Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po diskvalifikaci Trulliho skončil Enge třináctý

Český pilot Tomáš Enge dokončil i svůj druhý závod formule 1. Ve Velké ceně USA se mohl těšit ze třináctého místa, když skončil poslední z jezdců, kteří dojeli do cíle. Enge zůstal stát na startu, postupně doháněl ztrátu a nakonec díky odstoupivším soupeřům a diskvalifikaci Trulliho postoupil o devět příček. Zvítězil jezdec McLarenu Mika Häkkinen před Michaelem Schumacherem s ferrari a druhým mclarenem Davida Coultharda. Skotský jezdec si díky odstoupení Barrichella dvě kola před koncem upevnil druhé místo v celkovém pořadí. Závod jsme sledovali v on-line reportáži Hlasy: -Tomáš Enge -Williams -Ferrari -McLaren -Jaguar -Sauber -Benetton -Arrows -BAR

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

araya

pro všechny
Jestli na to Tomáš má tak to bude posuzovat pan PROFESOR a pak se teprve uvidí.
0/0
1.10.2001 21:40

Harry

vykony
No, ted je spise otazkou, zda Enge vubec u Prosta pristi rok pojede. Uvedomme si, ze jeste neni nic tutovka. Prost ma na Engeho jen parmesicni, snad ani to ne, opci, tot vse. Muze s diky odmitnut (tj. "nevolejte, ozveme se Vam...") A ruku na srdce. To co Enge zatim predved je slabe. Je to sice obecne obdivuhodne (ja bych skoncil hned v prvni zatacce), ale v dobe, kdy kazdy od novacku ocekava excelentni vykony a praxe potvrzuje, ze je toto MOZNE POZADOVAT (viz. Montoya, Button, Raikkonen, vlastne i Burti...), vykon nic moc :-(
0/0
1.10.2001 13:55

Nelson

Re: vykony
Jsem rád, že se tu konečně objevil názor sice skeptický, ale smysluplný. Jsem Tomášův velký fanda a moc mu přeju, aby získal angažmá pro příští rok, odvedl maximum a postupně to dotáhl do špičkové stáje. Věřím, že má na to stát se v budoucnu mistrem světa. Jde o to být ve správný čas na správném místě. Existuje bohužel spousta jezdců, kteří solidně zajeli v F1 několik závodů s podprůměrným autem a za 0 bodů, pak byli vystřídáni někým jiným a další šanci už jim nikdo nedal. Tomáš si dal za cíl v Indy nasbírat maximum zkušeností a dojet do cíle, což může i znamenat "nepouštět se do riskantních soubojů o předposlední místo, které mě díky strategii stejně nemine". Přesto mi dost nesedělo, jak se před toho Yoonga nemohl dostat - nemohl jsem se zbavit dojmu, že je to tak trochu ostuda (a to bych se sám ani nerozjel, ani do kokpitu bych se nenasoukal, natož dojet tu dálku do 1.zatáčky). Pak Yoong uhnul do depa a Tomáš se konečně začal výrazně zlepšovat a nejlepší byl opět v závěru. Takže si osobně myslím, že podal velmi solidní výkon, o něco horší než na Monze. Nicméně v Japonsku by asi měl být trochu dravější - jinak se může opravdu stát, že mu Prost poklepe na rameno: "Tome seš dobrej, nechtěl bys příští rok dělat pro mě testmana ?!". Na 2.stranu bych docela rád viděl JPM,Buttona a Raikkonena, jak by při svých prvních startech a s téměř bez testování válčili s Prostem. A Burti ? Loni v Rakousku (jel jako náhradník místo nemocného Irvina) se všichni rozplývali jak se skvěle uvedl - udělal prakticky stejný výsledek jako letos Tomáš, a to měl už něco odjeto při testech. Takže - držme Tomovi palce - 15.místo na startu a 6. v cíli, 3 soupeře předjede na startu, 2 během závodu a ostatní odpadnou ! To by bylo něco !
0/0
1.10.2001 16:47

Tom

Výsledky T. Engeho
Jestli si někdo myslel, že bude letos Enge dojíždět v první desítce nebo nedej bože dosáhne na body, tak o současné F1 vím asi pěkný ho... Mimochodem, Enge byl včera lepší než Barichello, protože výsledkové tabulky suše konstatují, že Barichello byl klasifikován jako poslední. Takže z pragmatického hlediska byl Enge lepší než Barichello.
0/0
1.10.2001 12:55

Jan

Re: Výsledky T. Engeho
Ale fuj. Nejsem z Engeho vůbec odvázaný, ale srovnávat ho s Barichellem!? To je urážka. V posledních pár závodech se trochu probudil, ale jinak se stejným strojem jako Schumacher dojižděl se ztrátou minuty i více. Doufám, že takto špatně Tomáš Enge jezdit nebude.
0/0
1.10.2001 23:07

HoSt

Enge - porovnejte výsledky
Tomáš je nováčkem a prostě se učí ovládat stroj, se kterým by málokdo z nás dojel dál než do první zatáčky. A pokud se týká výsledků, tak jeho spolujezdec z týmu Frentzen, který rozhodně není nováčkem, neudělal výsledek o nic moc lepší. Dojel ve stejném kole jen o pár míst vpředu. Takže Tomáši, držím Ti palce do dalších závodů.
0/0
1.10.2001 11:50

nununu

jezdim stejne
Jak skvely vysledek! Smutne je, ze bych stejne zajel i se svou Felicii (stejne umisteni,stejny pocet predjeti) jen bych to nedostal o kolo,ale treba o pet.Zato bych nezahradnicil...Je to opravdu umeni dojet.
0/0
1.10.2001 11:21

Villan

Re: jezdim stejne
O pet kol s Felicii ? Kde zijes ? Mam takovej dojem, ze s normalnim autem by te neklasifikovali, protoze by jsi nemel odjetej potrebnej pocet okruhu. Vzpominam si, jak na zacatku roku delali v Australii takovej pokus s normalnim autem, okruhovym a formuli. Myslim, ze s normalni auto i kdyz by bylo rizeny slusnym ridicem by predjizdela formule skoro kazdy kolo.
0/0
1.10.2001 11:42

Butch

Re: jezdim stejne
Dalsi debil co je chytrej jako radio.....vis co? Reknu ti jen 3 slova: Jdi do PRDELE!!!
0/0
1.10.2001 12:13

Darkman

Re: jezdim stejne
Myslim, ze minuly rok udelali predvadecku pro novinare F1 racingu - kolo jeli za formulemi s medical carem, coz je nadupany special BMW s cca 400 koniky pod kapotou, ridil to byvaly pilot F1. Formule koncily prvni kolo, kdyz byl medical car v pulce a jen tak tak to kolo stihnul, kdyz dojizdely druhe. S Felicii byste dostal pet kol leda tehdy, pokud by se jel zavod na sest kol. Tedy pokud by vubec dojela ;-) BTW chtel bych Vas videt, jak byste jel prvni kilometry po presednuti z Felicie do nejakeho lepsiho auta - a to byste nemusel jezdit zatacky na hrane :-) A pokud necekane odejdou brzdy, zahradnici kazdy. A na startu uz zustali stat jezdci, kteri jezdi F1 10 let. Podstatne je srovnani s tymovym kolegou (mnohem zkusenejsim), a to zas tak spatne neni.
0/0
1.10.2001 12:54

Martin

Re: jezdim stejne
Hmm tak to jsi opravdu borec, nebo pekny Osel. Myslim, ze kdyby jemu a tobe dali tu Feldu, tak by jsi jeho cervena svetla videl tak 1x za 10 kol, co by Te dal o kolo :-)))).
0/0
1.10.2001 14:06

standazz

Re: jezdim stejne
idiote, rozdam si to s tebou po okreskach , chceš?,ps. nikdy j¨sem v zavodnim autě neseděl , ale tobě dám na prdel vždycky. SMEKNI před TOMASEM ENGEM.
0/0
1.10.2001 23:33

Tomas

Jsou nejrychlejší?
F1 přece nejsou nejrychlejší závodní auta. Mají kola neschovaná pod kapotou a z fyzikálních příčin by jejich schování zrychlilo F1 podstatně, ale už by to nebyla F1.
0/0
1.10.2001 11:13

Darkman

Re: Jsou nejrychlejší?
O neco malo rychlejsi jsou americke ChampCars (tedy CART) - na pohled prakticky stejne jako F1, byt se v detailech lisi (slicky, manual razeni, ethanol jako palivo, ...). Ale neznam zadne jine zavodni auto (specialy pro solne jezero nepocitam), ktere by dosahovalo rychlosti kolem 400 Km/hod jako CARTy. Nejsem sice odbornikem na aerodynamiku, ale mam pocit, ze difusory snizi aerodynamicky odpor kol dostatecne na to, aby to nehralo zase az tak velkou roli. Vic je zpomali (umyslne od FIA) drazky na pneumatikach, geometrie pritlacnych kridel atd.
0/0
1.10.2001 14:52

fool

Re: Re: Jsou nejrychlejší?
sportovni prototypy ("placky") jsou rychlejsi nez F1, ale proste to neni ono...
0/0
2.10.2001 2:55

ManInTheShadow

o kvalite vozu Prost
Zrovna ted prosty nejsou asi zadny skvely auta, ale kdo to trochu sleduje, tak si jiste vzpomene na Benettony. na zacatku sezony jezdily posledni casto i za Minardi a kazdy uz zapominal na Buttonuv talent ze sezony u Wiliamsu. Ted jim to docela frci a obcas se dostanou i na bednu (Fisichela). Treba to Prostu take pujde lepe. ... a Tomas taky neni spatnej, i kdyz to mohlo bejt lepsi, jen at se uci. Kdyz jezdil prvni sezonu u Prostu Heidfeld, byval take mezi poslednimi. Pritom v F3000 sveho casu dominoval vice nez kdokoliv jiny.
0/0
1.10.2001 11:04

Jiří Doubravský

Zvitězit nebo padnout.
Tomáš Enge není typ závodníka, jako bývají ti z jižnějších zemí. Nerozmlátí své stáji všechen materiál během jednoho víkendu a je schopný jezdit takticky. Tihle rostou pomaleji nežli třeba Montoya, ale takhle nějak jezdili i Alain Prost, Denny Hulme, Graham Hill, atd. Všichni byli mistři světa, ale nikdo z nich hned. Po roce bude Tomáš občas dojíždět v první desítce. Pokud ale nedostane nejlepší český závodník dost času chytit se v F1, bude hvězdou závodů GT a sportovních prototypů typu Le Mans a pod. Jezdí čistou stopu a pořád se zrychluje. Kdo tohle nevidí, je asi slepý. JIDO
0/0
1.10.2001 10:53

Vena

JOJO, dobré ...
Ahoj vespolek. Myslím, že jen málokdo z nás může posoudit, jak kvalitní to byl výkon. Já obdivuji odvahu Tomáše, že den po natlučení selháním brzd sedne do auta, jede 300 km/hod a podává perfektně vyrovnaný výkon. Já bych svoje nervy neudržel ani jedno kolo. A to mi stačí jezdit F1 na počítači. Takže co oceňuji na výkonu je vyrovnanost. Co mu chybí? Trocha větší praxe, lepší kvalita vozu, a větší odvaha a ještě o trochu pevnější nervy. A to vše se dá získat jen dalšími starty. Prostě se, Tomáši drž a určitě budeš hodně dobrej ... :o))) Mimochodem, všimli jste si, jak málo prostoru je při přenosech dáno konci závodního pole? Véna
0/0
1.10.2001 10:01

Kyle

Prost
proč si myslíte, že Prost je špatné auto? Je o tolik lepší než Minardi jako McLaren než Jordan. Je dokonce lepší než Arrows. Frenzen s ním dokáže zajíždět relativně slušné časy. Ale jak dlouho trvalo Engemu vyhrát první závod F3000? Rok a půl? Wilson byl bažant a se stejným autem byl rychlejší než Enge. Tomášovi fandím, jsem hrdý na to, že je v F1 a nepochybně do ní patří, ale budoucí mistry světa podle mě hledejme jinde. Doufám, že budoucnost mě usvědčí z omylu. BTW kdosi tu popisoval Raikonnena jako "excelána": gratuluji velmi přesné. Raikonnen je jedním z největších překvapení sezóny a svými výkony si řekl o místo v jednom z nejlepších týmů současnosti, takže toto titulování jaksi nechápu
0/0
1.10.2001 9:44

Klokan

Re: Prost
Co se týče Raikonnena - nevím jestli znáš celou historii jeho budoucího působení u McLarenu, ale to nechci rozepisovat. Na svém "excelánovi" si trvám. Když včera Mika vyhrál, trošku se mi zasteklo, že asi DLOOOUUUHOOOUUUU dobu neuslyším finskou hymnu. Ne že by se mi nějak líbila, ale po ty roky co Mika vyhrával, to byla příjemná změna po německých nebo anglických hymnách. :-) Chtěl jsem tím říct, že dříve uslyšíme českou hymnu nežli opět finskou. Se vší úctou k Raikonenovi ... nemá na to, aby PRAVIDELNĚ vyhrával závody F1. To by se musel vrátit Hakinnen, aby byli Finové opět "ve varu". Věřím Tomášovi, že z něj bude vynikající závodník, ne-li nejlepší na světě. Upřímně nechápu, proč si McLaren vybral Raikonena. Že by to byl jen truc a "dokonalý" šach mat ferrari? Kdo ví...Ale jestli si ferrari hledá nadějné mladíky, pak má Enge obrovskou šanci. Tome, držíme ti palce! Raikonnena a spol. strčíš do kapsy i s trabantem ... :-)(Viz včerejšek) A ještě pro ty, kteří tvrdí, že Enge skončil poslední ... Pro Vaši informaci - Enge za sebou nechal jezdce, jako jsou např. Barichello, R.Schumacher, Montoya, Raikonnen - toho zmiňuji pouze pro to, že si už nevzpomenu na další, kteří NEZVLÁDLI závod (snad kromě Barichella, ale to nic nemění na tom, že byl AŹ za T.Engem). Tomáš alespoň dojel ... Proto hluše "neopisujte" od komentátorů a redaktorů, že Tomáš skončil poslední - není to pravda. V závodě DOJEL poslední, ale dojel do cíle...
0/0
1.10.2001 11:34

fool

Re: Re: Prost
hele, s tim Raikonnenem ses fakt mimo! ja mu nijak extra nefandim (i kdyz trosku jo :), Heidfield rozhodne predvadi se stejnym autem presvedcivejsi vykony, ale proboha uvedom si kolik mu je a jen tak mimochodem: kolik je jezdcu, kteri si hned ve svem prvnim zavode F1 dojeli pro bod? Engemu samozrejme moc fandim, ale nemylism si ze by to byl zrovna budouci mistr sveta... (a tim ze v poslednim zavode skoncil pred Raik... bych se zrovna moc neohanel...) nicmene je to dobrej jezdec a na to aby dojizdel na bodovanych pozicich (az se kramet vyjezdi) rozhodne ma, viz. nejrychlejsi kola (http://www.formule-1.cz/r-art.asp?id=2526), rychlejsi nez Villeneuve, mistr sveta! a Prost fakt neni nic moc auto a i kdyz maj vic bodu nez arrowsy, myslim ze jsou o malicko horsi a jedinej slabsi tym je motori moderni minnardi (nebo jak se to ted jmenuje :) tenhle zavod mozna nebyl vylozene uspech, ale v zadnym pripade to nebyl propadak!
0/0
2.10.2001 2:48

Mike

Výborně
Perfektní Tome, drželi jsme ti palce, rozhodně jsi ukázal, že na to máš, jen tak dál...
0/0
1.10.2001 9:43

Lupo

Poslední místo
No já nevím, ale poslední místo zůstane pořád jenom posledním místem a na tom nikdo nic nezmění. Pokud tedy považujete poslední místo za úspěch, pak je něco špatně.
0/0
1.10.2001 9:25

Galas

Re: Poslední místo
Tomas Enge ,ac do nebe vynaseny nasimi "objektivnimi medii", v F1 nikoho neohromil.Poslední rady v kvalifikaci,poslední místa v závode ,tim ohromil mozná nejstupidnejsi komentatory TV PRIMA,ale to je mozná vse. V F1 na raketovy nastup prvniho Cecha jen tak nezapomenou !
0/0
1.10.2001 10:16

PJ

Re: Re: Poslední místo
Vy dva idioti... Ukazte mi na novacka, kterej by na takovym srotu na jakym Tomas jezdi, dokazal to co on. Prvni dva starty - dva dokonceny zavody a s ne moc velkym odstupem. Sednete si tam ty a az zajedete pri prvnim startu bodovany misto, budu se vam klanet.
0/0
1.10.2001 10:53

Pluton

Re: Re: Poslední místo
Galasiku, proc mam pocit ze kolem Telekomu (a potazmo IOLu) se shlukuji sami tupci ? ;-)
0/0
1.10.2001 11:11

Butch

Re: Re: Poslední místo
Galas: pro tebe jen tri slova: Jdi do PRDELE!!! Hovno vis co je uspech a delas tady machra.
0/0
1.10.2001 12:11

Pluton

Re: Poslední místo
Lupo... skoncil trinactej z dvaadvaceti startujicich. Ve svym druhym zavode F1 v zivote. Aniz by cokoliv rozbil. Jestli tohle povazujes za neuspech, pak je neco spatne. Ovsem chybu hledej jinde nez u Engeho ;-)
0/0
1.10.2001 11:16

Pavel

Re: Poslední místo
Aha, takze pokud by vypadlo tech 21 (nebo kolik tech aut na startu vubec bylo:) formuli, tak to prvni misto stejne zdrbete? Pocita se dojeti do cile, a pokud za nim zustalo 9 jezdcu, tak neni POSLEDNI, ale 13! A to je trochu rozdil...
0/0
1.10.2001 18:55

Mixina

Enge
Super výkon, ale pořád je co zlepšovat. Už se těším na Japonsko!!!!
0/0
1.10.2001 9:00

Pavel

Enge
Na druhy start vynikajici !!!
0/0
1.10.2001 8:56

Kobylik

Špatnej start? Vůbec ne...
No a co, každej snad viděl, že se to občas stalo i Hakkinnenovi a Schumacherovi, tak co se Tomášovi tady posmíváte, když jel podruhý v životě? Asi to nenjí žádná sranda, mít pod kapotou nějakých 800 koní. Kdo z vás měl pod sebou aspoň půlku? Řek bych, že asi nikdo.... Tome, jen tak dál!
0/0
1.10.2001 8:46

xxl

Trinacte misto je skvele!!!!
Tome, gratulujeme. Trinacte misto je skvele a nevsimej si blbecku, kteri by te hned videli na prednich prickach a nemaji o zavodeni ani sajnu. V obou zavodech jsi stratil jenom jedno kolo na viteze a to je uplne fantasticke, na novacka az prilis dobre!! Drz se, my Ti drzime palce. P.S.: jeste o tom skazenem startu, jestli jste si nevsimli, tak v Monze se to povedlo M.Sumacherovi, predtim i Hakkinenovi, takze drzte klapacky.
0/0
1.10.2001 8:32

Klokan

Pro všechny "přející Čechy"
Zdravím všechny fanoušky F1 a obzvláště Tomáše Engeho!!! Co jsem měl možnost číst příspěvky všech ZÁVISTIVCů a typicky NEPŘEJÍCÍCH čechů (schválně píšu malé "č"), musím říct, že se mi z Vás dělá nanic... Proč Tomáše urážíte? Proč vůbec sledujete F1? Připomínáte mi ty, který choděj na fotbal, a cokoli hráč zkazí, svádí na rozhodčího, řvou na něj a plivají na něj. Vždyť TO, v čem Tomáš jezdí je taková plečka a smíška šrotu, že mi nejde do hlavy, jak s tím dokázal DVAKRÁT ZA SEBOU (!!!!!!!!) dojet. Dejte mu čas a uvidíte, jakej to jednou bude závodník. Nemáte kouska trpělivosti, všechno byste chtěli hned. To se vám fo fandilo, když Tomáš ve F3000 sbíral jeden úspěch za druhým co? Ale teď, RUCE PRYČ od Tomáše. Nic neumí. Je to šumař. Pche, jednou předposlední a pak poslední. At radší zůstane doma. Živě si dokážu představit Vás v té formuli... Nedokázali byste jí možná ani rozjet. A Tomáš s ní dosahuje vynikajících výsledků. Proč nekritizujete taky Yoonga, Raikonnena a další "excelány", který v F1 jezdí. Tomáš se s nima bude srovnávat tak maximálně do konce týhle sezony. Pak už bude prohánět Barichella, R. Schumachera, Montoyu nebo Coultharda. Má před sebou velkou budoucnost. Chce to jen trošku trpělivosti...
0/0
1.10.2001 7:58

PJ

Re: Pro všechny
Jednim slovem... souhlas. Tome, hodne stesti!!!
0/0
1.10.2001 10:48

Rudy

Blahopreji, Tomasi!
Jsi výbornej a moc Ti drzim palce. A vsem takyfandum jeden statistickej udaj. Jedinej Enge v letosnim rocniku ma 100% "dojezd"... kolik startu, tolik sachovnicovejch praporu ;-)))
0/0
1.10.2001 6:48

MIROKEE

Tomas v Indianopolisu
Zdravim vsechny motorosty a Ty od tech nejrychlejsich vozu Formule 1 zvlast!!!! Jak tak ctu ty vase prispevky ,tak se mi zda ,ze jedni by radeji nevideli naseho Engeho vubec mezi nimi,kdyz se mu nepovedl start,ale to jsou prece ty potrebne zkusenosti do jeho dalsiho rustu mezi ty nejlepsi!!! Nemyslite???? Osobne jsem mel moc dobry pocit ,kdyz jsem mohl cist,ze mezi nimi je taky nekdo z te male zeme uprostred Evropy,.,.a to je moc dobre!!! Podle meho nazoru jel moc dobre a podle soucastnych moznosti a techniky,ktera se mi taky zdala jednu chvili ze to asi do konce nevydrzi a o to mu patri i dalsi plus ze se tam dostal do cile i kdyz nekteri chteli asi vic?????!!!!!!! Drzim ti palce Tomasi,,,,,,,,, at se brzy dockas sveho snu!!!!!!!!! Z krasne sluncem prohrate trate Grand Prix USA vas zdravi MMM
0/0
1.10.2001 6:15

justman

T.ENGE
Predem bych chtel rict,ze jsem pri pohledu na na ty auta,ktera se ritila na rovince 330km/h a behem cca 2-3 vterin zpomalily do prvni prudke zatacky,kterou nekteri dobrzdovali jeste smykem, pocitil hrdost,ze konecne mame taky jednoho z tech borcu,co ty stroje ridej.Tomas se urcite snazil,jak nejlip mohl-parkrat dobrzdoval zatacku(kterou jsem jako jedinou videl dobre) na posledni chvili a jednou ji i pretahl a vyjel na travu.Taky nevim,jestli se mi to jen zdalo,ale ke konci zavodu mel jeho motor prapodivny zvuk (jako kdyby nastyd,nebo co).Nemyslim,ze to jako jedine zavinilo jeho konecny vysledek,ale asi se s tim autem trochu trapil.
0/0
1.10.2001 3:58

atom

indianapolis
dneska byl v indianapolis prekrasnej den...slunecno, teplo, no krasne...sem rad ze f1 se dnes jely za krasneho pocasi......indy 500 to skoro vzdy prsi...no dnes byl jeden z nejpeknejsich dni za poslednich 6 mesicu...
0/0
1.10.2001 3:13

Martin HSJ

Ale stejně
Po pravdě řečeno jsem věřil v lepší Tomášovo výsledek, ale hlavní je, že dojel a jen se ztrátou jednoho kola. Je sice pravda, že dojel poslední, ale myslím si, že kdyby jezdci Minardi dojeli, tak by dojeli za Tomášem. Jen mě mrzí, že Tomáš nedokázal předjet Bernoldiho jako minule. Snad to v Suzuce bude lepší a zajede taky pořádný čas v kvalifikaci. I tak Tomáš potvrzuje, že do F1 patří a nechápu proč s ním už Alain Prost nepodepíše smlouvu. Doufám, že se Prostovi jeho váhání vymstí a Tomáš podepíše v jiné a lepší stáji, třeba v Jordanu by to Tomášovi určitě moc slušelo.
0/0
1.10.2001 0:42

Ruda

Tomáš Enge
Myslim, že je skvělé, že tady může vyjádřit názor každý. Ale neznamená to, že bychom se tu měli smát někomu za poslední místo, když ani jeden z nás Engemu nesahá ani po kotníky. On začíná a měli bychom ho podpořit v každém případě, vzpomeňte co řekl šéf Minardi o Yoongovi po závodě v Monze a to tam Tom z něho udělal trhací kalendář. Protože taky aktivně sportuji vím, že každý dokončený závod je lepší než 10 treninků, takže chápu Toma, že chce odjet co nejvíce km. aby to dostal do ruky. Myslím, že pokud dostane šanci i příští rok tak víc zariskuje a asi taky párkrát nedokončí, ale teď dělá to nejlepší co v dannou chvíli lze. Takže Tome: Ať se daří.
0/0
1.10.2001 0:00

Jirka

Re: Tomáš Enge
Souhlasím, na druhou stranu si myslím, že bychom ale měli zůstat na zemi a moc nejásat. Jistě je úspěch, že se Tomáš do F1 dostal. Mohlo to být ale také díky penězům, protože Wilson je určitě minimálně stejně dobrý. Musíme ale uznat, že se musí ještě hodně učit. Za předpokladu, že Tomáš i Frentzen mají srovnatelné vozy, je přece jen Frentzen pořád lepší. Takže si myslím, žádné zesměšňování, ale také žádný nekritický obdiv. Takže zůstaňme oběma nohama na zemi.
0/0
1.10.2001 1:24

Dal

Re: Tomáš Enge
Rudo, diky za tvuj perfectni komentar. Po precteni vsech prispevku, je mne blujno z toho, jaka je Cehunska narodni hrdost. Jenom ty a Zdenek S. maji radost z toho, ze konecne od casu pani Elisky Junkove jezdi Cech v nejake svetove formuli a ma uspechy. Zbytek tech ceskych "Hloupych Honzu" se raduje, ze sousedovi zdechla koza a budou tlacit dalsich dvacet roku ty jejich embecka. Good Luck Tom.
0/0
1.10.2001 3:19

cbdave

Re: Re: Tomáš Enge
Preji take Tomasovi mnoho ujetych km v zavodech, tak prosim neurazejte moje embecko, protoze jej mam ve skvelem stavu a jezdi perfektne!! Diky Dave
0/0
1.10.2001 8:48

honza

tomasi, jsi posledni, skvele!!!
skvely uspech - posledni misto!!! hura!!! Cesi se radujou!!! bylo to vyborne, tome jsi jednicka!!! je to uplne srovnatelne s prvnim letem na Mesic, vynalezem penicilinu a daleko pred jakymykoli drivejsimi uspechy nasich radobysportovcu!!! tom je proste hvezda a Charouz moc hodny pan!!! pojdme to oslavit na Vaclavak!!!
0/0
30.9.2001 23:38

Tomáš Richtr

Re: tomasi, jsi posledni, skvele!!!
Honzo, jsi hloupý. Velmi hloupý.
0/0
30.9.2001 23:45

Spartaforever

Re: tomasi, jsi posledni, skvele!!!
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.10.2001 1:33

Ray

Re: tomasi, jsi posledni, skvele!!!
Seš debil - blbě kecej na nějaké jiné diskusní téma a o F1 se nestarej když tě to nebaví.
0/0
1.10.2001 8:00

Butch

Re: tomasi, jsi posledni, skvele!!!
Honzíku, prosim te vrat se do skoli a rekni, za neumis matematickou posloupnost....protoze nejak nerozlustis jednoduchou slovni ulohu. Na startu je 22 formuli, Tomas Enge dojel 13. Byl poslední? Sakra a co tech 9 jezdcu za nim?A nebo, kdyz nedojedou tak proste uz nezavodi? Myslim si ze tvuj nejvetsi sportovni vykon je ze si lehnes na postel a cumis na bednu a potom mas spoustu silnejch reci....No nic...reknu ti jen 3 slova: Jdi do prdele. (a spocitej si to!)
0/0
1.10.2001 8:25

Libor

Ignoranti v iDnes
Napsat Enge s malým "e" zavání skutečným ignorantstvím redaktorů iDnes!
0/0
30.9.2001 23:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze