji se kdy se Huleš na něco vymlouval a nebyla to pravda. Naopak je jeden z mála, kterej přizná že zrovna mu to nejde. Jinak ti přeju úspěšný léčení tvých mindáků.
0/0
2.6.2002 19:17

pozorovatel

chudaci
Prosim vas; o cem tady pisete? Kdy uz konecne nekdo pochopi; ze tihle dva na to proste nemaji? Mlady Smrz se mozna jeste chyti; udelal chybu; ze se vzdal Hanuse; bez nej neni nic. Ale ten Hules; vzdyt to je ekvivalent trageda. Kecy; vymluvy; kecy; vymluvy. Kazdy rok porad dokola. Jak ho mohli Italove zamestnat? Musi ho vyhodit co nejdriv; tolik kluku maji doma; a oni se drzi takovyho nymanda. To nejsou nikomu odpovedni? Uz se tesim, jak se na me sesypou vsichni; kdo fandi, ale bohuzel jenom fandi a jsou proto zaslepeni. Pratele; pryc s ceskymi jezdci; nemaji v MS co delat! Tak jako Enge v F1. Mozna je to tvrde; ale je to tak.
0/0
2.6.2002 18:03

Nikdo

Překvapení nad kladnými ohlasy
Přátelé chtěl bych Vám všem poděkovat za podporu směřující Kubovi a Jardovi.Vím že se zde stejně objeví komentáře jako Nechte toho nebo Když něco neumíš tak to nedelej.Věřte že oni to umí a přesvědčily nás všechny už tím jakých dosáhly časů.Jarda +0,9 sec. a Kuba dokonce +0,7 sec. za nejlepším.To je výkon který je hoden obdivu.Že to v závodě nevyšlo je opravdová škoda,ale takový je sport.Proto Vás snažně prosím vytrvejte ve svém fandovství, ono se to určitě vyplatí a právě takový jako vy si zaslouží obdiv, ne ti co teď nadávají a při úspěchu pak plácají kluky po zádech a pochlebují.Jen vytrvat, úspěch na sebe nenechá dlouho čekat.
0/0
2.6.2002 17:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze