Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Život musí jít dál, říká žokej Kousek

Do konce 111. ročníku Velké pardubické zbývalo posledních šest set metrů a vše nasvědčovalo tomu, že to bude vydařený dostih. Když koně nabíhali na předposlední steeplechase skok, nikdo netušil, že tak blízko od cílové roviny ještě čeká na jednoho z koní smrt. Spolufavorit dostihu, jedenáctiletý francouzský ryzák Anatol v sedle s Jiřím Kouskem, však při doskoku upadl a zlomil si vaz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Klara Mala

Anatol
Uvedomme si, ze nebyt Velke Pardubicke a dalsich dostihu, tak v nasi krasne male republice v dnesni dobe nemusel byt jediny kun! Protoze kun se ponekud nehodil do hospodarskeho petileteho planovani. To co se stalo je strasne! Pokud zokej udel chybu, jiste ne umyslne!!! Drzim mu palce, aby se z te rany (protoze predevsim pro nej to je nejvetsi rana) brzy vzpamatoval a pokracoval ve sve praci dal!!! Vsude a stale nekdo umira a to neni duvod, aby se rusily dostihy.
0/0
17.10.2001 12:30

kkk

Velká pardubická
Anatol je mrtev. Je mi z toho zrovna tak zle jako ostatním. Mám osobně sám 2 koně, takže vím co je to láska ke koni. Také vím, že ty koně tím dostihem žijí. Všimněte si, že už i hříbata začínají sami od sebe "trénovat" v ohradách s ostatními. To co se stalo tomuto nádhernému koni, se může stát i při běžných hrách koní na pastvínách. Je to hloupé to tak říkat, ale ten kůň měl prostě smůlu a ať už to bylo zaviněno jezdcem či nikoliv, tak právě on teď stoprocentně trpí nejvíc. A má určitě pravdu, že život jde dál. Co má asi tak dělat? Vykašlat se na koně? To by se vám líbilo, kdyby byly koně zavřeni ve stájích jako králici v králikárnách, ale pozor, ani zde nejsou vyvarováni nebezpečí. Prostě zrovna tak jako mi lidé i koně jsou neustále vystavováni nebezpečí. a proto ať běhají dál! Ono se stane daleko méně tragedií u dostihových koní, než například u koní rekreačních, které si koupí laici nebo hlupáci či barbaři a buď je utýrají nebo svým neodborným chováním je pošlou na smrt!
0/0
16.10.2001 19:03

miha

Re: Velká pardubická
Upřímě děkuji za váš názor. Jsem rád, že se k tomu vyjádřil někdo, kdo tomu skutečně rozumí, ještě jednou díky...
0/0
17.10.2001 0:36

PB

Zivot jde dal
No jak komu, zokej je zdrcen a zivot jde dal. Anatol byl zdrcena jeho zivot uz nikdy dal nepujde. Jste vsichni slepi anebo jsem sam kdo vidi, ze nekdo umrel.Pred Pardubickou meli vsichni med kolem pusy a tvrdili, jak je to super bezpecny a v pohode, ted najednou se "obcas stava, ze nejaky kun spatne dopadne". Srovnani s fotbalem a hokejem je uplne vedle, protoze to je zabava lidi pro lidi bez pouziti zvirat. Auta jsou taky trochu jinde. Zkuste se zamyslet jestli kdyz kun potrebuje pohyb by mu nebylo lip, kdyby nemusel behat takhle nesmyslne trate. Cela story ma taky druhou stranku a to prachy - za vitezstvi, chov zavodnich koni, starty a hlavne sazky a proto se asi jenom tak neco rusit nebude, protoze kdyz jde nekomu o prachy, tak se najde vzdycky dost duvodu, aby to mohlo vynaset dal. Mimochodem kone mam rad a rad se s nima svezu a nemyslim si, ze kun nutne potrebuje behat takovyhle stupidni drahy vymysleny clovekem (nebo jste snad videli kone v prirode behat jako blbyho v lese a skakat pres neco, kam ani nevidi - ja tedy ne).Pokud nekdo hraje fotbal nebo hokej, bere za to tezky prachy, tak ma taky urcitou pravdepodobnost, ze se mu muze neco stat. Clovek ma ale pravo volby, zvire ne.
0/0
16.10.2001 15:51

miha

Re: Zivot jde dal
Je vidět, že vůbec nemáte rád tento sport. Nazvat trať Velké pardubické nesmyslnou? Ne, to si nezaslouží. Ona je totiž krásná, stejně jako ty koně. To vaše zmínka o penězích ta je nesmyslná. Zeptejte se lidí, kteří se o ty koně starají, kteří na těch koních jezdí, kteří se u nich deně pohybují a ty koně se mají jak v pohádce. Tito lidé to jistě pro peníze nedělají. Dělají to, protože ty koně mají rádi. Peníze jsou otázkou jen majitelů, kterým stejně ten kůň patří jen formálně. Ten kůň si sám dělá vztah k lidem, kteří se o ně starají. A jediné co ty všichni lidé po koních chcou je přesně to co mají rádi - běhání a skákání. Vždycky když slyším pana Váňu mluvit o koních, nevěřím, že by na tomto sportu bylo něco zlého. Co se týče bezpečnostních opatření, myslím, že v minulosti bylo pro bezpečnost uděláno mnoho, včetně zmenšení Taxisova příkopu, a pořadatelé dělají pro závod maximum. Nechápu jak do toho můžete dávat tolik zbytečných emocí, zemřel kůň, na celém světě umírá spousta zvířat pro lidskou chtivost, chamtivost, touhu po penězích, např. uhynutí ryb v důsledku ropné skvrny atd. atd. a to je úplně něco jiného přece, já zastávám názor, že dostih sám o sobě je přirozený přírodní a čistý sport.
0/0
16.10.2001 16:21

Pauline

Re: Zivot jde dal
No tak nevím, koně mám moc ráda, jezdím pravidelně a jistá si jsem jedním: kdyby se na koní nejezdilo, žila by jich u nás hrstka - možná někde zavření jako v zoo. Přiznejme, že tahle vyhlídka je nic moc. Koně běhat chtějí, máme ve stáji skoro dvacetiletého valáška, který se dodnes na každém volném poli sám rozlětí do dáli a je otrávený, když s ním jeho "vychovaní" stájoví kolegové odmítají závodit. Další náš kůň je neuhlídatelný, neb skáče - sám i s jedcem a přes cokoliv. Ohrada je pro něj výzva a co teprvě odstavené kolečko... A obcházet v lese potoky, padlé stromy a strouhy? Proč, když se dají přeskočit? Anatola mi je upřímně líto, ale vinit za jeho smrt lidi? Opakuji, nevím. Kdyby nebyly dostihy, tak by se pravděpodobně nenarodil, nehrál by si půl roku s mámou, další dva roky by nedováděl s hříbaty na pastvinách... Neužil by si nic, řekl by člověk. Jak to viděl on se nedozvíme. Ale běhal určitě rád, protože do takovýhle dostihů koně donutit nemůžete, to ho musí bavit. Přišel tedy o život, při něčem co dělal rád a stalo se to rychle. Netrpěl. Bylo by pro něj lepší, kdyby nebyly dostihy? Kdyby se nenarodil? Troufáte si tohle zodpovědět? Já ne.
0/0
18.10.2001 13:15

Goose

Velká pardubická
Je mi nesmírně líto Anathola.Když jsem viděl, jak spadl a ani se nepohnul, udělalo se mi zle.Mám z toho pořád příšerný pocit. Mám rád koně, ale nerozumím dostihům. Nedokážu posoudit, jestli udělal žokej chybu nebo ne. Souhlasím s tím, aby dostihy byly (co do obtížnosti) úměrné možnostem koní a zbytečně nezkoušely posouvat nejake nesmyslne hranice. Ale to se tyka predevsim nas, lidi, pro nas se dostihy delaji. Jinak chci rict,ze zruseni Velke pardubicke mi pripada nemistne. Tim se nic nevyresi.
0/0
16.10.2001 14:39

Kaca

Anatol, kohouti zapasy a hanba ceskym zokejum
Miho, vy tak nanejvis chovejte kohouty! Kun miluje pohyb, ktery je pro nej prirozenym, ale proc tak tezke prekazky? Ty v zari penez vymyslel clovek, stejne jako prepinani konskych sil. Kdyz vas nekdo bude stvat a nutit skakat prekazky a pak si unavou nebo zranenim, nebo proste tim, ze se malo odrazite, protoze neuvidite na preklazku, zlomite vaz, pak se bude psat "udelal chybu"???? Trat se ma uzpusobit moznostem koni, a ne se po par letech, kdy pri dostihu kun nezahynul, zase nechat unest senzaci a zobtiznit posledni prekazky. Milosi Krcmari, rika vam neco taktika? Ti nasi kone jeli cely dostih, oni si nepockali neke v krovi u posledni prekazky aby pak svezi vyrazili do finise. Zahranicnim jezdcum se vymstila jejich lehkovaznost a vytahana tricka. Jsem pro ustanoveni hranice, kdy se trat VP stava nebezpecnou, a zakazu tuto hranici jakkoli posouvat.
0/0
16.10.2001 13:30

miha

Re: Anatol, kohouti zapasy a hanba ceskym zokejum
Nemyslím si, že je na Velké pardubické jediná překážka, kterou by kůň nezvládnul, obtížnost je velká, to je pravda, ale každý sport má svá rizika. Asi máte na mysli to, že proč by mělo trpět neviné zvíře na lidské zábavě. Ale uvědomte si, že ten kůň pro ten dostih žije, je to jeho smysl života. Za nejtěšší překážku je považován Taxis, ale na této překážce k onomu tragickému incidentu nedošlo, došlo k tomu na jednoduché proutěné překážce, se kterými se koně i jezdci seznamují po celou sezónu a to i v zahraničí, takže i když byl kůň vyčerpán, přičemž ani to se mi nezdá být argumentem, protože závod byl pomalý, rozhodně nepovažuji tento závod za kohoutí zápasy...
0/0
16.10.2001 16:00

Kaca

Re: Re: Anatol, kohouti zapasy a hanba ceskym zokejum
Miho, bude lepsi, kdyz zaskocite do diskuse na tema, kteremu trochu rozumite. Kun mozna rad zavodi, protoze tomu byl "naucen" , ale cela filozofie dostihu u nas i ve svete pocina z devadesati procent v honu za penezi. Kun rad beha, hopsa, skace, ale ne pres prekazky, ktere jsou extremne nebezpecne. Jiste, od toho jsou kvalifikace, kazdy kun, kteremu je povolen start na VB musi prekazky zvladnout. Ale zvladne je po velkem tempu a nekolika kilometrech tak, jako pri treninku? Tady jiste riziko narusta. Taxis je tusim treti prekazka, a ta se skace uplne jinak, nez prekazka po sestem kilometru. Navic neslo o zadnou jednoduchou proutenku, ale posledni tri prekazky byly pred dostihem "upraveny" na prekazky daleko tezsi. Proti dostihum nemam vubec nic. Jezdila jsem radu vyslouzilych dostihovych koni a jejich radost a chut letet dopredu je vazne neuveritelna. Ale zadny z nich si nezaslouzi podstupovat zbytecne riziko, ktere vymyslel clovek aby tak dostih ziskal vetsi publicitu = vyssi kurzy = vetsi sledovanost = vice sponzoru = vice penez.
0/0
17.10.2001 9:15

Vladimír Ševeček

Pan Macháček & ANATOL
Pan Macháček mě svým přístupen mile překvapil a tímto mu veřejně děkuji. CO SE TÝČE ANATOLA, TAK TO BYLA CHYBA JEZDCE!
0/0
16.10.2001 9:32

Yarwen

D. Macháček není ignorant
Překvapilo mě, že pan Macháček včera reagoval na včerejší kritiku ohledně absence jakékoliv zmínky o smrti Anatola v jeho článcích. Není ani tak důležité, že věřím vysvětlením uvedeným v jeho reakci, jako to, že dnes tímto článkem vše napravil. Pan Macháček není ignorant, jak jsem ho označil po jeho druhém článku, ve kterém Anatol opět chyběl. Pan Macháček dokáže přijmout i kritické ohlasy ke zlepšení své práce a to ho naopak povyšuje na dobrého novináře. Zdeněk Domes
0/0
16.10.2001 9:15

Yarwen

D. Macháček není ignorant
0/0
16.10.2001 9:05

Martina Picková

život jde dál
Propíráte tady chyby pana Kouska, ale uvědomili jste si, že nejhorší to bylo celé právě pro něho? Pod ním zahynul kůň, ne po Vámi! A ať už to byla jeho chyba či ne, on je ten jediný, kdo se s tím musí vnitřně vyrovnat sám. Držím mu palce, aby to rychle zvládnul a nedal se odradit neprofesionálními soudy některých samozvaných ochránců koní. Martina Picková
0/0
16.10.2001 8:42

miha

Re: život jde dál
Souhlasim, ze je to pro pana Kouska tezka situace. Ja konim zas tolik nerozumim, ale jestli chybu skutecne udelal, potom to byla dost zavazna chyba, protoze vedla ke smrti kone. Proto je potreba tu situaci "propirat" a vzit si z ni pouceni, aby se takova chyba uz nestala. Pravda ovsem je, ze zadny z jezdcu panu Kouskovi nic nevicital, takze si nejsem jisty do jake miry to byla jeho vina...
0/0
16.10.2001 12:47

Milos Krcmar

ceska ostuda
Tak se yase jednou cesti zokejove v prubehu V3elke predvedli. Jeste ze k nam jezdi zahranicni jezdci a kone. Falesne tempo, ktere nasidili nasi jezdci (s vyjimkou pana Havlicka), je trapne. U nas si jezdci mysli, ze dostih je o cilove rovince a vyhranych penezich, ve fotbale vetsinou take nevyhrava muzstvo, ktere sedi na zadku a hraje poslednich pet minut. Vitezstvi pravem patri CHalcovi s nemeckym zokejem, kteri odvodili vetsinu dostihu pote, co vetsina zahranicnich favoritu zustala viset na malych zahradkach. Protest pana Matysika byl jenom vrcholem trapnosti. Ji mi lito Peruana, ze ho musi jezdit nekdo takovy.
0/0
16.10.2001 8:16

miha

Re: ceska ostuda
Falesne tempo bych nikomu nevycital, kdyby nebylo, nevideli bychom tak dramaticky finish, a jinak je to soucasti bezne taktiky. Jinak ale nechapu proc si potom jezdci na to tempo sami ztezovali, kvuli nemuz kone nemohli tak idealne skakat. Mimochodem falesne tempo drzeli i ti zahranicni ucastnici, ktere tak opevujete, takze bych to spise videl na ostudu zahranicnich ucastniku, ktere nejsou schopni naucit kone dvojskoku. Co swe tyce protestu, rika se ze zkusit se ma vse, a Matisik proste vyuzil sveho prava tecka.
0/0
16.10.2001 12:54

Pauline

Re: ceska ostuda
Prosím? Ostuda? Jezdců? Pane, jel jste někdy na koni? Jel jste někdy dostih? Kde berete odvadu soudit? A podle čeho? Co jste viděl v TV? Kůň není stroj, kterému nejlépe vyhovuje to a to tempo. Jezdci se jen nevezou a nešlapou na pedály, vážený pane. Běžte si to někam vyzkoušet, získáte jiný pohled než od televize.
0/0
18.10.2001 13:26

,,,jak dlouho jeste???

,,,a v necem jsme si rovnejsi...
,,jasne,,zivot jde dal,,,teda jak ci.Ale co za rok se zase stane dalsi z tech nahod,,,fuck the system.Co kdyby se zacli utracet od pristich zavodu zraneni zokejove.At v tom je rovnovaha...nebo v necem jste si rovnejsi??????
0/0
16.10.2001 2:16

miha

reakce
to Wopi, to je zajímavé co tu říkáš, já jsem zpomalený záběr neviděl, ale pravda je, pokud tu překážku skutečně neviděl, musím uznat, že je to jasná chyba jezdce. Když si promítneme celou situaci, závěr to byl velmi dramatický, nečekaně bylo pohromadě docela velké množství koní, Anatol byl favoritem, riskoval jezdec příliš? Projevila se na koni či jezdci únava z dlouhého dostihu? Asi by se ta nehoda měla prozkoumat, a na základě toho udělat nějaká rozhodnutí, ale k čemu by to vedlo, jak jezdec tak i kůň měli za sebou hodně zkušeností, a pokud byla na vině přílišná délka trati, tu asi nikdo nebude zkracovat. Je potřeba si vzít poučení a to je vše co se dá dělat, snad si přát aby se takové události stávaly minimálně.
0/0
16.10.2001 1:08

Wopi

Nešťastná náhoda???
<b>Podle mě jasná chyba jezdce.</b> Najížděl na překážku nalepený na zadek jiného koně, takže Anatol neviděl překážku. Tohle bylo přece vždy považováno za hrubou chybu, to se učí každý začátečník! <b>Na zpomalených záběrech je dobře vidět, že kůň (protože neviděl) odskočil pozdě, zachytil překážku předníma nohama a šel po hlavě k zemi. Ať koukám jak koukám, nevidím nešťastnou náhodu, ale zavinění jezdcem... </b>
0/0
15.10.2001 19:10

miha

můj názor
Velká pardubická má velkou tradici, a občas se taková tragická událost přihodí. Ale ten kůň prostě udělal chybu a za tu zaplatil. Koně jsou přece zvířata, a ty se běžně v přírodě do takových situací dostávají a pokud udělají chybu, jako třeba že se na nevhodném místě oddělí od stáda, a napadne ho nějaká šelma, nebo uklouzne při přeskoku spadeného stromu na bahně a zlomí si vaz. Je to naprosto přirozená věc, jakou v přírodě vidíme neustále. Ty koně jsou rádi, že mohou běhat a skákat, a jistě nejsou vystaveni žádnému stresu, protože když se jim dostih nepovede, nejsou za to trestáni. Já na tomto sportu zkrátka nevidím nic nehumálního... Je důležité si uvědomit kolik lidí se chovem závodních koní zabývá, a všichni Ti lidé se o ty koně starají každej den a objetují jim všechno.Oni svou práci milují. A taky milují ty koně. A ty koně jim to oplácí a závodí rádi a závodí mnohdy srdcem. Je to souhra mezi člověkem a zvířetem, která nemá obdoby. Nechápu proč se na to lidi nedívají z tohoto pohledu a odsuzují dostihy na úroveň kohoutích zápasů. To je pěkně sprosté...
0/0
15.10.2001 18:51

joji

Re: můj názor (mas pravdu, ale co mas proti kohoutim zapasum)
hele, uz te napadlo jet protestovat do Indonesie ci na Filipiny proti kohoutim zapasum :-). Mozna by te nepochopily.
0/0
16.10.2001 6:38

Pajas

anatol
0/0
15.10.2001 18:34

fanda

Život musí jít dál
Také to nemohu nechat bez odezvy. Mám několik bodů na zamyšlení pro odpůrce. Argumentovat tím, že se jedná o lidské povyražení se mi příliš nezdá. Nedávno při fotbale zemřel ukrajinský brankář. Nešťastná náhoda a velká tragégie a chcete zakázat fotbal? Již je to déle, kdy při hokeji zemřel Luděk Čajka. Nešťastná náhoda a velká tragégie a chcete zakázat hokej? Něco zakázat není řešení. Myslím, že se pro dostihy v Pardubicích udělalo mnoho a je to velmi krásný sport, který by bylo určitě škoda zakázat. Velká národní v Liverpolu je dostih, který má ještě náročnější trať a koná se už také velmi dlouho. Je potřeba naslouchat žokejům, kteří ty koně znají, pracují s nimi každý den a věřte, že pravý žokej by nedovolil, aby se koni něco stalo. O tom svědčí i mnoho zadržených koní na trati, kdy jezdec nedovolí koni dále pokračovat, protože se mu kůň nezdá. Je to velká tragédie, nešťastná náhoda, ale život musí jít dál.
0/0
15.10.2001 17:51

Karel

Re: Život musí jít dál
Jenomze kamarade jak rikal zokej 'obcas se to stava'. Ono se snad ve fotbale nebo hokeji taky 'obcas' stava ze nekdo zemre? Ano stane se, ale je to jednou za xy let a ne 'obcas'!!! Copak to 'obcas' jim nestaci k tomu aby udelali zmeny k bezpecnosti zavodu?
0/0
16.10.2001 8:19

ALCATRAZ

Re: Život musí jít dál
Dík za příspěvek. Četl jsem od konce a ty jsi mi "vzal" pár věcí přímo z pera. Plně souhlasím.
0/0
16.10.2001 9:49

xi-xao

reakce
pánové a dámy. naprosto uznávám, že z toho co se stalo bylo zle hodně lidem. I mě. Ale tím že se stane takováto nešťastná náhoda přece nemůžete dělat šmahem nějakou čáru. Koukněte na jiná závodišťě, na jiné sporty. Vždycky se něco stane, co se nedá předvídat. Bohužel takový je život, takové je celé to pachtění a pinožení lidí. Vždyť i vám se můžete stát že na schodech zakopnete a spadnete nešťastně a zlámete si vaz a taky nikdo přeci nebude chtít aby se zrušily schody a nainstalovaly výtahy. Pochopte to tedy prosím!
0/0
15.10.2001 17:03

Shodam

Re: reakce
no, xi-xao, možná bys mluvil jinak, kdyby ti někdo vyskočil na záda, honil tě sedm kilometrů a na konci, když už by si nemoh, tak by vytáhnul bičík a hnal tě do ti schodů. možná by si potom zakopnul, "nešťastně" spadnul a zlomil si vaz :-))))))))) To je samozřejmě legrace. Koně baví běhat a skákat, ale mělo by platit to samé, co v jiných sportech. Tedy, že hlavní je bezpečnost a zdraví všech účastníků. Tam když se ukáže, že je něco příliš nebezpečné, tak se to buď zastaví nebo se udělají nějaké změny. Podívejte se třeba na formuli 1. Tam probíhají změny ve prospěch větší bezpečnosti neustále, a to včetně snížení rychosti. Atraktivita závodů je vždy až na druhém místě. A podobné by to podle mého mělo být i u dostihů. Netvrdím, že tohle je přesně ten případ, ale jsou dostihy, kde umírají koně v podstatě každý rok a nikdo s tím nic nedělá. Zkuste si představit, že by místo těch koní umírali jezdci. To by předpokládám došlo ke změnám velice rychle. Ale jestliže jsme už koně přiměli, aby závodili jako lidé, musíme také na jejich bezpečnost hledět stejně jako na tu svou.
0/0
15.10.2001 23:17

Petr@zavinac.cz

Re: Re: reakce
Hehe, kazda druha prekazka v Pardubnicich byla predelana na mensi obtiznost... takze je to vic nez ve Formuli, kde se pridavaji piskove zony a zdvojuji pneumatikove steny jen na par mistech na okruhu...je to nesmysl, co pak jste odpurci hokeje po ochrnuti Moravy, cozpak jste odpurci fotbalu, kdyz nedavno jeden fobalista ve Francii na travniku zemrel??? Takove veci se stavaji, jde jim zabranit i sterilizaci veskere lidske cinnosti, ale to nechceme, ne?
0/0
16.10.2001 21:43

Honzik

Re: Concret
Srovnani s jizdou autem dost pokulhava, mily priteli. Motorova vozidla nam usnadnuji zivot. Konske zavody jsou ale jen lidske povyrazeni a zabava. Pohyb kone urcite bavi, ale proc navic prekazky pri tak extremnim fyzickem zatizeni?
0/0
15.10.2001 17:02

Anti-rádoby ochránci zvířat

Re: Re: Concret
Motorová pila usnadňuje život, ale koně snad taky, nebo ne? I v Evropě se kůň stále využívá v lesním i polním hospodářství, nemluvě o významu koně v lidských dějinách pro vedení válek, předávání informací či při objevitelských výpravách. Dostihy jsou jen částí koňské historie, a byla by chyba je rušit, kvůli pár křiklounům, kteří beztak koně viděli jen z rychlíku nebo v televizi. Proč se nezaměříte na důležitější problémy, například otřesné podmínky, ve kterých jsou chována jateční zvířata?
0/0
15.10.2001 17:10

mmmmm

3 zbytečné překážky navíc
nejvetší blbost byla to, ze tam vůbec přidávali ty tři poslední překážky. Souhlasím s Gerrym a také ze mě Velké pardubická udělala po včerejšku jejího odpůrce.
0/0
15.10.2001 16:55

Pauline

Re: 3 zbytečné překážky navíc
Ty překážky nebyly přidány, ale upraveny..
0/0
18.10.2001 13:32

Gerry

Anatol
Vzdy jsem se divil protestujicim proti Velke...Ted kdyz jsem videl v primem prenosu smrt toho kone,bylo mi zle. Myslim,ze to neni dobre,to by se nemelo stavat! Gerry
0/0
15.10.2001 16:26

Franta Drs

Re: Anatol
Já s tim souhlasim. Když jsem to viděl, tak se jim ani nedivim...
0/0
15.10.2001 16:29

Concret

Re: Re: Anatol
Panove, urcite bychom meli zakazat i jizdu autem. Vite kolik lidi zahyne, kolik zvirat zustane pod koly. To by se nemelo stavat... Nestastna nahoda, ktera se bohuzel obcas stane. Prekazky se upravily tak, aby byly bezpecnejsi pro kone - ale pokud nestastne kun zakopne na predposledni proutence, je to jen smula, nic vic.
0/0
15.10.2001 16:43

Gerry

Re: Re: Re: Anatol
To urcite,s autem to nema nic spolecneho,prekazky jsou moc tezke a proto se toto obcas stane... Gerry
0/0
15.10.2001 16:48

maha

Re: Re: Re: Re: Anatol
tys to jel že víš jak sou těžké, v tomhle bych spíš věřil těm žokejům
0/0
15.10.2001 17:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze