Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Enge dostal nabídku z formule 1

Tomáš Enge dostal nabídku vrátit se do automobilové formule 1, v níž jel loni poslední tři závody za tým Prost, který letos zkrachoval. Pozici dvanáctého týmu v mistrovství světa, uvolněnou Prostem, se chystá koupit nejmenovaná skupina investorů, kteří mezi jezdeckými kandidáty oslovili i Engeho prostřednictvím jeho manažera Antonína Charouze. Nový tým už nestihne nedělní začátek letošního šampionátu v Austrálii, ale své dva vozy by rád měl na startu druhého závodu sezony 17. března v Malajsii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bubák

Zajímavé zprávy ze zahraničí.
http://www.formula1.com/news/headlines02/03/s8637.html
0/0
1.3.2002 12:00

Black

Heledme se..
...neco maleho sem nasel tady . Ale je fakt, ze neco se mozna asi chysta, i kdyz podle informaci, ktere jsou v clanku uvedene, by auto melo chasi ze stareho Prosta a V10 motor ...no, nevim nevim, ale pokud by to takhle udelali, tak se Minardi nemusi bat, ze by letos koncilo na poslednich mistech
0/0
1.3.2002 0:34

Robert Herman

Jak je to do opravdy
Spekulace o vstupu neznameho investora jsou pravdive, ovsem jednani byla zatim neuspesna. Tim investorem je Viktor Kozeny, ktery spolecne s panem Charouzem maji pripraven projekt na odkup staje Prost a uhradu kauce na vstup do F1. Pri vcerejsich jednanich byla projednana i mozna ucast spolecnosti Skoda na dodavku motoru (3 motory z Fabie v rade). Kazdopadne zaverecne slovo padne ve ctvrtek 28.2.2002 po 22. hodine. O vysledcich jednani vas budu informovat.
Odrej Sodomka
0/0
27.2.2002 21:06

Achard

Je to pravda
Taky jsem to slyšel. Dalšími akcionáři jsou Klaus a Havel. Druhým jezdcem bude buď Laurin nebo Klement.
0/0
28.2.2002 9:22

DJs

Hej novináři, Charouzi, ozvěte se nám!!!!!!!
Děje se opravdu něco, nebo je to další kachna, ne kterou se chytli noviny i televize.  Tak už se někdo ozvěte - víme, nevíme, jede, nejede. Není to snad tak složité napsat jednu větu.
0/0
27.2.2002 17:02

Zevlák

Co taklhle pár slov...
Nemohl by se někdo ze zasvěcených na iDnes k těmto 54 příspěvkům vyjádřit ? Zahraniční servery mlčí, ostatní české konverzují se svými čtenáři o kachnách... Nebylo by to ve vašem zájmu pánové (a dámy)? Pokud to je kachna, tak Engemu celkem uškodila - můj názor. 
0/0
27.2.2002 16:33

DJs

Re: Co taklhle pár slov...
Podle informacií na www.grandprix.com   ( news) je možné, že Prosta chce z úpadku za nízkou cenu koupit Tom Walkinshaw, který má údajně u Arrowse jen 40 %.  Prost má údajně nějaká auta bez motorů, Walkinshaw kalkuluje s tím, že by do aut dal staré motory.  Zdá se, že jde spíš o výhodnou koupi a prachy, než o vážné závodění.
0/0
28.2.2002 0:19

Daniel Čermák (Praha)

Co takhle alespoň pár slov...
Nemohl by se někdo ze zasvěcených na iDnes k těmto 54 příspěvkům vyjádřit ? Zahraniční servery mlčí, ostatní české konverzují se svými čtenáři o kachnách... Nebylo by to ve vašem zájmu pánové (a dámy)? Pokud to je kachna, tak Engemu celkem uškodila - můj názor. 
0/0
27.2.2002 16:33

Rendy

Stale nic.
At koukam kam koukam, nikde zadna zprava o novem tymu. Zkousel jsem: www.formel-eins.de, www.f1-live.com, www.formula1.com. Ani na jednom nic neni. Jeste jedna poznamka k presnosti informaci. Vsude pisou o krasnem pocasi pro prvni zavod (20 st., jasno; tren.+kval. oblacno), ale formel-eins.de asi pod vlivem toho, ze Schumi jede s lonskym autem, predpovida (nebo si spis preje) dest. To by byla podle vsech pro Schumiho velka vyhoda . I kdyz muj nazor je, ze s lonskym modelem muze v pohode vyhrat taky.
0/0
27.2.2002 15:37

speede

HURA!!!
   TAK SNAD!!!!!!!!!!!
0/0
27.2.2002 12:15

Achard

Jen to ne
Kdyby to byla pravda, ale považuji to za hodně nepravěpodné, vzít místo v takovém týmu se rovná profesní sebevraždě. Nasednout do nevyzkoušeného vozu, jehož vývoj byl přerušen a ještě po začátku sezony, jaké výsledky očekáváte? S takovým vozem by se nekvalifikoval ani Michael Schumacher.  BAR nebo Toyota při vstupu měli nestovnatelně lepší podmínky, jak vypadá BAR víme, jak bude vypadat premiera Toyoty uvidíme v neděli. Ale skupina investorů, která si nepřeje být jmenována, převezme po začátku sezony skelet vozu bez testů a implantuje do něj motor pro který nebyl podvozek navrhován, nemůže to v dnešní době myslet se startem v F1 vážně.
0/0
27.2.2002 11:55

Re: Jen to ne
Podle me by si ho nechali i pristi sezonu. jen kdyby to byla pravda... Uffff... Jake F1linky znate? Nemuzu na zadnem najit, ze by mel nastoupit jeste jeden tym. Kde ste to kdo videl? PLssss... Nebo je tojen na ceskych strankach?
0/0
27.2.2002 12:17

Jan Mazoch

TAK ENGE JEDE
 Je to tady, engos je prvni jezdec novyho tymu, bombaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
0/0
27.2.2002 11:26

Possso

Re: TAK ENGE JEDE
odkud to vis, he?
0/0
27.2.2002 11:42

jirka

Re: TAK ENGE JEDE
dalsi smudla, co placa neco, a nema to overene !!!
0/0
27.2.2002 13:59

Honza

jak to dopadlo?
Ví někdo jak to dopadlo? Mělo se rozhodnout o půlnoci, ale na netu nikde ani zmínka...
0/0
27.2.2002 9:14

Standa

Jednička týmu!!
Ve SPORTU psali, že má být dokonce jedničkou týmu....
0/0
27.2.2002 5:47

Rotík

To je pěkná blbost, škoda, že není pravdivá...
Tak tohle je ten poslední článek, kterýmu bych věřil. Už jednou sem tu četl naprosto nepravdivej žvást, že prej Ferrari ztratilo právo používat červenou barvu a nevšiml sem si, že by byl novej vůz žlutej...
0/0
26.2.2002 22:33

Michal

Re: To je pěkná blbost, škoda, že není pravdivá...
Ach jo. Ten clanek o cervene barve a Ferrari tu skutecne byl. Ale kdyby ses taky mrknul ten den na kalendar, tak tam bylo napsano 1. dubna. Furt nic?
0/0
27.2.2002 7:40

DAAD

kéž by....
je to snad zbožné přání všech českých fandů a Charouze???? Já osobně fandím velice a byl bych na něho hrdý snad víc než jeho matka ale jestli je nějaká blbost tak haleluja, prostě F1 zdar
0/0
26.2.2002 21:48

Black

Kdovi z kama ta zprava je...
...ted sem si dal pracicku a prolezl sem servery o F1 vsude mozne a tuhle zpravu sem nasel jen tu na Idnes ( a na neco o tom zvatlali na Nove ) takze hodnoceni dne:  
0/0
26.2.2002 20:47

Jarda Svatoš

TO NAPSAL URČITĚ KRETÉN "novinář" LORENC
Další neověřenej blaf BLESKO SUPER IDNES !!! Strašný když to mají být seriozní noviny !!!!!!
0/0
26.2.2002 20:27

jirka

pro autora
zajimalo by me, kdyby se mohl autor vyjadrit, zda-li to p.Charouz opravdu rekl, nebo je to autoruv vymysl. pokud je to autoruv vymysl, pak je to dost nefer, a na idnes uz kaslu. Tak co autore, vyjadris se?
0/0
26.2.2002 16:46

Janyr

Neverim idnes!!
Jak jiste i dalsi ctenari,i ja jsem procetl dalsi mozne F1 servery a tuto informaci jsem nikde nenasel.Ze by opravdu kachna vznikla na IDNES??
0/0
26.2.2002 16:34

batl

Re: Neverim idnes!!
Spravne. Na zacatku posledniho odstavce se pise: 'Charouz odmita informace komentovat'. Tak od koho to ta iDnes vlastne ma ?!!!
0/0
26.2.2002 17:05

James

Bernie Loves Antonyn
Je to jasný, kluci (rozuměj Berný Eklestounů a Tonda Charouzů)se dohodli po mejdanu, každej 4 promile v krvi. Chrápou spolu, ví to už celá F1. Nový tým se jmenuje Charouz a je financován z nesplacených úvěrů od IPB. Motor je z Ruska, tajemstvím zůstává jen, zda je to žiguli nebo moskvič. A nezapomínejte, že Charouz tým ctí olympijské myšlenky. Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se.
0/0
26.2.2002 12:54

Rendy

Tezko uverit
Prosel jsem nekolik serveru s tematikou F1, ale zadny nepise ani o chystanem vstupu 12 staje do serialu F1 a uz vubec ne o sanci Engeho v nejake takove staji jezdit. Bude to chtit vyckat, protoze p.Charouz ma kontakty asi uplne vsude, takze na tehle veci muze byt prece jen i neco pravdy. Osobne bych si to moc pral, aby se Enge do F1 na delsi dobu dostal. A i kdyby to slepene auto nebylo nic moc, mam dojem, ze by s nim Enge rozhodne uspesne konkuroval aspon Yoongovi. Ten tam totiz letos bude jezdit spis jako alegoricky vuz z prvomajoveho pruvodu. Jeho odstup na Webera je dost znacny. A s nim dokazal Enge v F3000 uspesne zavodit. Zacatek sezony by byl urcite hruza, ale druhou polovinu bych uz tak tragicky nevidel. Enge si vzdycky na vyssi kategorii nejaky cas musel zvykat. 
0/0
26.2.2002 12:52

jmx

další chyba?
I kdyby mel Enge tuhle sanci, tak by asi nebylo uplne sednout do auta, ktere bude pravdepodobne jeste horsi nez Minardi. Co by tam ukazal? Navazal na uspesna mista na konci startvoni listiny z lonskeho roku? A jediny boj, o ktery by slo, by bylo porazit tymoveho kolegu. A kdyz ho porazet nebude? Pak bude tim uplne poslednim v rade. At radeji skonci s Ardenem v F3000 do tretiho mista a ukaze dobre predjizdeci manevry a cit pro auto.....pak ma sanci.
 
0/0
26.2.2002 12:27

Varel

Je to asi kachna,
ale jestli ne, tak si myslím že by do toho měl jít. Pamatuji si velkohubá prohlášení p. Charouze o Minardi (a jak by byl rád kdyby tam teď Tomáš byl9
0/0
26.2.2002 12:18

DJara

Stovky?
At je to jak chce, je to prvni Cech, ktery jel Formuli 1.  A neco pro to musel udelat a zrejme ne malo, jestlize jsou opravdu stovky a tisice, kteri by to take chteli, ale nikdy se jim to nepodari. A asi tak spatny nebude. Nejspis byste chteli, aby po par okruzich konkuroval Schumacherovi, ne? To bude zavist...  Ja mu fandim, dela dobre svou praci a dobre nas reprezentuje.    My si nemuzem vybirat z 50 az 100 milionu ty nejlepsi, je nas trochu mene. Tomas neco dokazal, vazme si toho! Ostudu nam urcite neudela!
 
0/0
26.2.2002 12:03

Maty

Re: Stovky?
Plně s Tebou souhlasím.Všichni jsou hrozní odborníci na F1,skoro se až divím kolik je tu chytráků.Myslím že pro člověka jako je Tomáš je to velký úspěch kdyby to vyšlo.A když tam může jezdit Yoong,tak proč ne Enge.Samozřejmě si myslím že Tomáš je výkonostně úplně někde jinde.Pokud jezdec skončí jako třetí v F3000(dá se říct druhý) tak asi musí něco umět.Všechno chce jenom čas a možná se dočkáme překvapení.
0/0
26.2.2002 20:56

Anezka

Jenom to ne!!!!!
Pokud teda Enge pojede formuli, tak to pan Buh s nami! Ten jezdi jako blazen a urcite mi naboura moji krasnou zidku. Mimochodem, rada bych upozornila na jisteho plesateho pana, jezdiciho v zelenem trabantu, ktery kazde rano troubi pod mym oknem a budi me pejsky, kteri jsou pak cely nepricetni. Plesaty pane, pokud me slysite, prosim vas, netrubte, ja vas stejne nemam rada. Jo a prosim vas, nevite nekdo cislo Engeho trenyrek?
S pozdrevem Anezka
0/0
26.2.2002 12:03

Jmenuje se Enge
Ani v nejmenším nic proti, ale takovejch jako je Enge je tady v Čechách stovky...
0/0
26.2.2002 11:01

maniak

Re: Jmenuje se Enge
PREDPOKLADAM ZE TY SES JEDNIM Z NICH.  SI ASI MYSLIS ZE KDYZ JEDES PO DALNICI Z PRAHY DO BRNA 150 A PREDJIZDIS JEDNU SKODOVKU ZA DRUHOU ZE SI DOST DOBREJ PRO FORMULI 1, ZE?
NEJSOU VAS STOVKY, JSOU VAS DOKONCE MILIONY ......  KECALKU CO PLACAJ BLBOSTI (TYPU: KDYBY ME DO TOHO POSADILI TAK BYCH ENGEMU NATRHNUL RIT), PROTOZE SE V HOSPODE NIC JINYHO NENAUCILI
TY BUDES ASI JEDEN Z TECH, ZE KTEREJCH SE MI DELA NA BLITI ......
0/0
26.2.2002 11:19

Jirka

Re: Re: Jmenuje se Enge
Naprosto souhlasím.
0/0
26.2.2002 11:51

Daniel

Re: Jmenuje se Enge
Tvoje názory odpovídají tvojí češtině.Oboje je špatné
0/0
26.2.2002 13:19

Dalin

Craig? Lotus?
Do F1 se urcite nekdo natacit chce, minimalne se o koupi Prosta vyjadroval Craig Pollock, do F1 se chce vratit i Lotus, ktery by mel koupi Prosta jedinecnou sanci. popripade to muze byt hrstka francouzskych patriotu, kteri chteji mit "narodni" tym. I kdyz ti ted uz maji Renault... Charouz se proste toho chytnul, a zase zahajil svoji velkohubou kampan ve stylu "zase mame ceskeho jezdce F1". Verim tomu, ze k nejakemu kontaktu doslo, novy tym bude potrebovat nejakeho jezdce alespon s nejakou zkusenosti, taky jeho penize. Jedna vec je jista - Enge patri na chvost zavodniho pole F1, pokud tam vubec patri.
0/0
26.2.2002 10:34

martin

Apríl
Ten článek si idnes měli schovat na 1.dubna. Vydávat to seriozní informaci zavání tím,že nás považujou za naivní idioty.
0/0
26.2.2002 10:19

Vomackova

Prost to urcite nebude
Videla bych to na staj AAA a prekopanou voktavku (samozrejme garazovanou, z prvni ruky, pohlednutou servisnimi techniky a autoradiem zdarma) !!
0/0
26.2.2002 9:49

batl

Znate jeste nejaky jiny zdroj ?
Videl nekdo z vas zpravu o novem tymu jeste na nejakem jinem servru (Formula1.com ...) ? Pokud to pisou jen na iDnes a zdrojem je Charouz, tak je to kachna
0/0
26.2.2002 9:32

mika

Re: Znate jeste nejaky jiny zdroj ?
Nikde jinde ani zmínka,ale Charouz to asi právě dohod s Berniem tak to hned vypustil exkluzivně pro idnes.Ha Ha Ha
0/0
26.2.2002 9:41

Jiří Přibil

Charouz
Nechci vypadat jako kverulant, ale ono si v této souvislosti stačí vzpomenout na některá prohlášení pana Charouzu z přelomu roku - mezi nimi se jistě jako perla třpytí výrok "Mám pro Tomáše tři týmy s vážným zájmem".
Takže bych skutečně rád panu Charouzovi věřil; ale to bych zrovna tak mohl věřit, že do formule 1 nastoupím jako pilot já; asi na koloběžce.
0/0
26.2.2002 9:26

geroc

Tajemný team
Tajemný team, tajemný sponzor a Enge. No, nemůžu se zbavit dojmu že je to kachna.
0/0
26.2.2002 9:20

ja se moc, moc tesim na ty nove reklamy. treba jako na AAA Auto Pha. :-))))
0/0
26.2.2002 9:19

jirka

Bez přípravy raději ne
Doufam, ze tento scénář nenastane... Tomovi bych F1 hrozně přál, ale ne aby do ni vkročil bez testů s novým vozem, po zimní přípravě mají všichni ostatní jezdci včetně nováčků najeto x set či tisíc kilometrů, nejde vkročit bez testů rovnou do závodů, to zákonitě musí skončit propadákem... Navís jak tu bylo zmíněno, tak Prostovo šasi bylo stavěno na motory Ferrari a s tím byla spojena i převodovka od Italů, pochybuji, že od Fordu by to dostali takto v kompletu, navíc o jaký Ford by šlo? O CR3 se kterou letos jedou Jaguar a Arrows, nebo o nejaky stary motor, jako napr. loni pouzivali u Minardi? To byl tri roky stary motor Ford, ktery byl schovan pod brandem European coby sponzora... Pokud nekdo koupi torzo Prostova tymu, tak ho sice muze koupi t i s lidmi, ale copak si nekdo mysli, ze tam probihal nejaky prekotny vyvoj, kdyz Prost bankrotoval? Nebuďme naivní, ale takto slátané auto by logicky mělo být pomalé a poruchová, neboť týmy pracují na vývoji auta pro následující rok s půlročním případně větším předstihem, např Ferrari začlo dělat na F2002 už v dubnu loňského roku a to byly první skice a naplno do toho vletěli od srpna...
0/0
26.2.2002 8:42

Wild Duck

Re: Bez přípravy raději ne
Vcelku s tebou Jiri souhlasim - az na jednu vec: u Prostu na novem AP 05 tym makal a dokonce ho stacili otestovat v aer. tunelu. Ale je fakt, ze ho staveli na motory ferrari (napravu a prevodovku uz prej meli mit vlastni). Kazdopadne si nedovedu predstavit ten fofr, kdyby to chteli znovu rozjet. Vzdyt spousta lidi uz od tymu davno plachla a vsichni vime, ze F1 neni jenom auto a jezdec... Takze suma sumarum: myslim, ze je to pekna KACHNA!  
0/0
26.2.2002 9:12

jirka

Re: Re: Bez přípravy raději ne
No AP05 mel tym v hodne hrube stavu, protoze nebylo jasne co dal, takze se pocitalo s tim, ze by sezonu zacali s AP04.. navic kdo vi na jaky motor to delali, protoze od Ferrari sly zpravy, ze pro nepotrvzeni objednvky motoru a zaplaceni zalohy by nedostali motor 050 se kterym pojede Sauber, ale 049, se kterou jeli uz loni Prost a Sauber.
0/0
26.2.2002 11:25

Orpheus

neviděl bych to zase tak horký...
Mluvilo se o tom, že Pollock s nějakejma sponzorama možná koupí Prosta, takže to by mohlo bejt vono, ale stejně to bude debakl. Tušim, že Bernie prohlásil,ž e pokud chtěj jet, tak od prvního závodu, na druhou stranu peníze a 12tý auto na startu má taky něco do sebe, tak to třeba povolej. A co se týče Tomáše... žádná špička neni, ale je spolehlivej a to je pro začínající tým nejdůležitější...
0/0
26.2.2002 8:38

jan Mazan,Klatovy

Jdi do toho!!!drzim palce!!!!!!!!!
0/0
26.2.2002 8:28

kiki

Proc ne?
Proc bez vyvoje? Treba tam prejdou i nejaci vyvojari co delali pro Prosta nebo nekoho jinyho a maji uz nejake to know-how. Myslim, ze Tom je dost dobrej. S autem, ktery neni prave nejlepsi a minimem zkusenosti dojel uprostred zavodniho pole -predjel tedy i nektere 'mazaky' co delaji do F1 uz nejaky ten patek. Myslim, ze se autem a trochou zkusenosti navic ma i na prvni polovinu zavodniho pole
0/0
26.2.2002 8:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze