Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Schumacher vyhrál za pískotu diváků

V napínavém vyvrcholení Velké ceny Rakouska formule 1 se zrodilo 58. vítězství Michaela Schumachera. Závodu dominoval jeho týmový kolega Rubens Barrichello, ale pár metrů před cílovou páskou přišla ke slovu stájová taktika Ferrari a Brazilec nechal Schumachera za pískotu obecenstva vyhrát. Slabou útěchou mohlo pro něj být to, že ho mistr světa nechal vystoupit na nejvyšší stupínek. Z třetí pozice se radoval Juan Pablo Montoya na williamsu před svým týmovým kolegou Ralfem Schumacherem. Pátý Giancarlo Fisichella vyjel Eddiemu Jordanovi první body sezony. McLaren se musil spokojit s jedním bodem za šestou pozici Coultharda. Závod jsme sledovali v on-line reportážiHlasy: Barrichello Názor Schumacher Toyota Jaguar Ferrari Williams McLaren Jordan Sauber Renault BAR

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

michal

Třikrát FUJ za Ferrari
0/0
15.5.2002 16:45

Petr

Proč Ferrari všechno projde?
Měli je diskvalifikovat. Ferrari v posledních 3 letech prošlo všechno, i to, za co bývaly jiné týmy běžně diskvalifikovány. Jenže asi není vůle nic měnit. I letos je to fraška.
0/0
13.5.2002 17:05

Benny

Vždycky jde o peníze? A o čí vlastně?
Když tak tady čtu příspěvky, jak jde o tým, prachy a že to bylo OK, když přece do toho Ferrari dává tolik peněz...
Vzpomínám na doby, kdy dominoval Williams, ať už to byla dvojice Mansell - Piquet nebo Hill - Villeneuve. Tehdy šlo taky o prachy, jako dneska a přesto Williams umožnil svým jezdcům ZÁVODIT. Hill získal titul téměř na konci sezóny (poslední závod?) v Japonsku poté, co ulítlo Villeneuvovi kolo. Taky to byl tým, ale tým, který věděl, v jakém odvětví podniká - ve SPORTU. A věděli, že pokud dominují, musí nabídnout divákům aspoň souboj svých jezdců, když na ně nikdo jiný nemá. Diváci si neplatí za to, aby mohli obdivovat týmovou strategii, vedoucí k tomu, že bude v půlce sezóny známý nový mistr světa. I jim jde totiž o prachy.
To, co předvedlo Ferrari se kdysi dělávalo tak tři závody před koncem sezóny, pokud neměli oba jezdci šanci na titul. To je případ i podpory Irvineho ze strany M.S., tolik zde citovaný.
0/0
13.5.2002 16:36

Josef

to už tady bylo
Nefandím Ferrari, ale nemám pocit, že to co udělali by bylo nějak nefér a vyjímečné. Už jste zapomněli, jak v sezóně, kdy měl Schumacher polámanou nohu vévodil na okruzích Hakkinen a musel mu v závěru jednoho závodu uvolnit místo Coulthard??!! Rozdíl byl pouze v tom, že to udělali méně nápadně v zatáčce před cílovou rovinkou a tudíž to vypadalo jako předjetí. Takže o co jde?
0/0
13.5.2002 14:25

Pivní expert

Opět nic nového ...
Jenom Ferrari ukázalo jak málo si věří a jak velkej vítr z Williamsů mají ...
0/0
13.5.2002 13:32

Karel Žák

Mě to nevadí
Jednou je Ferrari tým, tak týmem zůstane. A je to jako s týmem jiných lidí. Ceňme si vítězství stáje Ferrari jako celku, ceňme si i toho, že Barichello pustil Schumechera pokorně před sebe, a stejně tak, že Schumacher Barichella postavil na 1. stupeň vítězů. Ne vždy musí být něčí výhra viditelná i na výsledkové listině. Mě osobně těší, že Barichello vyhrál a přitom přepustil svých 10 bodů Schumacherovi. Nezáleží totiž na tom, jaká je výsledková listina, ale na tom, jak to skutečně bylo. To je pro ty, kteří se nedokážou s tímto pro tým bezesporu dobrým tahem vnitřně vyrovnat. V životě se Vám nestalo, že jste odvedli práci a odměnu za ni slízl někdo jiný? Jestli ne, věřte, že tomu tak může být třeba zítra. Karel Žák, student VUT Brno, Havířov
0/0
13.5.2002 13:18

hasic

Co je to zase za kraviny
to si už opravdu nikdo nevzpomíná, jak Michael pomáhal svému kolegovi k lepšímu umístění když sám neměl po havárii šanci na titul. To jsou už všichni tak blbí, že rozpoutávají tyhle hysterie????
0/0
13.5.2002 11:58

marek

Nebejt podpory celyho tymu Ferrari, nidy by ani Schumi, ani Rubens nevyjeli ani bod. Ten zavod neni pouze veci tech dvou jezdcu, je to veci i ty spousty mechaniku, vedeni, atd...Je to jeden organismus. A je proto potreba delat to, co je nejlepsi pro cely organismus, ne jen pro jednu cast z mnoha... Rubens letos nema stesti, nekolikrat nedojel, a titul mistra sveta je pro nej v nedohlednu. Tudiz taktika, ze pusti Schumachera pred sebe, pricemz v poharu konstrukteru ziska Ferrari stejny pocet bodu, a v poharu jezdcu si posili vedouci pozici je jedina mozna spravna...Stejne, jako jezdil pred dvema rokama Schumacher pro Eddieho..
0/0
13.5.2002 10:14

Grmela

Barrichello
Ten závěr je trapná fraška, ale Barrichello si tuto situaci (Schumiho dvojka) sám dobrovolně zvolil...
0/0
13.5.2002 9:41

Klokan

Už nevyhrává ten nejlepší - JAK SMUTNÉ!!!
Je to hanba, co se děje ve špičkovém sportu - i když F1 rozhodně do sportu dle mého názoru nepatří - je to víc taktiky a náhody než sportovního zápolení. Je to ubohé a uprímně mě už nebaví se dívat na tyhle závody aut . Jinak to ani říct nejde. Sport? V žádném případě!!! Když nevyhrává ten nejlepší, je to ubohý. Já být na místě Rubense, NEPUSTIL bych Schumachera. To si troufám tvrdit tady a teď. Bylo by mi jedno, kdyby mě vyrazili, ale co je moc, to je moc.
K čemu je Rubensovi druhé místo???? Byl celé tři dny nejlepší!!! Vyhrál kvalifikaci!!!! Celý závod na prvním místě!!!! A pak to přepustí CHUDÁKOVI Schumacherovi, protože si před ním sednou všichni na zadek!!! KDyž bude tak dobrý celou sezonu, k čemu ty tři body??? Nikoho za tok nebude zajímat, že tomuhle závodu vládnul Rubens. STATISKTIKY a čísla rozhodují!!! Rubens skončil AŽ druhý, přestože byl nejlepší. To už nikoho nebude zajímat. Jak ponižující a ubohé
0/0
13.5.2002 8:56

Marek

Re: Už nevyhrává ten nejlepší - JAK SMUTNÉ!!!
Jenze ty na Barichellovym miste nejses a ani nikdy nebudes s takovymto pristupem k tymove praci. Toto je tym jehoz provoz stoji miliardu dolaru a nikdy by nebyl nejlepsi kdyby takto tymove nefungoval. Dle mne je to rozhodnuti spravne a jedine mozne. Jezdci jsou zde pouze figurky, neco jako delnici v CKD, akorat lepe placeni. Souhlasim ale s nazorem ze toto uz neni sport, ale megabyznys a proto se na to nekoukam.
0/0
13.5.2002 13:27

ppp

Re: Re: Už nevyhrává ten nejlepší - JAK SMUTNÉ!!!
Je to ohavne, pochopil bych celou tymovou rezii, ale ne v situaci, kdy ma tym ABSOLUTNI technickou prevaho a sumak naskok cca 20 bodu. Je to neodpustitelne, velmi jsem si Todta vazil, byt nejsem fanousek Ferari, ale po teto frasce u mne velmi klesl. Rubinho si zaslouzil tento vikend byt prvni
0/0
13.5.2002 15:12

Al Bunda

Proč na takové závody diváci ještě chodí? Proč my je sledujeme v televizi? A nejedná se jenom o F1. Krasobruslení, gymnastika, ale i fotbal a hokej. Je to katastrofa. Tam, kde se jedná o velké peníze, stojí vše na penězích, na síle sponzorů nebo zájmech politických kruhů. Je to v prdely (schválně s Y) a je jen na nás, jak se k tomuto problému postavíme. Když budeme pouhý jeden rok bojkotovat sportovní spoutěže v ČR věřím, že se bafuňáři konečně chytnou za nos.
0/0
13.5.2002 7:19

Izza

Jean Todt
Rubens byl cely vikend nejlepsim jezdcem, v zavode byl nejlepsi, tak jsme mu vrazili kudlu do zad. Prece co si mysli, ze bude lepsi nez M.S. Ze nam pak kvuli jeho forme utece titul a s nim spousta chechtaku? Tak to ani nahodou. Ale aby to nevypadalo tak spatne,ze jsme takove sportovni svine, tak nakonec sehrajem takovy divadylko, ze jako fakt vyhral, sice to bude uplne k h*vnu, ale aspon prestanou ti firplayaci v hledisti piskat. Co na tom, ze jsme Rubina pripravili o dalsi vitezstvi (kolikate uz) a ze si v dojeti nad vracenym 1. mistem poslechne tradicni nemeckou hymnu. M.S. ma zas svych plnych deset, titul si odvezem v pulce sezony a pak uz se jdete vsichni v*srat do kopru. Nam totiz vubec nejde o vas - piskajici divaky - nejde nam o sport ani o nejake fair play. Nam jde prece o prachy a vy jste pekne blby, ze vam to jeste nedoslo, kazdou nedeli na nas cumite a cekate nejakou zmenu. Jedine co se totiz zmeni bude pocet vitezstvi nasi stajove jednicky! Nic vic, tak nebudte naivni a opovazte se na nas jeste jednou piskat.
0/0
13.5.2002 7:00

Larry Hagmann

Na Pecháčka nikdo nemá
TAk vám poslouchám přenos z A1 ringu a nestačím se divit .Kamera v depu snímá levou zadní část vozu , evidentně poškozený zadní levý závěs a komentátor mluví o defektu pravé zadní pneumatiky , posléze se dozvídám něco o motorech Cosworth ( a navíc u stáje Jaguar a ještě jedné další) .No naštěstí jsou doby Luboše Pecháčka , který komentoval záznamy a dělal po cca třech kolech senzaci z toho , že někdo někoho předjel ( a viděli jsme to taky) a snažil se nám vnutit , že bílé pásy na bocích pneumatik jsou vlastně šmouhy od toho , jak jezdci najíždějí na obrubníky a ne název gumárenské firmy, už asi pryč .Bydlím v údolí , kde nemám možnost chytat kvalitně Primu , sleduji přenosy na satelitu , komentáře německých komentátorů jsou teda mnohem věcnější a pravdivější , o aktuálnosti ani nemluvě .
0/0
13.5.2002 6:43

hasic

Re: Na Pecháčka nikdo nemá
To je sice pravda, ale pouze částečná. Všichni vidí, že jeden z vozů někoho předjel, nevidí to ovšem komentátor. Všichni ví o jakou poruchu se jedná, pouze komentátor hlásí něco jiného.
Pecháček byl ovšem úplně stejný, ne-li ještě horší - já jej pamatuji.
0/0
13.5.2002 12:02

Larry Hagmann

Re: Re: Na Pecháčka nikdo nemá
Vždyť jsem psal , že naštěstí je jeho doba už pryč , bylo to otřesné , jsem rovněž "pamětníkem"
0/0
13.5.2002 13:33

Petr Herma

Re: Re: Na Pecháčka nikdo nemá
Naopak je škoda, že už závody nekomentuje, i hodně nudné závody dokázal změnit na dobrou komedii.
0/0
13.5.2002 15:35

LD

Moc taktiky
Mě se to také dvakrát nelíbilo, ale strategie týmu je bohužel nadřazená přání jezdců. Rubens ale podepsal smlouvu jako dvojka (určitě za lepší peníz, než jinde jako pochybná jednička), tak to musí dodržovat. Když měl Schumi po havárii a Irvine šanci na titul, také pro něj na posledních závodech jezdil. Ale podívejte se na jiné sporty, třeba fotbal nebo hokej. Penalty kope také nejlepší nebo ten co má šanci na krále střelců a ne ten který byl faulován.
0/0
13.5.2002 6:41

Izza

Re: Moc taktiky
No to je dost divnej priklad. Podle me penaly kope ten, ktery ma nejvetsi sanci ji dat. Takze ji tezko bude strilet faulovany hrac, ktery je nastvanej a plny emioci by to jeste prestrelil. Proto ji vetsinou kope ten nejlepsi v tymu, protoze ji taky nejspis promeni ... a kdyz je ten nejlepsi, tak ma logicky sanci na krale strelcu*
0/0
13.5.2002 7:06

j.s.

A to ma tento tyden Rubens tricetiny...
Darek od Ferrariho ma s predstihem. /moje poznamka: meli by jim obema sportovni komisari zavodu vzit body i vitezstvi, tohle nebyl sport/.
0/0
13.5.2002 5:38

Hellright

Prachy
Většina tu omílá prachy, prachy. Rubens Schumiho pustil na pokyn stáje, ale na trati jel ON! Kdyby si chtěl užít sportovní slávu, měl včera bezva příležitost. Nevyužil ji a proč? Protože chce ve Ferrari za nemalej PENÍZ jezdit dál. Dobře ví, že v jiný stáji by takhle nahoře nebyl. Takže je to jeho věc, že se sebou nechá takhle orat...
0/0
13.5.2002 4:29

kolumbiec

schumacher je hovado
Na kazdou svini se jednou voda uvari a Schumacher bude prvni.
0/0
13.5.2002 3:14

Johny

Rubens!!!
Odjakživa fandim Ferrari, ale tohle byla fakt sviňárna prvního stupně. Rubens měl jednoznačně vyhrát, Schumiho stejně nikdo neohrozí. Ve vedení jsou snad uplný kreténi!!!
0/0
12.5.2002 22:04

oswald

Vulgární příspěvek odstraněn
(Příspěvek zrušen)
0/0
12.5.2002 20:46

Realfan

Rubens je borec a šéfové ferrari tlupa idiotů... Pochybuje snad někdo nad celkovým vítězství Schumiho?? a přesto předvedou takovou trapárnu, debilové...Jinak Schumiho mám rád, ale měl v cílové rovince šlápnout na brzdu... to by byla vcelku bomba vidět, jak nikdo nechce či nemůže být první!
0/0
12.5.2002 19:33

Raim

Re:
hm.. to je fakt, stacilo kdyby to Schumi zaslapnul a bylo by to vsem jasny ze dnes vyhral Rubino..
0/0
12.5.2002 20:18

lada

Re:
co kdyz si treba tri ctyri zavody pred koncem sezony Schumacher zase zlomi nohu? to by se mu v konecnem uctovani ty ctyri body mohly VELMI mnoho, a pokud jsi to nepochopil, tak Buh s Tebou..:-)
0/0
12.5.2002 20:19

lokko

Re: Re:
to je důvod proč neuznávám M. Schumachera. Celý tým se podřizuje jemu, i stájová dvojka musí jezdit na něho. Proto si vážím třeba titulů Mikki Häkkinena, který musel porazit i svého kolegu z týmu ve stejném autě, aby se stal mistrem světa. Zajímalo by mě, jak by si Schumacher vedl, kdyby byl vedle něho jezdec, který by měl povoleno útočit na titul! To by asi pan Schumacher nepřežil!
0/0
12.5.2002 22:17

Realfan

Re: Re:
To víš, že to chápu... AŤ ŽIJE SPORT, PS:Chtěl bych tě vidět v kůži Rubiho či brazil. fans
0/0
12.5.2002 22:24

Izza

Re: Re:
Tak at jezdi tak, aby si tu zlomenou nohu mohl 4 zavody pred cilem dovolit. Kdyz si zlomi nohu, tak to bude smula ale zraneni se pri sportu stavaj. Tohle nemelo se sportem nic spolecnyho. A pokud jsi tohle nepochopil ...
0/0
13.5.2002 0:37

ANTISCHUMI

Sláááááva Schumacherovi
Blahopřejí M.S. Dnes dokázal že je opravdu ten nejlepší pilot F1. To jakým krásným gestem pustil B. na nejvyšší stupínek, je hodno opravdového charakteru. Co na tom, že ho nechal vyhrát. To je jen sport (nebo peníze? ASi jak pro koho). Ještě jednou sláááva Schumacherovy. Také mu přeji, aby brzo povíšil do těch nejlepších závodů. Těch nebeských. Aby si mohl zase zazávodit s A. Senou.
0/0
12.5.2002 18:59

xmolly

Re: Sláááááva Schumacherovi
dost dobrý :o)))))))))))))))
0/0
12.5.2002 19:58

tisnov

Prohra F1
Ferrari pohřbívá závody F1.Chápu,že jde o velké peníze a zisk titulu
je důležitý,ale sportovní čest snad ještě existuje.Chápu pískající diváky.
Dají nemalé peníze za vstupné a vidí takový konec.Vím,že to F1 neuškodí,
když se na ně přestanu dívat.Přesto to udělám pro svůj vnitřní klid.
Mějte se prima v té Vaši F1.Nikdy bych si nekoupil auto od Fiatu.
Vy to však vidíte jinak,červenáčci s černým valachem.
0/0
12.5.2002 18:54

Benny

Gesto a gesto
Myslím, že tohle není ostuda jezdců, ale pánů z vedení Ferrari. Podobný manévr bych pochopil, kdyby byl konec sezóny a rozhodovalo se o tom, bude-li mistrem světa někdo od Ferrari nebo z jiného týmu. Stalo se to v situaci, kdy má Schumacher obrovský náskok na všechny a sezóna ještě není v půlce. Díval jsem se na to jen v televizi. Kdybych byl platící divák na okruhu, byl bych velmi, ale velmi nasranej. Takhle mohu říct zadarmo jen - hanba Ferrari. Ze sportu udělali pěknou frašku. Být Schumacher, do hloubi duše bych se za takovéhle vítězství styděl, on nemá zapotřebí takové dary. Je schopný si to vyhrát sám (nejsem fanda "božského" Schumiho). Nevím, možná to měl těsně před cílovou čárou "zamáznout". Porušil by tím týmovou strategii, ale určitě by ho za to od Ferrari nevyrazili. Tomu bych říkal gesto. Tomu, co předvedl na stupních vítězů ne. To ho nestálo nic.
0/0
12.5.2002 18:54

Kris

Na zvracení
Lituju, moc lituju Barrichella. Ferrari je banda dobytků, kteří zřejmě ani netuší, že se diváci koukají na závody, a ne na to, že Šumák je takzvaná jednička týmu a proto musí vyhrávat, i když na to nemá.
Nejlepší by asi bylo, aby za se takhle úmyslně prohraný dojezdy dávala diskvalifikace pro oba aktéry toho stupidního divadla. Nedělám si iluze o tom, že by potom se stejná trapárna prováděla ne v cílové rovince, ale o kolo dřív, ale i to by bylo lepší než dnešek. Závod byl skvělý, ale závěr to všechno zkazil.
0/0
12.5.2002 18:52

wocasek

Ještě :o)
Jo a ta herecká fraška Schumiho, to si fakt mohl odpustit. Měl vylézt na ten stupínek a nechat se vypískat, to by byl chlap. Jak maj diváci pískat, a aspoň tak vyjádřit svojí nespokojenost, když na prvním stupínku stojí ten, kterýho se to dotklo. Nemám Schumiho rád a jenom mě v tom dál utvrzuje.
0/0
12.5.2002 18:09

Re: Ještě :o)
jses moc zamindrakovanej wocasek. Je mi jasny, ze si ve "svym " oboru dokazal / na rozdil od tech nejlepsich napr. v F1 /akorat leda malej smrdutej prd. mel bys spolecne s tobe podobnyma typkama drzet papulu a prsty na uzde a bejt stastnej ze si zazil a videl na vlastni oci pracovat nejakyho genia. Casto se to totiz nestava. Stejne o tom budes na stary kolena zvanit v nejeky "zaplivany knajpe". Ce se tyce dneska je "Rubino" moralni vitez bez diskuze, ale to je zivot, "ucel sveti prostredky", mimochodem si pamatuju jak Schumacher, pote co nemohl vyhrat titul, protoze si zlomil nohu, obdobe pomohl tragickemu Irvinemu v boji o titul a na na cilovy lajne se nechal predjet. ale zpet k dnesku Schum. vsechny pocty patrici vitezovi Rubemu predal /kdy's to kdy dokazal/. Nedal mu jen body protoze nepatrej jenom jemu, ty maj vlastniku nekolik min. 2 protoze tenhle rudej uspech zaplatil prostrednictvim Luca Mote... starej pan Angeli a ten proste nerad riskuje je to totiz pravej sekac.
0/0
12.5.2002 19:24

TommyCZ

Re: Re: Ještě :o)
Proc hned tak silna slova ? Vzdyt ma pravdu. Dnes dostal duch sportu poradne pres hubu.
0/0
12.5.2002 19:52

wocasek

Re: Re: Ještě :o)
Ahoj, máš pravdu, jsem zamindrákovanej :o) Ve svym oboru jsem ještě nic nedokázal, protože jsem student a zatím mi to ani moc nevadí. Nevím, kdy jsem naposledy viděl pracovat nějakýho génia, doufám, že si tím nemyslel ty Rudochy a to, co dneska předvedli. Když Schumi nechal vyhrát Irvina bojovalo se o titul (ano, máš pravdu, nepamatuju si přesně, kolik bodů byl rozdíl :o) ). V tomhle závodě (a obávám se, že i v celý sezóně) nemělo Ferrari konkurenci, takže si takovouhle trapárnu mohlo odpustit. Až dodneška jsem si myslel, že F1 je sport jako každej jinej (no, ne úplně), ale Ferrari mě utvrdilo, že už jde jenom a jenom o peníze. Nevím, jestli ten, kdo neriskuje je ten "pravej sekáč", ale o tom se hádat nemusíme :o)
0/0
12.5.2002 20:59

Re: Re: Re: Ještě :o)
nechtel jsem se te nejak osobne dotknout / to ten pseudonym / , ale k veci, skutecne jsem myslel ty rudochy, protoze navzdory pubertalnim antipatiim jsou doopravdy nejlepsi a nejenom ted, ale i historicky. To, ze jde o prachy je uplne normalni protoze v kazdym zlomku casu na tyhle planete jde o prachy, to je ten duvod kvuli kterymu se vsecho na tomhle svete nekam ubira,/ zjednodusene receno - hlubsi analyza je na uplne jinou debatu / tak to proste je. To ze je vsechno jasny v 1. ctvrtine tohoto rocniku vubec neznamena ze to bude jasny na konci. To vedi jenom pitomecci nebo jasnovidci. Mimochodem v tom roce kdy si Schum. zlamal nohu bylo taky spouste lidi / tedy lepe receno pitomeckum a jasnovidcum jasny, ze si jede pro titul. A co z toho jasu zbylo - maly smrduty prd. Stat se totiz muze cokoliv a i /pro me / dnesni kral Rube muze mavnutim proutku stesteny bejt pro bossy z rodiny Angeli uplne out. Takze jak rikam, ucel posvetil prostredek nic vic min, ale i to je prece sport draaaama.
0/0
12.5.2002 21:34

wocasek

Re: Re: Re: Re: Ještě :o)
Jestli jde v tvym životě v každým okamžiku jenom o peníze, tak je mi Tě fakt líto. Fakt je hodně lidí, kterejm jsou prachy docela fuč, nevěřil bys tomu :o) Pitomečci nebo jasnovidci (nevim, kam patřím :o) ) si myslí, že takovou smůlu nemůže mít dvakrát. Co máš pořád s malým smrdutým prdem? :o) Pokud vím, tak Rube podepsal novou smlouvu a nehne se z Ferrari minimálně dva roky. To jen tak na okraj. Fakt bych si přál, aby jeden z nich byl takovej řízek, že by to buď nepustil (Rube) a nebo zadupnul (Schumi). Škoda, že už sport není i otázkou charakteru.
0/0
12.5.2002 22:36

lokko

Re: Re: Re: Re: Re: Ještě :o)
Moudrá slova! :-))
0/0
12.5.2002 22:42

Re: Re: Re: Re: Re: Ještě :o)
litovat muzes maximalne sam sebe studente. To, ze jsou lidem prachy docela fuc jsou jenom blaboly, kterym neveris ani ty a pokud jo pak ti preju hodne stesti. Mimochodem existence kazdyho cloveka v urbani spolecnesti je kvantifikovatelna , proste stoji prachy, at se to tobe nebo nejakem left boyum libi nebo ne. Clovek, kterej si to nechce pripustit a neridi se tim, je prachobycejnej parazit. Mozna se muzem bavit o tom jaky to je mimo hranice urbani spolecnosti, treba na Papui nebo v Tibetu, ale to se te chlapce netyka kdyz cucis na Cechach telku na tak komercne prolezlej nesport jako je show pana Bernie Ecc a automobilovejch gigantu. Mimochodem by me fakt zajimalo co si pod tak zahadnym slovickem jako je charakter tvoje bujna fantazie predstavuje. Nebo se te snad netyka ono: ... Kdo je bez viny at hodi kamenem... Na smlouvu s Rubem nebudu reagovat, protoze si pravdepodobne zadnou obdobnou smlouvu jeste nepodepisoval, takze je to hazeni hrachu na zed, a navic o ni v moji pripomince vubec neslo. Proste si to jenom nepochopil. Nuze konecne na tvoji vsetecnou otazku na maly prd ti odpovidam , ze je to asociacni replika. Proste takova mala prima jizda. Do budoucna ti preju co nejvic vecnych argumentu. A vyser se na nejaky pocity . Svet neni cernobilej. Hodne stesti
0/0
13.5.2002 0:37

wocasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ještě :o)
Jsem rád, že mi přeješ štěstí, asi ho budu potřebovat. Nějak jsem nepochopil, co je urbaní společnost (jsem rád, že studuju) a nevím, proč bych měl bejt parazit. Na pocity mi nešahej, já je mám rád, o černobílym světě jsem nic nepsal, takže Tě opět nechápu, ale to už od začátku :o) Dobrou noc
0/0
13.5.2002 1:16

malcor

Re: Re: Re: Re: Ještě :o)
No co se tyče té historické nejůspěšnosti - jestli to náhodou není tím že jako jediní jsou v F1 celou dobu?
0/0
12.5.2002 23:14

Re: Re: Re: Re: Re: Ještě :o)
samozrejme no a co ?
0/0
13.5.2002 0:41

wocasek

To už přehnali
Docela rád jsem se na závody F1ček koukal, ale to, co předvedlo Ferrari mě totálně otrávilo. To už si to rovnou můžou mezi sebou rozdělovat podle pořadí v minulym roce a předminulym roce.... Nebo teď začnou brzdit i maratonci, aby vyhrál někdo, kdo je populárnější? Je to humus, měli by se stydět.
0/0
12.5.2002 18:07

I

F1 si to šine do háje
Ještě že už se na ty přenosy nedívám... Kam se to hrabe na světový šampionát v rally, nebo silničních motorek.
0/0
12.5.2002 18:07

lokko

Nuda
Z F1 se opravdu stává "formule nuda", pokud se nějakým zásadním způsobem nezmění pravidla, tak se na to nebude dát dívat! Jo a ještě k té dnešní frašce. Michael Schumacher předvedl krásný herecký výkon tím, že posunoval na první místo Barrichella. Kdyby ho chtěl opravdu nechat vyhrát tak před tím cílem zpomalil taky. Navíc o tom musel vědět dávno před cílem z rádiové komunikace s týmem!
0/0
12.5.2002 17:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze