Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to pro mě vrchol sezony, říká Häkkinen

Mika Häkkinen dokázal zvítězit ve Velké ceně USA ačkoli byl pár hodin před startem byl pro prohřešek při ranním zahřívacím tréninku posunut z druhého na čtvrté místo startovního roštu. "Je to moc krásné vítězství a mohu říci, že jedno z nejfantastičtějších mé kariéry," rozplýval se Fin. "V této skvělé atmosféře to byl úžasný závod a můj triumf je výsledkem práce celého týmu. Inženýři mi připravili báječný vůz," dodal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Žermír Tuček, Mokropsy

Mika Hakkinen
Hakkinenovy výkony byly ozdobou F1, vzpomeňme například na geniální manévr ve Spa minulý rok, kdy předjel o kolo pozadu jedoucího Zontu a zároveň Michaela Schumachera. Myslím si, že na suché trati a s vozem srovnatelným s vozem Ferrari, by dokázal dosáhnout lepších časů než oba bratři Schumacherové i než další jezdci. F1 nejspíš ztratí díky jeho neúčasti na atraktivnosti. Snad se za rok vrátí, aby zase všem ukázal, kdo je nejlepší pilot formule 1 ...
0/0
2.10.2001 13:16

Tom

Re: Mika Hakkinen
Zpět do F1 se už asi nevrátí. I kdyby chtěl, týmy o něho nebudou mít zájem, ledaže by jezdil zadarmo nebo za symbolickou částku u některého slabšího týmu. Škoda. Good Luck, Mika!
0/0
2.10.2001 13:28

Evžen Kozel

Mika Hakkinen
Škoda, že si chce Mika dát pauzu, F1 se tak bude muset v příští sezoně obejít bez svého nejlepšího jezdce. Hakkinen byl jediný současný pilot F1, který by schopen konkurovat a porážet Michaela Schumachera. Letos se mu ale lepila smůla na paty. V několika závodech letos mohl vyhrát nebýt technických závad na jeho voze.
0/0
2.10.2001 13:06

kadison

vo co jde?
Co by mohlo Miku donutit, aby se za rok vratil? Nevim, snad jen touha po vitezstvi. Krupicu ma nalopanou, zenskou taky, tak muze jit v pohode do duchodu.
0/0
1.10.2001 6:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze