Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Eriksson a Gardemeister testovali octavie

Ve velšských lesích jsou ještě znát stopy po finále světové rallye a týmy už testují na start příští sezony, lednovou Rallye Monte Carlo. Noví jezdci Škody Motorsport Švéd Kenneth Eriksson a Toni Gardemeister z Finska si v úterý užili první dojmy v kokpitech Octavií WRC na okruhu v Sosnové. Švéd se s vozem již dříve svezl, ale to bylo spíše tajné oťukávání. Nyní se oba Seveřané pustili naplno a oficiálně do práce. Do Vánoc se téměř nezastaví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JAR.W(R)C

CECO nějak zaspal dobu!
CECO nějak si zaspal dobu ne? Výkon je srovnatelnej a točivej moment jeden z nejlepších, ale narozdíl od Star týmů se nedaří udržet v dostatečným ropětí otáček. Hmotnost už taky dávno není problém, mám pocit, že na některé z letošních rally měli problém že vůz, byl pod limitem FIA. Co se týče toho německýho d.... . To je obyčejnej "vořežprut" . A je dobře, že odešel jezdit rýžu. čest
0/0
13.12.2001 17:45

CECO

Gardemeister je skutečně..
..Fin, a dost dobrej. Je to ranař, ale hodně rychlej. Věk jako Kresta, ale zkušeností se světovou rally neporovnatelně víc. Mám pocit, že volbou Seveřanů se jasně preferují šotoliny, kde by teoreticky měla mít škodovka (slabší výkon, resp. točivý moment) větší šance na slušné umístění. Fini a Švédi to mají zažitý, to je bez diskuse, ovšem: Nadlouho nejlepší výsledek v roce 2001zajel Schwarz na asfaltu (4.místo na Monte Carlu). Žádná Fabia nebude (to STEVE), to je dávno jasné. A nevěřím ani v nějaký rapidní pokrok v charakteristice motoru Octavie. Janeba odmítá, že by to bal problém, ale problém to je. Přitom díky své abnormální velikosti a hmotnosti (pro rally) je Octavia velmi stabilní a dobře vede stopu ve vyšších rychlostech, což je super právě pro soutěže na kluzkém povrchu (šotolina, sníh), a dovoluje jí to jezdit vyšší rychlostí (pokud na to má) rovinaté úseky. Sem se rozepsal... Přeji škodovce úspěchy, ale revoluci nečekám. Armin je TOP jezdec, o tom nemá nikdo pochyby, a co s tím dokázal. Rád se budu mýlit. Sportu zdar, rally zvlášť.
0/0
4.12.2001 19:59

STEVE

vallassko
muj nazor je ,ze z oktavka ma za sebou maximum.Letos uz mohli testovat a ladit fabii wrc ,ktera by urcite konkurovala peugeotum a focusum.uvidime co udela armin s hundaiem.
0/0
4.12.2001 18:31

Couf

octavka
octavka na to podle me ma. uz to vyladuji ctyri roky, tak by to melo k necemu byt. Rallye se ve svete sleduje.
0/0
4.12.2001 16:30

Petr

jsem na ne zvedavy
no jsem na oba severany zvedavy. fini a svedi jsou vubec nejlepsi jezdci, takze ted se podle me teprve ukaze, na co skoda opravdu ma. tesim se na svedskou a finskou rally, tam by oba mohli neco ukazat. specielne finske cesty jsou hodne specificke - sotolina, dlouhe useky, kazdych 100m horizont - je to moc prima jezdeni, ale chce to mit zazite.
0/0
4.12.2001 14:52

David

Re: jsem na ne zvedavy
Mas pravdu, ale Gardemeister je Nemec... A vubec, Gardemeister je dobra trefa, ale stejne si myslim, ze meli misto Ericssona angazovat Auriola odchazejiciho z Fordu nebo pretahnout Allistera McRae z Hyundai.
0/0
4.12.2001 17:38

Fery

Re: Re: jsem na ne zvedavy
Gardemeister je Fin...
0/0
4.12.2001 18:31

daemon

Re: Re: jsem na ne zvedavy
S tim Auriolem mas pravdu je to super dravec,byl sem na rally San Remo a tam jel jak netvor.Skodovka ho mohla angazovat,ale Didier ma asi vetsi fin.naroky nez Toni G..Uvidime jak to bude pristi rok .Uz se tesim na rally Deutchland.
0/0
5.12.2001 10:44

Filip

Re: Re: jsem na ne zvedavy
Auriol odchází od Peugeotu...
0/0
9.12.2001 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze