Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trojan nechce v Praze rozmlátit auto

Jako Indián na válečnou stezku vyrazí v sobotu do ulic Prahy Karel Trojan. V rukou bude svírat mocnou zbraň vyvedenou v čerstvých bojových barvách. Do Pražského rallyesprintu vlétne pilot premiérově s vozem nejvyšší soutěžní specifikace WRC - Toyotou Corollou. "Ještě nebudu mít ani suchý lak," usmívá se nejrychlejší pražský jezdec rallye a šestý muž letošního republikového šampionátu. Novou Corollu dostal teprve ve čtvrtek, na vyzkoušení nového vozu mu zbyly pouhé dva dny.Mapy a harmonogram rallyesprintu zde

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiří Moser

Malé ohlédnutí za učinkováním příbramského Rally sportu klubu v rallyových šampionátech v ČR v roce 2001
Skončila Horácká rally Třebíč a tím i Mezinárodní mistrovství ČR Rally 2001. Už 13. 10. 2001 skončilo Minstrovství ČR v Rally sprintu. Oba tyto šampionáty obsazoval Rally Sport Klub Příbram svými posádkami. Do seriálu Rally Sprintů nasadil tým posádka Josef Vyštejn – Zbyněk Novotný na voze Ford Ecsort Cosworth RS ve skupině N. Pro posádku Josefa Vyštejna byla tato sezóna premiová. Základní cíl byl tedy: odjet co nejvíce soutěží a nasbírat co nejvíce zkušeností pro sezónu 2002. Tento cíl se podařilo splnit neustále se zlepšující časy na jednotlivých rychlostních zkouškách a zlepšující se hodnocení v jednotlivých rally jasně hovoří o tom, že se v příbramské rallyové líhni objevil další kvalitní jezdec. V poslední mistrovské soutěži v Sosnové sice posádka Josef Vyštejn – Zbyněk Novotný cíl neviděla pro technickou závadu, ale i to k rally patří a posádka i tým vzali tento výpadek jako nutnou nováčkovskou daň. Mezinárodní mistrovství ČR v rally obsadil Rally sport klub Příbram posádkou Antonín Berger – Stanislav Máša na voze Ford Escort Cosworth ve skupině A. Pro zkušenou posádku to byla premiéra v nejsilnější třídě mistrovství. Úkol zněl vcelku jasně – co nejlepší výsledky v absolutním pořadí v jednotlivých rally a získání národní priority pro sezónu 2002. Přestože posádka ze sedmi odjetých rally dokončila pouze čtyři, velmi dobré výsledky právě v těchto rally jí přinesly potřebné body pro získání priority na příští sezónu. Pochopitelně, že zajištění chodu rallyového týmu je finančně velmi náročné a Rally sport klub Příbram proto děkuji všem svým sponzorům, kteří umožnili start jeho posádek v obou rallyových šampionátech. Největší dík patří firmě ASOCOM Příbram spol. s r. o., která byla generálním sponzorem týmu. Dalšími sponzory byli a dík zasluhují SPS Příbram, Mlýn Čistá, Cukrárna a pekárna Hořovice, Abbas, Nazos, Stavoinvest. Oblečení celého týmu pak zajistila firma Vyštejn. Vcelku úspěšná sezóna 2001 je za námi. A sezóna příští? Rally sport klub Příbram má plán na zkvalitnění strojového parku a pochopitelně na dosažení ještě lepších výsledků svých posádek. Vše je však zatím ve stádiu příprav a jednání, protože vše závisí na jednání se sponzory a tedy na dobrém finančním zajištění týmu. Je zbytečné tedy předbíhat a spekulovat kdo s kým a s čím. Popřejeme mladému ambicióznímu týmu mnoho štěstí v příští rallyové sezóně.
0/0
30.11.2001 23:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze