Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

A1 Ring snižuje výkon motorů

Již v pátek odstartují tréninky na Velkou cenu Rakouska formule 1. Vedle Interlagosu je A1-Ring další tratí, ležící v nadmořské výšce přes 700 metrů. A to představuje pro inženýry týmů zajímavý problém. Musí vypořádat s nižším výkonem motoru. Ten je v Rakousku až o sedm procent menší, než například v Monaku. Z jakých důvodů tomu tak je, vysvětloval hlavní závodní inženýr stáje Renault Denis Chevrier: "V motoru se vytváří směs kyslíku a benzinu a jejím výbuchem vzniká energie. Čím více kyslíku do agregátu dostanete, tím vyšší výkon získáte. Ve vyšší nadmořské výšce je vzduch řidší, takže ve stejném množství vzduchu je méně kyslíku."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

?

Moje škodula nic takovýho nená a jak to že jede i do kopce?
Protože je to zázrak techniky! Ty nafoukance z F1 by měl někdo poslat do....
Nuda jen nuda a za ty prachy bych se styděl.
0/0
9.5.2002 13:05

Joker

Čidla v sacích ventilech????
To snad né, maximalně tak čidlo tlaku (podtlaku u atmosférických a přetlaku u přeplňovaných motorů) v sacím potrubí, nebo čidla v sacích kanálech (ale to jsem neviděl)!!
0/0
7.5.2002 13:49

mitti

Re: Čidla v sacích ventilech????
Ne všichni ví, o čem píšou. Co je dnes v F1 novinkou, nemůže být u žádného vozu současné provenience.Na to si musíme počkat ještě hodně dlouho.Jinak jediný čidlo, který jsem viděl (mám Citroen BX) je v sacím potrubý za vzduchovým filtrem a je to BOSCH.
0/0
7.5.2002 15:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze