Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Schumacher: Příště bych Rubense asi nepředjel

Michael Schumacher vyhrál svou 58. velkou cenu formule 1 pouze díky tomu, že mu těsně před cílem jeho týmový kolega z Ferrari Rubens Barrichello uvolnil cestu. Schumacher však později přiznal, že se mu na první pozici příliš nechtělo. "V posledních metrech mi sdělili rádiem, že by měl Rubens zpomalit. Čekal jsem to, ale doufal jsem, že nakonec ten příkaz nepřijde. Pokud bych měl být upřímný, nebylo to asi dobré rozhodnutí. Nyní už neexistuje žádná šance, jak to změnit. Ale dnes to vidím tak, že bych se pravděpodobně zachoval jinak," komentoval s lítostí v hlase čtyřnásobný mistr světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zevlák

Ještě trochu jedu
Je veselé sledovat, kam až se dá debata na serveru o F1 dovést... Pronesl jsem už jednu poznámku o trochu níže (pravděpodobně jedovatou). A mám ještě jednu, k redaktorům. Určitě máte větší záběr než jenom F1 - těch pět článků denně by vás zřejmě neuživilo. Ale vždy mohu vylétnout z kůže, když tam vidím překlepy a pravopisné chyby. Pokud toho máte opravdu mnoho, překlepy se dají občas pochopit Pravopisné chyby nikoli, pánové. Tohle není "Esemeska".
Jo, a ke KLOKANOVI. Zkus jiný český server f-1. Podle mě je lepší a otevírání stránek trvá zlomek času co tady.
0/0
21.5.2002 11:21

Ervin Tatek

2x28=58?
...ja normalne nejsem rejpal, ale kdyz vidim jak se tady prehazuje intelgence jako hnuj vidlemi, tak si proste rejpnout musim. Za prve ten kdo tady napsal prispevek pod nickem autor, autorem neni, protoze se mi nechce verit, ze by vypustil jeden nesmysl (pocet vitezstvi 28, ale to se da omluvit) a ihned ho prebil nesmyslem jeste vetsim (2x28=56 nebo jsem hlupak ja?)a za druhe si myslim ze jak uz nekdo tady psal podstata clanku je opravdu nekde jinde nez v onom poctu vitezstvi. Takze stydte se ....
0/0
20.5.2002 18:05

Yetti

Re: 2x28=58?
Dobrá, pro Ervina Tatka ještě jednou a lépe: Zhruba dvojnásobek je pravdou... Takto vyhovuje ? Hele, pokud si přečteš mou reakci na Klokana, tak bys věc mohl pochopit. Jestli ne, je mi líto. Pokud máš jiný názor, pak prosím, to je Tvoje věc. Já zas nechápu, proč by reagující autor nemohl být skutečný autor (je zajímavé, že nedouho poté proběhla v článku korekce na 58).Ale neodvažuji se tvrdit, že reagující autor skutečně autorem je.Tak dokonalý nejsem.    
0/0
21.5.2002 9:11

autor

Re: Re: 2x28=58?
Já se odvažuji tvrdit, že ten příspěvek skutečně pochází od autora, nicméně samozřejmě mi to někdo nemusí věřit. A malá poznámečka: Nejdříve proběhla korekce, až poté jsem napsal příspěvek.
0/0
21.5.2002 14:12

Petr

Schumacher: Příště bych Rubense asi nepředjel
No to jsem teda zvedavy!
0/0
20.5.2002 15:27

Klokan

Jste trapný...
všichni, kdo napadáte redaktory IDnes - JSTE TRAPNÝ!!! Copak vy nikdy neděláte chyby??? Z Vašich příspěvků bych si otipnul, že jste moc intaligence nepobrali, když kritzujete fakt jen detail, který nemá téměř nic spolenčého s článkem!!! Já tento článěk oceňuju, stejně jako ostatní. Tento server patří mezi nejlepší v Evropě, neřku-li na světě. Neříkám, že je nejlepší, ale patří k nim. A že jsem jich prolezl a prolézám doela dost.
Nikde jsem se ale nesetkal s takovými odpornými reakcemi, jako tady... A to není jen tenhle článek. Si asi o sobě myslíte, že jste mistři světa, když dokážete takhle buzerovat ty, který si dají námahu takový článek napsat. A to se týká i ostatních "napadnuvších" článků... Holt česká povaha - u většina - je hnusná - závistivá, nepřejícná a škodolibá. Nedokáže ocenit kvality, ale okamžitě schazovat poctivé lidi, kteří někdy tu chybu udělají. Je mi z toho nanic.
A Schumacherovi věřím, i když ho nemám moc rád. Asi je to opravdu chyba vedení týmu. Proto se mu omlouvám za všehcny negativní příspěvky, které jsem o něm napsal...
0/0
20.5.2002 14:38

Martin

Re: Jste trapný...
On je docela zásadní rozdíl nějaký server prolézat a pročítat. Tak na kolika světových serverech si články čtěš když si tak chytrej.
0/0
20.5.2002 15:13

Yetti

Re: Jste trapný...
Klokane, je samozřejmé, že za každou chybu někoho vyzývat ke změně zaměstnání a psát o něm neadekvátní příměry je naprostý nesmysl. Každý dělá chyby. Ale z napsaného textu jaksi nejde vyčíst, co je podstatou chyby (překlep či fatální neznalost autora celkem dost obecně známé věci ?). Takže rozlišuj nepřiměřenou kritiku s výzvami k odstoupení a výraz udivení a nechápání a nech mou inteligenci na pokoji, stejně jako mnoha dalších pisatelů a zas neházej všechny do jednoho pytle (to je taky důkaz určité inteligence). To, že ty máš vychytané všechny možné servery ještě není důvod k tomu, abych nemohl vyjádřit slušným způsobem údiv nad nesmyslem,  Jde samozřejmě o to, jak se ten údiv či nesouhlas podá. Na druhou stranu autor by si měl před otištěním článek aspon jednou (lépe dvakrát) projet, aby tam neměl stupidní chyby. A ono těch nesmyslů bývá někdy docela dost - hlavně ve fotbalových a hokejových článcích. Jinak článek je celkem zajímavý, to souhlasím.   
0/0
20.5.2002 16:12

pafka

Stejne to priste udela znova
0/0
20.5.2002 14:14

CECO

Shoemaker
Navrhuji tímto Michaela Schumachera na cenu Fair play. Jak on, a s ním i autor článku, jsou rozněžnělí soucitem s Rubensem, to je krása. Hlavně, že suše MS dodává, že loni do toho pořadí zasahoval, protože mu šlo o titul. To je aspoň prdel.
Ať už to někdo od toho Ecclestonea vykoupí, ať se na ty závody dá zase dívat.
0/0
20.5.2002 14:10

Zevlák

Aktualita
58 jako 28 o tolik zase nejde, že. No, celej ten článek je prudce aktuální. Něco podobného (hodně podobného) jsem někde četl minulé pondělí...
0/0
20.5.2002 12:27

Aerosmith

28 vitezstvi???
Nechte se lecit dyt ani nevite kolikrat vyhral tak to radsi nemusite ani psat takovyhle trivialni chyby nedelaji ani decka ve skolce...Smrt Ferrari
0/0
20.5.2002 12:13

Yetti

Dvojnásobek je pravdou
Na obsahu článku to nic nezmění, ale kde vzal autor těch 28. vítězných závodů netuším.......   
0/0
20.5.2002 11:57

autor

Re: Dvojnásobek je pravdou
Těch 28 závodů jsem vzal tak, že jsem na klávesnici sáhl vedle a místo pětky zmáčkl dvojku. A než jsem si toho všiml, tak jsem se dověděl, že bych měl, mimo jiné, kvůli tomu překlepu změnit zaměstnání. Musím se zeptat šéfredaktora, jestli to je důvod k vyhazovu.
0/0
20.5.2002 14:45

Yetti

Re: Re: Dvojnásobek je pravdou
O nic nejde, chyby se stávají. Z napsaného textu to ale poznat nejde, čím došlo k chybě. Důvod ke změně zaměstnání to samozřejmě není. Takovou reakci nepovažuji za adekvátní. Jinak článek není špatný - aspon podle mě.
0/0
20.5.2002 15:49

Šnéba

Novinarske spicky
No rekl bych ze je tu zase chyba. Urcite to nebylo Schumachorovo 28 vitezstvi. Sportovni novinari techto novin by se opravdu meli zamyslet nad zmenou povolani
0/0
20.5.2002 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze