Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Engeho zradilo benzínové čerpadlo

Český automobilový závodník Tomáš Enge nedokončil úvodní závod nové sezony formule 3000, který se jel dnes na okruhu Interlagos v brazilském Sao Paulu. Loni třetí muž seriálu se po startu ujal vedení a jel si pro vítězství, jenže pět kol před cílem odstoupil kvůli poruše benzínového čerpadla. Závod ovládli domácí Brazilci. Z vítězství se radoval Rodrigo Sperafico s vozem stáje Durgango. Druhý skončil Mario Haberfela z týmu Astromega a třetí Ricardo Mauricio z Red Bull Junior.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mic

0/0
1.4.2002 0:08

Honza

Vsem pochybovacum
Enge vedl o 13 v. zbytek pole dojel v rozmezi 15 v, zrejme neco umi.
0/0
31.3.2002 21:09

Honza

Pohoda
První vyhrání, z kapsy vyhání. Teď už to bude super. Věřím tomu....
0/0
31.3.2002 13:47

Karel

No, nevím...
ale to je porad keců o Engem, Charouzovi, Coca-Cole atd., ale fakt je, že momentálně u nás nikdo jiný nemá superlicenci FIA, takže kdo je tady lepší, je-li nekdo, tak je to prd platné. Musíte si uvědomit, že houby záleží na talentu a schopnostech (platí pro nás a jiné [z]chudé země), hlavně jde o prachy zadavatelům reklamy a promotérům. Pamatujte si, že Schumacher se u nás nenajde, me že by nebyl, ale není kdo by ho hledal, našel, finančně (ze svého a ne z peněz tunelované IPB) podporoval a dostal jej na vrchol. Proto talenty, kteří nemají podporu musí startovat v Němacku, Anglii a pod., má-li si jich někdo všimnout a nastartovat jejich růst. Dodám, že jsou vyjímky, to platí zejména pro Skandinávské státy, kde se kloužou na cestách převážně 9 měsíců v roce a tak již snad geneticky mají předávaný cit pro volant, plyn a řízený smyk. Prostě Enge je u nás mediální hvězda nebo hvězdička, udělaná Charouzem (mimo jiné v minulosti velice chabým závodníkem, jezdícím na chvostu rally, poté co to nešlo tak utek k okruhům a kopcům, kde rozhoduje především technika a ne ruce), vydělávající svým chlebodárcům na večerní procházky po Avenida de Peron s doutníkem v ruce a s jachtou na palubě s domorodým kuchařem kotvící v přístavu. No a pubescenti mají co sledovat, spříznění novináři o čem psát a tak jedeme dál, jen ať to sype. Ruku na srdce, po nějakém Engem, ve světovém motoristickém sportu neštěkne ani pes. Ten pes totiž zná jiné opravdu nadějné talenty, ty se jmenují Raikonen a pod.. Ale jakýpak talent, vsadím se, že kdyby nebylo věkové omezení, tak Charouz bude Engeho nasazovat ve F3000 ještě za deset let. A ve 44 se mu to snad povede i vyhrát (ne že bych mu to nepřál vyhrát, ale jestli vyhraje letošní seriál, tak to bude opravdu zázrak - pokud ho dojezdí, protože určitě se najde v průběhu roku nějaké místečko ve F1, až si někdo nabije hubu, a Enge velice rád na dva/tři závody zaskočí, no a bude důvod potom říkat, nevyhrál F3000 proto, protože.....).
0/0
31.3.2002 10:13

hostik

Ho: trenér
ty blbečku cos dokázal v motoristickém sportu ,že tomu tak rozumíš ?
0/0
31.3.2002 11:23

Perkele

Re: No, nevím...
naprosto se ztotžnuji s výše napsaným a vlastně ani nemám co bych dodal....
0/0
31.3.2002 17:57

X

Re: No, nevím...
Porad nechapu, ze kdyz nic neumi, tak porazi zbytek sveta ve STEJNEM aute. Co do toho meles Charouze, ze jezdil prd v rallye? Tam se ohrazujes technikou. Ale oni jezdi ve STEJNEM aute, se stejnym motorem a se stejnyma pneumatikama. Nebo se pletu?
0/0
3.4.2002 12:13

Matúš

Engoe
Kto je to ten Engoe? Kdě se vzal?
0/0
31.3.2002 9:48

0/0
30.3.2002 22:41

Tom

VYDĚRŽAJ PIJANĚR!!!!!
Ach jo, to je na prd... Historie se neptá, jestli čerpadlo nebo jezdecká chyba. A šéfové z týmů F1 taky moc ne. Hlavně ať je ta smůla co nejdřív pryč a může jezdit tak, jak to umí a ne tak, jak mu to dovolí auto. VYDĚRŽAJ PIJANĚR!!!!!
0/0
30.3.2002 21:29

KarelL

Furt to samý
To je furt to samý... On by Tomáš TOLIK závodil, ale ty OBJEKTIVNÍ PŘÍČINY... Chce se mi blejt; je fuk, jestli si to posral sám nebo jestli odešlo čerpadlo, ale copak tohle v jeho kariéře není pořád? Když ho posaděj do auta, který jede samo, pak dojede, a možná i dobře; jakmile má nějakej problém, tak pan Charouz vystoupí a všem nám to ROZUMNĚ VYSVĚTLÍ... Už se těším na ty kecy zejtra na Primě!
0/0
30.3.2002 21:27

Tom

Re: Furt to samý
Tobe snad vadi, ze je dobry? Vedl udajne o 14 vterin. Asi to za nej jel nekdo jiny. Nejspis to ani nebyl Enge, vzdyt on je to prece takovy chudak, ktery neumi ridit. To tam posadil Charouz Montoyu. Ze? Ale shani mu misto, takze to byl jako Enge. Co loni najezdil Arden? Velke kulove. Kde je ted Coca-Cola? V prdeli. Jak je mozne je Enge schopen jezdit rychleji ve stejnych autech nez ostatni? Asi tam ma jiny motor. Nejspis o 150 koni silnejsi. Di se bodnout chudaku.
0/0
31.3.2002 9:34

šáfa

zasranej blbec, kterej to čerpadlo vyráběl!
jsem znechucen!
0/0
30.3.2002 21:15

mike

Nevadí
Škoda, ale aspoň bude zajímavější celá sezóna.  Bude mít co dotahovat.
0/0
30.3.2002 21:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze