Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Enge letos formuli 1 nepojede

Český pilot Tomáš Enge formuli 1 v letošním roce jezdit nebude. Bývalý pilot Prostu podepíše smlouvu ve stáji formule 3000 Arden team Russia. Oznámil to ve středečním vydání deník Super. Jako jezdec, který odjel tři závody formule 1, má Enge již vysokou cenu a jeho angažmá v Ardenu bude velmi lukrativní. Stane se nejzkušenějším pilotem celého seriálu a pokud si chce uchovat naději na návrat do formule 1, nic jiného než zisk titulu pro něj nemá cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin HSJ

Ten MANAGER
Hlavní vinu bych dával jednoznačně Charouzovi. Minardi mu bylo málo, a ted má prakticky hovno. Pokud v Tomášovi nějaký talent dřímá, tak by se to i v Minardi určitě projevilo, dle příkladu Alonsa. Nehledě na to, že se Minardi v příští sezonně asi zlepší a pomalu posune ke ,,středu´´. Jedinou možností by bylo testovat u silné stáje, ale ty už maj testovačů dost. A už vůbec nechápu angažmá v podprůměrném týmu F3000 (i když tam člověk nikdy neví). Jen doufám, že Janiš změní managera, nebo mu tenhle sysel posere kariéru jako Tomášovi.
0/0
10.1.2002 2:56

Jája

TO je dobře
Stejně by furt jezdil poslední a jezdil by do boxu kdy nemá.
0/0
9.1.2002 17:09

Martin

Tak jsem zpět z výletu.
Nejede a nepojede.Mohl by Prost půjčit F1 ať se prosadí alespoň v F3000 snad by něco vyhrál.V F3000 bude mít velké problémy z mladými jezdci,kteří nejezdí na jistotu.Takže šance je z výkonem F1 ve F3000.Good luck Tomas.
0/0
9.1.2002 16:54

Wotnau

Varování
Pokud někomu přijde mail z adresy _t.enge@volny.cz, neotevírejte žádnou z příloh. Ubožák, který se za tím schovává, distribuuje virus W32/Badtrans.m@@ či tak nějak. Personal message: Se mnou ti to nevyšlo, chlapče (děvo).
0/0
9.1.2002 16:46

UIK

Re: Varování
virus W32/Badtrans se distribuuje sam a vetsina antiviru ho dokaze najit (krome nortona, i kdyz snad uz i ten)
0/0
10.1.2002 13:20

Pozorovatel

A co tohle??? Nestalo za to jeste pockat?
Prost Fairly Optimistic January 9 07:47 Alain Prost has revealed that he is fairly optimistic that his team will be on the starting grid at the season-opener in Australia Alain Prost has revealed that he is fairly optimistic about the survival of his debt-ridden Formula 1 team. Prost Grand Prix was placed into receivership by the French courts in November last year after amassing debts of over $28 million. Rumours have been circulating that a team of French investors looked poised to rescue the company, but all Prost would confirm is that there had been some interest. "I don't want to guarantee anything but I am quite optimistic," the four-time World Champion told French radio station RMC. "We are currently discussing with four or five serious buyers. Everything is a matter of money. A F1 season costs between $55million and $65million. One part is covered by TV rights, the other by sponsors. If someone pumps between $30million and $40million pounds into the company, then there would not be any problems. "I want to believe we can save the team, and on March 3rd in Melbourne I hope there will be two Prost cars on the starting line." Prost, who has set a deadline of January 15 to save the team, admitted that if it made it to Melbourne it would be using Ferrari engines. The Frenchman said: "Our engine will be a Ferrari one thanks to Jean Todt's help, there is no doubt about it." The team boss also stated that he would not reveal any details about any possible investors until the d-day in the middle of January. " It's necessary to wait until January 15th," he said. "One month ago, we signed two agreements, one of which was very serious. But the money didn't arrive and that's why it is best to wait."
0/0
9.1.2002 16:30

Jeremy

Dementi
BPA informace uvedené v článku dementovala! Prý se vše uvidí v pátek na tiskovce.
0/0
9.1.2002 16:29

Nelson

Re: Dementi
No vida, a já už to tady beru jako hotovou věc. Nu - tak teda počkejme a držme palce.
0/0
9.1.2002 16:50

Wild Duck

Re: Re: Dementi
Neblázni, ten plátek je s BPA jedna ruka. Ti exoti by těžko něco seriózního vypátrali, info dostávají přímo od Charouzova bratrstva a to dřív, než jiný tisk, což je pěkná ubohost. Ne nadarmo je tenhle nejhorší plátek v dějinách naší země (když vidim někoho, jak si TO v trafice kupuje, tak je mi ho líto) sponzorem Engeho. Už se těšim na Tomáše v rudým autě s nápisem Rossija, to bude prča!
0/0
9.1.2002 19:10

Jeremy

Ještě není konec - Prost jedná s potenciálními investory
Je stále možné, že se Enge dostane do F1 s Prostem, pokud se Prost zachrání, což nyní ještě nelze vyloučit. Pak by mohl místo Engeho v Ardenu jezdit Janiš. Zatím jsem si totiž nevšiml, že by Janiš měl nějaké angažmá v F3000. Ale je možné, že jsem to jen nezaregistroval.
0/0
9.1.2002 16:26

Bendy

Krok do ztracena...
Je to jednoznačně krok zpět a nejspíš i do ztacena. Sám Enge v několika rozhovorech minulý rok tohle potvrdil, viz. pořad na TV3. Tomáš už teď je pro F1 věkově dost na hranici a dalším rokem se šance na F1 ještě vzdaluje. Bohužel si myslím, že dost ovlivnil pan Charouz, když pohrdal týmem Minardi. Právě tam mohl být Tomáš pod menším tlakem zajet nějaký výsledek a byl pod přímým srovnáním s Alonsem, který jednoznačně potvrdil, že i se slabším vozem se dá zajet slušný výsledek.
0/0
9.1.2002 16:06

Kurosava

F3000 nestačí
I s vozem Arden by se Tomáš Enge mohl stát šampionem F3000, ale pokud nebude při tom testovat nějakou formuli 1, ztratí kontakt, zejména s rychle se rozvíjející technikou a těžko o něj bude za rok zájem. Že titul F3000 nezajistí angažmá ve formuli 1 dokázal minulý rok jasně Wilson.
0/0
9.1.2002 15:09

Wotnau

Sním... či sním?
Vloni každý fandil Engemu jak šílenec a teď ho najednou všichni zatracujeme. Ve F-3000 ukázal, že jezdit umí. U Prosta zajel velmi solidně první závod, slušně druhý a totálně zpackal VC Japonska (nezapomenutelný kiks se zajetím do boxů). Ale pokud vím, Schumacher při svém prvním závodu vyletěl z první zatáčky po startu (čímž nechci říct, že se mu Enge rovná).
0/0
9.1.2002 15:06

Nelson

Re: Sním... či sním?
Všichni rozhodně ne - viz můj příspěvek níže. Akorát ty šance se notně zmenšily. Pozdě ale ještě není, Panis vyhrál F3000 v 27 letech a Tomovi bude 26. Jinak mám dojem, že Schumi tehdy odpadl pro technickou závadu.
0/0
9.1.2002 16:20

Wild Duck

Re: Sním... či sním?
Vzbuď se člověče, Schumacher se v prvním závodě (Spa 1991) kvalifikoval na sedmou pozici na startu, o pět míst před zkušenýho týmovýho kolegu de Cesarise a po startu se dokonce protáhl na pátý místo. V zatáčce Radillion mu ale odešla převodovka nebo spojka (teď si to přesně nevybavím). Nesmíš moc poslouchat naše Prima komentátory, který to do tohodle světla postavili při GP Japonska - to je demagogie křížená s neznalostí a ignorantstvím. Mimochodem - druhej závod (už za Benetton) byl Schumi na Monze šestý, přičemž dal na zadek týmkolegovi Piquetovi jak v kvalifikaci tak v závodě... Engeho pokud jsem si všiml nikdo nezatracuje. Proč taky? On o svojí kariéře zase tak moc nerozhoduje. Jezdí vcelku dobře ale ne vynikajícně, takže ten zájem nebude nijak horkej. Souhlasím že měl jet u Minardi, ale Mr. Charouz bohužel asi neuznal tenhle tým hodnej svý velikosti, jinak si to nedokážu vysvětlit. Měl se někoho zeptat, z týhle stáje už vylezli, Fisichella, Trulli, teď Alonso...
0/0
9.1.2002 19:22

Wotnau

Sním... či sním?
0/0
9.1.2002 14:58

Petr

Vyhrát měl už loni
A kdyby se mu to povedlo, tak to je jasnej důkaz, že na to má. Když to dokáže letos v ne uplně špičkovém týmu, tak ještě věřím tomu, že se do F1 dokáže vrátit. Popravdě řečeno už spíš čekám co předvede Janiš.
0/0
9.1.2002 14:46

Dave

Enge
Podle mě to vzdal příliš brzo, mohl počkat co se bude dít s Prostem. V 3000-covkách se už nadobro zahrabal. Možná, že už má zprávy z Prostu. Noví investoři, si už asi našli jiné jezdce.
0/0
9.1.2002 14:28

Mirda

Nemá cenu si lhát do vlastní kapsy
Myslím, že všem soudným lidem je po absolvování 3 VC v F1 panem Engem jasné, že z pohledu F1 jde o (mírně) podprůměrného jezdce. Aby pan Enge mohl jezdit F1 musel by být značně nadprůměrný, coz bohužel není, nebo být silně nadprůměrný jeho sponzor, což pan Charouz v dnešní situaci taktéž není (není schopen nabídnout takovou částku, aby se to týmu, který by Engeho angažoval vyplatilo). Tak podle mého zní skutečná pravda a namlouvat si něco jiného znamená lhát sám sobě. Proto přeji všem fanouškům, kteří si přejí vidět čecha v F1, aby se brzy dočkali výraznějšího talentu nebo alespoň finančně silnějšího sponzora.
0/0
9.1.2002 13:08

Rolf

Re: Nemá cenu si lhát do vlastní kapsy
Souhlas , úvěrový podnikatel Charouz si musí najít jinou oběť
0/0
9.1.2002 13:58

Nelson

Re: Nemá cenu si lhát do vlastní kapsy
Těžko soudit po 3 závodech, HHF byl sice prokazatelně lepší, ale má jich asi 120. Pořádná dávka testů, minimálně 10 závodů a pak už by se dalo mnohem zodpovědněji posoudit, jestli na to TE má, nebo ne. Takhle se můžeme pouze dohadovat - a to zřejmě navěky, neboť Tomovy šance asi opravdu pohasly. Osobně si myslím, že se špičkovým vozem F1 by TE byl schopen i vyhrávat závody, samozřejmě ne hned napoprvé. Ovšem přiznejme si - teď myslím nás všechny - kolikrát jsme si ve svých "zasvěcených" komentářích rejpli do DC,JV,RB,RS...
0/0
9.1.2002 16:08

petr

traktorista
jzd hleda traktoristy ,tam enge patri , a letosni sezona to potvrdi
0/0
9.1.2002 13:06

Havran

Nema na to
kdyby na F1 mel, tak by si ho jiz davno nekdo vybral. Tady spadne do lepsiho prumeru v F 3000 a na nic vic se nezmuze. Charouzovi uz taky dosly prachy z kasicek, ktere mu zprivatizovali a novi vlastnici kupodivu chteji pujcene penize zpatky. Na to on nebyl moc zvykly
0/0
9.1.2002 13:01

Nelson

Krok zpět a zřejmě i konečná
A já myslel, že pokud F3000, tak se 100% jistotou testovat F1 a s reálnou šancí jet F1 v roce 2003 - ňákej solidní team F1 přece zakládá v F3000 juniorku !? Jet F3000 u teamu, který rozhodně nepatří ke špičce, je krok zpátky jako hrom. Leda že by Tom letos zářil minimálně stejně jako loni Wilson - pak by snad možná šance na F1 byla. Jinak CART,IRL,ELMS,ALMS,DTM,NASCAR,... a do ztracena jako už spousta jezdců před ním. No, snad časem Janiš...
0/0
9.1.2002 12:53

Filip

F3000
Moc dobrý řešení to teda neni. Lepší by bylo rok testovat u nějakýho kvalitního týmu jako Wurz, Gene, Burti a další. Nesouvisí angažmá v ruském týmu náhodou s údajným napojením Charouze na ruskou mafii?
0/0
9.1.2002 12:50

Michal

Ma na to...
Psilocine, nezapomen, ze jezdil s kafemlejnkem... I kdyz souhlasim, ze HHF si v Prostu vedl zdatneji :-(
0/0
9.1.2002 12:48

kaabo

škoda....
Pokud už jel závod F1....tak ztratí i když šampionát F-3000 vyhraje...ale je to jen můj názor (asi).
0/0
9.1.2002 12:48

Psilocin

nema na to
Nikdo ho nechce, protoze vedi, ze na F1 nema. Vzdyt v tech trech zavodech nic nedokazal, vlaste pardon 2 krat dojel.F3000 je pro jeho kvality odpovidajici soutez.
0/0
9.1.2002 12:25

bobík

F1
Tak a je po šanci aby čech jezdil F1 celý rok.Podle mně se tam už Enge nikdy nedostane,to tam bude dříve mladík Janiš.Hlavně ať má v té F3000 alespoň lepšího stájového kolegu než je Maslov,protože ten mu nic nepomůže a ještě ho v některém závodě sejme.
0/0
9.1.2002 12:13

Aznoch

Re: F1
Jenze Maslov tam bude, protoze je Rus. Neverim ale, ze se v Rusku nenajde lepsi zavodnik, nez Maslov.
0/0
9.1.2002 12:48

rádce

Re: F1
Ty jseš taky moula. Když ty f3000 vyhraje tak bude mít minimálně stejnou šanci jako letos. A když nevyhraje, tak se aspoň ukáže, že na F1 nemá.
0/0
9.1.2002 13:27

bobík

Re: Re: F1
Jenže Enge nebude mít šanci vyhrát šampionát s takovým vozem.
0/0
9.1.2002 17:20

Jiri Chaloupka

Asi nejhorsi varianta
Tak nevim ... ziskat uz v f3000 nic nemuze, muze jen stratit, pokud nevyhraje sampionat.
0/0
9.1.2002 12:10

rádce

Re: Asi nejhorsi varianta
Vo to asi jde, ne! Kdyz chce jezdit formuli 1, tak musi proste vyhrat. Tak se prober!!!!!
0/0
9.1.2002 13:24

Fik

Re: Re: Asi nejhorsi varianta
Se prober ty.Vzdyt s tim jezdi jako popelar.Ted muze bejt rad,ze ho aspon nechaj rusaci parkrat se svezt,nez zjisti,ze s tim jak s detskym kocarkem.
0/0
9.1.2002 13:56

Wild Duck

Re: Re: Asi nejhorsi varianta
Skutečně se rádče prober. O sedmadvacetiletýho kofra, kterej vyhrál F3000 na čtvrtej pokus se asi týmy F1 neporvou. Navíc se podívejte jak je tam teď našlapáno. Podle mě je Prost definitivně v pr... Organizátoři v Melbourne už prý dostali avízo, aby nečekali čtyřiadvacet aut. A i kdyby: u Prostu se zastavuil vývoj a minimálně první čtyři závody by museli jezdit s loňskou károu, což asi nemá cenu komentovat. Je možný, že by se Enge, v takovým případě ani nekvalifikoval (a nejen on), protože všichni ostatní přidají, včetně Minardi. Letos budou v F3000 úplně nový auta a nejrychleji se s nima naučej dělat špičkový týmy. Ostatní nebudou stíhat a nedokážou je tak vyladit, protože jsou komplikovanější. Nordic, Super Nova, Petrobras Junior to jsou podle mě favoriti. Maslov Engemu s vyladěním auta nepomůže a tak budeme poslouchat jak nefungobalo to nebo ono. Rád bych se mýlil...
0/0
9.1.2002 19:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze