Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda nasadí Erikssona a Gardemeistera

Konečně je jasné, kdo bude v příští sezoně jezdit za tým Škoda Motorsport v soutěžích světového šampionátu. Továrními jezdci se po dlouhých vyjednáváních stali Švéd Kenneth Eriksson a Toni Gardemeister z Finska. Oznámilo to vedení mladoboleslavského týmu. V nadcházející sezoně Škoda premiérově obsadí dvěma vozy všechny závody seriálu mistrovství světa. Český dvojnásobný šampion Roman Kresta bude třetím pilotem, který by měl jet sedm soutěží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepe

Sezona
Yo, vypada to slibne - auto uz by melo miz vychytane chyby a volba jezdcu se mi zda dobra. Presto se obavam, zetohle je posledni sezona Skoda WRC. Podle noveho manazera koncernu VW se Skoda zaradi mezi rodinne vozy. Takze predpokladam, ze koncern ted zacne tlacit do WRC Seat misto Skody, nebot oproti Skode bude Seat zarazeny do divize sportovnich znacek. Verim, ze se snad moje cerne vize nenaplni.
0/0
4.12.2001 13:54

DRAG

FABIA?
POSTAVTE FABII WRC - TA BY MĚLA VĚTŠÍ ŠANCI, NEŽ TĚŽKOPÁDNÁ OCTAVIA(RODINNÝ VŮZ)
0/0
24.11.2001 13:22

Geroc

Octavie WRC
Octavie je dle mého názoru náklaďák a už není na ní co ubírat. Za tři roky Škodovka předvedla jedno čtvrté a jedno třetí místo. Podle mně docela slabá bilance. Ovšem s těma jezdci co má(měla) a úrovní auta se víc nedá. Na to že dělá křoví je to docela drahá zábava.
0/0
21.11.2001 13:50

ffred

Skoda penez...
Myslim si ze Octavia je za zenitem evoluce po 4letech. Je prilis velka a tezkopadna pro MS. Vsechna ostatni auta jsou mensi a lehci a maj vykonejsi motory. Je to Skoda - penez (vyvoj auta pro posledni misto mezi spec.wrc)
0/0
21.11.2001 8:22

Šamot

Re: Skoda penez...
Plácáš nesmysly. Škoda není ani o kilo těžší než její soupeři. S motorem máš ovšem pravdu.
0/0
21.11.2001 9:05

Milan Mihalčin

Škoda Motorsport
Myslím si, že volba je dobrá. Oba jezdci jsou dobří a hlavní je že mají zkušenosti což letos Škodovce chybělo. A k těm penězům, ono to nebude zase tak jednoduchý, Škodovka sází hlavně na své vlastní vývojáře, kteří s auty typu WRC nemají skoro žádné zkušenosti, myslím si že jim jde hlavně o to aby připravily co nejlepší soutěžák z vlastních sil a ne pomocí inženýrů, které někde přeplatí. Myslím si, že Fabia nemá jako soutěžní auto budoucnost, jeho robusnost a z toho vyplývající celková hmotnost hrají proti tomu. Musíme si počkat na nástupce Octavie. A k úspěchu Peugeotu a Citroenu, je to jedno a to samí auto, obě automobilky patří do koncernu PSA a hodně úzce spolupracují. Ford patří mezi nejúspěšnější soutěžními auty k legendě už pěknou řadu let.
0/0
20.11.2001 23:58

Lubos

Škodovka posílila! :-)
Doufam,ze to bude lepsi nez letos, jezdecky vyber mohl dopadnout i hur. Kenneth ani Toni na asfaltu ke spicce zrovna nepatri, snad se uz da o sobe vedet Roman, ale na sotoline by to mohlo byt dobre! Bohuzel to je vsechno otazka penez, ktere skodovka nechce dat, a tak ani fabia WRC nebude zadny super delo...
0/0
20.11.2001 22:17

Klokan2

Škodovka posílila!
Překvapivá, ale myslím, že slibná volba! Finové i Švédi patřili a stále patří mezi nejlepší piloty v rally, a proto snad přinesou Škodovce (spolu s častějším nasazením Kresty)další zlepšení. Octavia by již měla být blízko svého evolučního maxima, po 3 letech vývoje z ní snad oba noví jezdci dostanou o kus lepší výsledky a (doufejme) pravidelné body z MS. Nevím, co automobilka chystá do budoucna, ale pokud se Octavia současného typu neprosadí výrazněji již v nadcházející sezoně 2002, nemá smysl ji dál "ždímat" okolo osmého místa. Není jistě lehké ani levné připravit do soutěží nový vůz a hned začít vyhrávat, ale jde to i rychleji, viz Peugeot 206, Citroen Xsara, Ford Focus. Docela by mě zajímalo, co by na tratích prováděla Škoda Fabia 2.0 4x4 WRC...
0/0
20.11.2001 17:16

Whistler

Re: Škodovka posílila!
Mohu se pod to jen podepsat!!!A preji Skodovce hodne stesti!!!
0/0
20.11.2001 20:30

Milan Mihalčin

Re: Škodovka posílila!
Myslím si, že volba je dobrá. Oba jezdci jsou dobří a hlavní je že mají zkušenosti což letos Škodovce chybělo. A k těm penězům, ono to nebude zase tak jednoduchý, Škodovka sází hlavně na své vlastní vývojáře, kteří s auty typu WRC nemají skoro žádné zkušenosti, myslím si že jim jde hlavně o to aby připravily co nejlepší soutěžák z vlastních sil a ne pomocí inženýrů, které někde přeplatí. Myslím si, že Fabia nemá jako soutěžní auto budoucnost, jeho robusnost a z toho vyplývající celková hmotnost hrají proti tomu. Musíme si počkat na nástupce Octavie. A k úspěchu Peugeotu a Citroenu, je to jedno a to samí auto, obě automobilky patří do koncernu PSA a hodně úzce spolupracují. Ford patří mezi nejúspěšnější soutěžními auty k legendě už pěknou řadu let.
0/0
20.11.2001 23:56

Ricci

Re: Škodovka posílila!
Nedělala by nic, protože je to atmosférický dvouventil...
0/0
21.11.2001 10:01

Jirka

Re: Re: Škodovka posílila!
Přesně tak ,ten motor by se musel kompletně předělat dvouventil není konkurenceschopný.Takový Peugeot když chtěl nasadit 206 do soutěží tak musel vyrobit omezenou sérii 206 GT z šestnáctiventylovým dvoulitrem a ještě pár milimetrů přidat aby splnil délkový limit.Z Fábií by to bylo stejné.No a ta hmotnost se dá redukovat použitím lehčích materiálů, pravděpodobně nějaké slitiny hliníku.
0/0
6.12.2001 21:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze